acer asprire one?
asus eee
hp mini
toimiiko os x näissä?
mikä on halvin uusi minikannettava johon voi asentaa os x:n?
11
292
Vastaukset
- 1stMacFinn
Eipä taida onnata noissa.
Halvin lienee joku vanha MacBook Air, käytettynä. - MacBook Air
OS X:n saa asennettua vain Mac-tietokoneeseen. Eli halvin minikannettava (jos sitä nyt voidaan minikannettavaksi kutsua) on (ja ainoa?) MacBook Air.
- Ei saa
mäkkihän on suljettu ympäristö. Eli rahastusta koko touhu, eihän kukaan ylihintaista mäkkiä ostaisi jos käyttiksen saisi asentaa kuin winukan.
- ei vaan toimii
Ja tosin päin: Mitkään Winukka-koneet eivät menisi kaupaksi, ellei niiden hinta olisi kolmasosa Maccien hinnoista. Eli onneksi on vaihtoehtoja, jotta jokainen löytää omiin mieltymyksiinsä soveltuvan yhdistelmän.
- 1stMacFinn
Heh, kaikki muuthan tekee vain hyväntekeväisyyttä, eikö?
Se ylihintaisuus tuntuu todelta, kun itse himoitsee noita Gigantin 199 € miniläppäreitä ja kuvittelee niitä samanlaisiksi kuin MacBook Air. - mikki
MacBook Air 11" on halvin, jossa on tai johon saa Applen MacOSX-käyttiksen.
Käy esim. Gigantissa tai jos asut Hesassa, tuolla itäkeskuksen Apple-liikkeesä tai vaikka Verkkokauppa.comin liikkeessä Jätkäsaaressa tutustumassa laitteeseen. - d4ad3asf1
OS X:n saa asennettua melkeinpä kaikille uusille tietokoneille. Onnistuu myös Acer aspire onelle.
http://www.youtube.com/watch?v=McI2zZHewsE
Vaatii tosin peintä kikkailua ja rikkoo OS X:n käyttöehtoja.- puusilima_____asdg
" rikkoo OS X:n käyttöehtoja."
kiinnostaako tuo muka jotakuta? :) - ei vaan toimii
puusilima_____asdg kirjoitti:
" rikkoo OS X:n käyttöehtoja."
kiinnostaako tuo muka jotakuta? :)"kiinnostaako tuo muka jotakuta? :)"
Ainakin jokaista yrityskäyttäjää.
- Miksi, tyhmää?
Aika tyhmää asentaa paska käyttöjärjestelmä toimivan tilalle. Minulla on Macbook pro johon olen asentanut windows 7 eikä mitään muuta paskaa "Lion Vistaa"
Kaikki toimii kuin unelma. Ei toimi. Macbook Airissa toimii.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747624Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372476
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82092Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221978
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589