No niin.Että pitää sekoittaa päätä.Laulajalegenda Kari Tapion poikaa Joona Jalkasta epäillään huumausainerikoksesta, kertoo tuoree Seiska-lehti.
Pölyä aivoihin!
8
455
Vastaukset
- aarrre
Eipä uskoisi. Isänsä oli kuitenkin raittiusmiehiä.
- arkku u
Aivan raittiusmiehiä viimeisen päälle, nautti ainoastaan alkoholia.Nuoriso vetää kaikenmaailman pölyt ja nuuskat naamaansa.Onko todellisuus noin vaikeaa,ettei selvinpäin voi sitä kohdata??
- s<gz
mihin se Jiri on kadonnut???Onko sortunut?
- pah ja puh
Ei taida enää manageri puhelin soida!Typerä tyypp.i ,pullistelee iltapäivä lehden sivuilla huume ja alkoholikokeiluista.Alkoholistiin ei voi luottaa,narkomaaniin vielä vähemmän
- raittius ehdoton
Jalkanen viljeli laittomasti hamppua huumausaineena käytettäväksi. Hänen hallustaan löydettiin myös huumausainetta sekä hänelle kuulumattomia reseptilääkkeitä.Ei ihme,että tyyppi on kuin sähköjänis.
- Tellervo Kabinetti
Toivottavasti ei tämä Jani sorru alkoholiin.Geenit kun myös vähä niinku....
- jo haisee
Kyllä se on haissut vanhalle viinalle.
- bass vol 2
Kohta on koko veljeskaarti hoidossa päihteiden takia.Koittakaa nyt ryhdistäytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048