onko kokemusta

rosskapönttö

Naisystäväni kanssa meni sukset ristiin hänen mustasukkaisuuden sekä siihen liittyvien raivareiden takia hänen puoleltaan. Esim.tanssipaikoilla kun esitin että haluaisin tanssia myös muiden tuttujeni kanssa,hän veti herneet nenäänsä tästä ja lähti baarinpuolelle kun ei omien sanojensa mukaan halunnut muiden kanssa tanssia.
Kerran erehdyin mainita että täällähän on monta ennestään tuttua tanssikaveria,tosin en tunne montakaan heistä nimillä, niin sitäkin tuli sanomista että montakohan niitä on muualla joita olen tanssittanut.Lopulta hän itsekin osittain ymmärsi oman hölmöytensä ja alkoi ymmärtää ettei tää vetele mutta kuitenkin se tunne minussa että hän ei luota minuun...alkoi nakertaa välejämme ja sitten välillä tuli ne kasittäm'ättömät raivokohtaukset ihan mitättömistä syistä. No sitten kun myrsky oli laantunut niin hän pyyteli anteksi ja snoi että hänellä ei hermo kestä välillä mitään,siihen en kyllä voinut alistua että hän kohdisti minuun sen raivonsa vaikken edes tiennyt syytä moiseen meuhkaamisen, nyt kyllä olen tajunnut ne syyt hänen käytöksellen ja ne kyllä on edellisten aika rankkojen suhteiden perua ja siitä tulee harmia aina parisuhtessa aina jossain muodossa. En hae itselleni myötätuntoa vaan sitä mitä itsekukin on kokenut mustiksen kanssa.

1

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napalmihiiri

Itselläni on sen verran (nuorena naisena) kokemusta asiasta, että nykyinen pitkäaikainen "kumppanini" on aina ollut mustis ja niin olen minäkin. Hänen mukaansa mustasukkaisuus johtuu huonosta itsetunnosta ja pelosta, että joku "vie" minut häneltä. Itse en pelkää samaa asiaa ja itsetuntonikin on ihan ok ja luottamus kunnossa. Olen itse kerran pettänyt hänen luottamuksensa - mutta en siis kirjaimellisesti pettänyt häntä - ja uskon että ko. asian vuoksi hänen suunnaltaan tulee jonkin verran kiukuttelua mm. kun olen lähdössä ystävien tai muussa seurassa esim. ravintolaan.

Voisiko olla vaikka niin, että naisellasi on huonoja muistoja tai kokemusta petetyksi tulemisesta tai vastaavasta tai et vain ole hänelle riittävän avoin? Joka tapauksessa kannattaisi ihan rauhassa pyytää häntä juttelemaan kanssasi asiasta ja kysyä, miten hän haluaisi toimia. Toiset naiset kun eivät ymmärrä sitä, että heidän miehensä juuri esim. haluaa tanssittaa toisia. Meillä on meidän suhteessa ollut alusta asti selvää, että muiden kanssa ei tehdä mitään. Poikkeuksena toki siskon tanssittaminen häissä, mutta kun nykyaikana pariskunnat ja varsinkin nuoremmat haluavat pitää parisuhteensa visusti suljettuna muilta osapuolilta. Ehkä naisystäväsi ei yksinkertaisesti vain haluaisi nähdä sinua tanssimassa toisen kanssa ja se on täysin ymmärrettävää. En tiedä ikääsi, mutta uskoisin että vanhemmat ihmiset ja keski-ikäiset pitävät ihan normaalina käydä tanssittamassa kaikkia naisia. Minä en kuulu siihen sukupolveen ja oman ikäisistäni suuri osa vetäisi herneen nenukkaan, jos puoliso haluaisi tanssittaa muita. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3054
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1530
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      971
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      949
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      918
    6. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      56
      914
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      840
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      793
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      783
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      699
    Aihe