acer asprire one?
asus eee
hp mini
toimiiko os x näissä?
mikä on halvin uusi minikannettava johon voi asentaa os x:n?
11
338
Vastaukset
- 1stMacFinn
Eipä taida onnata noissa.
Halvin lienee joku vanha MacBook Air, käytettynä. - MacBook Air
OS X:n saa asennettua vain Mac-tietokoneeseen. Eli halvin minikannettava (jos sitä nyt voidaan minikannettavaksi kutsua) on (ja ainoa?) MacBook Air.
- Ei saa
mäkkihän on suljettu ympäristö. Eli rahastusta koko touhu, eihän kukaan ylihintaista mäkkiä ostaisi jos käyttiksen saisi asentaa kuin winukan.
- ei vaan toimii
Ja tosin päin: Mitkään Winukka-koneet eivät menisi kaupaksi, ellei niiden hinta olisi kolmasosa Maccien hinnoista. Eli onneksi on vaihtoehtoja, jotta jokainen löytää omiin mieltymyksiinsä soveltuvan yhdistelmän.
- 1stMacFinn
Heh, kaikki muuthan tekee vain hyväntekeväisyyttä, eikö?
Se ylihintaisuus tuntuu todelta, kun itse himoitsee noita Gigantin 199 € miniläppäreitä ja kuvittelee niitä samanlaisiksi kuin MacBook Air. - mikki
MacBook Air 11" on halvin, jossa on tai johon saa Applen MacOSX-käyttiksen.
Käy esim. Gigantissa tai jos asut Hesassa, tuolla itäkeskuksen Apple-liikkeesä tai vaikka Verkkokauppa.comin liikkeessä Jätkäsaaressa tutustumassa laitteeseen. - d4ad3asf1
OS X:n saa asennettua melkeinpä kaikille uusille tietokoneille. Onnistuu myös Acer aspire onelle.
http://www.youtube.com/watch?v=McI2zZHewsE
Vaatii tosin peintä kikkailua ja rikkoo OS X:n käyttöehtoja.- puusilima_____asdg
" rikkoo OS X:n käyttöehtoja."
kiinnostaako tuo muka jotakuta? :) - ei vaan toimii
puusilima_____asdg kirjoitti:
" rikkoo OS X:n käyttöehtoja."
kiinnostaako tuo muka jotakuta? :)"kiinnostaako tuo muka jotakuta? :)"
Ainakin jokaista yrityskäyttäjää.
- Miksi, tyhmää?
Aika tyhmää asentaa paska käyttöjärjestelmä toimivan tilalle. Minulla on Macbook pro johon olen asentanut windows 7 eikä mitään muuta paskaa "Lion Vistaa"
Kaikki toimii kuin unelma. Ei toimi. Macbook Airissa toimii.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534567Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1302985Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412752Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741730Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061574Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn221468- 551324
- 931235
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2051098- 471085