Onko missä hinnoissaPohjois Pohjanmaalla rannikolla ?
Raakamaan hinta
7
1297
Vastaukset
- Maa on arvotonta..
arvo muodostuu siitä voiko maata käyttää vaikka rakentamiseen tai muuhun taloudelliseen toimintaan..
- Raakamaa?
Mitä tarkoitat raakamalla? Minulta kunta olisi täällä ostamassa "raakamaata" 25.000 euroa hehtaari. Kaavoittaa teolllisuusalueeksi. Jos ostaa. Ja jos kaavoittaa. Parhaat kaupat täällä rakennukseen menevästä raakamaasta muistaakseni nooin 32.000 euroa hehtaari. Oli suoraan kahden asuntoalueen välissä olevat pellot metsät ihan keskustan vieressä, alle kilometri keskustaan. Siinä joku teki lottovoiton 35 hehtaarilla...
- Tietääkö kukaan
Missä päin suomen maata on 2,5-3,2 € neliömetri? Teollisuus alueeksi tulevasta maasta ois kysymys ,tulevan (ehkä) atomivoimala paikkakunnalla.
- Osta heti!
Tietääkö kukaan kirjoitti:
Missä päin suomen maata on 2,5-3,2 € neliömetri? Teollisuus alueeksi tulevasta maasta ois kysymys ,tulevan (ehkä) atomivoimala paikkakunnalla.
Jos näin halvalla saat! Ainakin täällä pk.seudulla ja kehyskunnissakin pilkkahinta?
- Seko päitä
Osta heti! kirjoitti:
Jos näin halvalla saat! Ainakin täällä pk.seudulla ja kehyskunnissakin pilkkahinta?
Ihmiset ovat tulossa hulluiksi
- Miten niin?
Seko päitä kirjoitti:
Ihmiset ovat tulossa hulluiksi
Tuohan 32.000 euroa hehtaari on halpaa. Siitä saa 5 kpl 2.000 neliön tontteja ja tontin hintanahan siitä tulee sitten 6.400 euroa. Naurettavan halpa, täällä pk-seudulla voi joutua laittamaan nollan perään eikä siltikään saa kuin 1.000 neliön tontin.
- helvetin ääliö
Miten niin? kirjoitti:
Tuohan 32.000 euroa hehtaari on halpaa. Siitä saa 5 kpl 2.000 neliön tontteja ja tontin hintanahan siitä tulee sitten 6.400 euroa. Naurettavan halpa, täällä pk-seudulla voi joutua laittamaan nollan perään eikä siltikään saa kuin 1.000 neliön tontin.
No sijaintihan se maksaa, eikä maa, helvetin ääliö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078