Kenellä kokemusta kyseisestä LP:stä? Olen kuullut levyltä vain kappaleet Vieläkin sekä Portit. Millaisia ovat kappaleet Maria, Ei maa ei taivaskaan, Lapsi kuuman kaupungin sekä Senkin hupsu mies? Entä levyn muu materiaali? Millaisia kappaleita sisältää? Millaista kokemusta teillä on kyseisestä levystä? Kappaleita kuulee todella harvoin ja levy on ilmeisesti varsin vaikeasti saatavilla oleva.
Pirjo Lehden LP vuodelta 1981
5
180
Vastaukset
- Iskelmän ystävä
Mielestäni tasaisen hyvä levy kokonaisuutena ja olen hyvilläni että löytyy ihmisiä joita tällainen harvinaisempi hyvä iskelmämusiikki kiinnostaa. Kappaleita kuulee todella harvoin, mutta onneksi on tullut käännettyä tuo levy myös cd:lle ja on muuten sellainen joka tulee kaivettua aina aika ajoin uudelleen esiin :)
- -1981-
tietääkö kukaan mitä hänelle kuuluu nyt ja onko musiikin kanssa tekemisissä?
- tiedoksi.
Ajelee taksia. Kertoo pitkälti Suomen tilanteesta että Pirjo Lehden kaltaiset laulajat ajavat päätyökseen taksia ja Marjorien kaltaiset laulajat laulavat karaokessa...
- niiipniip
Minulla on myös kyseinen levy,en ole kylläkään vuosiin kuunnellut....mutta hyvä oli silloin.....
- Anonyymi
Ajaako pirjo yhä taksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764