Kuukautiskivut mahd. alkuraskaudessa

tuleva äiti?

Kyselisin alkuraskaudessa esiintyvistä kuukautiskipuja muistuttavista kivuista.
Tällä hetkellä menossa kp 32/28, useampia testejä tehty ja ClearBlue näytti tänään jo plussanpoikasta. Muut testit (Predictor, Elivo, Apteekin raskaustesti jne.) näyttäneet negaa tai haamunhaamua/viivanpaikkaa. Ensimmäiset testit tein useampia päiviä ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, mutta tänäkään päivänä ei Apteekin raskautesti näyttänyt plussaa toisin kuin CB. Miten voi kaksi testiä antaa eri tuloksen? Toisaalta luotan CB enemmän, sillä se voi todeta raskauden aiemmin ja on näitä oireitakin kerinnyt jo esiintymään - etenkin rintojen arkuus ja kovuus (pahkuraiset, turvonneet?).

Raskaus on toivottu. Eniten mietityttää mahdollisuus edes tulla raskaaksi, sillä olemme käyttäneet koko yritysajan (4kk) Klick-liukuvoidetta, joka käsittääkseni tappaa siittiöitä/hankaloittaa niiden kulkua. Tämä tieto tuli minulle vasta lähipv.
Voiko tämä olla syynä siihen, etten ole raskautunut 4kk aikana? Minut on kuitenkin todettu muutamia vuosia sitten terveeksi gynen tutkimuksessa, mutta voihan toki asiat muuttua..

Nyt uusin oire - kuukautiskivut, voimakkaatkin. Tämän päivän on juilinut mahaa aivan kuten menkkojen alussa, tosin ilman minkäänlaista vuotoa. Yleensä, kaikkien näiden vuosien ajan kun minulla kuukautiset ovat olleet, kun on alkanut kipu, on samaan aikaan alkanut vuotamaan. Nyt koko päivä ollut menkkasärkyä ilman vuotoa..Outoa..
Olin jo varma ja suruissani että menkat tulevat enkä ole raskaana...Vieläköhän siis on toivoa?

Kiitos vastauksista!

6

5471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuleva äiti?

Tänään alkoi vuoto, niukkaa (lähinnä hyyhittäessä ja vähän suojaan) ja punaista, ei kivuliasta. Normaalisti menkkojen eka päivä on kivulias.

Mitähän tämä nyt on?

• mitä vaan.

Voi olla kemiallinen raskaus ja näin ollen varhainen keskenmeno tai sitten myöhästyneet menkat. Ei se kuukautiskierto hamaan tappiin ole samanlainen, voi yhtäkkiä muuttua oireiltaan tai sitten olla yksi erilainen kierto välissä. Onhan tässä myös vielä se mahdollisuus, että olet raskaana ja kyse on alkuraskauden vuotelusta.

• tuleva äiti?

Kiitos vastauksesta,

On se mahdollista että kierto muuttunut tai kemiallinen.. Mietityttää.
      Toivoisin mahdollisuutta olla raskaana, toivoisin niin todella, ja sitä vaan vahvistaa, että rinnat senkun kipeytyvät. Muista oireista (mielialat, vatsan nipistykset tms) olen tullut siihen tulokseen että ne ovat mielikuvituksen tuotosta, mutta tätä rintojen arkuutta en taatusti voi vain kuvitella. Jopa mieheni huomaa muutoksia niissä (kovuus ja pahkuraisuus). Ne ovat kipeät.
      Hormonihäiriö joka sekoitti menkkoja ja aiheutti rintojen arkuutta (tosin arat, hyvin arat edelleen vaikka vuotoa) tai sitten tosiaan kemiallinen?

• 23+2

4 kk on todella lyhyt aika raskauden yrityksessä...

• Tuleva äiti?

Tein tänään vuodon aikana uuden CB-testin, ja se on eniten plussan oloinen..Tulosviivalla (pystyviivalla siis) alkaa olla jo paksuutta kuten kontrolliviivalla, tähän mennessä se on ollut ohkainen mutta värillinen.. Nyt yhtä paksu kuin kontrolliviiva, värillinen mutta himmeä.. Silti täysin havaittavissa..

Mitä ihmettä!?

• toinen tulossa

Raskaana olet!Onnea! 2iivaa..oli sitten haamu tai vahva viiva niin raskaana olet. Itsellä menkat 3pv myöhässä ja plussasin clearbluella tosi vahvan.

ps. olen nyt rv 6 4 ja mulla on joka päivä menkkamaisia kipuja alaselässä, eli ilmeisen normaalia ? Odotan toista lasta, ekasta ei ollut mtn oireita mutta tästä on sitäkin enempi!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2293
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1714
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      306
      1262
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      737
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      662
    Aihe