Valkoisia vaatteita

Titanya

Voisiko joku kertoa minulle, mitä uneni mahdollisesti voisi tarkoittaa.

viime yönä näin hieman sekavaa unta. kiertelin vaatekaupoilla ja kun kävelin peilin ohi, ylläni oli valkoiset farkut ja valkoinen paita. näin myös erään opiskelutoverini ja hänelläkin oli valkoista yllään. kaupoista etsin valkoista hääpukua eräälle läheiselle ihmiselle. seuraava minkä unesta muistan on, että olin äitini vanhempien talossa ja äitini äiti sanoi jotain mitä en muista. uni keskittyi hyvin pitkälti kaupoissa juoksemiseen, portaita ylös ja alas, etsien valkoista pukua oikeanlaista löytämättä. mitä valkoinen vaate symboloi? ja onko tuossa mitään mitä voisi jotenkin tulkita? tämä ei ollut tavallinen uni ja minua on oudosti ahdistanut unen jälkeen

2

1998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hsedfrh

voisiko olla mahdollista, että unelmoit naimisiin menemisestä tai unelmiesi rakkaudesta? :)

• Valkoinen on viattomuuden, henkisen puhtauden ja viisauden väri. Kaupoista ostamalla edellisiä ei voi saada. Siinä mielestäni koko unen kontrasti.

Vaatteet edustavat sitä julkisivua persoonastasi, jonka haluat muille välittää. Tuohon julkisivuun kuuluvat onnellinen avioliitto, omakotitalo, auto, tiffanystä ostetut korut, merkkihajuvedet, ruokailutottumukset ... jne jne. Niitä voi ostaa rahalla - jopa avioliiton. Edelliset kuuluvat ns. suorittajavaiheeseen elämässä, kakkostason anima/animus hahmot, sotilas ja troijan helena arkkityyppisinä roolimalleina pariksi ..

Eli se kontrasti on: rahan valtaan alistuminen vs henkisyyden tuoma itsenäisyys

jos olisin itse nähnyt tuollaisen unen, ottaisin hieman vapaata aikaa itselleni ollakseni ihan vain itsekseni ja miettisin mikä minun elämässäni on tärkeää ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      460
      3938
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3066
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1450
    4. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1264
    5. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      19
      1198
    6. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      29
      1152
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      912
    8. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      58
      876
    9. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      57
      874
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      70
      823
    Aihe