One Direction

Loisgirl1

Hei, tietääkö joku koska One Direction uusi albumi tulee kauppoihin??? Ja onko heidän kalenteri tullut kauppoihin?? Mahtava poikabändi!! Lempparini on Lois!!! Kuka/KEtkä on teidän lemppareita???

22

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1D

      Ei hajuakaa, iTunesista koneelle ja iPhoneen olen ladannut (: !

      • Castanjanight

        Uusi albumi tulee kauppoihin 3 helmikuuta.Kuulin radiosta,siellä mainostettiin tota bändiä.


    • Louisgirl1

      Kiitos oikein paljon

    • yo

      please check this blog out :) www.vashappeninboys.wordpress.com

    • valoja

      se on LOUIS, eikä lois!!!!!

    • Louisgirl1

      Jos et ole huomannu valoja niin olen korjannut virheen toiseen nimimerkiini ja muutenkin tiesin sen, mutta kun koneella kirjoittaa kaikkia virheitä ei aina huomaa ja joskus kirjaimia jää pois. Turha on pikku virheistä on sanoo, kun kaikki me ollaan vain ihmisiä. Pikku virheet ei maailmaa kaada.

    • rakastan1D <3

      Ootan kalenterii (jost en ees tienny) iha innol

    • 1Dsmile

      KALENTERI!!?!?!? KERRO LISÄÄ SIIS EN OO EES KUULLU TOLLATTEESTA!!! :D

    • 1Dsmile

      nii ja mun lempparina zayn&lou vaikka kyllä kaikista tykkään

    • 1Drox

      voi että ihmiset :D:D tilatkaa noi netistä, ei niitä suomee varmaa tuu viel pitkää aikaa.... netistä kaikkei helpointa, siel on vaik mitä 1D kamaa !:)

    • 1D<3 LIAM

      Tai sit menee ulkomaille ostaan :D esim shoppiin joka on irlannissa ja australiass

    • jenspe
    • Biggest fan of 1D

      I love One Direction! My favourite is Harry. He's is sooooo sexy!! My walls are full of their wallpapers and some other pictures. I have also a t-shirt with Harry's face :DD Oh, and I've been part of one flash mob in London. It was amazing! Hope 1D have seen it

    • 1DLOVE

      must harry on kaikein söpöin ja mul on kaikee 1d juttui ku oon saaanu niit louisilt ku se oli mu isovelje paras kaveri ku asuttiin englannis et mul o käyny hyvä tuuri et tunne louisin hyvin oon käyny niitte keikal aika monesti bagstagel ja mu on kuva ku mä ja harry pooseerataan yhes

      • 1DLOVE

        Ja Harry sano et sit vitsinä et vuuen pääst voidaan alkaa tapailee ku mä ja Harry ollaa iha samanlaisii


      • harry love<3
        1DLOVE kirjoitti:

        Ja Harry sano et sit vitsinä et vuuen pääst voidaan alkaa tapailee ku mä ja Harry ollaa iha samanlaisii

        nii varmaa!


    • lol

      uskotaan..

    • One Direction Fani

      Mä tykkään kaikist nii paljo et en osaa päättää mikä on mun lemppari mut ehkä se on Harry ja joku muu.

    • omeropomero

      One direction on paras SAin just joululahjaks ,HUpparin,Take me Home albumin,Kalenterin,kännykänkuoren ja rannekorut.Mun lemppari siin on Niall James Horan Että kannattaaa kuunnella one directionii

    • Niall<3

      Niall

    • Larry4ever<3

      Mun mielestä oikeilla Directionereilla ei pitäis olla suosikkei.. ._. mun mielipide vaan. mut Larry 4eveeeeeeeeer

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe