Kahden lapsen yh kyseleepi sitä rakkautta löytyvän. Yksi mies tässä on, mutta en hänen tunteistaan ole varma? Epävarmalta näyttää muutenkin. Yksin olen pitkään tietä kulkenut. Tulisiko tällä saralla jotain muutosta?? Töitä etsin myös. Näkyykö siihen mitään?
Kiitos paljon!!
Meedio Mirelle. Katsoisitko, kerkeisitkö?
1
106
Vastaukset
- meediomirelle
Sinulle nökötär !
Voi kun olisit sinäkin edes alustanut kysymystäsi hieman henk.kohtaisemmin sillä pelkkä yh.äiti ei ole mitenkään henk.kohtaista kuvausta, siis tässäpä hieman esimerkkiä: Täällä eräs 35 v. kahden murrosikäisten lapsen työtön yh.äiti, olen eronnut vuosia sitten lasten isästä johon nyt asialliset välit kyllä. Eron jälkeen on ollutkin joitain lyhyitä mutta epäonnisia seurustelusuhteiden poikasia tms. Asun rivarissa pääkaupunkiseudulla ja olen vaaleaverikkö vesimies harrastan musiikkia kaikissa sen ilmenemismuodoissaan, siis karaokea myöden ja tanssijalkakin vipattaa kaikenlaiselle musiikille periaatteessa. Tällä hetkellä harrastan "tsumbailua" noin kehon kunnossa pitimiksi.
Tällähaavaa elämässäni vaikuttaa jossainmärin (mutta ei aivan virallisesti seurustella kuitenkaan) eräs tumma työkseen autoileva vapaa "kehonrakentaja tyyppi", tulisikohan meistä joskus jotain selkeämpää, muuta kuin nämä tämäntästä yhteen osuvat ajat enimmäkseen viihteellä tanssahdellen...mies olisi muutoin mukava mutta kun ei oikein saa selkoa mitä haluaa minusta, muuta kuin tanssiseuraa viihteelle:). On kyllä sanonut että katsellaan ajan kanssa, mutta kuinkahan pitkän ajan kanssa sitä pitäisi lähes enimmäkseen vain tanssinmerkeissä katsastella ?
Lisäksi kysyisin pääsenköhän ikinän enää takaisin työelämään, missä olin viimeksi ennen lasteni syntymää eli lähes 15 v. sitten Toimin silloin kaupan alalla, mitä erilaisimmissa työnkuvissa, myymälänhoitaja - hyllyttäjä, kaikki käy ja onnistuukin, ainakin silloin muinoin, mutta kuinkahan olisi nyt, pitäsi varmastikin lähteä päivittämään tietotaitoa jollaintapaa mutta myyntialalle silti haluaisin.
Tuontyyppisestä kysymyksestä jo saisi hyvänkin otteen tulevista kohtalon polun tapahtumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047