Raakamaan hinta

Tietääkö kukaan

Onko missä hinnoissaPohjois Pohjanmaalla rannikolla ?

7

1407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maa on arvotonta..

      arvo muodostuu siitä voiko maata käyttää vaikka rakentamiseen tai muuhun taloudelliseen toimintaan..

    • Raakamaa?

      Mitä tarkoitat raakamalla? Minulta kunta olisi täällä ostamassa "raakamaata" 25.000 euroa hehtaari. Kaavoittaa teolllisuusalueeksi. Jos ostaa. Ja jos kaavoittaa. Parhaat kaupat täällä rakennukseen menevästä raakamaasta muistaakseni nooin 32.000 euroa hehtaari. Oli suoraan kahden asuntoalueen välissä olevat pellot metsät ihan keskustan vieressä, alle kilometri keskustaan. Siinä joku teki lottovoiton 35 hehtaarilla...

      • Tietääkö kukaan

        Missä päin suomen maata on 2,5-3,2 € neliömetri? Teollisuus alueeksi tulevasta maasta ois kysymys ,tulevan (ehkä) atomivoimala paikkakunnalla.


      • Osta heti!
        Tietääkö kukaan kirjoitti:

        Missä päin suomen maata on 2,5-3,2 € neliömetri? Teollisuus alueeksi tulevasta maasta ois kysymys ,tulevan (ehkä) atomivoimala paikkakunnalla.

        Jos näin halvalla saat! Ainakin täällä pk.seudulla ja kehyskunnissakin pilkkahinta?


      • Seko päitä
        Osta heti! kirjoitti:

        Jos näin halvalla saat! Ainakin täällä pk.seudulla ja kehyskunnissakin pilkkahinta?

        Ihmiset ovat tulossa hulluiksi


      • Miten niin?
        Seko päitä kirjoitti:

        Ihmiset ovat tulossa hulluiksi

        Tuohan 32.000 euroa hehtaari on halpaa. Siitä saa 5 kpl 2.000 neliön tontteja ja tontin hintanahan siitä tulee sitten 6.400 euroa. Naurettavan halpa, täällä pk-seudulla voi joutua laittamaan nollan perään eikä siltikään saa kuin 1.000 neliön tontin.


      • helvetin ääliö
        Miten niin? kirjoitti:

        Tuohan 32.000 euroa hehtaari on halpaa. Siitä saa 5 kpl 2.000 neliön tontteja ja tontin hintanahan siitä tulee sitten 6.400 euroa. Naurettavan halpa, täällä pk-seudulla voi joutua laittamaan nollan perään eikä siltikään saa kuin 1.000 neliön tontin.

        No sijaintihan se maksaa, eikä maa, helvetin ääliö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe