seksuaaliset halut kadonneet?

Kenelläkään tätä ongelmaa lääkkeiden myötä? Muita apukeinoja kuin lääkkeen vaihto?
7238
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Onko mahdollista, että olet masentunut? Seksuaalisten halujen katoaminen voi liittyä siihenkin.

Äänestä
  • Enpä usko. Elämä kukoistaa tällä hetkellä kaikin puolin. Olin ennen melkeinpä yli-aktiivinen, sekä yksin että kumppanien kanssa. Nyt tätä on jatkunut tasan yhtä monta vuotta kuin olen lääkkeitä syönyt, eli 4v.
    Luin joskus jonkun artikkelin siitä että karbamatsepiinilla saattaa olla jotain vaikutusta, mutta haluaisin tietää onko joku muukin kokenut samaa.

    Äänestä

  • Richael kirjoitti:

    Enpä usko. Elämä kukoistaa tällä hetkellä kaikin puolin. Olin ennen melkeinpä yli-aktiivinen, sekä yksin että kumppanien kanssa. Nyt tätä on jatkunut tasan yhtä monta vuotta kuin olen lääkkeitä syönyt, eli 4v.
    Luin joskus jonkun artikkelin siitä että karbamatsepiinilla saattaa olla jotain vaikutusta, mutta haluaisin tietää onko joku muukin kokenut samaa.

    Kun minulla karba vaihdettiin okskarbaan, eroottiset halut voimistuivat huomattavasti. Lukemassasi artikkelissa siis on perää kokemusteni mukaan.

    Äänestä

  • On perää kirjoitti:

    Kun minulla karba vaihdettiin okskarbaan, eroottiset halut voimistuivat huomattavasti. Lukemassasi artikkelissa siis on perää kokemusteni mukaan.

    No tämäpä hieno kuulla, sillä juuri siihen olisi tarkoitus muutenkin vaihtaa vuoden vaihteessa. Kiitos!

    Äänestä

Kaikenlaisia eri epilepsialääkkeitä olen syönyt lapsesta saakka, eikä minulle koskaan ole tullut minkäänlaisia seksuaalisia haluja.

Äänestä

Mulla on viime vuosina seksuaaliset halut hiipuneet dramaattisesti. En tiedä, mistä johtuu. Ennen söin karbaa ja nyt okskarbaa. En siis tiedä, johtuuko noista vaiko jostain muusta asiasta. Nykyään, sinkkuna, asia ei häiritse, mutta kun olin vielä parisuhteessa, se oli ISO ongelma.

Äänestä
  • Eli myös okskarballa voi olla samat vaikutukset?

    Mä voisin lyödä vetoa että tässä on lääkkeillä jotain tekemistä asian kanssa. Ja parisuhteessa se tosiaan häiritsee kun ollaan vielä melko nuoria ja pitäisi olla aktiivisia, kuten olimme vielä vuosia sitten.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Richael kirjoitti:

Kenelläkään tätä ongelmaa lääkkeiden myötä? Muita apukeinoja kuin lääkkeen vaihto?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu