Etsin seuraa 23-43v miehistä tai jotain, mielellään eläin ja lapsirakas ja raitis.´
Oon tattunutkaikkeen tähän, sä? Kerro itsestäs, niin mäkin kerron, oon syntynyt vantaalla ja asunut muutaman vuoden kouvolan suunnalla. (Samanikänen sisko jäi asumaan espooseen.) Saa nähdä, miten tässä käy?????? Oletko se oikea?
Olen 39v nainen
4
212
Vastaukset
Hei, olen itse 24-vuotias Helsinkiläinen ja tosiaan eläin sekä lapsirakas persoona. Alkoholia menee aika harvoin ja pysyy hallinnassa enkä tupakoi. Olen aika mukava, seurallinen, huumorintajuinen, hyväkäytöksinen ja hyväsydäminen mies.
Jos kiinnosti niin laita vaan viestiä takaisin.- älykkö!
Olen viiskymppinen Espoosta.
En polta, mutta viinaa menee
kivasti. - Ihmetteleväinen
Tartteeko panoseuran olla lapsirakas?
- Tynnyri-Eikka
Aivan oikein, Tarja, juuri niinhän tässä nyt sitten käy. Olen 32v mies Keski-Suomesta ja suulas konekivääri suustani. Olen ylen luonto- ja eläinrakas, ei koske lemmikkieläimiä. Tupakkaa en polta, alkoholia otan harvoin. Ei mikään ongelma, huono viinapää vaan.
Tota noin... Lapset ovat kyllä kivoja niin kauan kun eivät ole omia.
Juu, olen se oikea, mutta vasenkätinen, niin ja näsäviisas sellainen.
T. Tynnyri-Eikka ihan itte eikä mikään roskapostirobotti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522