Ensimmäinen päivä ja auto meni lunastukseen. Kannattaako näitä tumpeloita ottaa töihin?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011112814840571_uu.shtml
UUSI KULJETTAJA KOLAROI AUTON HETI!!!
39
3502
Vastaukset
- Kapitalistiriistäjä
Tämäkin on tosi tuttu juttu. Duunari kun sössii(jälleen kerran), niin sekin on työnantajan vika..:)
Ei ole kerta eikä kaksi kun allekirjoittaneellekin on sanottu että miksi? Miksi otit töihin idiootin?
Helvetistäkö minä tiedän kuka on täystuho ja kuka vähempituho!
Joka tyyppi on erilainen ja toisilla menee vähän paremmin ja toiset on kyljellään tai tolpassa lähes päivittäin! Se sentään ei ole isännän vika, jos renki pistää vehkeet paskaks alta aikayksikön..
Jonkun näitä ajoneuvoja on kuljetettava ja jos on kuljettamiseen oikeuttava lupa ja perusasiat kunnossa niin kokeiluun vaan.
Pahimpia tyyppejä raakkaan kyllä ulkomuodon ja päällekäyvän asenteen takia heti kättelyssä. Kyllähän tyypistä näkee joskus päällepäinkin jos mielenterveys ei ole kunnossa tms. Osa tyypeistä vaan osaa näytellä luotettavaa ja työteliästä.
Tunnin päästä soi puhelin, että tää sun romu on tosa sillankaiteesa paskana..mää laitan avaimet puskurin päähä..laita lopputili tuleen..:) - AKT ja huippuduunari
Räty ja lisää liksaa mutta miksi ?
- P-F. Per Luskoni
HÄRSKIÄ HOMMAA AINA SAMA JUTTU
ettäs kehtaavat neuvottelijat ja ay-pamput
ja pimput nostaa lauantai ja sunnuntaikorvauksia
ja maksattaa ne palkansaajien jäsenmaksuilla
- paavali23
tähän ei voi muuta sanoa kun että ; ajakaa itse!
- Kikkihiiri8678
Paavali23 nämä "kuljetuspatruuna ym kapitalistiriistäjät" eivät omista firmaa eivätkä aja...varmaan johonkin avohoitolaan on hankittu tietokone ja nämä sitten lääkehöyryissä kirjoittaa kaikenlaista....
- Gaanjan Vittu
Kikkihiiri8678 kirjoitti:
Paavali23 nämä "kuljetuspatruuna ym kapitalistiriistäjät" eivät omista firmaa eivätkä aja...varmaan johonkin avohoitolaan on hankittu tietokone ja nämä sitten lääkehöyryissä kirjoittaa kaikenlaista....
Juuri näin. Kapitalistiriistäjä on kuljetusfoorumin häirikkö. Jokaisella palstallahan vähintään yksi tälläinen on nykyään. Ei yhdenkään kuljetusfirman omistajalla ole mitään tarvetta näillä foorumeilla huudella. Kapitalistiriistäjä vieläpä kirjoittelee useammalla nimimerkillä mutta älyä on senverran vähän ettei osaa kirjoittaa provojaan niin ettei todellinen kirjoittaja paljastuisi.
- tohjsötrhj/
Mitäs se iltalehden sankaripoika oli syönyt, vai kärpässieniä????
- r500
Pahimmat arvostelijat on tehny samat virheet itse aikoinaan.Omia vahinkojaan
harva muistaa ja niihin saa tasotusta kun toiselle sattuu vahinko.
Kumma juttu,omassa työpaikassani on kymmeniä autoja.Ei siellä ole mitään
suurempaa vahinkoa sattunu vuosikausiin.Vahingot varmaan sattuu ja
surkeimmat kuskit on kapitalistiriistäjän tyylisillä mielenterveysongelmista
kärsivillä hinnan ja palkanpolkija yrittäjillä???Tälläset "yrittäjät"kyllä tunnetaan
maakunnissa,pienet on piirit loppujen lopuksi.Hae kapitalistiriistäjä apua ongelmiisi että näkisit hyviäkin asioita elämässä.Ja muista että niin metsä
vastaa kuin sinne huudetaan.- Kapitalistiriistäjä
Ok. Hae apua ongelmiisi..? Hmmm!
Voisitko r500 vähän auttaa ja kertoisit että mistä.? Olet omasta mielestäsi ainakin aika viisas..!
Ottaisikohan rekkakuskien ammattiliitto kantaa asiaan tai työsuojelupiiri?
Olen käsittänyt että en voi irtisanoa näitä tyyppejä, vaan minun on kuunneltava raudan kirskumista ja haisteltava palaneen kumin ja kytkimen käryä konkurssiin saakka..?
Ja mitä siihen huutamiseen tuleen, niin jos työnantaja on nytkin kuin kusi sukassa ja maksaa kaikki ajallaan ja joustaa niin paljon kuin pystyy, niin mitä vielä pitäisi tehdä? - Häiriköt vittuun..!!
Kapitalistiriistäjä kirjoitti:
Ok. Hae apua ongelmiisi..? Hmmm!
Voisitko r500 vähän auttaa ja kertoisit että mistä.? Olet omasta mielestäsi ainakin aika viisas..!
Ottaisikohan rekkakuskien ammattiliitto kantaa asiaan tai työsuojelupiiri?
Olen käsittänyt että en voi irtisanoa näitä tyyppejä, vaan minun on kuunneltava raudan kirskumista ja haisteltava palaneen kumin ja kytkimen käryä konkurssiin saakka..?
Ja mitä siihen huutamiseen tuleen, niin jos työnantaja on nytkin kuin kusi sukassa ja maksaa kaikki ajallaan ja joustaa niin paljon kuin pystyy, niin mitä vielä pitäisi tehdä?>> niin mitä vielä pitäisi tehdä?
- Kapitalistiriistäjä
Häiriköt vittuun..!! kirjoitti:
>> niin mitä vielä pitäisi tehdä?
Siinäkö vastauksesi..? Muuta et sitten pystynyt vastaamaan.. Pelkkää toisten kirjoittajien solvausta. Älykkyytesi ei paljon silmiä häikäise..:)
Ei tälläisiä faktakirjoituksia kukaan sivullinen pysty tuottamaan..eli alalla ollaan ja vahvasti. - Häiriköt vittuun!
Kapitalistiriistäjä kirjoitti:
Siinäkö vastauksesi..? Muuta et sitten pystynyt vastaamaan.. Pelkkää toisten kirjoittajien solvausta. Älykkyytesi ei paljon silmiä häikäise..:)
Ei tälläisiä faktakirjoituksia kukaan sivullinen pysty tuottamaan..eli alalla ollaan ja vahvasti.Ja sinähän et täällä ketään solvaa????????!!!!!!! Heh juu et yhtään etkä koskaan!!! SINUN ÄLYKKYYTESI TAAS SUORASTAAN HÄIKÄISEE!!!!
- Vauras yrittäjä
Häiriköt vittuun! kirjoitti:
Ja sinähän et täällä ketään solvaa????????!!!!!!! Heh juu et yhtään etkä koskaan!!! SINUN ÄLYKKYYTESI TAAS SUORASTAAN HÄIKÄISEE!!!!
Penat! Suut suppuun, ei puhuta herroille tuohon sävyyn!
- tohjsötrhj/
tyhjät tynnyrit kolisee eniten, vai mieltä Pena bändi on?? leuka rintaan ja kohti uusia onnettomuuksia, vai?
- faktahomma
no pitikin sattua, ja vielä viimesenä työpäivänä!
tais jätkä tehä 2 työpäivää samalla kertaa, ekan ja vikan! - saksanseisojavoimaa
asiat vai sattuvat olemaan kuljetualalla päin persettä kovan kilpailuttamsen takia ,eikä sitä auta,että kuljettajat ovat tänä päivänä vastuuttomia täystuhoja joilla ei ole tietoa edes siitä ,onko autossa kesä vai talvipinnat alla ni miten voi olettaa,että kaverit tuo auton ehjänä takaisin.Yhdessä yrityksessä kuljettaja lähti pihasta ajoon vaikka kärrystä puuttui rengas napoineen ei vissiin huomannut ennen ku seuraavalla purku/lastaus paikalla,että tässä tätä ammattitaitoa ja sitte pitäs maksaa Tes,n palkkaa joka mielestäni maksetaan ammattimiehille eikä täystuhoille,jota edellämainittua te suurimmaksi osaa edustatta.
- lisää yrittäjiä kehi
Kuule eiköhän sinunkin seisoja kannattais ajaa vain yksin sitä autoas niin ei tarttis kuin kattoa peiliin kun vahinko kävi.
- r500
Ihmettelen näitä yritäjiä??Ensin otetaan onnettomia tekijöitä töihin ja tullaan
tänne haukkumaan kaikki paitsi itsensä!!!Miksette aja sitten itse???
Miten ihmeellä isot yritykset pysyy vuosikymmeniä pystyssä kun pelkkiä
tunareita töissä.Ainoat sankarit on maailmassa nämä mielenterveysongelmista
kärsivät ja päällekäyvät muutamat pikku yrittäjät jotka ei onnistu kasvattamaan
yritystään,mutta ei pääse eroon nykyisestäkään.Hyvä tietysti jos ne saavat
jonkunlaista apua ongelmiinsa vähäksi aikaa.Olin aikanaa samanlaisella
joskus joka tunnetaan maakunnassa v-mäisyydestään.Lähdin hyvän sään
aikana pois,sanoin kyllä suorat sanat sille.
Minä ajan tessin palkalla eikä tartte olla kenenkään haukkujen kohteena.- saksanseisojavoimaa
itsekin ajetaan,ja siksi pystyy arvostelemaan ja ei kaikista heti huomaa onko kusipää vai Turhapuro.Taitavimmat kusipäät pystyy jopa n,max vuoden verran teeskentelemään ammattimiestä ,toisaalta taas Turhapuro/Pellehermannin erottaa yleensä aika nopeasti sillä he ovat liikkuvia katastrofeja jo eka kertoja liikkeelle lähtiessä.
Nämä onnettomat työntekijät ajautuivat n,v 2004 jälkeen helpon työpaikan ja valtavan työvoimapulan seurauksesta autohommiin ja valitettavasti heitä vielä joukossamme on. Kurssikeskukset työntää niin paljo ku keretään lisää näitä Pellehermanneja ,koska valtiolta saavat helpot rahat epäpätevien kuljettajien alalle tuonnista,kunhan volyymiä jostain saadaan koulutettavaksi.
- Kalle Kapitaali
Entäs et penapaavalit, ensi ruikutetaan työpaikka kaikenmaailman valheilla ja potaskalla, ja sitten tullaan tänne haukkumaan työnantajaa. Ne pillerit pitäsi myös ottaa!!
- Isännänpaskiainen
PENAT HUOMIO!
Ei hitto menee hermo teidän jatkuvan sössimisen takia! Te teetta hommia niin kun esimies sanoo, ja jos kuormia on paljon, NIIN SILLON PUDOTELLAAN NILKKA SUORANA! Meneekö velttoperseet kaaliin? Varmasti olisi mukava norkoilla ABC:n baareissa ja virnistellä muiden rekkapettereiden kanssa. Haukkua isäntää ja sen "riistomulkun" perhettä!
Kyllä meitä joka junaan on mutta siellä viimeisessä vaunussa tulette te, kuskipaviaanit!!- Gaanjan Vittu
Näköjään taas kerran Kapitalistiriistäjä on vaihtanut nimimerkkiään! Kuinka monella nicillä olet osallistunut tähän keskisteluketjuun?? Ainakin kolme eri nimimerkkiä pystyn heti osoittamaan on meinaan kirjoitukset niin samanlaisia ettei kirjoittajasta ole epäaselvyyttä!! Mikset voi kirjoittaa valheellisia aivopierujasi ohan sillä yhdellä ja samalla nimimerkillä??
- uudeltamaalta
näinhän ne tekeekin,eli kaahailee liikenne säännöistä välittämättä.ei pääse päivääkään ettei joku urpo roiku isolla autolla henkilö autoni puskurissa.paha siinä on itseään ammatti autoiliaksi ylistää.
tiellä terrorisoidaan muita liikkujia,ja huoltoasemilla jauhetaan niitä iän ikuisia lemppakontti juttuja.
- paskapena
Ja murehtia että muistaako se jokaviikkoisen psykiatrilla käynnin,se sieltä
tulles naureskelee niin onnellisena pari tuntia - jo on
ajelin noin 40v puurekkaa ,olin kai sitä kuulua keski-kastia,! viivan alle ei jää mitään mutta lopputiliäkään eivät antaneet.mikähän siinä lienee että kuski on huono vaikka se elättää isäntänsä,miksi pitää olla kymmeniä autoja jos kuskit ovat niin saatanan huonoja ajaisivat isännät itse romunsa, ei tarvitsisi kuskia syytellä.
- pöllikiito
ajele "Malliautoilija" autosi itse, taidat olla työnantajana aivan kusipää sattuuhan näitä vahinkoja kenelle tahansa ja vakuutukset on sitä varten että se korvaa,
- paavali23
joo en asiaa kummemmin tiedä, mutta jostain se on aloitettava, kai sen jokainen tietää?? mutta kyllä sitä pitäisi olla perustiedot hallussa MM. kuinka korkea auto on millä ajaa..
- johpen
kestäisköhan vehkeet, jos olisi yrittäjä per liikkuva jakeluauto.eikä 30 autoo ja 30 kuskia minimi palkalla. ne jotka ajais ajais omaan piikkiin.tai sitten kommunismi kunniaan.
- Kapitalistiriistäjä
Kaikki asiat rullaa paremmin ja taloudellisemmin kun ajoneuvoa kuljettaa sen omistaja/haltija.
Esim. KTK:n yksi vahvuus on autojaan pääsääntöisesti itse ajavat yrittäjät. Osa asiakkaista jopa edellyttää omistajakuljettajaa tilauksensä yhteydessä.
Kookkaammilla yrityksillä on taas omat vahvuutensa, vaikka kuljettajina toimii ammatillisesti vaihtelevan tasoinen kuljettajajoukko.
Selvä ero työn laadussa on olemassa ja sellaista välinpitämättömyyttä kuin palkansaajien työn suorittamisessa on, niin yrittäjillä ei esiinny. Siinä kulkee se sosialismin ja kapitalismin rajaviiva.
Asiakkaat saisivat kyllä herkemmin puuttua kuljettajien sössimiseen ja antaa porttikieltoja pahimmille kuskeille.- Kalle Kapitaali
Vittu sä jaksat puhua paskaa!
- johpen
sama juttu maanrakennus alalla,parempi kun konetta ajas sen omistaja.kun kilpailutetaan äärimmilleen tuntihinta esim destialla,välissä konerinki ja vielä koneen omistaja,ei tahdo enää kuskille kunnon liksaa jäädä.pitäis ehtiä vielä konetta kattoo perään ja kuulemma skoettaa säästää polttoainetta kun ei muussa enää voi.aamulla kun käynnistät koneen ja pidät sen liikkeessä 8 tuntia ,autoo lappaa alle välillä tiuhaankin, koeta siinä sitte säästää.ja harhaan johtaja kun on sitä mieltä et koneen tunnit ja miestunnit pitäs olla samat ,joten titatkoon huoltomiehen.kuis muilla.
- Kapitalistiriistäjä
Työntekijän kuuluu saada kaikesta tekemästään työstä palkka.Tämä on peruslähtökohta. Palkanmaksuperusteita on monia mutta aivan perinteinen tuntipalkkaperuste on täysin käyttökelpoinen suurimmassa osassa työtehtäviä.
Työ alkaa silloin kun konemies tai automies saapuu työlaitteensa viereen ja aloittaa päivittäiset laitteen tarkastelut ja työn. Työaika jatkuu aina siihen asti, kunnes kone on sammuksissa, webasto viritettynä ja laite rasvattuna ja korjaukset ja huollot tehtynä. Eli kaikki tehtävät tehtynä, jotka on sovittu suoritettavaksi työnantajan kanssa.
Työajasta vähennetään ruokatunti, mikäli sellaiseen on aikaa.
Konetta käsitellään polttoainetta sekä sen rakenteita säästäen. Olosuhteet ovat erilaisia ja aina ei pysty työskentelemään rauhallisesti mutta aina kun on mahdollista niin silloin PITÄÄ ajaa polttoainetta säästäen.
Koneet ja autot sammutetaan ruokatunniksi (ja aina kun on mahdollista) ja tarkastetaan silmämääräisesti renkaat ja laitteiston osat, mitä on nähtävissä. Mahdolliset viat korjataan itse mitä pystyy ja työkoneen tai ajoneuvon mahdollisista alkavista sekä isommista vioista kerrotaan työnantajalle. Hän hoitaa niitä sitten kuntoon.
Yksinkertaista ja toimivaa. Perusasioiden kertausta mutta tästäkin on näköjään jatkuvaa epätietoisuutta koneen- ja autonkuljettajien keskuudessa.
Palvelualtista ja iloista mieltä kaikille koneen- ja autonkuljettajille ja rauhallista Joulun odotuksen aikaa.
- TIMO E.
Vakuutus korvaa vain pienen osan kokonaiskuluista ja vain osan niistäkin.
Auto seisoo ajamattomana ja maksut velat juoksee. Asiakkaat eivät katso
hyvällä viivästyksiä ja rahdin vahinkoja, vaan harkitsevat firman vaihtoa.- Kapitalistiriistäjä
Kuljetus-tai liikennevahingosta aiheutuu mittavat tappiot kuljetusyritykselle. Aina.
Moni tietämätön ja välinpitämätön kuljettaja sivuuttaa asian toteamalla että onhan vakuutukset olemassa.
Vakuutukset ovat toki olemassa mutta omavastuu, vahinkojen selvittelyyn kulunut aika ja häiriöt kaikille asianosaisille aiheuttavat kokonaisuudessaan mittavat vahingot. Yleensä puhutaan tuhansista euroista.
Raskaan kaluston tulos kulujen ja palkkojen jälkeen on niin marginaalinen, että kuljetus- tai liikennevahingosta aiheutuneen ansionmenetyksen korvaamiseksi kyseinen kuljetusyksikkö joutuu pahimmassa tapauksessa tekemään töitä useita viikkoja.
Erittäin matalatuottoisilla kuljetussektoreilla saattaa "keikan" tulos olla muutama euro kuljetusyritykselle. Jokainen voi itse päätellä, kuinka kannattamattomaksi liikenne muuttuu välinpitämättömän kuljettajan ollessa palveluksessa.
Olen itse nähnyt ,kuinka yritys ajautuu ylitsepääsemättömiin maksuvaikeuksiin välinpitämättömän ja jopa rikollisen kuljettaja-aineksen vuoksi.
Rikollisella toiminnalla tarkoitan kuljettajan luvatta, yrityksen ajoneuvoista ottamien tarvikkeiden sekä polttoaineiden osuutta.
Kuljettajien ammattiliitto olisi velvollinen myös mielestäni osallistumaan erilaisten, kuljettajien suorittamien ,varkaustapauksien tutkintaan sekä ennaltaehkäisyyn. - Yrittäjä itsekin
Kapitalistiriistäjä kirjoitti:
Kuljetus-tai liikennevahingosta aiheutuu mittavat tappiot kuljetusyritykselle. Aina.
Moni tietämätön ja välinpitämätön kuljettaja sivuuttaa asian toteamalla että onhan vakuutukset olemassa.
Vakuutukset ovat toki olemassa mutta omavastuu, vahinkojen selvittelyyn kulunut aika ja häiriöt kaikille asianosaisille aiheuttavat kokonaisuudessaan mittavat vahingot. Yleensä puhutaan tuhansista euroista.
Raskaan kaluston tulos kulujen ja palkkojen jälkeen on niin marginaalinen, että kuljetus- tai liikennevahingosta aiheutuneen ansionmenetyksen korvaamiseksi kyseinen kuljetusyksikkö joutuu pahimmassa tapauksessa tekemään töitä useita viikkoja.
Erittäin matalatuottoisilla kuljetussektoreilla saattaa "keikan" tulos olla muutama euro kuljetusyritykselle. Jokainen voi itse päätellä, kuinka kannattamattomaksi liikenne muuttuu välinpitämättömän kuljettajan ollessa palveluksessa.
Olen itse nähnyt ,kuinka yritys ajautuu ylitsepääsemättömiin maksuvaikeuksiin välinpitämättömän ja jopa rikollisen kuljettaja-aineksen vuoksi.
Rikollisella toiminnalla tarkoitan kuljettajan luvatta, yrityksen ajoneuvoista ottamien tarvikkeiden sekä polttoaineiden osuutta.
Kuljettajien ammattiliitto olisi velvollinen myös mielestäni osallistumaan erilaisten, kuljettajien suorittamien ,varkaustapauksien tutkintaan sekä ennaltaehkäisyyn.Meillä on tapana ollut sisällyttää nämä vuosittaiset vahingoista aiheutuneet tappiot rahtien hintoihin. Vahinkojen määrä vuosittain on jokseenkin vakio. Jokainen OSAAVA firma tietää vuosittaiset tappiot suurinpiirtein ja ne "laskutetaan" rahtihintoihin. Näin toimii mm. kaupat jotka vuosittaiset varastetuista tavaroista aiheutuneet tappiot siirtävät tuotteiden hintoihin jotka koko asiakaskunta maksaa tuotteiden hinnoissa. Vain tyhmä maksaa itse aiheutuneet vahingot. Myös kunnollinen vakuutus kattaa suurenkin auton seisokkiajan kulut.
"Kuljettajien ammattiliitto olisi velvollinen myös mielestäni osallistumaan erilaisten, kuljettajien suorittamien ,varkaustapauksien tutkintaan sekä ennaltaehkäisyyn."
Heh tämä ehdotus on todella surkuhupaisa ja laittaa epäilemään oletko mikään kuljetusyrittäjä ylipäätään?! Mikä ihme syy-yhteys voisi AMMATTILIITOLLA olla kuljetusvahinkoihin?? Sehän tarjoaa jäsenilleen vain ansioturvaa ja muita palveluja. Mikset peräänkuuluta myös SKALL:ia??
Eli kyse on vain omasta osaamisesta/halusta poistaa vahingoista seuraavat kulut. Turhaa siis netissä valittaa jos vika on itsessä!! - 2+2
Yrittäjä itsekin kirjoitti:
Meillä on tapana ollut sisällyttää nämä vuosittaiset vahingoista aiheutuneet tappiot rahtien hintoihin. Vahinkojen määrä vuosittain on jokseenkin vakio. Jokainen OSAAVA firma tietää vuosittaiset tappiot suurinpiirtein ja ne "laskutetaan" rahtihintoihin. Näin toimii mm. kaupat jotka vuosittaiset varastetuista tavaroista aiheutuneet tappiot siirtävät tuotteiden hintoihin jotka koko asiakaskunta maksaa tuotteiden hinnoissa. Vain tyhmä maksaa itse aiheutuneet vahingot. Myös kunnollinen vakuutus kattaa suurenkin auton seisokkiajan kulut.
"Kuljettajien ammattiliitto olisi velvollinen myös mielestäni osallistumaan erilaisten, kuljettajien suorittamien ,varkaustapauksien tutkintaan sekä ennaltaehkäisyyn."
Heh tämä ehdotus on todella surkuhupaisa ja laittaa epäilemään oletko mikään kuljetusyrittäjä ylipäätään?! Mikä ihme syy-yhteys voisi AMMATTILIITOLLA olla kuljetusvahinkoihin?? Sehän tarjoaa jäsenilleen vain ansioturvaa ja muita palveluja. Mikset peräänkuuluta myös SKALL:ia??
Eli kyse on vain omasta osaamisesta/halusta poistaa vahingoista seuraavat kulut. Turhaa siis netissä valittaa jos vika on itsessä!!Mikä ihme syy-yhteys voisi AMMATTILIITOLLA olla kuljetusvahinkoihin?? Sehän tarjoaa jäsenilleen vain ansioturvaa ja muita palveluja.
Mitä harvakseltaan olen AKT:n lehteä plarannut niin kyllä ainakin puheissa peräänkuulutetaan vastuullisuutta. Kuuluu niihin muihin palveluihin pitää asiaa pinnalla ja joskus ehkä tarjota koulutuksentynkääkin - Kapitalistiriistäjä
Yrittäjä itsekin kirjoitti:
Meillä on tapana ollut sisällyttää nämä vuosittaiset vahingoista aiheutuneet tappiot rahtien hintoihin. Vahinkojen määrä vuosittain on jokseenkin vakio. Jokainen OSAAVA firma tietää vuosittaiset tappiot suurinpiirtein ja ne "laskutetaan" rahtihintoihin. Näin toimii mm. kaupat jotka vuosittaiset varastetuista tavaroista aiheutuneet tappiot siirtävät tuotteiden hintoihin jotka koko asiakaskunta maksaa tuotteiden hinnoissa. Vain tyhmä maksaa itse aiheutuneet vahingot. Myös kunnollinen vakuutus kattaa suurenkin auton seisokkiajan kulut.
"Kuljettajien ammattiliitto olisi velvollinen myös mielestäni osallistumaan erilaisten, kuljettajien suorittamien ,varkaustapauksien tutkintaan sekä ennaltaehkäisyyn."
Heh tämä ehdotus on todella surkuhupaisa ja laittaa epäilemään oletko mikään kuljetusyrittäjä ylipäätään?! Mikä ihme syy-yhteys voisi AMMATTILIITOLLA olla kuljetusvahinkoihin?? Sehän tarjoaa jäsenilleen vain ansioturvaa ja muita palveluja. Mikset peräänkuuluta myös SKALL:ia??
Eli kyse on vain omasta osaamisesta/halusta poistaa vahingoista seuraavat kulut. Turhaa siis netissä valittaa jos vika on itsessä!!No joo, voihan sitä kirjoitella mitä haluaa..ja esittäytyä ihan miksi haluaa..! Ainakin täällä netissä.
Tuokin edellinen kirjoitus, jossa yrittäjäksi esittäytyvä kirjoittaja vähättelee kaikki vahingot ja huolimattomuudet olemattomiksi ja kertoo vakuutusten korvaavan kaiken.
Tosiasia vaan on että rahaa ja hermoja palaa ja paljon kun Rane soittaa että täälä tää taas olis nutullaan..tuu keräileen..!
Kuljetusvakuutuksesta saa korvauksen vähennettynä omavastuulla.Sen nyt pitäisi olla aika selvää kaikille.
Sen lisäksi työnantajalle tulee vahinkoilmoitusten teot ja asian muu käsittely.
Kuljetuksen ostajalle lankeaa tavaran uudelleenhankinta ja paljon työtä vahingon selvittelyn tiimoilta. Tavaran vastaanottajalle aiheutuu viivytys tavaran saamisessa ja siitä aiheutuneet ongelmat.
Nyt on kyse pelkästä tavaravahingosta. Ovatko nämä vähäpätöisiä seikkoja? Eikö saa arvostella yhtään sitä apinaa joka kaatelee niitä kuormalavoja työkseen?
Ajoneuvovahingoissa tulee valtavia vahinkoja ja välillä käy jopa hengen päälle! Vahingosta aiheutuu tuhansien tuntien lisätyöt ja vakuutusmaksut jatkavat nousuaan..
Kuskiapina räkii pientareelle ja nostelee housujaan typerä virne . naamalla..! Siinä hänen osallistumisensa vahingon jatkoselvittelyyn..!
Ja mitään ei saa huomauttaa, että mites nyt noin..:) Ai niin, sehän olikin isännän vika..ei ollu laittanu hintoihin totakaan kaatoo...
- LKW fahrer jahr 1988
On se vaan hyvä, kun työntekijä on niin hyvin suojattu oy Suomi Ab:ssa ettet voi muuta kuin varoituksen antaa...Kus..ää.
- Tapa Turmainen
Työnantaja vastaa aina työntekijänsä aiheuttamista vahingoista paitsi jos vahinko on tahallinen tai esim. tehty päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena!! Tämä on ihan perustavaa laatua oleva lakipykälä. Näiden vahinkojen takia on työnanatajille mm.säädetty pakollisia vakuutuksiakin. Vakuutusyhtiöt kantavat siis suurimman taakaan vahingoista tulevista rahallisista kuluista. Vahinkoja sattuu kaikille ja niistä on turha ketään syyllistää. Tahallisuus tai tietoinen huolimattomuus on tietysti eri asia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753607
- 622694
- 812647
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.582418Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1922363Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2622205- 451943
- 441769
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t151501EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1491418