Mulla on ollut pakollinen örkkiriippuvuus jo kohta puoli vuotta. En ole saanut käyttöjärjestelmää toimimaan kunnolla. Yhtään pankkilaskua en ole vielä tällä koneella maksanut, kun en ole uskaltanut. Päivittäin istun koneella, että mitä löytyy taas. Mutta nyt vähitellen tuntuu siltä, että tällä voisi jo jotain tehdäkin.
Alkuajoista lähtien minun nettikäyttäytyminen on ollut suunnilleen samanlaista. Minä alan epäilemään, että aloittelijan käyttöjärjestelmään lähetetään kaikkein eniten vakioiluohjelmia sun muuta.
Jotain kummaa tässä kaikessa on ollut. Enpä olisi ikinä konetta hankkinut jos olisin tiennyt tämän. Eli tämä kaikki ylimääräinen touhu on vienyt aikaani eli olen ollut varmaan nettiriippuvainenkin.
Vihdoin uskon, että voin alkaa työskentelyn tällä koneella. Mutta mitään en uskalla koneelle jättää vaan kaiken tallennan CD-levylle.
Örkkiriippuvuus
Ressu
2
717
Vastaukset
- Hahahaha
jaahas ,taas yks tommonen joka ei tunnu tajuuvan koneista mitään ja aattelee et onko riippuvainen...
- mielipide
...enemmankin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004045945- 222403
- 2012254
- 1141648
- 1111599
- 751072
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601063IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21039Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.134968Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59826