Miltä tuntui eka kerta?

vanha vaimo

Epäröin vielä lesboseksiä toisen kanssa ja siksi haluan tietää, miltä ensimmäinen kerta teistä tuntui?

Oliko tuttu partneri?

Oliko useita partnereita?

20

12923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bohmelo

      Ihanalta.Ihanemmalta kuin parhaan miehen kanssa. 100 kertaa ihanemmalta. Miehet ei osaa naisii verrattuna mitään, siis seksistä. Nainen tietää miten koskettaa oikein. Oon periaattees viel bi mut tulevaisuus näyttää aikanaan miten täs käy.

      Mun partneri oli tuttu.

      Ei meitä ollut kuin me kaksi. Olen ollut vaan aina yhenkaa kerrssaan. Mut nykyää on kumppaneit tullu lisää. Niit kokemuksii on 6 eri naisen kanssa. Jos yhtää mietit sänkyy menoo naisenkaa niin mee!!! Et tule pettymään.

      • Anonyymi

        Niin ja varsinkin useemman kanssa, kyllä se sieltä
        Lesbous löytyy 😊, nyt vaan vähän aikaa nautit naisten ihailusta ja siirryt takaisin miehiin !😊. Ei LESBON tarvitse miettiä, nauttiiko nausesta !!!!!!!!!!! 😂😂😂😂😙😙😙😙 jospa 🤔opettilisit ensin nauttii itsestäs ???!! 🤔


    • Jennifer

      ..omallatunnolla voin sanoa, että oma eka kertani oli pliisu.

      Olin tavannut hänet sinä samana iltana, eikä se ollut hullaantumista, ei mitään.

      Vähän sama, kun jois lämmintä vettä lasillisen silloin, kun ei yhtään janota..;D

      • Anonyymi

        Ehkä kandeis juoda viiniä 😂😙


    • Julia (se aito)

      ..niin että mentiin kultani kanssa hänen vanhempiensa mökille, oltiin seurusteltu siinä n.kuukausi.

      Illalla oltiin saunassa, jolloin näimme toisemme ensikertaa alasti. Häkellyin kauniista naisestani. Luulin että olin nähnyt jo kauneimman, mutta se olikin vielä edessä.

      Takkatulen ääressä saunan jälkeen katseltiin toisiamme, naiseni oli henkeäsalpaavan kaunis. Sitten rakastelimme muutaman tunnin ajan.

      Se oli niin kaunista että me molemmat itkimme orgasmin aikana ja myös seksin jälkeen. Rakastelumme vain paranee koko ajan entisestään, se on taivaallista.

      • Julia (se aito)

        .. niin kun kysyit että oliko useita ollut.. Niin ei ollut yhtään, eikä naisellanikaan. Joten jännitys oli huimaava. Olin kyllä seurustllut naisten kanssa, mutta en halua sänkyyn ilman tunteita, en vain pysty siihen. :) Joten odottelin sitä jolle halusin menettää neitsyyteni, ja sitten löysin elämäni rakkauden


    • Mimosaneito

      Vähän hätäistä ja epävarmaa, olimme molemmat ensimmäistä kertaa asialla. Ihan hyvät muistot silti jäi. Niin, ja oli tuttu tyttö, ystäviä ollaan edelleen.

    • No...

      Räpellystä humalassa! Ei erityisen huikeaa...

    • dumle

      elämäni ehdottomasti paras kokemus :) erittäin hyvän ystävän kanssa tapahtui ja se oli suorastaan tuskallisen ihanaa!

      rohkeasti kaikki kokeilemaan naisen kanssa, nainen todella tietää mitä nainen haluaa!!

    • Zora

      Olin iältäni muistaakseni 19 ja olin minua paljon kokeneemman ja 10 vuotta vanhemman naisen kanssa sängyssä. Olin enemmän passiivisessa rolissa. Todella hyvältä se tuntui. Sain orgasminkin vaikka se ei mikään tavoite ollutkaan. Kerroin hänelle heti aluksi että en kykene orgasmiin koska olen niin jännittynyt, paskat, toisin kävi.

    • Pir

      Pelotti, ihastutti, pehmeys ja siloisuus yllätti täysin. Kädet tärisivät, kun piti (piti, niin, pakottauduin) koskettaa rintoja (magneetteja, mutta tabu siihen asti). Koukkuunhan siihen jäi. Ja toisen jumaloiviin sumuisiin silmiin, itse nyt en paljon osannut luultavasti, aloitin vastahakoisena. Mutten lopettanut samana.

      • petraelo

        Oi,,,,,jos monen miehen kanssa etsin tietä hyvään seksiin, niin enpä löytänyt perille. Ensimmäinen naiskokemukseni oli iiiihana, ja TÄYSIN erilainen kuin miehen kanssa. naisen pehmeys ja sensuelli ote, mmmmmmm, se oli - apua - IIIHANAAA! Ja siitä päivästä olen nauttinut naisista (naisesta), ja pitkäaikaisen kumppanini kanssa seksi vain paranee ja paranee ........ eikä lopsahda, niinkuin miehen kanssa on tapana käydä. joskus olen "zekannut" , että oliko ne miehet todella niin surkeita, ja "testit" ovat osoittaneet, että olivat. Hmmmmm.... toki, jos olisin heterompi, ehkä ymmärtäisin miehen päälle paremmin.
        Enää ei tarvitse testejä tehdä. jo naisen suudelma on sellainen, että miehet syvälle unholaan painuu. Ensimmäinen kerta voi tietysti olla epäonnistunut myös naisen kanssa, varmasti vaikuttaa se - kenet tilanteessa kohtaat. muistathan olla selvinpäin :). Kokeile ihmeessä. nautinnollisia hetkiä. t petra


      • Anonyymi
        petraelo kirjoitti:

        Oi,,,,,jos monen miehen kanssa etsin tietä hyvään seksiin, niin enpä löytänyt perille. Ensimmäinen naiskokemukseni oli iiiihana, ja TÄYSIN erilainen kuin miehen kanssa. naisen pehmeys ja sensuelli ote, mmmmmmm, se oli - apua - IIIHANAAA! Ja siitä päivästä olen nauttinut naisista (naisesta), ja pitkäaikaisen kumppanini kanssa seksi vain paranee ja paranee ........ eikä lopsahda, niinkuin miehen kanssa on tapana käydä. joskus olen "zekannut" , että oliko ne miehet todella niin surkeita, ja "testit" ovat osoittaneet, että olivat. Hmmmmm.... toki, jos olisin heterompi, ehkä ymmärtäisin miehen päälle paremmin.
        Enää ei tarvitse testejä tehdä. jo naisen suudelma on sellainen, että miehet syvälle unholaan painuu. Ensimmäinen kerta voi tietysti olla epäonnistunut myös naisen kanssa, varmasti vaikuttaa se - kenet tilanteessa kohtaat. muistathan olla selvinpäin :). Kokeile ihmeessä. nautinnollisia hetkiä. t petra

        Voihan mueskin suudela hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan mueskin suudela hyvin

        Et selvästikään tiedä asiasta mitään. Onhan naisen huulet niin ihanat, pehmeät ja herkät, ettei miesten suuteluista voi puhua samana päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan mueskin suudela hyvin

        ehkä, mutta yleensä lesbot eivät halua mitään tekemistä miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et selvästikään tiedä asiasta mitään. Onhan naisen huulet niin ihanat, pehmeät ja herkät, ettei miesten suuteluista voi puhua samana päivänä.

        Ei kaikilla naisilla huulet ole pehmeät eikä kaikkien naisten kanssa seksi ole niin ihanaa, hellää ja mahtavaa. Eikä kaikki naiset välttämättä osaa suudella tai ole hyviä sängyssä. Ei lesboseksi ole aina ihanaa, hellää, pehmeää, mahtavaa, kerrassaan maailman ihaninta. Lesboseksi voi myös ihan hyvin olla rajua, kovakouraista, tunteetonta, latistavaa, mitäänsanomatonta jne. siinä missä heteroillakin.


    • petraelo

      PS. vain yksi kerrallaan. naisten välinen seksi on intiimi sensuelli asia, ei mikään farssijuttu

    • joop

      Se tapahtui selvinpäin jopa, puolitutun kaverin kaverin kanssa baari-iltaa seuraavana päivänä kun sovittiin baarissa treffit. :) Ensimmäisen suudelman sain jo samaisena baari-iltana, pehmeys yllätti. No ne treffithän venähti kakspäiväisiksi, itse kokemus... no, molemmat oli ekaa kertaa pappia kyydissä, sähläystähän se oli mutta sängyssä viihdyttiin silti melkein vuorokausi putkeen. :D Ei orgasmia (hän tosin taisi saada yhden), mutta muuten hauskaa. Hauskempaa, pehmeämpää ja hellempää kuin miesten kanssa. Varsinkin suuteleminen oli jotain sellaista jota lähelle yksikään mies ei ollut päässyt sitä aiemmin eikä sen jälkeen.

    • Anonyymi

      Itseäni ainakin pelottaa jos en ole tarpeeksi jotain ja en ole hyvä jne.
      😔

    • Anonyymi

      Jännenpää kuin oikeassa järjestyksessä limakalvojen levittely.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe