Onko kukaan ottanut akupunktiota syovan hoidon aikana/ jalkeen ?
Itsellani akupunktio auttoi selkakipuuni, mikaan muu ei vienyt tuskia pois. Nyt sairastan levinnytta syopaa luustoon, ja se joskus tuo tuskia koko kroppaan.
Akupunktio ja syopa
2
240
Vastaukset
- olli orava
Oma käsitys on, että Kiinassakaan ei syövän hoitoon käytetä pelkästään akupunktiota: akupunktiota ja terveysharjoitteita (mm. guolin qigong) käytetään siellä jonkin verran syövän kuntoutukseen. Se tosin on sellainen ala, josta vain harvalla akupunkturistilla täällä länsimaissa on tietoa.
Suomessa on käsittääkseni yksi akupunkturisti, joka tuosta puolesta on jotenkin perillä mutta näille sivuille, varsinkaan yleiselle puolelle, en ala linkkejä ja kenenkään yhteystietoja laittamaan.
mutta jos kiinnostusta on, niin googlen käyttö sopivilla hakusanoilla tuottanee "tulosta"- oloa helpottamaan
Itse syöpäähän ei tietenkään voi akupunktiolla hoitaa, koska akupunktio on tukihoitomuoto leikkausta ym. hoitoa vaativissa kasvaimissa ym.
Akupunktiosta voi syöpähoitojen aikana olla kuitenkin paljon apua pahoinvoinnin kestämisessä. Monet käyvät akupunktiossa ennen sädehoitoa ja menevät sädehoidosta suoraan takaisin akupunktioon. Siitä saattaa olla apua tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882