Onko missä hinnoissaPohjois Pohjanmaalla rannikolla ?
Raakamaan hinta
7
1407
Vastaukset
- Maa on arvotonta..
arvo muodostuu siitä voiko maata käyttää vaikka rakentamiseen tai muuhun taloudelliseen toimintaan..
- Raakamaa?
Mitä tarkoitat raakamalla? Minulta kunta olisi täällä ostamassa "raakamaata" 25.000 euroa hehtaari. Kaavoittaa teolllisuusalueeksi. Jos ostaa. Ja jos kaavoittaa. Parhaat kaupat täällä rakennukseen menevästä raakamaasta muistaakseni nooin 32.000 euroa hehtaari. Oli suoraan kahden asuntoalueen välissä olevat pellot metsät ihan keskustan vieressä, alle kilometri keskustaan. Siinä joku teki lottovoiton 35 hehtaarilla...
- Tietääkö kukaan
Missä päin suomen maata on 2,5-3,2 € neliömetri? Teollisuus alueeksi tulevasta maasta ois kysymys ,tulevan (ehkä) atomivoimala paikkakunnalla.
- Osta heti!
Tietääkö kukaan kirjoitti:
Missä päin suomen maata on 2,5-3,2 € neliömetri? Teollisuus alueeksi tulevasta maasta ois kysymys ,tulevan (ehkä) atomivoimala paikkakunnalla.
Jos näin halvalla saat! Ainakin täällä pk.seudulla ja kehyskunnissakin pilkkahinta?
- Seko päitä
Osta heti! kirjoitti:
Jos näin halvalla saat! Ainakin täällä pk.seudulla ja kehyskunnissakin pilkkahinta?
Ihmiset ovat tulossa hulluiksi
- Miten niin?
Seko päitä kirjoitti:
Ihmiset ovat tulossa hulluiksi
Tuohan 32.000 euroa hehtaari on halpaa. Siitä saa 5 kpl 2.000 neliön tontteja ja tontin hintanahan siitä tulee sitten 6.400 euroa. Naurettavan halpa, täällä pk-seudulla voi joutua laittamaan nollan perään eikä siltikään saa kuin 1.000 neliön tontin.
- helvetin ääliö
Miten niin? kirjoitti:
Tuohan 32.000 euroa hehtaari on halpaa. Siitä saa 5 kpl 2.000 neliön tontteja ja tontin hintanahan siitä tulee sitten 6.400 euroa. Naurettavan halpa, täällä pk-seudulla voi joutua laittamaan nollan perään eikä siltikään saa kuin 1.000 neliön tontin.
No sijaintihan se maksaa, eikä maa, helvetin ääliö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416