mieleesi?
💬😀🙋🏼♂️😱
Mikä asia on jäänyt kaivatustasi parhaiten
73
1896
Vastaukset
- Anonyymi
Kasvot ja hymy😍
- Anonyymi
Ihanan ärsyttävä luonne.
- Anonyymi
Mikä siinä ärsyttää?
- Anonyymi
Kaikki hyvät puolet🤣
- Anonyymi
Luonne ja lihakset Superman!
- Anonyymi
Silmät ja free spirit olemus 😍
- Anonyymi
Emmä tiedä. Kaikesta menee pasmat sekaisin 😍
- Anonyymi
Tuska, välinpitämättömyys ja pettymys,
- Anonyymi
kasvot muutoin täys pelle
- Anonyymi
Ääni, hauska tapa käyttää sanoja, komeat kasvot ja ihanat silmät
- Anonyymi
Kova kusettamaan
- Anonyymi
Mies hu0ra
- Anonyymi
Kiltti,herrasmies,ujo,vaatimaton ja hiljainen sivustaseuraaja. Näiden vastakohta jäi mieleeni ja ei lähde pois..yritetty on painella on/off nappulaa offin puolelle,minkäs teet, ei auta.
- Anonyymi
Ai eikö toimi ja olikin väärä taktiikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai eikö toimi ja olikin väärä taktiikka.
Kiitos kysymästä,hyvin toimi🫠
- Anonyymi
Hänen kasvot ja sielukkaat silmät❤️✨
- Anonyymi
Katse ja hymy
- Anonyymi
Luonne ja jämäkkä vartalo🤤
- Anonyymi
Katson häntä 🤩 ja 😍 sekä 🙂↕️ koska hän on 😘
- Anonyymi
Oisko pitän jokin erityisesti eikö riitä että pitää kokonaisuudesta mä olen ai olettan et muistaa jotain tiettyä vain silloin kun ei välttis ollu mitään muuta kiinnostavaa kun ulkomuoto
- Anonyymi
En usko että nainen ikinä rakastaisi minua.
- Anonyymi
Älä ole niin vaatimaton 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole niin vaatimaton 🤗
Jätähän ne naiset rauhaan!!
- Anonyymi
Kommunikointikyvyttömyys. Sitä kohtaa tosin hyvin monen ihmisen kohdalla.
- Anonyymi
Halit, turvallisuus, ihana läheisyys.
- Anonyymi
Kipu jäi päällimmäiseksi
- Anonyymi
Torjunta.
- Anonyymi
No mitä ei olis jääny mieleen... 🥵 Ja huumori vaikka totista poikaa on nykyään 😐 Tykkään siitä turvallisuuden tunteesta, jonka hänen läsnäolo saa aikaan. On ihan sama vaikka taivas putoaisi, voin luottaa siihen, että hän kyllä tietäisi mitä tehdä 🤗
- Anonyymi
Usein ihailin hänen säihkyviä sääriään.
- Anonyymi
Elina🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elina🤔
Joukolta
- Anonyymi
Lämpö ja läheisyyden tunne, silmät ja katse.
- Anonyymi
Hyvin paljon arvostettavia piirteitä ja kaunis ulkomuoto.
https://www.youtube.com/watch?v=MK5SO5Jofjg&list=RDMK5SO5Jofjg&start_radio=1 - Anonyymi
Kaivattu sana ei ihan sovi, kun näemme säännöllisesti. Tavallaan mulla on kuitenkin koko ajan ikävä. Ikävä lähemmäs.
Mun mielessä hän on meidän välisen yhteyden ja lämmön vuoksi. Pidän hänen rauhallisuudestaan, rentoudestaan, ujoidestaan ja herkkyydestään. Muistan myös hänen silmänsä, katseensa ja hymynsä. - Anonyymi
Rumuus. Vastasin kaverin(mies) puolesta.
- Anonyymi
Mikä lapanen se kaverisi on, kun ei itse omista epäonnistuneista romansseistaan voi kirjoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lapanen se kaverisi on, kun ei itse omista epäonnistuneista romansseistaan voi kirjoittaa?
Toi tyyppi on kaapissa, yrittää että kaverinsa romanssit epäonnistuisi, koska oikeasti haluaa siitä lapasesta itselleen miehen. :(
- Anonyymi
Arkuus.
- Anonyymi
Se etten tiedä mikä hänelle tuli, kun olisi voinut aloittaa vaikka mitä.
- Anonyymi
Ei mikään
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
KIIREINEN :D
- Anonyymi
Perse
- Anonyymi
Lista olisi ollut liian pitkä käsiteltäväksi yhdelle illalle
- Anonyymi
iso perce
- Anonyymi
Omituinen höpöttäjä ;)
- Anonyymi
🤭😅😅
- AnonyymiUUSI
Ite oot 😂
- Anonyymi
se kun näyttää VANHALTA,,
- Anonyymi
Porukka voisi pikkuhiljaa päättää näytänkö heidän mielestään vanhalta vai nuorelta. Vaihtelee suuresti, koska kaupassa kysystään usein paperti tupakkaa ostaessa, mutta toisaalta yritetään lykätä 50-60-vuotiaiden joukkoon ja seuraan.😂
- Anonyymi
Sellainen näyttää vanhalta joka kävelee esim. hitaasti ja näyttää kömpelöltä. Sensijaan vilkas ja elinvoimainen ei ikinä näytä vanhalta. Ryppyjä voi olla, mutta niitä voi olla jo 30-vuotiailla.
- Anonyymi
Iso vahva selkä ❤️
- Anonyymi
Märkä rätti naamalle.
- Anonyymi
siniset silmät
- AnonyymiUUSI
naisella ruskeat...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
naisella ruskeat...
jaa. mulla harmaat 🐺
- AnonyymiUUSI
Ja vaaleanruskeat hiukset..
- Anonyymi
Rento olemus, miehekäs hyvävartaloinen mies. Ihanat tuikkivat siniset silmät ja söpö parta, vaalea tukka. Usein lippalakki päässä, musta tai valkoinen. Tämä mies vei multa jalat alta yli vuos sitte❤️
Spaddu huulessa usein kun nähtiin. - Anonyymi
Pirullisen sanattoman tuijotuksen... Melkein meinasin sanoa, että katso nyt hyvä ihminen vaikka ikkunasta ulos välillä!
- Anonyymi
Katse 🤩❤️
- Anonyymi
Fiksuus, rauhallisuus ja naisellisen viehättävä.
n-n - Anonyymi
Kauniit kasvot ja silmät naisella. Ja ne pitkät mustat hiukset ovat oikein ihastuttavat. Tulee aina kuumat oltavat, kun nainen muutenkin aika sexy
- AnonyymiUUSI
Mustat silmän aluset ja vatsakumpu 🤭
- AnonyymiUUSI
Tuuheat kulmakarvat 😂
- AnonyymiUUSI
Suuret ruskeat silmät ja ylähammashymy.
- AnonyymiUUSI
Vei mut pommisuojaan 🤭🤩💣😂 no ei vaan kaikki. mun enkeli ❤️🪽🫂
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä kysymyksen asettelua kannaltani. Hän on mielessä koko ajan, koska rakastan.
- AnonyymiUUSI
Se et se kerran maisto sen kakkaa
- AnonyymiUUSI
Bro hahhaa💀. Kaikki uskoo ton
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Bro hahhaa💀. Kaikki uskoo ton
No mun kaveri teki (jätökset) mäkkärin pisuaariin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380