Naisystäväni ejakuloi

Onko tuttua?

Näitä tarinoitahan naisen ejakuloinneista on ja seksileffoissakin naiset "ejakuloivat", mikä ei näytä kovinkaan aidolta.

Mutta minun nykyinen naisystäväni todella ejakuloi. Ehkä noin joka 10. kerta, mutta kuitenkin, muulloin häneltä tulee vain normaali orgasmi tai useampi.

Ja millaista se oikeasti on? Jos on oikein hyvä nainti, ajoitus, tunnelma ja sen sellaiset osuvat nappiin niin juuri ennen naiseni orgasmia hepissä tuntuu kun jotain kuumaa nestettä tulisi syvältä emättimestä. Sitten tulee kova orkku, joka aivan väkisin työntää peniksen pois sisältä ja perään sitten perään sellainen pieni ruiskaisu täysin kirkasta nestettä. Tämän jälkeen lakana on usein aivan märkä ja naiseni posket ja kaula tulipunaiset vaikka hän on muutoin kalpeahkoa sorttia.

Olemme yhdessä pohtineet mitä neste on ja mistä se tulee. Pissaa se ei ole, sillä se tulee emättimestä. Toisaalta se ei ole normaalia pimpsan kosteutta, koska se ei ole niin liukkaan oloista. Sen tiedän että se tulee melko syvältä koska tunnen sen mutterissani kun se on aivan perillä ja kun sitä tulvahtaa.

Onko kenelläkään vastaavaa, vai olenko ainoa joka on törmännyt tällaiseen harvinaisuuteen? On meinaan miehestä aika mahtava tunne kun tällaista sattuu, silloin tietää että kaikki on natsannut kohdalleen just eikä melkein.

2

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr.Pimppi

Kyllä sulla on väärät tuntemukset,se neste tulee virtsaputkesta vaikkei olekaan virtsaa vaan kuvailemaasi kirkasta nestettä jota erittää skenen rauhanen.

• Herr Lederhose

Skenen rauhasen tiehyt avatuu naisilla vähän eri paikkoihin, ehkäpä se voi emättimeenkin avautua. Ilmiötä on nähtävästi tutkittu aika vähän. Vaikeahan noin intiimiä asiaan on tutkia.

Olet naisellesi hyvä rakastaja, sillä ejakulaatio vaatii hyvin kiihoittuneen tilan ja pitkän g-pistestimulaation. Mistähän muuten johtuu, että monet miehet pitävät naisen ejakulaatiota hölynpölynä, kun taas jotkut tuntevat useita ejakuloivia naisia ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe