Eli olen siin 16-vuotias poika Etelä-Suomesta. Etsin meseen seuraa tytöistä ja POJISTA . Ja jossain vaiheessa olisi kiva tavata ja ehkä aloittaa jotain vakavampaa ;). Olen tämmöinen ihan tavallinen . Harrastan vesipalloa. Kuuntelen paljon musiikkia. Kaikki musiikki käy paitsi, etää ei ooppera, jazz eikä klassinen. Tykkään olla ulkona, mutta aikaa kuluu myös paljon videopelien äärellä. Seuraan myös jääkiekkoa aktiivisesti. Eli jos kiinnostaa nii lisäilkää mun mese [email protected] ja tutustutaan siellä paremmin.
16 poika etsii meseseuraa :)
5
220
Vastaukset
Rohkeesti porukka tulkaa vaa tutustuu en mä pure :)
- SKITS0
Lisäsin sun meses tuu juttelee jos haluut itekkin etin mies seuraa
- Tutkija*****
Kiitos osallistumisesta kyselyyn! Käytän tietojani vain omassa tutkimuksessa. Mutta jos tulevaisuudessa törmään sinuun niissä asiossa voin taata että et jää seurauksitta!
- :)))
Pyysin mesesi :)
otin sun mesen ylös tost... :) ois kiva jutella sun kaa kuulostat mukavalta tyypiltä :))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289