Moi! Eli mun kultakalat syö hiekkaa ja sylkee ne heti ulos... Onko normaalia? Onko se joku mahanpuhdistus juttu vai onko niillä muuten vaan joku ongelma?
Kultakala syö hiekkaa? :D
4
238
Vastaukset
- fisfisfisu
Ei ole kokemusta juuri kultakaloista ja siksi kannattaa kysyä viisaammilta, ettei ole hätää, mutta yllättävän moni mun kaloista tykkää syödä hiekkaa :DDD Perhoskirjoahvenet maistelee aina hiekan muruset uudestaan, jos hiekka vähänkin pöllyää uudelle paikalle tai jos laitan uutta hiekkaa :D Esim liekkisuut tekivät tätä myös ja silloin tällöin myös muut ahvenet. Ainakin perhosille ja liekkiksille on täysin normaalia, mutta ne ovat hyvin erilaisia kaloja kuin kultis, joten... Ei aavistusta...
- fisfisfisu
Se piti vielä sanoa, että nekin sylkevät hiekan heti ulos. Etsivät siis siitä ruoanmuruja, siivilöivät ne massuunsa ja puhaltavat tarpeettoman hiekan pihalle.
- ;))
On normaalia, tästä syystä kultakaloille ei suositella pohjaksi soraa, sillä voivat tukehtua isoihin soranpalasiin.
- samaan ketjuun
No minkäs kokoinen hiekka ja millainen on sopivaa? Mistä erottaa soran ja hiekan? :) Onko joku hiekka sitten liian hienoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1505148Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv832742Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?861735Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49956
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23828