MIKÄ ON EMO JA SCENE? caps

capsinraiskaaja

Emo = tulee englanninkielisestä sanasta emotional, JA TARKOITTAA tunteellista ihmistä ei tyyliä
esim. joku kalju papparainen tuola kadulla voi olla emo näyttämättä mitenkää erikoiseltä :D (tää ny oli vaa tälläne esimerkki)

Scene = Tyylisuuntaus, josta olen niin tosi monen kuullut puhuvan "emo-tyylinä", emo ei näy ulkonäössä varsinaisesti...
Esim SCENEJÄ;
Ambrehhh is dead:
http://www.youtube.com/user/AmberKatelynBeale#p/u/0/ep1niIvNLZg
Vanna Venom:
http://www.google.com/imgres?q=vanna venom&um=1&hl=fi&biw=1600&bih=749&tbm=isch&tbnid=EbSrJZNrwEXovM:&imgrefurl=http://www.mynewhair.info/alternative-hair/emo-girls-alternative-hair/scene-queens/attachment/vanna-venom-02/&docid=J8uPIk8OKznN3M&imgurl=http://www.mynewhair.info/wp-content/uploads/2009/05/vanna-venom-02.jpg&w=365&h=491&ei=GhXVTqiCJIOZ8QPvmdmlAg&zoom=1&iact=hc&vpx=1098&vpy=113&dur=629&hovh=260&hovw=193&tx=77&ty=139&sig=117939730702108152042&page=1&tbnh=127&tbnw=97&start=0&ndsp=48&ved=1t:429,r:8,s:0
Hannie Dropkick (SUOMALAINEN):
http://www.google.com/imgres?q=hannie dropkick&num=10&um=1&hl=fi&biw=1600&bih=749&tbm=isch&tbnid=R0WcuV7lawnvEM:&imgrefurl=http://myhairisemo.blogspot.com/2009/11/finland-scene-hannie-dropkick.html&docid=mgz6E4Xwi_pvFM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/_2iSSI8Mqc5c/SvjAa9VndtI/AAAAAAAAA3w/K5652dvxwT8/s400/hannie-dropkick-myspace.jpg&w=263&h=400&ei=WxXVTtOwNsi3hQeF7uVn&zoom=1&iact=rc&dur=136&sig=117939730702108152042&sqi=2&page=1&tbnh=133&tbnw=90&start=0&ndsp=47&ved=1t:429,r:4,s:0&tx=55&ty=52

16

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • capsinraiskaaja

      Scenejä on siis niitä tummempiin pukeutuvia joita usein 'emoiksi' sanotaan ja sitten niitä värikkäämpiäki :d
      Emo voi näyttää miltä vaa :p

    • agreed!

    • SceneQueen

      Tänku saisit kaikkie muitteki päähä taottua...ku kuule aina välil kaupungil ku joku sanoo jotain scenee emoks...jos on vaikka siniset hiukset : D tekis mieli aina mennä korjaamaa asia. munki yks kaveri höpöttää et sil on sellaset mustat emo hiukset siin vaihees aattelen et aika tuntteelliset mustat hiukset sul ;D

    • "Emo = tulee englanninkielisestä sanasta emotional, JA TARKOITTAA tunteellista ihmistä ei tyyliä"

      - Paskaa, paskaa ja vielä kerran paskaa.

      Suora lainaus wikipediasta:" Emo (engl. emotional hardcore) on 1980-luvulla kehittynyt punkmusiikin tyylilaji.
      Emo-sanaa käytetään myös adjektiivina kuvattaessa tiettyä pukeutumis- tai muotityyliä, jota esiintyy erityisesti emo-musiikin kuuntelijoiden keskuudessa.

      Emoilla on usein mustat, tai todella vaaleat sekä tummanruskeat hiukset. Shokkiväriset raidat ovat myös suosittuja hiuksissa. Tyttöjen ja poikien hiustyylit ovat yleensä aika samanlaisia, hiukset ovat lyhyitä, otsatukka roikkuu silmien tai vain toisen silmän päällä. Joskus emo-tytöillä (ja/tai pojilla) on pitkät ja tupeeratut hiukset, jotka ovat silmien tai toisen silmän päällä. Tytöt yleensä tupeeraavat hiuksista vain yläosan. Hiustyyliä kutsutaan sceneksi."

      Eli voidaan tästä vetää sellainen johtopäätös, että sinulla ei ole mitään tietoa siitä, mistä sinä puhut.

      Kaikille näille emo-scene-en-tiedä-seksuaalista-suuntautumistani heppuleille voin vain sanoa, että onnea vain työnhakuun, kun näytätte joltain pesukarhun perseeltä.

    • Millionaireslover<3

      Okei no joo tiiän kaiken sceneistä ja näin mut mul on vaan yks ongelma, oon menos ala asteen vikalle, ja pukeudun kyllä jo kuin scene, kuuntelen VAIN scene bändejä, toisin sanoen millionairesia ja kaikki hevi on paskaa:D Mutta olen sisäisesti scene, mutta ongelma on nyt se, että haluaisin alkaa tupeeraamaan hiuksiani, mutta en tiedä miten ihmiset suhtautuisivat siihen. Olen nyt luokan 3 suosituimman tytön joukossa, mutta mitä jos putoankin sinne jonnekkin pohjalle tai, että KAIKKI alkaa vihaamaan mua tai jotain?? Se olis tosi outoo, koska oon blondi ja mul on siniset silmät ja pojat ja tytöt puhuu, että oon luokan kaunein tai jtn, ja jos ne on sillee et "hyi ku tost tuli ruma!" tai jotain. Onks kelläkään kokemust??

      • Kuolen

        nauruun :D:D:DD:D ootte noloja


    • sceneksikö?

      sanot et oot 5 luokalla ja scene, ootko varma? uskon et tää mun viesti saattaa suututtaa sua, mut ootko varma et tuut oleen scene esim koko sun koulu ikäs? ite aloin sceneks ku olin 6 alussa, värjäsin hiukset ja tyyli muuttu pikku hiljaa.... mut tiesin aina, et en oo mikää massa lissu! se oli niin saletti! :) jos annat sun sähköpostin voin antaa kaikkii vinkkei ja voidaan muutenkin puhuu :P oon siis 8 (:

    • agy41616

      Täähän käytiin jo läpi
      Scene=Kohtaus
      Emo=Homo

      • millionaireslover<3

        Siis meen kutoselle:) eli kutosen alussa:) ja joo oon idiootti ja kerron, että en siltikään aina tupeeraa hiuksia:)


      • millionaireslover<3
        millionaireslover<3 kirjoitti:

        Siis meen kutoselle:) eli kutosen alussa:) ja joo oon idiootti ja kerron, että en siltikään aina tupeeraa hiuksia:)

        Ja oon taas idiootti ja annan sähköpostiosoitteeni, eli [email protected]:D


    • pööolenscene

      ahahaa pakko tulla selittämään. minua 'haukutaan' ( puolitosissaan, lähinnä se kyllä on läppää.) emoksi. itse en koe olevani emo koska en vain ole. scene olis se oikea sana mutta eipä ihmiset sitä taida tietää

    • woot,isit,true??
      • Yeap, it is true

        You idiot


    • haluaa Emo/scene ksi

      mä oon 6 lk ja haluisin Emo/Scene ksi mut en tiiä paljoo mitää pukeutumisesta tai hiuksista . ps. oon tyttö HELP !

      • katupoika--

        Okei alotetaan alkeista.
        1) Kerro henk.koht. mielipiteesti; mitä mielestäsi tarkottaa käsite
        a) emo?
        b) scene
        2) Minkä takia haluisit emoksi/sceneksi?
        Ku oot vastannu näihi nii voiaa jatkaa lisää


    • hahoidgdfoiö

      nolot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe