Voisiko joku kertoa minulle, mitä uneni mahdollisesti voisi tarkoittaa.
viime yönä näin hieman sekavaa unta. kiertelin vaatekaupoilla ja kun kävelin peilin ohi, ylläni oli valkoiset farkut ja valkoinen paita. näin myös erään opiskelutoverini ja hänelläkin oli valkoista yllään. kaupoista etsin valkoista hääpukua eräälle läheiselle ihmiselle. seuraava minkä unesta muistan on, että olin äitini vanhempien talossa ja äitini äiti sanoi jotain mitä en muista. uni keskittyi hyvin pitkälti kaupoissa juoksemiseen, portaita ylös ja alas, etsien valkoista pukua oikeanlaista löytämättä. mitä valkoinen vaate symboloi? ja onko tuossa mitään mitä voisi jotenkin tulkita? tämä ei ollut tavallinen uni ja minua on oudosti ahdistanut unen jälkeen
Valkoisia vaatteita
2
1927
Vastaukset
- hsedfrh
voisiko olla mahdollista, että unelmoit naimisiin menemisestä tai unelmiesi rakkaudesta? :)
Valkoinen on viattomuuden, henkisen puhtauden ja viisauden väri. Kaupoista ostamalla edellisiä ei voi saada. Siinä mielestäni koko unen kontrasti.
Vaatteet edustavat sitä julkisivua persoonastasi, jonka haluat muille välittää. Tuohon julkisivuun kuuluvat onnellinen avioliitto, omakotitalo, auto, tiffanystä ostetut korut, merkkihajuvedet, ruokailutottumukset ... jne jne. Niitä voi ostaa rahalla - jopa avioliiton. Edelliset kuuluvat ns. suorittajavaiheeseen elämässä, kakkostason anima/animus hahmot, sotilas ja troijan helena arkkityyppisinä roolimalleina pariksi ..
Eli se kontrasti on: rahan valtaan alistuminen vs henkisyyden tuoma itsenäisyys
jos olisin itse nähnyt tuollaisen unen, ottaisin hieman vapaata aikaa itselleni ollakseni ihan vain itsekseni ja miettisin mikä minun elämässäni on tärkeää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722