Fiat 131 Abarth

From son to dad

Heipsansaa ooppelipuolelta!

Tietääkös kukaan onko missään päin Suomea/maailmaa enää olemassa hyväkuntoisena otsikonmukainen Fiiatti? Näin nuoren miehen pienenä unelmana ois antaa kyseinen peli huippukunnossa isälle eläkelahjaks tai jtn kun sellanen hänellä oli 80-luvulla. On kuitenkin antanut mulle elämänsä aikana kaikkensa nii joskus olis kyllä aika hänen saada jotain omilta pojiltaan. Ei kuitenkaan joutunut pakon edessä luopumaan autosta, muuten vaan myi(tarkkaa syytä en kysy :D) mutta olis jotain niin mahtavaa nähdä oman isän reaktion kun hän sais yllätyksenä "oman auton" takaisin ja nähä hänet putsaamassa vanteita hammasharjalla niinkuin ennen vanhaa... :)

Idea repäisty My Dad's Car -videosta. Löytyypi riemurasia.netistä ellei muualtakin :)

Kiitos vastauksista jo etukäteen! Jos ei löydy niin voi surku...

8

1638

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 131abarth

Italiasta autoscout.it sivustolta ja Saksasta mobile.de sivustolta löytyy joitakin Fiat 131:iä. Suurin osa tavallisia malleja mutta ainakin yksi abarth löytyy myös:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=152974192&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=7&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2

• 131 abarth

• Alh-708

• dssgdsdggsd

Eihän 131 Abarttia edes tuotu suomeen,

Tehokkain 131 mirafiori oli 2000tc Racing jossa varmaan sama kone, mutta ei siinä mitään abarthia lukenut vaan Racing.

• Wynn

Itteasiassa Oulussa/Haukiputaalla on yks 131 Abarth, kirkkaan punaisessa värissä. Hinta tosin oli viimekuulemalla 13k euroa.

• Anonyymi

Onks näitä

• Anonyymi

Alkukesästä vielä haukiputaan abarth oli liikkeellä. Sitten se oli kuljetus lavetin päällä menossa jonnekkin, sen jälkeen ei ole näkynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1540
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      138
      1208
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      67
      811
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. 52
      700
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      695
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      578
    Aihe