mieleesi?
💬😀🙋🏼♂️😱
Mikä asia on jäänyt kaivatustasi parhaiten
364
6749
Vastaukset
- Anonyymi
Kasvot ja hymy😍
- Anonyymi
Jep date in asia
- Anonyymi
Ihanan ärsyttävä luonne.
- Anonyymi
Mikä siinä ärsyttää?
- Anonyymi
Ilmeisesti ei sitten ainakaan tyhmällä tavalla ärsyttävä, sellainen pieni haastaminen taas on monesti ihan hyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti ei sitten ainakaan tyhmällä tavalla ärsyttävä, sellainen pieni haastaminen taas on monesti ihan hyväksi.
Kun joku on tahallaan ärsyttävä, niin sen pelin osaan. Jos sitä hakee niin saamansa pitää. Vien yleensä voiton. Sen jälkeen ei kumpaakaan enää kiinnosta.
Sivusta.
- Anonyymi
Kaikki hyvät puolet🤣
- Anonyymi
Luonne ja lihakset Superman!
- Anonyymi
Silmät ja free spirit olemus 😍
- Anonyymi
Emmä tiedä. Kaikesta menee pasmat sekaisin 😍
- Anonyymi
Tuska, välinpitämättömyys ja pettymys,
- Anonyymi
Sama. Nytkin tekee narsistin silence treatmentia. Ollu sellane aina. Ei vastaa ja on epäkohtelias.
En päästä elämääni enää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Nytkin tekee narsistin silence treatmentia. Ollu sellane aina. Ei vastaa ja on epäkohtelias.
En päästä elämääni enää.Yikes. Itsellekin on tehty henkistä väkivaltaa mykkäkoululla mutta ainakin siivosi itsensä pois mun elämästä, ja onneksi
- Anonyymi
kasvot muutoin täys pelle
- Anonyymi
Eli takapuoli ei siis parempi puoli? Sehän on hyvä tietää, onnellinen miesihminen
- Anonyymi
Ääni, hauska tapa käyttää sanoja, komeat kasvot ja ihanat silmät
- Anonyymi
Käyttääkö sanoja, joilla on kaksi merkitystä?
- Anonyymi
🫶🔥🥰🥰peesaan
- Anonyymi
Kova kusettamaan
- Anonyymi
Onko kusettajia parempi ja pitkäjänteisempi? Jos on kovin keskinäisesti ristiriitaista juttua niin ei sole kun odottaa, että korttitalo kaatuu ja pääsee sanomaan pätijöille njäh njäh
- Anonyymi
Juu kusetan naapurin koiria välillä. 👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Mies hu0ra
- Anonyymi
Sitä vastaan niillä ei monesti ois mitään voin olla voin olla
- Anonyymi
Kiltti,herrasmies,ujo,vaatimaton ja hiljainen sivustaseuraaja. Näiden vastakohta jäi mieleeni ja ei lähde pois..yritetty on painella on/off nappulaa offin puolelle,minkäs teet, ei auta.
- Anonyymi
Ai eikö toimi ja olikin väärä taktiikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai eikö toimi ja olikin väärä taktiikka.
Kiitos kysymästä,hyvin toimi🫠
- Anonyymi
Hänen kasvot ja sielukkaat silmät❤️✨
- Anonyymi
Katse ja hymy
- Anonyymi
Luonne ja jämäkkä vartalo🤤
- Anonyymi
Katson häntä 🤩 ja 😍 sekä 🙂↕️ koska hän on 😘
- Anonyymi
😘❤️
- Anonyymi
Oisko pitän jokin erityisesti eikö riitä että pitää kokonaisuudesta mä olen ai olettan et muistaa jotain tiettyä vain silloin kun ei välttis ollu mitään muuta kiinnostavaa kun ulkomuoto
- Anonyymi
Tai sitten ei ole tiedossa mitään muuta kuin se ulkomuoto. Sekin knattertonit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten ei ole tiedossa mitään muuta kuin se ulkomuoto. Sekin knattertonit.
Just näin ei oo lähelle päästy kaukaa vaan ihailtu vartaloa tai kasvoja. Sellasiahan tää palsta on täys eikä ihme kun palstalla menee kaikki aika päivästä. Eivät töissäkään ilmeisesti.
- Anonyymi
En usko että nainen ikinä rakastaisi minua.
- Anonyymi
Älä ole niin vaatimaton 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätähän ne naiset rauhaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en haluu 55v k naista 🤮
- Anonyymi
Mikset kysy jotenkin asiasta siltä naiselta?
Mitä menetät siinä?
Aivan niin, et menetä kysymällä mitään,
mutta noin menetät.
Mahdollisesti jopa rakkauden.
- Anonyymi
Kommunikointikyvyttömyys. Sitä kohtaa tosin hyvin monen ihmisen kohdalla.
- Anonyymi
Halit, turvallisuus, ihana läheisyys.
- Anonyymi
Kipu jäi päällimmäiseksi
- Anonyymi
Talloiko valssin aikana varpaille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talloiko valssin aikana varpaille?
Talloi kyllä varpaatkin, mutt aiheuttaa kipua toiminnallaan nii ei pysty.
- Anonyymi
Torjunta.
- Anonyymi
Torjuntavoitto!
- Anonyymi
No mitä ei olis jääny mieleen... 🥵 Ja huumori vaikka totista poikaa on nykyään 😐 Tykkään siitä turvallisuuden tunteesta, jonka hänen läsnäolo saa aikaan. On ihan sama vaikka taivas putoaisi, voin luottaa siihen, että hän kyllä tietäisi mitä tehdä 🤗
- Anonyymi
Usein ihailin hänen säihkyviä sääriään.
- Anonyymi
Elina🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elina🤔
Joukolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joukolta
Ihmisjoukolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisjoukolta
No ihmisiä tässä kaikki ollaan.
- Anonyymi
Lämpö ja läheisyyden tunne, silmät ja katse.
- Anonyymi
Hyvin paljon arvostettavia piirteitä ja kaunis ulkomuoto.
https://www.youtube.com/watch?v=MK5SO5Jofjg&list=RDMK5SO5Jofjg&start_radio=1 - Anonyymi
Kaivattu sana ei ihan sovi, kun näemme säännöllisesti. Tavallaan mulla on kuitenkin koko ajan ikävä. Ikävä lähemmäs.
Mun mielessä hän on meidän välisen yhteyden ja lämmön vuoksi. Pidän hänen rauhallisuudestaan, rentoudestaan, ujoidestaan ja herkkyydestään. Muistan myös hänen silmänsä, katseensa ja hymynsä. - Anonyymi
Rumuus. Vastasin kaverin(mies) puolesta.
- Anonyymi
Mikä lapanen se kaverisi on, kun ei itse omista epäonnistuneista romansseistaan voi kirjoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lapanen se kaverisi on, kun ei itse omista epäonnistuneista romansseistaan voi kirjoittaa?
Toi tyyppi on kaapissa, yrittää että kaverinsa romanssit epäonnistuisi, koska oikeasti haluaa siitä lapasesta itselleen miehen. :(
- Anonyymi
Fantastista jätkät yolo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä eli aapee se vaan kekeilee ja minä äsken vaan kiusasin aiemmin tosa
- Anonyymi
Arkuus.
- Anonyymi
Se etten tiedä mikä hänelle tuli, kun olisi voinut aloittaa vaikka mitä.
- Anonyymi
Ei mikään
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
KIIREINEN :D
- Anonyymi
Perse
- Anonyymi
Lista olisi ollut liian pitkä käsiteltäväksi yhdelle illalle
- Anonyymi
iso perce
- Anonyymi
Omituinen höpöttäjä ;)
- Anonyymi
🤭😅😅
- Anonyymi
Ite oot 😂
- Anonyymi
se kun näyttää VANHALTA,,
- Anonyymi
Porukka voisi pikkuhiljaa päättää näytänkö heidän mielestään vanhalta vai nuorelta. Vaihtelee suuresti, koska kaupassa kysystään usein paperti tupakkaa ostaessa, mutta toisaalta yritetään lykätä 50-60-vuotiaiden joukkoon ja seuraan.😂
- Anonyymi
Sellainen näyttää vanhalta joka kävelee esim. hitaasti ja näyttää kömpelöltä. Sensijaan vilkas ja elinvoimainen ei ikinä näytä vanhalta. Ryppyjä voi olla, mutta niitä voi olla jo 30-vuotiailla.
- Anonyymi
Onko tämä ollut useinkin ongelmasi tai tullut ikäänkuin elämäsi tielle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porukka voisi pikkuhiljaa päättää näytänkö heidän mielestään vanhalta vai nuorelta. Vaihtelee suuresti, koska kaupassa kysystään usein paperti tupakkaa ostaessa, mutta toisaalta yritetään lykätä 50-60-vuotiaiden joukkoon ja seuraan.😂
Minä ottaisin ite kyllä palstasetä jo vttuiluna, mutta jatka sinä wt:lle tuota kapean kuvan syöttämistä se hiilaa
- Anonyymi
Iso vahva selkä ❤️
- Anonyymi
Märkä rätti naamalle.
- Anonyymi
siniset silmät
- Anonyymi
naisella ruskeat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naisella ruskeat...
jaa. mulla harmaat 🐺
- Anonyymi
Ja vaaleanruskeat hiukset..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaaleanruskeat hiukset..
Onko sulla peruukki?
- Anonyymi
Rento olemus, miehekäs hyvävartaloinen mies. Ihanat tuikkivat siniset silmät ja söpö parta, vaalea tukka. Usein lippalakki päässä, musta tai valkoinen. Tämä mies vei multa jalat alta yli vuos sitte❤️
Spaddu huulessa usein kun nähtiin.- Anonyymi
Lakki päässä, ettei ajatukset karkaa. Niin sen täytyy olla. Sivusta tuumaillrn
- Anonyymi
⬜🧢
🚬🧔🏼♂️💨
✌🏼🦺🤚🏼
⬜👖🗑️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⬜🧢
🚬🧔🏼♂️💨
✌🏼🦺🤚🏼
⬜👖🗑️❤️🥹❤️
- Anonyymi
Pirullisen sanattoman tuijotuksen... Melkein meinasin sanoa, että katso nyt hyvä ihminen vaikka ikkunasta ulos välillä!
- Anonyymi
Katse 🤩❤️
- Anonyymi
Fiksuus, rauhallisuus ja naisellisen viehättävä.
n-n - Anonyymi
Kauniit kasvot ja silmät naisella. Ja ne pitkät mustat hiukset ovat oikein ihastuttavat. Tulee aina kuumat oltavat, kun nainen muutenkin aika sexy
- Anonyymi
Mustat silmän aluset ja vatsakumpu 🤭
- Anonyymi
Tuuheat kulmakarvat 😂
- Anonyymi
Suuret ruskeat silmät ja ylähammashymy.
- Anonyymi
Vei mut pommisuojaan 🤭🤩💣😂 no ei vaan kaikki. mun enkeli ❤️🪽🫂
- Anonyymi
En ymmärrä kysymyksen asettelua kannaltani. Hän on mielessä koko ajan, koska rakastan.
- Anonyymi
Se et se kerran maisto sen kakkaa
- Anonyymi
Bro hahhaa💀. Kaikki uskoo ton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mun kaveri teki (jätökset) mäkkärin pisuaariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä veeti 14 ja puol vee -hahmo taitaa olla palstasetä aika lähellä sun minuutta
- Anonyymi
Täällä on taas tällainen emojisedän pystyttämä ja pääosin sen ylläpitämä hihhih-ketju junnuille
- Anonyymi
Just. Kyllä siis 😤😵💫 ja toivois ett tännekin ois joku ikäraja ettei tarttis ihan kakaroiden juttuja lukea. Ja niin hiton tyhmiä juttuja. Onkohan ihan kymmenvuotiaat palstalla??
- Anonyymi
Hänen hiuskiehkuroitaan jäi kerran Mieleeni.
- Anonyymi
Muistan pari kertaa kun hän on katsonut mun hiuksiani jotenkin ihan ihmeissään, äimän käkenä 😮🤭
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
Hänen lämmin halaus.
- Anonyymi
🤗🤗🤗
- Anonyymi
Tänään kun näin hänet takaapäin ilman lakkia harmaassa paidassa, niin ajattelin että toi on mun mies. ☺️
- Anonyymi
Kykenemättömyys asettua toisen asemaan... Sori.
- Anonyymi
Tsekkaus. Thea. Kyse ei ole kykenemättömyydestä, vaan siitä ketkä ansaitsee ja ketkä ei. ℹ️🅰️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsekkaus. Thea. Kyse ei ole kykenemättömyydestä, vaan siitä ketkä ansaitsee ja ketkä ei. ℹ️🅰️
Nyt taidatte esiintyä toisina e ja o!
- Anonyymi
Ikävä kokemus thealla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taidatte esiintyä toisina e ja o!
Ei esiinny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kokemus thealla
Mistä niin päättelet?
- Anonyymi
Miehekäs itsevarma rauhallinen olemus🤗
Tykkäsin hänen tyylistään jonka hänelle sanoinkin.
Täydellinen, söpö unelma jota voisin katsella silmiin ikuisesti ❤️
Siitä miehestä ei puuttunut mitään ja nyt hän on poissa 😔- Anonyymi
Minkälainen tyyli? Sano joku yksityiskohta?🤗😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen tyyli? Sano joku yksityiskohta?🤗😘
Huppari, collegehousut ❤️joskus Reinot jalassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo minä sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin varmaan mä opisk. asuntolassa menos aamupalalle. Sä oot sitten mua vanhempi rehevärintainen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin varmaan mä opisk. asuntolassa menos aamupalalle. Sä oot sitten mua vanhempi rehevärintainen nainen.
Muut pitää paikkansa mut ei opiskelija😔
- Anonyymi
Ei mikään koska en ole kaivannut ketään! Parisuhteilu ei kiinnosta! Ystävyys kiinnostaa ikäiseni miehen kanssa.
- Anonyymi
Miksi vain ystävyys? Ootko impotentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vain ystävyys? Ootko impotentti
Olen nainen ja ikää on jo sen verran mittarissa ettei seksi enää kiinnosta, eikä ole kiinnostanut yli kymmeneen vuoteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ja ikää on jo sen verran mittarissa ettei seksi enää kiinnosta, eikä ole kiinnostanut yli kymmeneen vuoteen!
Ei se ikä ole este, vai kuinka vanha olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole este ei. Tänä yönäkin saanut monta orgasmia puhelimessa🪽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se jossain iässä alkaa jo este olla.
- Anonyymi
Varmasti monella se, että sai voimakkaita ihastuksen tunteita aikaan olemuksellaan ja jopa rakastumista.
- Anonyymi
Tuo ne mun kivet takas!Tämä asia ei vanhene,kuulet näitä muistutuksia useasti,gubelle tämä!) Onko sulla muuten omaatuntoa ollenkaan?
Ihanat tissit. Eivät roikkuneet ja olivat riittävän isot.
- Anonyymi
Hyvä huttu🙂
- Anonyymi
Iso Arska.
- Anonyymi
Se voi imettäa sua oraalivaiheen vauvan tasolle jäänyttä sit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi imettäa sua oraalivaiheen vauvan tasolle jäänyttä sit.
Ajattelin tyytyä leipomaan niitä rintoja käsilläni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin tyytyä leipomaan niitä rintoja käsilläni.
Voi olla, ettei tapahdu. On näköjään vielä selvittämättä onko hän samaa mieltä roikuttimesi koosta. Voikin olla väärän kokoinen, pieni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, ettei tapahdu. On näköjään vielä selvittämättä onko hän samaa mieltä roikuttimesi koosta. Voikin olla väärän kokoinen, pieni.
Näinhän siinä taisi käydä. Ei tullut uutta kutsua.
- Anonyymi
aina auttamassa kieli ruskeena kaikkia muita paitsi mua mua aina tylytti. mikä oli mun mielestä vtun sairasta
- Anonyymi
No ne. Ne vain tulee väkisin ensimmäisenä mieleen kun mietin häntä + se hymy, se on niiiiiin söde. Aa että, näkisittepä 😍
- Anonyymi
Välinpitämättömyys ja kipu, kusetus.
- Anonyymi
Savunhaju 🤭
- Anonyymi
Nuotio?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuotio?
🧯🔥
- Anonyymi
Voi sua
- Anonyymi
Yhteisiä lagerinjuontihetkiä.
- Anonyymi
Lageria, ai ettien että.
- Anonyymi
Ehkä se katse. vain nainen osaa katsoa niin haaveilevan herkällä katseella kaukaisuuteen.
https://www.youtube.com/watch?v=5hwBgeer5EU&list=RD5hwBgeer5EU&start_radio=1- Anonyymi
Voisitko kertoa hieman lisää?
Vaikka teistä molemmista.
Miten tuo linkittämäsi liittyy asiaan? 😔
- Anonyymi
Torjunta jäi jostain syystä parhaiten mieleen.
- Anonyymi
Millä tavoin sinut torjuttiin? Kysyitkö treffeille vai yrititkö suudella?
- Anonyymi
Onko moniakin vuosia kaihertanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavoin sinut torjuttiin? Kysyitkö treffeille vai yrititkö suudella?
Pyysin häntä ihan vain kahville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko moniakin vuosia kaihertanut?
Ei monia ja en voi valehdella, etteikö olisi jäänyt kaihertamaan, koska olisin halunnut häneen tutustua. Valitettavasti kiinnostus ei ollut molemminpuoleista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyysin häntä ihan vain kahville.
Ehkäpä syy on tässä. Tylsä kahvi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi kuule ollut sama vaikka olisin pyytänyt häntä kuuhun. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta ja sillä selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos välität yhtään kahville kysyjästä, et ajattelisi noin. Jokainen sekunti hänen kanssaan olisi arvokas, ihan sama missä, milloin ja mitä tehden.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahville pyyntö on vaan yksi tapa kertoa kiinnostuksesta. Eli sitä paljon naisten mainostamaa keskustelua / tutustumista sen kahvi tai tee-kupposen äärellä.
- Anonyymi
Helen... heleä hymy ☀️lee
- Anonyymi
Käveli vastaan kädet taskussa kuin pieni tyttö🤣
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Kuulostaa söpöltä
- Anonyymi
Kuinka pieni? Kolme senttinen?
- Anonyymi
Never trust a girl who show no hands dude
- Anonyymi
Petos ja valehtelu.
- Anonyymi
hänen ilonsa, eleensä, äänensä, kokonaisuus
Ja<3Lo - Anonyymi
Odotti minua pihakeinussa kun tulin töistä, rakastan
- Anonyymi
Ominaistuoksu, katse, hymy, vahvat käsivarret, ääni, puhetyyli. Miehinen olemus.
- Anonyymi
Lisäksi selkeä artikulointi.
- Anonyymi
Tuollainen mies on monenkin naisen mieleen. Miksi et tarttunut kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se keskityin voimiatelemaan liikaa, palstasedän monologi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tarttumapintaa.
- Anonyymi
beibi
- Anonyymi
Hänen vapautunut naurunsa, kun nauramme yhdessä jollekin yhteisessä höpöttely hetkessä syntyneelle sanailulle.
- Anonyymi
Tuollainen tilanne hänen kanssaan olisi ihana kokea...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen tilanne hänen kanssaan olisi ihana kokea...
Tuollaiset tilanteet ovat ainutlaatuisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilannekomedia parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nauranut vapautuneesti hänen seurassaan, mutta hän ei minun. Hänellä oli aina maski päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nauranut vapautuneesti hänen seurassaan, mutta hän ei minun. Hänellä oli aina maski päällä.
Paitsi viimeisellä kerralla kun nähtiin. Silloin hän oinisteli. Silloin näin hetken hänet maskin takana. Olisinpa nähnyt useammin...
- Anonyymi
Ihana vieno katse söpöllä machomiehellä ❤️
Valloitti mut rentoudellaan ja salaperäisyydellään.
Itsevarma olemus mutta mun vierellä hän oli hentoinen ja hauras joka vaikutti kaipaavan rakkautta.
Sitä olisin ollut hänelle valmis antamaan koko sydämestäni.- Anonyymi
Mikset antanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset antanut?
Lähti pois 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähti pois 😔
Tyly mies.
- Anonyymi
Pusuja 😘iltaasi honey
- Anonyymi
✅♀️🍭.....
- Anonyymi
Ehkä se, että hän vaikutti aikoinaan vilpittömältä ja aidolta. Jälkeenpäin näen itseni sinisilmäisenä ja luottavaisena ihmiseen jota en tunne ollenkaan.
- Anonyymi
Toki ne hiljaisuudet ja dissaukset olivat raskaita kokemuksia aikoinaan. Silti oli joku kumma olo tärkeästä ihmisestä. Enää emme ole toistemme elämässä. Luottamus oli kortilla ja olisi yhä edelleen.
- Anonyymi
JVB
- Anonyymi
Hän ei ikinä ole puhunut minulle rumasti, ei ikinä.
- Anonyymi
Sama täällä. Hän vaan lirkuttelee mulle❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Hän vaan lirkuttelee mulle❤️
Ihana sana lirkutella :D
- Anonyymi
Jäi mieleen pala kurkussa. Aina oli joku surumielisyys hänestä. Se liittyi siihen, että hän oli niin monelle jotain enemmän. Ajattelin, etten voisi tuollaista ihmistä pitää lähelläni ilman, että aina on joku muu. Ja itse olin myös varattu.
Mutta jäi mieleen myös hänen hauskat ”temput” ja ihastuttava poikamainen olemus.- Anonyymi
Minä myös ennen toissa kesää katselin häntä. Hän oli välillä vaitonainen ja kerran katseli autosta kuin tuijottaen jonnekin kaukaisuuteen. Koin ihmeellistä surua itsessäni hänen puolestaan. Ja tietenkään en voinut laittaa kättäni hänen olkapäälleen ja kysyä, onko kaikki hyvin? Onneksi tiedän, että nyt hänellä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös ennen toissa kesää katselin häntä. Hän oli välillä vaitonainen ja kerran katseli autosta kuin tuijottaen jonnekin kaukaisuuteen. Koin ihmeellistä surua itsessäni hänen puolestaan. Ja tietenkään en voinut laittaa kättäni hänen olkapäälleen ja kysyä, onko kaikki hyvin? Onneksi tiedän, että nyt hänellä on.
Emme ole nähneet pitkiin aikoihin. Muutama vuosi ei ole mitään siihen aikaan verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedän, että on tragikoomista muistella näin vanhoja juttuja näin olemattomin perustein.
- Anonyymi
Ei mikään koska minulla ei ole ollut kaivattua, eikä ystävyyskään ole mitenkään välttämätöntä edes ikäiseni miehen kanssa. Olen sisäisesti hyvin rikki kokemieni todella rankkojen vuosien takia, eikä minulla tunnu olevan minkäänlaista jaksamista tutustua keneenkään. Työn tekeminen on ainoa asia mitä kaipaan!
- Anonyymi
huru_ukko
- Anonyymi
eräs pupu toi saalista mutta lähetti terveisiä toiselle Annille, hankasalmi, olet ihan söpö. harmi että ootte hakannut muuta ja niiden touhuja. jätti aamuraivoa ja ikäviä juttuja. jospa ne siitä 😂🥵😈🤢
- Anonyymi
odotellaan kun näkyy täällä 🙂 tiedän ainakin että on totta, ja tunnistan omat puuttuvat 🙂
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Oletko palstaäijän haastattelija miettinyt, että sosiaalisissa tilanteissa nk työmoodi on luotaantyöntävä piirre miehessä?
- Anonyymi
Fiksu ja mukava nuori mies. Hyvännäköinen myös. Jännä että seksi kuitenkin kelpasi eli minussa ei voi olla mitään vikaa. Silti haukkuu täällä.
Eli lapsellinen.- Anonyymi
Oletko ihan pöljä? Fiksu ja mukava, mutta haukkuu sinua täällä? No ei varmasti ole sana tyyppi täällä ollenkaan, ainakaan sinua haukkumassa. Kannattaa pysyä poissa näiltä palstoilta, jos on taipumusta harhaisuuteen.
T. Vanha ja kokenut täti, joka neuvoo
- Anonyymi
Hän oli taitava sukkatalkoissa.
- Anonyymi
Tositarina- kerran tuli sotatilanteista puhe tuttavan kanssa antoi kutimet inspiraatioksi kuulemma miehet tarvii sukkia jos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tositarina- kerran tuli sotatilanteista puhe tuttavan kanssa antoi kutimet inspiraatioksi kuulemma miehet tarvii sukkia jos
Meillä ainakin paikalliset Martat ovat kutoneet villasukkia ukrainalaisille miehille. Niin varmaan muuallakin Suomessa.
- Anonyymi
Lihava paksukainen
- Anonyymi
Mukava välillä kuulla että on tuollaisiakin kaivattuja eikä aina vain niitä supermallin tyyppisiä.
- Anonyymi
Moni nainen on tuollainen lihava ja paksukainen.
- Anonyymi
kumihanskat.
- Anonyymi
Hän ei ole ollut koskaan kaivattu minulle ja huonoin asia mikä liittyy nuorempaan henkilöön on se, että hänen takiaan menetin itselle hyvin rakkaan työpaikan!
- Anonyymi
Miksiköhän sulla on tarve toistaa tuota samaa asiaa täällä vuodesta toiseen? Kyllä kaikki jo uskovat, että joku lapsesi ikäinen oli sinusta kiinnostunut ja sinä et hänestä. Vieläkö roikkuu perässä vai miksi hoet tuota samaa loputtomiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän sulla on tarve toistaa tuota samaa asiaa täällä vuodesta toiseen? Kyllä kaikki jo uskovat, että joku lapsesi ikäinen oli sinusta kiinnostunut ja sinä et hänestä. Vieläkö roikkuu perässä vai miksi hoet tuota samaa loputtomiin?
Eipä se sullakaa tätä palstaäijää paremmin mene kun näet sen tylsyyden takia kirjoitetuista teksteistä vaivaa. T
- Anonyymi
Sinun takia on menetetty työpaikkoja monesta paikasta,olet aika sadistinen pahantekijä!kateellinen toisten koulutuksista ym. Voit,vaikka tuhota silmät ,vaikka tietääkseni olit vain kiusaamaan tullut! Kylä saat vielä maksaa pahoista teoistas!
- Anonyymi
Silmät.
Kuten aina naisissa. - Anonyymi
Kultakutrit.
- Anonyymi
Ajattelen hänestä vain hyvää, jos tämä oli näin tarkoitettu.
- Anonyymi
Mitään ei ole tarkoitettu.
- Anonyymi
Päästi pahanhajuinen Paukku!
- Anonyymi
Hän oli minulle hyvin hyvin vihainen.
- Anonyymi
silmät ja katse, vilahtavat naiselliset pohkeet ja kuinka kauniisti hänen vartalonsa ilmaisi tunteita.
- Anonyymi
vartalo ilmaisi tunteita? 🤢🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vartalo ilmaisi tunteita? 🤢🤮
mitä vttua sä et ymmärrä? naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä vttua sä et ymmärrä? naiselta
oletpas rahvaanomainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletpas rahvaanomainen
joshu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletpas rahvaanomainen
Rahvaanomainen kiroileva nainen joka kiinnostunut naisesta. 🙄
- Anonyymi
Huomaa et oot per vo äijä, eli gubbe.🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletpas rahvaanomainen
Oli kyllä aiwan vulgaaria tämä palstaäijän esitys, tästä täytyy mainita jo kirkon vanhimmille. T naiselta tosi teennäiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahvaanomainen kiroileva nainen joka kiinnostunut naisesta. 🙄
Kiitos palstasetä oman tekstisi höystämisestä -lesbolainen- sekin vielä. Eiku sehän olikin hyve humanismisssa. Provokaatio
- Anonyymi
Salaperäinen vilkuilu❤️
En saa enää kokea tuota kun ei olla enää samassa talossa eikä edes samassa kaupungissa 😔 - Anonyymi
katse, herkän ihmisen kaipuu tai rakkaus.
- Anonyymi
Moni asia. Hän on jotenkin niin paljon juuri hänen niminen henkilö. 😁 Mutta myös, en tiedä mistä johtuu, ehkä silloin kun hän rakastaa, tai kun hänellä on asiat hyvin... Semmoinen henkinen juttu, johon liittyy paljon tosi hyvänlaatuista valoa.
- Anonyymi
Tarkoittaako hänen nimensä siis jotain asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on tosi omituinen juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo: Tanssii Susien Kanssa.
- Anonyymi
Se miten hän täysin varoittamatta esti minut. Ai että, kun jäin koukkuun.
- Anonyymi
Instailu on tarkoitettu kauniille ihmisille, ei rumille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Instailu on tarkoitettu kauniille ihmisille, ei rumille.
Entäpä naamailu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä naamailu?
Naamailu on estäjien Mekka.
- Anonyymi
Oli oikea aito ihminen.
- Anonyymi
Se on hyvä lähtökohta ettei ole huijauksen tai tekoälyn uhri.
- Anonyymi
Lähtö 😔
- Anonyymi
Heittäkö kauankin olemaan yhdessä?
- Anonyymi
Rauhallinen olemus. Katse suoraan silmiin. Hymy hänen kasvoillaan. ❤️ Ihana mies.
- Anonyymi
Upea ulkomuoto ja sinnikäs luonne.
- Anonyymi
Se, että hän jättää projektiin selkeän päämärän kohteesta töistä tullessaan. Ei kanssasisaret luule etten ole yhtään valmistautunut ja panikoi.
- Anonyymi
Tykkää jännityksen aiheuttamisesta ja saa siitä kiksejä mitä ilmeisemmin.
- Anonyymi
Minkälaista jännitystä?
-sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaista jännitystä?
-sivuOdottaa kotona sängyn alla tai komerossa ja hyppää esiin tai tarttuu nilkkaan?
Laittaa suolaa sokerikuppiin?
Kehottaa laihduttamaan tai tiskaamaan?
Kehuu vastaantulevan naisen rintoja sulle?
- Anonyymi
Kuoren alla kylmä ihminen.
- Anonyymi
Entäs jos hänellä on ollut kylmiä ihmisiä ympärillä, siksi jäätynyt itsekin.
- Anonyymi
Minulla toisin päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla toisin päin.
Kylmän kuoren alla lämmin sydän.
- Anonyymi
mäntä paskana eli sylinteri rikki autokoneesta koejaa sew
oikkeastiniinnaistenpivä on perjantai.. ... torstaioli voimakkaan eli thorin pivä ukkosen jumalan pivä - Anonyymi
Ei olla kunnolla tutustuttu, mutta terdekohtaamisemme aikana huomasin, että sormista ja varpaista oli kynnet lakattu hopealla. Pidän huolitelluista naisista.
- Anonyymi
Välttely.
- Anonyymi
Sama hänestä. Ja tosi surullinen olo.
Levollista yötä. Jeesus myötä.
Kiitos tästä päivästä vaikka kaikki tuntuu
raskaalta.
- Anonyymi
Rakastan S:aa.
- Anonyymi
Rakastan sinua, mies kameran takana ❤️ 🫠
- Anonyymi
Et siis kostunut sr on harvinaista,mutta plussat sinulle
- Anonyymi
Jäätävän kylmä reaktio kun kerroin ihastuksestani.
- Anonyymi
Oli varmaan pettynyt, että sulla oli ihastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli varmaan pettynyt, että sulla oli ihastus.
Hän oli se ihastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli se ihastus.
Aivan. 😉😉😉
- Anonyymi
Se, että miten kokonaisvaltainen vaikutus on muhun ja kaikki ne tunteet mitä tunnen, kun nähdään.
- Anonyymi
Arvostuksen puute!
- Anonyymi
Erittäin ruma naine
- Anonyymi
Nimi?
- Anonyymi
Kumimaine?
Hellyys, kaikkinensa. Hän on mun intiimihelläkohtani. Nauruinensa, lauluinensa, lämpimin syli mitä olen kohdannut, ansaitsee kaiken kiitoksen, mitä pystyy antamaan. Toki kissa kiitoksella elää, eikä hänkään varmaan mun kiitoksista välittäis, mutt kanssaan oli niin nami olla yhdessä. "syttyi sieluihin silta" Tai ainaki mä koin niin, eli
HELLYYS. kaikella esiintymistavalla. Ihana!Oli jumalaisen kaunis nainen.
- Anonyymi
Kävi joskus Huittisissa.
- Anonyymi
Ujous
- Anonyymi
Sama. Ujo tyttö mutta lähelle päästyään haluaa paljon seksiä.
- Anonyymi
Vedätys rakkauden kanssa leikkii
- Anonyymi
Se mitä näin -ja kuulin! silmiesi edessä. Monta muutakin asiaa mutta eiköhän tuo ole yksi selkeimmistä.
Mutta, et ole tulossa tänne.- Anonyymi
En voi enää tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi enää tulla.
Miksi et. Olitko aiemmin sitten tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi enää tulla.
Ethän ole sairas? Kyllä voit tulla.
- Anonyymi
Täydestä sydämestä hellyyttävä❤️
Meidän rakkaus voi olla ikuista. Toivottavasti tunne on molemminpuolinen. - Anonyymi
Roskapussi, omena, reppu 😔
- Anonyymi
Kylmä, särki sydämeni. Naiselta
- Anonyymi
Tää on vähän imelää, mut se, miten me tunnutaan kuuluvan yhteen. Se, miten me katsotaan toisiimme, kun uskalletaanko ja kuinka meidän äänet pehmenee, kun kukaan ei ole kuulemassa. Se, miten pieni hipaisu syöksee maailman raiteiltaan. ❤️
- Anonyymi
Samoin tunnen miehen kohdalla ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin tunnen miehen kohdalla ❤️
Tämä oli myös miehelle, naiselta.
- Anonyymi
Meinasin sanoa, että sama. Kunnes tajusin, ettei me edes hipaista toisia. Ehkä kerran tai kaksi vahingossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasin sanoa, että sama. Kunnes tajusin, ettei me edes hipaista toisia. Ehkä kerran tai kaksi vahingossa.
Me ollaan kosketettu tai hipaistu toisiamme muutaman kerran. Yksikään niistä ei ole ollut vahinko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan kosketettu tai hipaistu toisiamme muutaman kerran. Yksikään niistä ei ole ollut vahinko.
Ilmeisesti olette sitten "varattuja", koska täällä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti olette sitten "varattuja", koska täällä olet?
En "ole" täällä. Käyn joskus silloin, kun haluan olla häntä lähellä, mutta en voi oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En "ole" täällä. Käyn joskus silloin, kun haluan olla häntä lähellä, mutta en voi oikeasti.
Miksi et voisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voisi?
Hän on paikassa A, minä paikassa C ja joskus olemme molemmat paikassa B.
- Anonyymi
Hän on aivan omaa laatuaan. Siksi hän on edelleen mielessä.
- Anonyymi
Hyvä juttu😍
- Anonyymi
Miksi et ottaisi yhteyttä
- Anonyymi
Perät... ;-)) On kaunis kokonaisuus...
- Anonyymi
Mä en kyllä ymmärrä miehiä. Per*eet ja ti**it saa fiksuimmatkin tyypit tuijottamaan ja kuolaamaan. Miten per*e voi jäädä parhaiten mieleen? Eiks sit käy melkein kuka tahansa? Mitään väliä sillä, mitä päässä liikkuu, kunhan on muodot kohdillaan. 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä miehiä. Per*eet ja ti**it saa fiksuimmatkin tyypit tuijottamaan ja kuolaamaan. Miten per*e voi jäädä parhaiten mieleen? Eiks sit käy melkein kuka tahansa? Mitään väliä sillä, mitä päässä liikkuu, kunhan on muodot kohdillaan. 🙃
Siksi onkin niin vaikeaa tämä parin löytäminen. Itse haluaisin jutella ja harrastaa yhdessä. Miehet haluaa vaan katsella persettä ja rintoja. Ei kovin älykästä seuraa, joten turha edes aloittaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi onkin niin vaikeaa tämä parin löytäminen. Itse haluaisin jutella ja harrastaa yhdessä. Miehet haluaa vaan katsella persettä ja rintoja. Ei kovin älykästä seuraa, joten turha edes aloittaa mitään.
Arvojen rapautuminen tarkoittaa naisten seksuaalisuutensa esittelyn ja sen yleisen hyväksyttävyyden lisääntymistä. Se tietenkin miesten kohdalla tarkoittaa seksuaalisten ärsykkeiden suurempaa kohtaamisfrekvenssiä. Tällöin se aiheena valtaa aivoista aiempaa suuremman tilan.
Et voi samaan aikaan juhlia naisten seksuaalisen itseilmaisun lisääntymistä ja paheksua miesten lisääntynyttä vastetta sille. Mutta niinhän sinä kuitenkin teet, kun ei herneaivoillasi parempaankaan pysty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvojen rapautuminen tarkoittaa naisten seksuaalisuutensa esittelyn ja sen yleisen hyväksyttävyyden lisääntymistä. Se tietenkin miesten kohdalla tarkoittaa seksuaalisten ärsykkeiden suurempaa kohtaamisfrekvenssiä. Tällöin se aiheena valtaa aivoista aiempaa suuremman tilan.
Et voi samaan aikaan juhlia naisten seksuaalisen itseilmaisun lisääntymistä ja paheksua miesten lisääntynyttä vastetta sille. Mutta niinhän sinä kuitenkin teet, kun ei herneaivoillasi parempaankaan pysty.En kulje rinnat esillä tai niin lyhyt hame päällä, että perse vilkkuu. Silti ne vaan tuntuu olevan ne ykkösjuttu osalle miehistä. Siksi varmaan ovatkin sinkkuna.
Kyllä ne herneaivot on sinulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kulje rinnat esillä tai niin lyhyt hame päällä, että perse vilkkuu. Silti ne vaan tuntuu olevan ne ykkösjuttu osalle miehistä. Siksi varmaan ovatkin sinkkuna.
Kyllä ne herneaivot on sinulla.Vähä-älyisenä olet kyvytön ymmärtämään ja havainnoimaan muutoksia sukupuolikäyttäytymisessä, jos itse et ole muuttunut kyseisellä tavalla. Yleisesti naiset ovat lisänneet seksuaalista itseilmaisuaan ja tämä omalta osaltaan on edistänyt naisten näkemistä lihaobjekteina yleisesti miesten tajunnassa. Muuttumaton nainen voi katsos kohdata muuttuneita miehiä.
Sinä olet herneaivo, ihan todistetusti. Nyt jatkat vain naisten seksuaalisen itseilmaisun lisääntymisen juhlimista edelleen, koskaan tajuamatta, että se yhä edelleen pienentää mahdollisuuttasi kohdata miehiä, jotka näkevät sinussa muutakin kuin ne kummut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä-älyisenä olet kyvytön ymmärtämään ja havainnoimaan muutoksia sukupuolikäyttäytymisessä, jos itse et ole muuttunut kyseisellä tavalla. Yleisesti naiset ovat lisänneet seksuaalista itseilmaisuaan ja tämä omalta osaltaan on edistänyt naisten näkemistä lihaobjekteina yleisesti miesten tajunnassa. Muuttumaton nainen voi katsos kohdata muuttuneita miehiä.
Sinä olet herneaivo, ihan todistetusti. Nyt jatkat vain naisten seksuaalisen itseilmaisun lisääntymisen juhlimista edelleen, koskaan tajuamatta, että se yhä edelleen pienentää mahdollisuuttasi kohdata miehiä, jotka näkevät sinussa muutakin kuin ne kummut.Kuulostat joltain puska-tumputtajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä-älyisenä olet kyvytön ymmärtämään ja havainnoimaan muutoksia sukupuolikäyttäytymisessä, jos itse et ole muuttunut kyseisellä tavalla. Yleisesti naiset ovat lisänneet seksuaalista itseilmaisuaan ja tämä omalta osaltaan on edistänyt naisten näkemistä lihaobjekteina yleisesti miesten tajunnassa. Muuttumaton nainen voi katsos kohdata muuttuneita miehiä.
Sinä olet herneaivo, ihan todistetusti. Nyt jatkat vain naisten seksuaalisen itseilmaisun lisääntymisen juhlimista edelleen, koskaan tajuamatta, että se yhä edelleen pienentää mahdollisuuttasi kohdata miehiä, jotka näkevät sinussa muutakin kuin ne kummut.Ehkä sun kannattaisi muuttaa islaminuskoiseen maahan, missä naiset ei seksuaalisuudella juhli. Koska onhan se alapää toki paljon parempi kun häpyhuulet ja klitoris on leikattu puuduttelematta pois. Samalla kursittu reikä niin pieneksi, että edes kuukautisveri ei pääse vuotamaan pois. Pienimunaista porukkaa kun ovat näissä maissa, niin tämä operaatio on heidän mielestään siksi välttämätön. Ei häiritse siellä myöskään kummut, kun kulkevat kaavuissa. Ehkä Jaffa-mies ottaa sinut mukaansa, jos malttaa Suomesta lähteä. Jotenkin hänkin kokee suomalaisten naisten seksuaalisuudella juhlimisen samoin kuin sinä. Voisitkin löytää hänestä ja muista maanmiehistään ihquja sielunveljeä. 🍆💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi samaan aikaan juhlia naisten seksuaalisen itseilmaisun lisääntymistä ja paheksua miesten lisääntynyttä vastetta sille. Mutta niinhän sinä kuitenkin teet, kun ei herneaivoillasi parempaankaan pysty.Oisko kuitenkin miehet enemmän sun juttu, kun perät kiinnostaa? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet herneaivo, ihan todistetusti. Nyt jatkat vain naisten seksuaalisen itseilmaisun lisääntymisen juhlimista edelleen, koskaan tajuamatta, että se yhä edelleen pienentää mahdollisuuttasi kohdata miehiä, jotka näkevät sinussa muutakin kuin ne kummut.Voi pikkupoikaa, kun äityli on vieroittanut liian aikaisin tissistä ja pojalle on jäänyt traumaattisesti ikuinen tissin kaipuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi samaan aikaan juhlia naisten seksuaalisen itseilmaisun lisääntymistä ja paheksua miesten lisääntynyttä vastetta sille. Mutta niinhän sinä kuitenkin teet, kun ei herneaivoillasi parempaankaan pysty.Olet varmaan amis-ikäinen kun sulla tulee vastaan noita pahoja seksuaalisia ärsykkeitä. Nouseeko pystyyn noloissa tilanteissa? Pukkarissa kavereitten kanssa? Voi se turhauttaa, jos ei kukaan ole seurastasi kiinnostunut ja kädessäkin jo rannetupintulehdus pahana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi samaan aikaan juhlia naisten seksuaalisen itseilmaisun lisääntymistä ja paheksua miesten lisääntynyttä vastetta sille. Mutta niinhän sinä kuitenkin teet, kun ei herneaivoillasi parempaankaan pysty.Incel-tyypit ei välttis tajua itse olevansa naistenvihaajia. Huomaatko sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Incel-tyypit ei välttis tajua itse olevansa naistenvihaajia. Huomaatko sinä?
Halveksin typeryyttä tasapuolisesti sukupuolesta riippumatta, misogyyni siis en ole, mutta misantrooppisia piirteitä minussa on kylläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi pikkupoikaa, kun äityli on vieroittanut liian aikaisin tissistä ja pojalle on jäänyt traumaattisesti ikuinen tissin kaipuu.
Tuo tuli minullekin mieleen!
- Anonyymi
pienet omalaatuiset jutut jotka nurkan takana hymyilytti
- Anonyymi
😂😂🤭💖
- Anonyymi
Kaikki ne tyhmät vitsit kustannuksellani. Oot sä niin hauska.
- Anonyymi
No anteeks.
- Anonyymi
Sama. Kujeileva luonne ja ihanan poikamainen olemus. Olen myyty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvalla meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No anteeks.
Pyydä anteeksi kasvotusten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kertoa, että 10 vuoden päästä toteat, että oli virhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydä anteeksi kasvotusten.
oletko sivusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko sivusta?
Nainen äärirajoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvalla meni.
Joo, kun juttu luistaa hyvin ja yhteisiä mielenkiinnonkohteita, niin siitä se kiinnostus toiseen lähtee.
- Anonyymi
Noh, tiedätkö nainen mitä eroa on sun päällä ja sun perseellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, tiedätkö nainen mitä eroa on sun päällä ja sun perseellä?
Voin kertoa, jos sinun biologiatietosi ovat noin heikolla pohjalla. Voit myös mennä kirjastoon kysymään kirjaa, mistä saat tiedon. Kirjasto on paikka, mistä voi lainata kirjoja kotiin ja lukea niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kertoa, jos sinun biologiatietosi ovat noin heikolla pohjalla. Voit myös mennä kirjastoon kysymään kirjaa, mistä saat tiedon. Kirjasto on paikka, mistä voi lainata kirjoja kotiin ja lukea niitä.
Vastaus: tuoksu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kertoa, että 10 vuoden päästä toteat, että oli virhe.
Ei haittaa. Ei ole tarkoituskaan edetä. Pidän vain miestyypistä. Sopii oman huumorintajuni kanssa yksiin. Ihan näin kaveripohjalta tässä tapauksessa.
- Anonyymi
Vaaleat hiukset ja ujous 😊❤️
- Anonyymi
Tuollaiset naiset on parhaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset naiset on parhaita.
Mä puhuin miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä puhuin miehestä.
Ai, joku kaipaa vaaleaa miestä täällä ja vielä ujoakin. Ei oo sitten mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä puhuin miehestä.
Plus siniset silmät ja hymy. 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plus siniset silmät ja hymy. 😍
Joo niin hänelläkin 😊❤️
- Anonyymi
En ole kyllä hirveän ujo, mutta miten tuo ujous ilmenee hänessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyllä hirveän ujo, mutta miten tuo ujous ilmenee hänessä?
No et hirveän ujo, mutta ehkä jotenkin sellanen tunne vaan enemmänkin. Ehkä välttelee mun katsetta. En osaa sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et hirveän ujo, mutta ehkä jotenkin sellanen tunne vaan enemmänkin. Ehkä välttelee mun katsetta. En osaa sanoa.
Varmaan joku muu sitten, en välttele katsetta, ainakaan usko tai hänen katsettaan ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joku muu sitten, en välttele katsetta, ainakaan usko tai hänen katsettaan ainakaan.
Jotenkin hauskasti aina lähtiessään ei edes vilkaisekaan, vaikka tullessa moikkaa. No joo, mutta tuskin oon "oikea" muutenkaan, eikä varmaan edes ajattele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin hauskasti aina lähtiessään ei edes vilkaisekaan, vaikka tullessa moikkaa. No joo, mutta tuskin oon "oikea" muutenkaan, eikä varmaan edes ajattele.
Aika erikoinen tapaus, ehkä epäystävällinen jopa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla juuri noin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole epäystävällinen 😊 vaikuttaa erittäin kiltiltä.
- Anonyymi
Mystisyys. Aina kun olen luullut tuntevani hänet, hän vaan onnistuu yllättämään. <3
- Anonyymi
Kerro esimerkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro esimerkki?
Hänestä vaan paljastuu aina uusia ominaisuuksia. Ei puhu paljon itsestä, vaikka muuten puhuu paljon. Hänen ymmärryksensä eri asioista näyttäisi olevan rajaton. <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänestä vaan paljastuu aina uusia ominaisuuksia. Ei puhu paljon itsestä, vaikka muuten puhuu paljon. Hänen ymmärryksensä eri asioista näyttäisi olevan rajaton. <3
🥹💚 Kenestä puhut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku mies varmasti. Naiset puhuvat yleensä vain itsestään.
- Anonyymi
Pitää oppia tuntemaan vielä paremmin, niin näet muitakin puolia 💚
- Anonyymi
Paljonkin ja paljon tulee vielä mieleenpainuvaa toivottavasti. Mutta mulla tulee aina ensimmäiseksi mieleen kun häntä ajattelen ne luonnonkauniit suloiset kasvot ja se katse luotuna hieman alta kulmien, kun yritän änkyttää asiaani. Katse on tutkiskelevan älykäs ja hieman epäilevä. Se saa minut ujostumaan. Tai sai, kun enemmän oltiin tekemisissä. Niin ihana..
- Anonyymi
Miksi ette ole enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ette ole enää?
Ajattelen mielummin positiivisesti tulevaisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen mielummin positiivisesti tulevaisuudesta.
Okei, no toivottavasti sitten ...
- Anonyymi
Pää ja vartalo!
- Anonyymi
Monikin asia. Moni aivan ihana asia. Viimeisin taisi olla omintakeisuus. Hän on todella sellainenkin. 🙂💔
- Anonyymi
Peikkomainen olemus 🤎
- Anonyymi
söpöö
- Anonyymi
Se tunne, jonka hän sai minussa aikaan ja joka sanoi minulle, että hän olisi minulle sopiva mies.
- Anonyymi
Miksi päästit hänet käsistäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi päästit hänet käsistäsi?
Hän päästi minut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän päästi minut.
Naistenmies siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naistenmies siis.
Ei todellakaan. Ei sellainen mies olisi sopiva minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan. Ei sellainen mies olisi sopiva minulle.
Hän tykkää miehistä?
- Anonyymi
Kamala huono luonteinen mies niin kiero luonne käpysäkillä ja valehteleva että silmätkin jo katsoo kieroon kieroudesta
- Anonyymi
Juuri noin olen ajatellut minäkin tietystä paljon nuoremmasta miehestä!
- Anonyymi
Eikä todellakaan ole kaivattuni
- Anonyymi
Se kun lähetin hänelle muutaman liian monta viestiä ja hän sanoi Basta!
- Anonyymi
Ei ole ollut kaivattua, mutta häirikkö on ollut!
- Anonyymi
Millä lailla häirikkö?
- Anonyymi
Mukava ja luonteva, ei varmaan punastu pienistä.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503601
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.393053Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1492890SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.722353Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s451839Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.971641Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671134- 821101
- 511076
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?42948