Onkohan täällä ketään mun lisäkseni kuka aikoo ensi vuonna suorittaa tuon kyseisen diplomin? Oon alkanu jo ideoimaan sitä mutta ideat on aika vähissä...voisitte vaikka neuvoa? :)
Lukion kuvataidediplomista
4
388
Vastaukset
- lukionalottava
En suorita ensi vuonna lukiodiplomia koska vasta aloitan lukion mutta lukiodiplomista on kokemusta sen verta että isoveljeni suoritti sen ja olen tutustunut myös tän vuoden diplomiaiheisiin. Oletko jo saanut aiheen selville? Yleensähän niihin valitaan joku tietty aihe ja pitää sitten toteuttaa se itsenäisesti... Sanon vaan että yritä jotain persoonallista ja selkeää ja lämmöllä tehtyä! Isoveljeni teki pienoismalleja lapsuutensa majoista ja sai täydet, aiheena oli lapsuus. Eli jotai omperäistä ja sellaista joka on sinulle ominaista ja jonka tunnet hyvin. Tekniikka kandee olla mietitty hyvin ja tosi kiva kun olet alkanut jo ideoimaan :) Mutta enempää en osaa neuvoa...
Onnea vaan diplomin tekoo! :) - Quest
Ongelma on vaan se,että en osaa valita niistä aiheista sopivaa.Ne on aika hankalia...
Ainoa,mitä mä tässä keksin ehdottaa,on että unohda itsekritiikki tässä vaiheessa. Laita kaikki,typerimmätkin,ajatukset paperille. Myöhemmin sitten katso että onko niissä mitään käyttökelpoista. Mutta ei varmaan liikaa kannata miettiä vielä,mulla ainakin idea tuntuu tylsistyvän jos pyörittelen sitä mielessä liian pitkään. - iDusty
Itse tein kyseisen diplomin tässä viime keväänä. Tosiaan mitä huomasin siitä oli että... turhaan sitä saa stressata sen asian suhteen .... meinaan että aika helposti saa hyvän arvosanan. Meinaan vaikka mielestäni ite epäonnistuin työssäni pahastikkin... niin silti sain täyden. Voit käydä katteleen diplomi töitäni sivustollani http://nylund.dk3.com
Jokatapauksessa neuvoni tosiaan on että relaa ja älä turhaan stressaa asiaa. Ite stressasin aivan liikaa... pelkäsin vielä kun mokoma ei tullut ulos kunnolla ja maksoin printtaamisesta mielettömät summat. - Tarante
..ainakin olen harkinnut tekeväni.
aiheista mikään ei vain tunnu kovin itselleni sopivalta, vaikeita. mutta enpä ole edes ideoinut mitään sen kummemmin, joten vielä ei kannattaisi heittää kirvestä kehään. huokaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612