Norjalainen tapaus Anders Breivik

laservalojumala

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011112914844900_ul.shtml

Anders Breivikillä oli jo pikkupoikana naisellinen sielu eli tajuntakin (jumalan sielunlaissa),
mutta hänellä ei ollut hyvää suhdetta isäänsä,niinpä homoseksuaalit tekivät myös
Andersista homoseksuaalin.

Nuorena hän tutustui vapaamuurareihin,jotka ympärilekkasivat hänen tapin,jolloin Brei-
vikistä tuli hetero ja uusfasisti.

Viime kesänä hän murhasi Oslossa 77 ihmistä.Siitä huolimatta Anders Breivik ei ole
ainakaan vielä mielisairas,mutta kyllä hänestä voidaan tehdä lääkkeillä hullu.

11

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laservalojumala

      Tapaus Anders Breivik osoittaa porvarillisen vankeinhoidon virheellisyyden verrattuna
      vaikkapa venäläiseen ja kiinalaiseen.

    • Riikka

      Sain itse paraoidisen skitsofrenian diagnoosin noin viisi vuotta sitten.. oikeastaan oireet kestivät noin kuukauden ja katosivat. Kaikki, joiden kanssa olen ollut hoitokontaktissa ovat olleet sitä mieltä, etten kärsi sairaudesta. Sen jälkeen olen tehnyt paljon hienoja juttuja ja edennyt elämässäni. Minulle tuli ensin työuupumus, tein noin 14 tunnin työpäiviä (en voinut juuri vaikuttaa) ja sitten psykoottiset oireet. Psykoosi oli kuitenkin vakava ja en ihan totta tajunnut mistään mitään joten lähettelin ihan tuntemattomalle pojalle viestejä joissa väitin olevani nero jne.

      Elämä on mennyt eteenpäin, mutta varsinkin nyt kun tuo Breivikin diagnoosi tuli julki, tuntuu ihan kamalalta. Siis kaiken sen johdosta, mitä on tapahtunut, mutta myös siksi että olen itse saanut joskus saman diagnoosin (!). Toivottavasti nyt ei leimata kaikkia samalla diagnoosilla olevia vaarallisiksi. Mitä mieltä mut mielenterveysongelmien kanssa painivat ovat?

    • murhaajat!

      Mikään ei ole niin vaarallinen kuin ihminen joka on paranoidi skitsofreenikko.

    • laservalojumala
    • timeless god

      http://www.hs.fi/ulkomaat/Šakaali-nimellä tunnettu terroristi sai toisen elinkautisen tuomion/a1305551485763

      Jumalan sielunlain perusteella shakaalille pitää antaa Nobelin rauhanpalkinto,mutta
      Anders Breivik ansaitsee lusia tai kuolla.Ja tässä politiikassa mielisairaus on täysin
      asia erikseen.

    • laservalojumala
    • regina rento

      Eihän siitä tarvi mielisairasta tehdä kun jo on täys sekopää. Lääkkeet ehkäpä selkiyttävät Breivikin ajatusmaailmaa.

    • Minä ennustan,ettei pellavapäinen tyttöpoika suostu ottamaan lääkkeitä vapaaehtoisesti vaan pitää niitä uusfasistisia puheita lääkäreille ja myös psykiatreille.Venäjällä ja Kiinassa
      hänet olisi ammuttu jo kesällä.

      --Katri Helena--Joulumaa

    • Anonyymi

      anders bredensen breivik ei enää vastaa sun puheluihisi, koska oletkin oikeasti:
      kari tai karita laine, etkä vain: kari laine juutalaisista. SYÖT MUUMIOO!

    • Anonyymi

      Olet harhainen eli varmaan Iltalehden toimittaja joten me kaikki nauretaan tuolle diagnoosille pelle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe