Meedio Mirelle. Katsoisitko, kerkeisitkö?

Nökötär

Kahden lapsen yh kyseleepi sitä rakkautta löytyvän. Yksi mies tässä on, mutta en hänen tunteistaan ole varma? Epävarmalta näyttää muutenkin. Yksin olen pitkään tietä kulkenut. Tulisiko tällä saralla jotain muutosta?? Töitä etsin myös. Näkyykö siihen mitään?

Kiitos paljon!!

1

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meediomirelle

Sinulle nökötär !
      Voi kun olisit sinäkin edes alustanut kysymystäsi hieman henk.kohtaisemmin sillä pelkkä yh.äiti ei ole mitenkään henk.kohtaista kuvausta, siis tässäpä hieman esimerkkiä: Täällä eräs 35 v. kahden murrosikäisten lapsen työtön yh.äiti, olen eronnut vuosia sitten lasten isästä johon nyt asialliset välit kyllä. Eron jälkeen on ollutkin joitain lyhyitä mutta epäonnisia seurustelusuhteiden poikasia tms. Asun rivarissa pääkaupunkiseudulla ja olen vaaleaverikkö vesimies harrastan musiikkia kaikissa sen ilmenemismuodoissaan, siis karaokea myöden ja tanssijalkakin vipattaa kaikenlaiselle musiikille periaatteessa. Tällä hetkellä harrastan "tsumbailua" noin kehon kunnossa pitimiksi.
      Tällähaavaa elämässäni vaikuttaa jossainmärin (mutta ei aivan virallisesti seurustella kuitenkaan) eräs tumma työkseen autoileva vapaa "kehonrakentaja tyyppi", tulisikohan meistä joskus jotain selkeämpää, muuta kuin nämä tämäntästä yhteen osuvat ajat enimmäkseen viihteellä tanssahdellen...mies olisi muutoin mukava mutta kun ei oikein saa selkoa mitä haluaa minusta, muuta kuin tanssiseuraa viihteelle:). On kyllä sanonut että katsellaan ajan kanssa, mutta kuinkahan pitkän ajan kanssa sitä pitäisi lähes enimmäkseen vain tanssinmerkeissä katsastella ?
      Lisäksi kysyisin pääsenköhän ikinän enää takaisin työelämään, missä olin viimeksi ennen lasteni syntymää eli lähes 15 v. sitten Toimin silloin kaupan alalla, mitä erilaisimmissa työnkuvissa, myymälänhoitaja - hyllyttäjä, kaikki käy ja onnistuukin, ainakin silloin muinoin, mutta kuinkahan olisi nyt, pitäsi varmastikin lähteä päivittämään tietotaitoa jollaintapaa mutta myyntialalle silti haluaisin.

Tuontyyppisestä kysymyksestä jo saisi hyvänkin otteen tulevista kohtalon polun tapahtumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2872
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      28
      2683
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      44
      2346
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1921
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      40
      1833
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      57
      1669
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1553
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      33
      1447
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1373
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26