Naisystäväni kanssa meni sukset ristiin hänen mustasukkaisuuden sekä siihen liittyvien raivareiden takia hänen puoleltaan. Esim.tanssipaikoilla kun esitin että haluaisin tanssia myös muiden tuttujeni kanssa,hän veti herneet nenäänsä tästä ja lähti baarinpuolelle kun ei omien sanojensa mukaan halunnut muiden kanssa tanssia.
Kerran erehdyin mainita että täällähän on monta ennestään tuttua tanssikaveria,tosin en tunne montakaan heistä nimillä, niin sitäkin tuli sanomista että montakohan niitä on muualla joita olen tanssittanut.Lopulta hän itsekin osittain ymmärsi oman hölmöytensä ja alkoi ymmärtää ettei tää vetele mutta kuitenkin se tunne minussa että hän ei luota minuun...alkoi nakertaa välejämme ja sitten välillä tuli ne kasittäm'ättömät raivokohtaukset ihan mitättömistä syistä. No sitten kun myrsky oli laantunut niin hän pyyteli anteksi ja snoi että hänellä ei hermo kestä välillä mitään,siihen en kyllä voinut alistua että hän kohdisti minuun sen raivonsa vaikken edes tiennyt syytä moiseen meuhkaamisen, nyt kyllä olen tajunnut ne syyt hänen käytöksellen ja ne kyllä on edellisten aika rankkojen suhteiden perua ja siitä tulee harmia aina parisuhtessa aina jossain muodossa. En hae itselleni myötätuntoa vaan sitä mitä itsekukin on kokenut mustiksen kanssa.
onko kokemusta
1
258
Vastaukset
- napalmihiiri
Itselläni on sen verran (nuorena naisena) kokemusta asiasta, että nykyinen pitkäaikainen "kumppanini" on aina ollut mustis ja niin olen minäkin. Hänen mukaansa mustasukkaisuus johtuu huonosta itsetunnosta ja pelosta, että joku "vie" minut häneltä. Itse en pelkää samaa asiaa ja itsetuntonikin on ihan ok ja luottamus kunnossa. Olen itse kerran pettänyt hänen luottamuksensa - mutta en siis kirjaimellisesti pettänyt häntä - ja uskon että ko. asian vuoksi hänen suunnaltaan tulee jonkin verran kiukuttelua mm. kun olen lähdössä ystävien tai muussa seurassa esim. ravintolaan.
Voisiko olla vaikka niin, että naisellasi on huonoja muistoja tai kokemusta petetyksi tulemisesta tai vastaavasta tai et vain ole hänelle riittävän avoin? Joka tapauksessa kannattaisi ihan rauhassa pyytää häntä juttelemaan kanssasi asiasta ja kysyä, miten hän haluaisi toimia. Toiset naiset kun eivät ymmärrä sitä, että heidän miehensä juuri esim. haluaa tanssittaa toisia. Meillä on meidän suhteessa ollut alusta asti selvää, että muiden kanssa ei tehdä mitään. Poikkeuksena toki siskon tanssittaminen häissä, mutta kun nykyaikana pariskunnat ja varsinkin nuoremmat haluavat pitää parisuhteensa visusti suljettuna muilta osapuolilta. Ehkä naisystäväsi ei yksinkertaisesti vain haluaisi nähdä sinua tanssimassa toisen kanssa ja se on täysin ymmärrettävää. En tiedä ikääsi, mutta uskoisin että vanhemmat ihmiset ja keski-ikäiset pitävät ihan normaalina käydä tanssittamassa kaikkia naisia. Minä en kuulu siihen sukupolveen ja oman ikäisistäni suuri osa vetäisi herneen nenukkaan, jos puoliso haluaisi tanssittaa muita. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602