TÄYDELLINEN NIMI! (gallup)

9ikrfdes

Mikä on kaikkein täydellisin nimi CoD pleaajalle?

oma ehdotus: xX_Ep1c-Sn1p3ZHD_Xx

38

2630

Vastaukset

• noi on just noita noloja nimiä joita kaikki nykyään vihaavat paitsi kaikki 12v ipanat jotka luuleevat että ne ovat cooleja.

• Kuningas ois minun mieleeni

• ei mikään kuten tuollainen aloittelijan tapainen paska nimi

• oisko "olen_homo" hyvä :D

• Vittu kun paska nimi. Just pyllystä. Jos nimesi sattuu olemaan vaikka Jorma Kulkija niin laita nimekses vaik JormaK. Ohimoita vihloo kun törmää nuihin paskoihin nimiin varsinkin siinä CoD pelisarjassa. Paskahan se toikin nimi on mutta lyhyt (kuten kullisi) ja ytimekäs.

• miten nimee voi vaihtaa????

• möhmöh kirjoitti:

miten nimee voi vaihtaa????

Öö ei mitenkää

• PikkuJope kirjoitti:

Öö ei mitenkää

Öö voi

• SAIRASTA sortaa nuorempia pelaajia kantsii varmaan ettiä joku toinen paikka missä puhuu konsoleista ja peleistä ei täällä s24 sivuilla oo ku reikäpäitä ja viisastelijoita...

• Keksikää itte parempi nimi älkääkä pilkakko! Todellisuudes kaikki vähemmän tylsät nimet on jollaki tavalla noloja. Olishan se yksinkertainen Matti tai Jorma paras mahdollinen nimi, mutta arvakkaa vaan, onko kaikki Suomen etunimet jo varattuja. Ja onhan se muutenki hyvä valita nimi, joka kertoo ittestä. Siinä määrin nämä kummalliset merkkiyhdistelmät sopii erittäin hyvin alottajan tapaiselle CoD-pelaajille.

• tyhmä se on, tiedät sen itsekin mutta et uskalla myöntää

• Itse vihaan myös juuri noita samankaltaisia kirjainsotkunimiä.

• ookai... en ois arvannu e porukka ottaa tän näin tosissaan... Toi mun esittämä nimihän on siis ihan läppä. ite inhoon just tollasia ja tos esiintyy kaikki ärsyttävimmät piirteet. tätä ketjua ei ollu tarkotettu trolliksi, mut ekin homma näköjään hoitui xD

• Mun on mcvegelius joka on musta hyvä vai ja muute pelaako kukaan red dead redemtionia? O_o ??

• Rdr fu kirjoitti:

Mun on mcvegelius joka on musta hyvä vai ja muute pelaako kukaan red dead redemtionia? O_o ??

Parhaita mitä tavannu oli : piiskairmeli, marsutin, sotasika, kommunistihiiri
        Noin muutaman listatakseni.
        Ja noista nimihirviöistä, niin lähes minkä tahansa nimen voi luoda tuolla xX......Xx yhdistelmällä, joka tosin on noob ja gay

• Pilippeli kirjoitti:

Ja noista nimihirviöistä, niin lähes minkä tahansa nimen voi luoda tuolla xX......Xx yhdistelmällä, joka tosin on noob ja gay

Kommunistihiiri? Vitun helmi.

• Pilippeli kirjoitti:

Tää tulee tosi myöhässä mutta niiku mitä vittua? Ensinnäkin se ei oo noloa tai yms. Aikamoni tryhard käyttää niitä gtas. Se että käyttää esim. Xx.........xX on niiden oma valinta. Etkä voi millään vitun oikeudella sanoa että ne ois "homoja" tai muuta :)

• Paras nimi on HOMOPLEIKKARI

• Osaan muuten homoilla, kuka haluaa?

• Xbox for ever kirjoitti:

Osaan muuten homoilla, kuka haluaa?

Mikset laittanut nimimerkiksi Plösö3 for ever kun kerran oot pleikkariJonne

• minä oo_you what wukk

• Homon kyllä näkee, xbotti.....

• Just se vituttaa ku joillaki tollasii nimiä ja sit ampuu jollaki hemmeti light machine guneilla

• xX_Ep1c-Sn1p3ZHD_Xx

• Pelatkaa jos peli kiinostaa,ei taida kiinostaa kun turhia juttuja kirjoittelette.

• mitä väliä nimellä on????????????????????????

• Xx-ES-EVOMastER! Sn!puZn!p()()() Siinä sulle nimes

• Anteeksi mutta miksi pitää olla aina tollasia hölmön näköisiä t3in1KX, pelinickejä?
      Ja täydellistä nimeä ei ole, paitsi sille joka sen itselleen luo ja tykkää.

• No esim. ToRcH-ScOPeZz, FiReWoRkS, TeMpErZZ, SniPPeli, McStRaNgE, NaRsIsTiC, Forzaitalia, syonpaani, sussex, PiNk-BiTcH. Siin ois

• just tollasit on paskoja. rämppää caps lockikia ja jotai kirjaimia.

• ihan paskoja nickejä, hyi saatana!

• Meikällä on codis GearTba

• Heipähei kaikille on tosi ärsyttävää ku näkee kaikki tommoset jonnet. Helvetti Pelaatte esim jotain codia huom CODIA Olette noloja mutta miks aina pitää olla joku 4000000 "Xxxxxx tai ZZZZZ" ? Kiitos kriittinen commentti :D

• xXKARVA_KULLIXx

• Mul o tyylii lyhyt ja suomalais-enkkulaine nimi: Kompuutteri

Muaki ärsyttää nämä Xx-B477L3-xX jutut...

• Lyhennä kaikista nimistäs (sukunimi etunimi tokanimi jne) ja muokkaa ja siirtele tavui kunnes o mieleine mun vois olla esim Vivesko

• Draconslayerxw3 olis hyvä!

• TaunoUntamo99 ja voittaa teidät kaikki koska oli talvisodassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsin tehohoidon maksimi on ylittymässä

huomisesta lähtien aletaan Ruotsissa tekemään valintoja keille annetaan tehohoitoa ja keille ei. 6,078 koronatapausta ja 333 kuollutta. Norjassa 5,29
      Maailman menoa
      288
      10920
    2. Mansikka- ja marjasato voidaan uhrata

niillä ei ole mitään merkitystä elintarvikehuollon kannalta,ne voidaan uhrata.Elintarvikehuollon kannalta tärkeitä ovat vilja-ja perunasato ymv. mutta
      Maailman menoa
      330
      5503
    3. Kiuruvesi 11 koronatartuntaa!

Onko kyseessä jokin hoitokoti tms? https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006463371.html
      Kiuruvesi
      129
      2582
    4. Kuinka heikoksi maan taloustilanne

menee, ennenkuin tilalle astuvat taas Suomea kuntoon laittaneet PS, Kokoomus ja Keskusta?
      Maailman menoa
      161
      2332
    5. Korona: Kunta jätti sairaat vanhukset heitteille TAAS!!!

Kuusamon kunta on ilmeisesti päättänyt jättää koronakriisissä riskiryhmään kuuluvat liikuntarajoitteiset vanhukset ilman ruokaa. Kunta on sopinut ett
      Kuusamo
      26
      1463