Soneran Fiksunnetti

Soneran raato

Älkää vaan kukaan erehtykö Soneran mokkuloihin, varsinkaan Fiksunettiin
jonka nopeus on 1M nopeudella ja täydellä 3Gt tiedonsiirtomäärällä.
Sonera ei pidä lupaustaan.
Nytkin tiedonsiirtomäärä on alle 50 kpbs, vaikka koko tiedonsiirtomäärää ei ole käytetty, niin netin sivujen aukeaminen kestää jopa minuutin.
Sitten viimein, kun aukenee, niin tulee ilmoitus, ettei sivua voida näyttää, vaikka on voitu näyttää aiemmin.
Verkkopankissakin kun maksaa laskuja ja hyväksyy maksun, niin tuleekin ilmoitus, että sivua ei voi näyttää ja joutuu aloittamaan kaiken alusta kirjautumista myöten.
Soneran mokkula menee ihmeelliseen horrostilaan, ei reagoi, vaikka avaa uutta sivua.
Mobile partner näyttää, vaan, ettei dataa ladata, vaikka kuinka painat uuden valitun sivun päivitystä, joka ei meinaa latautua.

Ihan turha tämä soneran datakatto, kun ei täysnopeudellakaan toimi 1M nopeudella.
Entinen DNA mokkula 300 kb nopeus oli paljon nopeampi ja sivut
alkoivat lataantumaan välittömästi ja muutamassa sekunnissa.
Soneran mokkulalla sivujen lataaminen voi kestää minuutteja 1M nopeudella.
Eikä tällä mitää youtube videoita voi katsoa, menee äkkiä datakatto täyteen ja
sen jälkeen yhteysnopeus laskee lähes nollaan.
Sivun lataaminen voi kestää yli 5 minuuttia ja yleensä tulee sen jälkeen
ilmoitus, että sivua ei voi näyttää.

Täytyy hankkia Saunalahden datavapaa mokkula, kun ei 1,5 vuotta jaksa odottaa youtube videoiden katselua ja nettiradion kuuntelua.
Nisitä kertyy äkkiä 100 Mt ja on vaan käytössä 3Gt.
Lisäksi sonera laskuttaa törkeästi paperilaskusta lähes 2 euroa.
Soneran toiminta perustuu ainoaistaan rahan keräämiseen asiakkailta, ei
palvelun laatuu ja toimivuuteen.

8

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VALTO-K

      SONERA ei laskuta paperilaskusta ainankaan minua. Maksan Fiksunetistä 11,89/kk. Yhteys toimii OK.

      • VALTO-K

        Olin väärissä kuvitelmissa. Ei laskuttanut ensimmäisestä laskusta mutta toisesta laskutti 1,89€. Täytynee hoitaa asia niin ettei paperilaskua tule!


      • kohtasetuleenäin.
        VALTO-K kirjoitti:

        Olin väärissä kuvitelmissa. Ei laskuttanut ensimmäisestä laskusta mutta toisesta laskutti 1,89€. Täytynee hoitaa asia niin ettei paperilaskua tule!

        Sitten laskuun voisi vielä lisätä :

        - Hyvä Soneran asiakas, laskutuskulujen (1,89€) lisäämisestä johtuvien kulujen takia joudumme lisäämään laskuun 0,58€, jolloin kulut yhteensä 2,47€.
        Ystävällisin terveisin: Sonera Laskutus.


    • roihuvuori

      mikset oo palauttanut tyytyväisyystakuulla

      • VALTO-K

        Siksi kun Sonara toimii paremmin kuin DNA,kokeilin ensin DNA:ta. Meinas hermot mennä. Paperilaskusta(ja kuluista) pääsnee eroon kun hoitaa asian verkkopankissa!


    • AhneSoneraEiSanoTF

      Soneran Tele Finlandilla ei ole datakattoja mokkuloissa.

    • > Soneran Tele Finlandilla ei ole datakattoja mokkuloissa.

      vielä kesällä Soneran datakatot olivat hyvin matalalla, 24 kk:n sopimukseni oli tuolloin katkolla ja vaihdoin eri operaattorille. Muut operaattorit eivät rajoita siirtomääriä

    • saunalahen miäs

      Harkitsin tässä juuri kahta uutta puhelinliittymää datapaketilla höystettynä.Sonera putosi heti kättelyssä pois listalta,en halua liittymää datakatolla.....en kaipaa laskuihini mitään vittumaisia yllätyksiä jos datakatto on jostain syystä ylittynyt,olisi rasittavaa koko ajan miettiä surfatessa että kuinka paljon mikäkin toiminto dataa käyttää....Päätin siis pysyä edelleen saunalahdella,tuttu ja turvallinen valinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe