Osaava hieronta Malmilla

Rentoutunut

Pitkään mietin uskallanko mennä pieneen hierontapaikkaan, mutta riittävän kipeät hartiat saivat uskallukseni voittamaan.

Kokeilin Aroma Hierontaa malmilla Pekanraitti 15 C:ssä.

Kokemus oli parempi kuin uskalsin odottaakaan. Paikka oli siistä ja hieroja koulutettu.

Lopputulos on että hartiat voivat taas paremmin ja menen uskoakseni uudelleen paikkaan jälleen ennen joulua :)

8

3035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en mainosta

Ja olet paikan omistaja.

Valitettavasti paikka on aivan perseestä.

• risu 12

Oliko se thai aroma hierontaa.lol

• lainet

Etpä turhaan kehunut oli hyvä hieronta. Huomasi kyllä että oli koulutettu hieroja. Varmasti käyn uudestaankin. Ei ole valittamista paikassa eikä hierojassa. Sopivat otteet ei liian rajusti, mutta ei myöskään mitään silittelyä. On vaan yllättävän vaikea löytää tuo paikka kun oikeastaan on Pekanraitista eteenpäin jatkuvan kävelykadun varrella.

• Sam0049

Malmilla käydessäni huomasin ko. paikan. Onkohan se vielä toiminnassa, kannattaisiko kokeilla?

• Matthew

Moi,ei ole vaikea löytää.Tulet Stadin keskustasta päin Latokartanon tietä,käänny oikealle Vilppulan tielle,käänny heti vasemmalle parkkipaikalle,aja parkkiksen päähän niin näet Thai Hieronta "välkkyvalot"(Pekanraitti). Suosittelen,monen vuoden kokemuksella.

• Kunnon poika

Kiitos neuvosta, sillä olen kerran yrittänyt mennä, mutta en löytänyt paikkaa. Täytyy korjata vahinko ensi tilassa. Paikassa kuulemma rentouttavaa hierontaa.

• Svante

Myös minä olen ajatellut piipahtaa aromahieronnassa, miten on hierojien iän kanssa nuoria vai kokeneita ihon vatkaajia?

• Vanttuut

Olen aikonut käydä, mutta kiireitä pidellyt. Onko joku käynyt äskettäin, jotta millaista hieronta nykyään, kun pakkaa hierojat noissa paikoissa vaihtumaan, että millainen mahtaa olla hieronnan taso, ja myös viimeistely.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2067
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1862
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1224
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe