Kun siivoaa kotinsa kerran viikossa niin mitä kaikkea siinä pitäisi jynssätä ja millä tököteillä? Saisinko asiantuntijoiden vinkkejä?
Kodin siivoaminen kerran viikossa
2
353
Vastaukset
- siivsebast
Et saa. Ota siivousfirman konsultti, hän kertoo 39 eur/h mitä aineita ja minne.
- moppimartta
Siivoustarpeen tiheys riippuu tietysti sottaisuudesta. Kannattaa siivota ehkä useammin, jos tuntuu siltä, että viikon välein joutuu jo "jynssätä tököteillä". Joka päivä voi tehdä jotain pientä.
Kerran viikossa imurointi, lattioiden pyyhintä, pölyjen pyyhintä, tahrat pystypinnoilta ja tavaroiden järjestely sekä kylppärin siivous. Keittiötä voi joutua siivoamaan useamminkin, jos on kova laittamaan ruokaa ym.
Ainakin kerran kuussa kannattaa sitten siivota perusteellisemmin esim. lattialistat, jääkaappi, uuni, lattiakaivot, parveke, kaikki mahdolliset koloset jne. Tarpeen mukaan.
Tiskiaine, yleispuhdistusaine, wc:n puhdistusaine; noilla pääsee jo pitkälle, kun siivoaa säännöllisesti, eikä päästä mitään vaikeita tahroja pinttymään ja kuivumaan. Esim. kalkinpoisto vaatii omat happamat aineensa ja emäksiset aineet sopivat rasvalikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078