-mistä voin lataa uusimman version word:stä ?? (windows-7:lle)
-eihän se mitään maksa ?
-ja vielä onko word- ja wordpad sama asia ? ;O
Valmiina on koneellani jo WordPad mutta olen käyttänyt samaa ohjelmaa muualla missä on paljon enemmän toimintoja (samankaltaisia kuin powerpoint:issa)
MISTÄ UUSIN WORD ????
3
218
Vastaukset
– http://office.microsoft.com
– hinta on nimellinen 699 euroa (käyttöoikeuksiltaan rajoitetun opiskelija- ja kotikäyttöversion vielä olemattomampi 139 euroa)
– Word ja WordPad eivät todellakaan ole sama asia; joku on raapustanut vessanseinään näin, ja se pitää suunnilleen paikkansa (sana ”intermediate” on tässä kyllä kummallinen):
”WordPad can format and print text, but lacks intermediate features such as a spell checker, thesaurus, and support for tables. As such, it is suitable for writing letters or short pieces, but underpowered for work that relies heavily on graphics or typesetting.” – http://en.wikipedia.org/wiki/WordPad- -Minna-
okei, kiitos vastauksestasi ! :)
- ltte piru
"Eihän se mitään maksa?" voi herraisä sentään. Luuletko että ohjelmat syntyvät jotenkin itsekseen?
Tilaankin sinulta suursiivouksen.
- eihän se mitään maksa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799