TÄYDELLINEN NIMI! (gallup)

9ikrfdes

Mikä on kaikkein täydellisin nimi CoD pleaajalle?

oma ehdotus: xX_Ep1c-Sn1p3ZHD_Xx

54

22144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nolo olet

      noi on just noita noloja nimiä joita kaikki nykyään vihaavat paitsi kaikki 12v ipanat jotka luuleevat että ne ovat cooleja.

      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä


      • Anonyymi

        Oon 12v. Ja noi on mun mielestä ihan paskoja nimiä


      • Anonyymi

        Haista paska


        T. Yrjö - hammas246


    • c0d

      Kuningas ois minun mieleeni

    • fmhgfmhjvgj

      ei mikään kuten tuollainen aloittelijan tapainen paska nimi

    • lolööööö

      oisko "olen_homo" hyvä :D

      • Anonyymi

        Ei ikinä


    • Kööp arpoo

      Vittu kun paska nimi. Just pyllystä. Jos nimesi sattuu olemaan vaikka Jorma Kulkija niin laita nimekses vaik JormaK. Ohimoita vihloo kun törmää nuihin paskoihin nimiin varsinkin siinä CoD pelisarjassa. Paskahan se toikin nimi on mutta lyhyt (kuten kullisi) ja ytimekäs.

      • möhmöh

        miten nimee voi vaihtaa????


      • PikkuJope
        möhmöh kirjoitti:

        miten nimee voi vaihtaa????

        Öö ei mitenkää


      • Anonyymi
        PikkuJope kirjoitti:

        Öö ei mitenkää

        Öö voi


      • Anonyymi

        Vitun kova toi loppu😂😂🔥🔥🔥🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö voi

        Voi vitun tyhmät


      • Anonyymi
        PikkuJope kirjoitti:

        Öö ei mitenkää

        Menet sun käyttäjän online asetuksii


      • Anonyymi
        möhmöh kirjoitti:

        miten nimee voi vaihtaa????

        Silver et meet sun perseeseen ja kirjaudut sinne...


    • EuropeWarrior

      SAIRASTA sortaa nuorempia pelaajia kantsii varmaan ettiä joku toinen paikka missä puhuu konsoleista ja peleistä ei täällä s24 sivuilla oo ku reikäpäitä ja viisastelijoita...

    • Kuolkaa, sortajat.

      Keksikää itte parempi nimi älkääkä pilkakko! Todellisuudes kaikki vähemmän tylsät nimet on jollaki tavalla noloja. Olishan se yksinkertainen Matti tai Jorma paras mahdollinen nimi, mutta arvakkaa vaan, onko kaikki Suomen etunimet jo varattuja. Ja onhan se muutenki hyvä valita nimi, joka kertoo ittestä. Siinä määrin nämä kummalliset merkkiyhdistelmät sopii erittäin hyvin alottajan tapaiselle CoD-pelaajille.

      • jo on nimi

        tyhmä se on, tiedät sen itsekin mutta et uskalla myöntää


    • fhgfjkhg

      Itse vihaan myös juuri noita samankaltaisia kirjainsotkunimiä.

    • 9ikrfdes (aloittaja)

      ookai... en ois arvannu e porukka ottaa tän näin tosissaan... Toi mun esittämä nimihän on siis ihan läppä. ite inhoon just tollasia ja tos esiintyy kaikki ärsyttävimmät piirteet. tätä ketjua ei ollu tarkotettu trolliksi, mut ekin homma näköjään hoitui xD

      • Rdr fu

        Mun on mcvegelius joka on musta hyvä vai ja muute pelaako kukaan red dead redemtionia? O_o ??


      • Pilippeli
        Rdr fu kirjoitti:

        Mun on mcvegelius joka on musta hyvä vai ja muute pelaako kukaan red dead redemtionia? O_o ??

        Parhaita mitä tavannu oli : piiskairmeli, marsutin, sotasika, kommunistihiiri
        Noin muutaman listatakseni.
        Ja noista nimihirviöistä, niin lähes minkä tahansa nimen voi luoda tuolla xX......Xx yhdistelmällä, joka tosin on noob ja gay


      • derpderppred
        Pilippeli kirjoitti:

        Parhaita mitä tavannu oli : piiskairmeli, marsutin, sotasika, kommunistihiiri
        Noin muutaman listatakseni.
        Ja noista nimihirviöistä, niin lähes minkä tahansa nimen voi luoda tuolla xX......Xx yhdistelmällä, joka tosin on noob ja gay

        Kommunistihiiri? Vitun helmi.


      • Anonyymi
        Pilippeli kirjoitti:

        Parhaita mitä tavannu oli : piiskairmeli, marsutin, sotasika, kommunistihiiri
        Noin muutaman listatakseni.
        Ja noista nimihirviöistä, niin lähes minkä tahansa nimen voi luoda tuolla xX......Xx yhdistelmällä, joka tosin on noob ja gay

        Tää tulee tosi myöhässä mutta niiku mitä vittua? Ensinnäkin se ei oo noloa tai yms. Aikamoni tryhard käyttää niitä gtas. Se että käyttää esim. Xx.........xX on niiden oma valinta. Etkä voi millään vitun oikeudella sanoa että ne ois "homoja" tai muuta :)


    • Xbox for ever

      Paras nimi on HOMOPLEIKKARI

      • Xbox for ever

        Osaan muuten homoilla, kuka haluaa?


      • Jonneps3jiihaaa
        Xbox for ever kirjoitti:

        Osaan muuten homoilla, kuka haluaa?

        Mikset laittanut nimimerkiksi Plösö3 for ever kun kerran oot pleikkariJonne


    • hgsdhgdj

      minä oo_you what wukk

    • serhfu

      Homon kyllä näkee, xbotti.....

    • 12v

      Just se vituttaa ku joillaki tollasii nimiä ja sit ampuu jollaki hemmeti light machine guneilla

    • mhmhmhhh

      xX_Ep1c-Sn1p3ZHD_Xx

    • woe woe

      Pelatkaa jos peli kiinostaa,ei taida kiinostaa kun turhia juttuja kirjoittelette.

    • möhmöh

      mitä väliä nimellä on????????????????????????

    • Erkkimerkki432123

      Xx-ES-EVOMastER! Sn!puZn!p()()() Siinä sulle nimes

    • hmh?

      Anteeksi mutta miksi pitää olla aina tollasia hölmön näköisiä t3in1KX, pelinickejä?
      Ja täydellistä nimeä ei ole, paitsi sille joka sen itselleen luo ja tykkää.

    • djpallokala

      No esim. ToRcH-ScOPeZz, FiReWoRkS, TeMpErZZ, SniPPeli, McStRaNgE, NaRsIsTiC, Forzaitalia, syonpaani, sussex, PiNk-BiTcH. Siin ois

      • -.-

        just tollasit on paskoja. rämppää caps lockikia ja jotai kirjaimia.


    • hyunjimok

      ihan paskoja nickejä, hyi saatana!

    • GearTba

      Meikällä on codis GearTba

    • Nolo Jonne XD

      Heipähei kaikille on tosi ärsyttävää ku näkee kaikki tommoset jonnet. Helvetti Pelaatte esim jotain codia huom CODIA Olette noloja mutta miks aina pitää olla joku 4000000 "Xxxxxx tai ZZZZZ" ? Kiitos kriittinen commentti :D

    • ifvgiughiwogueduf8oh

      xXKARVA_KULLIXx

    • lölli

      Mul o tyylii lyhyt ja suomalais-enkkulaine nimi: Kompuutteri

      Muaki ärsyttää nämä Xx-B477L3-xX jutut...

    • Justnäi

      Lyhennä kaikista nimistäs (sukunimi etunimi tokanimi jne) ja muokkaa ja siirtele tavui kunnes o mieleine mun vois olla esim Vivesko

    • Anonyymi

      Draconslayerxw3 olis hyvä!

    • Anonyymi

      TaunoUntamo99 ja voittaa teidät kaikki koska oli talvisodassa.

    • Anonyymi

      Jos sun nimi on reino niin vois olla reiskatti

    • Anonyymi

      Moioonpaska

    • Anonyymi

      Meikäläisen nimi on miinamuna

    • Anonyymi

      No tää nimi on kyl harry potterinsta mut... Hermione 😊👍🏻!
      Iha Ok nimi

    • Anonyymi

      Clash of clansissa mun nimi on Hermione että... jooooooooooo tosi kiv !!!💋

    • Anonyymi

      Kenkuratakki. En kyllä tiiä mitä se "kenkura" tarkoittaa, vai oliskohan muunnos Ken Kutaragista...

    • Anonyymi

      Äitis Lemppari on ihan Vitu hyvä nimi

    • Anonyymi

      Oma mielipide: J22menina42

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe