Lada rulettaa äffäykkösessä

Hjyvät vehkeet...

Jahas, se on Räikkönenkin saamassa auton kylkeen oikean merkin ja hihaan myös, nimittäin tekstin, LADA. Aikoinaanhan se opetteli ajamaan nuorena poikana takavetoladalla ja nyt kun viisautta kertynyt lisää niin siirtyy taas kunnon autoihin. Eiköhän tulosta rupea tulemaan.

32

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykköskuski

      Vaikka Lada onkin maksanut Kimin auton kylkeen mainostarransa, ei se autoa huononna. Lähinnä se on vain noloa Kimille.

      • Kanto.

        Mikä siinä on noloa? Minä olen iloinen Kimin päätöksestä ja olen varma että hän muistaa aina nuoruus ajan kun ajeli Ladalla. Tämän kaltaiset tapahtumat tuovat varmasti lisää nuoria Ladan omistajia Suomeen. Ladan tulevaisuus on varmasti nyt turvattu vaikka jotku epäileväiset ovat vuosia tolkuttaneet toista.


      • ykköskuski
        Kanto. kirjoitti:

        Mikä siinä on noloa? Minä olen iloinen Kimin päätöksestä ja olen varma että hän muistaa aina nuoruus ajan kun ajeli Ladalla. Tämän kaltaiset tapahtumat tuovat varmasti lisää nuoria Ladan omistajia Suomeen. Ladan tulevaisuus on varmasti nyt turvattu vaikka jotku epäileväiset ovat vuosia tolkuttaneet toista.

        Noloa on juuri se Ladan merkki. Mutta jos talli heittää Petrovin ulos, jäänee Ladan merkkikin Kimin autosta.


      • ladamiäs
        ykköskuski kirjoitti:

        Noloa on juuri se Ladan merkki. Mutta jos talli heittää Petrovin ulos, jäänee Ladan merkkikin Kimin autosta.

        Muistakaa nyt myös Kimin saavan 10 miljoonaa euroa vuodessa siitä, että suostuu ajamaan autolla, jossa on Ladan mainos kyljessä. Sillä hintaa minäkin suostuisin ajamaan Ladan mainos omassa autossani. Ehkä jopa halvemmalla.


      • Kanto.
        ladamiäs kirjoitti:

        Muistakaa nyt myös Kimin saavan 10 miljoonaa euroa vuodessa siitä, että suostuu ajamaan autolla, jossa on Ladan mainos kyljessä. Sillä hintaa minäkin suostuisin ajamaan Ladan mainos omassa autossani. Ehkä jopa halvemmalla.

        Minä saan, jos aatellaan niin että mitä säästyy ja siten saapi kun ajan autolla jossa lukee LADA perässä tai kyljessä, noin kakstoista tonnia vuodessa. Tämä summahan katoaa ns.länsilaatu autosta niin että heilahtaa vuodessa. Eikös olekkin mukava rahasumma pistää taskuun.


      • Ladanever
        Kanto. kirjoitti:

        Minä saan, jos aatellaan niin että mitä säästyy ja siten saapi kun ajan autolla jossa lukee LADA perässä tai kyljessä, noin kakstoista tonnia vuodessa. Tämä summahan katoaa ns.länsilaatu autosta niin että heilahtaa vuodessa. Eikös olekkin mukava rahasumma pistää taskuun.

        Siis Ladalla menee korjauskuluihin 2k€ vuodessa ylimääräistä verrattuna oikeisiin autoihin.


    • Jaa Lada?

      Tuleeko Ladasta Mersu jos siihen laittaa Mersutarran takapeltiin?

      • Ladanever

        Tuleeko formulasta Lada kun siihen laittaa Lada-tarran? Ei tule, Lada-tarra ainoastaan rumentaa sitä mutta silti se toimii eikä ruostu käsiin.


    • Ladafever

      Lada on tuonut osaamisensa ja panoksensa F1 sirkukseen. Ei sinne kuitenkaan ketä tahansa hyväksytä.

      • Ladanever

        Tarran tekeminen ei vaadi suurta osaamista. No ehkä Ladalta vaatii.


      • Ladafever
        Ladanever kirjoitti:

        Tarran tekeminen ei vaadi suurta osaamista. No ehkä Ladalta vaatii.

        No teeppä sitten oma tarra ja vie se formula ykkösiin.


      • Ladanever
        Ladafever kirjoitti:

        No teeppä sitten oma tarra ja vie se formula ykkösiin.

        Mistä sinä tiedät montako minun tarraani siellä jo on.


      • Ladamies
        Ladanever kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät montako minun tarraani siellä jo on.

        Montako omatekemääsi tarraa kuvittelet formula ykkösissä olevan? Tämä kuitenkin on Lada palsta ja siksi pääasiassa keskitään pelkästään Lada asiaan. Ja lada on osa formula 1 kulttuuria.

        Osta oma lada. Sillä siitä lada kuumeesta ja lada kateellisuudesta pääsee eroon.
        Tuolla noita sitten olisi. Eikun vaan reilusti valitset itselle omasi (ja maksat sen) niin eipä tarvitse enää ainakaan sitä päätöstä katua

        http://www.nettiauto.com/lada/kaikki/

        ps. tosi mukavaa, että lada porukoihin tulee mukaan uusia ihmisiä. Ja, että itsekin olet kiinnostunut asiasta. Eihän siitä mitään tulisi, jos asioista ei keskusteltaisi.

        Toiset maksaa osamaksua tai toiset pankkilainaa, kun ajaa autoa. Ladamies ei maksa kuin bensan, liikenneveron ja vakuutukset. Ja ottaa tietenkin kylän kauneimmat mimmit kyytiin. Siitä se ladakateellisuus varmaan alunperin onkin lähtenyt?


      • Ladanever
        Ladamies kirjoitti:

        Montako omatekemääsi tarraa kuvittelet formula ykkösissä olevan? Tämä kuitenkin on Lada palsta ja siksi pääasiassa keskitään pelkästään Lada asiaan. Ja lada on osa formula 1 kulttuuria.

        Osta oma lada. Sillä siitä lada kuumeesta ja lada kateellisuudesta pääsee eroon.
        Tuolla noita sitten olisi. Eikun vaan reilusti valitset itselle omasi (ja maksat sen) niin eipä tarvitse enää ainakaan sitä päätöstä katua

        http://www.nettiauto.com/lada/kaikki/

        ps. tosi mukavaa, että lada porukoihin tulee mukaan uusia ihmisiä. Ja, että itsekin olet kiinnostunut asiasta. Eihän siitä mitään tulisi, jos asioista ei keskusteltaisi.

        Toiset maksaa osamaksua tai toiset pankkilainaa, kun ajaa autoa. Ladamies ei maksa kuin bensan, liikenneveron ja vakuutukset. Ja ottaa tietenkin kylän kauneimmat mimmit kyytiin. Siitä se ladakateellisuus varmaan alunperin onkin lähtenyt?

        En ole niin köyhä, että joutuisin Ladalla ajamaan. En ole myöskään äärikommunisti eli en joudu aatteen takia kärsimään Ladasta. Jos sinäkin menisit töihin, voisit päässä elämässä eteenpäin ja saada Ladan tilalle auton. Mutta Ladan kanssa ei kannata mennä töitä kysymään.


      • jqotkantii...
        Ladanever kirjoitti:

        En ole niin köyhä, että joutuisin Ladalla ajamaan. En ole myöskään äärikommunisti eli en joudu aatteen takia kärsimään Ladasta. Jos sinäkin menisit töihin, voisit päässä elämässä eteenpäin ja saada Ladan tilalle auton. Mutta Ladan kanssa ei kannata mennä töitä kysymään.

        No mutta, ilolla havaitsen että kiinnostuksesi Ladaa kohtaan on suurta. Muutenhan et päivisin hengenheimolaisiasi täältä etsisi. Vaikka rahasi Ladaan ei riitäkään niin on kuitenkin hyvä että ajatuksesi ovat juuri oikealla palstalla. Kunhan nyt vielä poljet vielä vähän aikaa viilatulla Helkamalla, sitten isompana ostat Ladan.


      • Ladanever
        jqotkantii... kirjoitti:

        No mutta, ilolla havaitsen että kiinnostuksesi Ladaa kohtaan on suurta. Muutenhan et päivisin hengenheimolaisiasi täältä etsisi. Vaikka rahasi Ladaan ei riitäkään niin on kuitenkin hyvä että ajatuksesi ovat juuri oikealla palstalla. Kunhan nyt vielä poljet vielä vähän aikaa viilatulla Helkamalla, sitten isompana ostat Ladan.

        Käyn aina välillä moikkaamassa teitä yhteiskunnan kaikkein köyhimpiä kommunisteja. Täällä kun käy, muistaa miksi kannatti käydä kouluja ja hankkia kunnon työ.


      • K28
        Ladanever kirjoitti:

        Käyn aina välillä moikkaamassa teitä yhteiskunnan kaikkein köyhimpiä kommunisteja. Täällä kun käy, muistaa miksi kannatti käydä kouluja ja hankkia kunnon työ.

        Sulle ei koulun käynnistä ollut mitään hyötyä näemmä.


      • Ladanever
        K28 kirjoitti:

        Sulle ei koulun käynnistä ollut mitään hyötyä näemmä.

        Nimenomaan oli. Meillä on juuri se ero, että minä olen varakas ja ajan autolla, sinä taas olet rutiköyhä ja ajat Ladalla.


      • Ladafever
        Ladanever kirjoitti:

        Nimenomaan oli. Meillä on juuri se ero, että minä olen varakas ja ajan autolla, sinä taas olet rutiköyhä ja ajat Ladalla.

        Ikävä kyllä kirjoittamasi jutut täällä eivät edusta mitään mikä tukisi väitettäsi. Sanoismpa että pikemminkin päinvastoin. Kovin varakas henkilö ei täällä notku päivästä päivään uikuttamassa samaa tuubaa kuten kohdallasi on päässyt käymään.


      • Ladanever
        Ladafever kirjoitti:

        Ikävä kyllä kirjoittamasi jutut täällä eivät edusta mitään mikä tukisi väitettäsi. Sanoismpa että pikemminkin päinvastoin. Kovin varakas henkilö ei täällä notku päivästä päivään uikuttamassa samaa tuubaa kuten kohdallasi on päässyt käymään.

        Ei teillä vähempiosaisilla suurta huomiokykyä odotetakaan olevan.


    • Neutronipommi

      Kimi kommentoi tuota ensiautoaan.... "erikoista siinä oli, ettei se mennyt ikinä rikki" ja lienee Kimillä aika paljon kokemusta noista ns.merkkivehkeistä, et kyllä se tietää mistä puhuu

      • höpö höpöä

      • Ladafever

        Tämänhän me kaikki merkkiuskolliset Ladistit tiesimmekin jo. Lada rulettaa kybällä !!!!


      • Ladanever
        Ladafever kirjoitti:

        Tämänhän me kaikki merkkiuskolliset Ladistit tiesimmekin jo. Lada rulettaa kybällä !!!!

        Miten se Lada rulettaa kun on niin rutussa että turvakaarikin on rikki? Huumehörhön korvien välissä se voi kyllä rulettaa kun on irtauduttu reaalimaailmasta.


      • neutronipommi
        höpö höpöä kirjoitti:

        Kimi romutti Ladan niin että turvakaarikin hajosi. Turvakaari olikin ainoa osa, joka oli terästä. Muutenhan Lada on sitä pehmeää kierrätystynnyripeltiä ja halvinta mahdollista kuttaperkkaa. Mutta Ladalla oli Kiminkin aloitettava kun pennin hyrrää ei rahaa ollut.

        http://www.iltasanomat.fi/urheilu/kimi-paljastaa-kaadoin-veljeni-ladan-jo-14-vuotiaana/art-1288336304150.html

        Ei sama juttu tuo on veljen auto!!, mut kimillä on ollut oma lada ajokortin saatuaan ja normikäytössa kestänyt menemättä rikki..

        Kuten iltalehdestä tänään voi lukea menee ne mersut ja ferraritkin rikki, kun oikein kolaroidaan


      • Kanto.
        Ladanever kirjoitti:

        Miten se Lada rulettaa kun on niin rutussa että turvakaarikin on rikki? Huumehörhön korvien välissä se voi kyllä rulettaa kun on irtauduttu reaalimaailmasta.

        Eihän sitä turvakaarta ole Lada tehtaalla laitettu, se on Suomalaista tekoa ja hajoaa helposti.


      • Ladafever
        Ladanever kirjoitti:

        Miten se Lada rulettaa kun on niin rutussa että turvakaarikin on rikki? Huumehörhön korvien välissä se voi kyllä rulettaa kun on irtauduttu reaalimaailmasta.

        Ite oot rutussa :) Lada rulettaa kybällä aina vaan ... aamulla/päivällä/illalla ja yöllä !!!!


      • Ladanever
        Kanto. kirjoitti:

        Eihän sitä turvakaarta ole Lada tehtaalla laitettu, se on Suomalaista tekoa ja hajoaa helposti.

        Turvakaari hajoaa vasta sitten kun muu auto on jo rutussa. Ladan heppoiset pellit menevät ruttuun jo kovalla tuulella niin että ruosteisten peltien rutina vain kuuluu.


    • juanrupla

      Siellä ykkösissä onkin myös toinen venäläismerkki, tämä Marussia. Taitaa käydä niin että siellä ei ole kohta kuin Venäläisiä, Intialaisia ja Kiinalaisia auton valmistajia kun kaikki löysä raha sattuu olemaan näissä maissa. Länsi on vähän pa ja tulevaisuudessa vaan enemmän. Ilmankos ekkelstoun uhkasi kisat viedä euroopasta pois.

      • länsimaisia

        Länsimaisia ovat ne tallit, jotka ajavat pisteistä. Muut ovat niitä Ladoja ja Mosseja.


      • K28
        länsimaisia kirjoitti:

        Länsimaisia ovat ne tallit, jotka ajavat pisteistä. Muut ovat niitä Ladoja ja Mosseja.

        Jos ois niin olis vähän mielenkiintoisampaa seurata sitä.


      • länsimaisia
        K28 kirjoitti:

        Jos ois niin olis vähän mielenkiintoisampaa seurata sitä.

        Niin olisi mutta ei Ladoilla ja Mosseilla mitään koskaan voiteta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe