onko kokemusta

rosskapönttö

Naisystäväni kanssa meni sukset ristiin hänen mustasukkaisuuden sekä siihen liittyvien raivareiden takia hänen puoleltaan. Esim.tanssipaikoilla kun esitin että haluaisin tanssia myös muiden tuttujeni kanssa,hän veti herneet nenäänsä tästä ja lähti baarinpuolelle kun ei omien sanojensa mukaan halunnut muiden kanssa tanssia.
Kerran erehdyin mainita että täällähän on monta ennestään tuttua tanssikaveria,tosin en tunne montakaan heistä nimillä, niin sitäkin tuli sanomista että montakohan niitä on muualla joita olen tanssittanut.Lopulta hän itsekin osittain ymmärsi oman hölmöytensä ja alkoi ymmärtää ettei tää vetele mutta kuitenkin se tunne minussa että hän ei luota minuun...alkoi nakertaa välejämme ja sitten välillä tuli ne kasittäm'ättömät raivokohtaukset ihan mitättömistä syistä. No sitten kun myrsky oli laantunut niin hän pyyteli anteksi ja snoi että hänellä ei hermo kestä välillä mitään,siihen en kyllä voinut alistua että hän kohdisti minuun sen raivonsa vaikken edes tiennyt syytä moiseen meuhkaamisen, nyt kyllä olen tajunnut ne syyt hänen käytöksellen ja ne kyllä on edellisten aika rankkojen suhteiden perua ja siitä tulee harmia aina parisuhtessa aina jossain muodossa. En hae itselleni myötätuntoa vaan sitä mitä itsekukin on kokenut mustiksen kanssa.

1

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napalmihiiri

      Itselläni on sen verran (nuorena naisena) kokemusta asiasta, että nykyinen pitkäaikainen "kumppanini" on aina ollut mustis ja niin olen minäkin. Hänen mukaansa mustasukkaisuus johtuu huonosta itsetunnosta ja pelosta, että joku "vie" minut häneltä. Itse en pelkää samaa asiaa ja itsetuntonikin on ihan ok ja luottamus kunnossa. Olen itse kerran pettänyt hänen luottamuksensa - mutta en siis kirjaimellisesti pettänyt häntä - ja uskon että ko. asian vuoksi hänen suunnaltaan tulee jonkin verran kiukuttelua mm. kun olen lähdössä ystävien tai muussa seurassa esim. ravintolaan.

      Voisiko olla vaikka niin, että naisellasi on huonoja muistoja tai kokemusta petetyksi tulemisesta tai vastaavasta tai et vain ole hänelle riittävän avoin? Joka tapauksessa kannattaisi ihan rauhassa pyytää häntä juttelemaan kanssasi asiasta ja kysyä, miten hän haluaisi toimia. Toiset naiset kun eivät ymmärrä sitä, että heidän miehensä juuri esim. haluaa tanssittaa toisia. Meillä on meidän suhteessa ollut alusta asti selvää, että muiden kanssa ei tehdä mitään. Poikkeuksena toki siskon tanssittaminen häissä, mutta kun nykyaikana pariskunnat ja varsinkin nuoremmat haluavat pitää parisuhteensa visusti suljettuna muilta osapuolilta. Ehkä naisystäväsi ei yksinkertaisesti vain haluaisi nähdä sinua tanssimassa toisen kanssa ja se on täysin ymmärrettävää. En tiedä ikääsi, mutta uskoisin että vanhemmat ihmiset ja keski-ikäiset pitävät ihan normaalina käydä tanssittamassa kaikkia naisia. Minä en kuulu siihen sukupolveen ja oman ikäisistäni suuri osa vetäisi herneen nenukkaan, jos puoliso haluaisi tanssittaa muita. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe