Hotelli Esmeralda Suites. Toivotaan siellä aiemmin käyneiden viime hetken vinkkejä mm. sadepäivien varalle ja mahdollisia kokemuksia ko. hotellista.
Luotettava/edullinen auton vuokraus? Millä kulkea helpoiten ilman autoa?
Benedorfin eläintarha & akvaario, ovatko käymisen arvoisia?
Parhaita ravintoloita jos ei halua syödä mitään paikallisia erikoisuuksia/mereneläviä?
Lapsiperhe Calpeen joulukuussa
4
413
Vastaukset 4
- Esm.S
Miten matka meni? Kertokaa kokemuksistanne, vuokrasitteko autoa, oliko lähellä hyviä ravintoloita yms. Ollaan menossa samaan hotelliin huhtikuussa, niin kiinnostaisi kuulla.
- 49,551250
Itse menen sinne toukokuussa joten kerrothan heti palattuasi kokemuksesi :)
- Maalaismöhrö
49,551250 kirjoitti:
Itse menen sinne toukokuussa joten kerrothan heti palattuasi kokemuksesi :)
Kertokaa ihmeessä. Mekin mennään,mut Imperialiin. Ei olla koskaan käyty, eikä ees tiedetä,että kuinka all inclusivissä toimitaan. Innolla kaikkea tietoa odotellaan.
- asafasfsfsaaa
Maalaismöhrö kirjoitti:
Kertokaa ihmeessä. Mekin mennään,mut Imperialiin. Ei olla koskaan käyty, eikä ees tiedetä,että kuinka all inclusivissä toimitaan. Innolla kaikkea tietoa odotellaan.
olisko jollain tietoa tuosta imperial park spa huoneistoista? onko siellä kahvinkeitin jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402566
- 521016
- 66911
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53827Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227773T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10684Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️60654- 49624
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607- 65603