Miehen seisova k...i on ihana

ahhh ihanaaaaa

Mielestäni on ihanaa tuntea miehen penis aivan kovana itseään vasten...
Miehet, alkaako teillä kovettumaan jos ollaan ihan vaatteet päällä vaikka sohvalla ja suudellaan kiihkeästi tai vaikka nainen näykkii kaulaanne ja suutelee...
Entä samalla jos nainen tulee syliin istumaan, tai sitten seistään ja ollaan ihan kiinni toisissaan vaatteet päällä???

74

5986

Vastaukset

• Kyllä alkaa, vaikka naisen työpaikalla vaatteet päällä mutta sen jälkeen pitäisi päästä tositoimiin.

• Tytöt hei,mitä mieltä olette oikeesti tosta tamma-ori videosta? Kiihottaako se? Jos kunnon mies toimisi tollai teidän kanssa, niin miten suhtautuisitte? Teidän kanssanne se voisi kumminkin olla vähän hitaampi tempoista alussa. Halailua, hiplailua suudelmia,hyväilyä, ehkä pusu pimppiinne ja vasta sitten nuo reippaat otteet kun olette "valmiina"?

Älkääkä te keskenkasvuiset poika kölövit peräkamarista alkako brutaalisti vastaileen, ei Teiltä odoteta mitään kommentteja.
      Tämä kysymys on omistettu pelkästään tytöille ja naisille.

• Kylläpä kihahdin märäksi tuosta hienosta orivideosta.

• Uhhhhh... Ahhhhh... Ihana mies... Pane mua pebaan sun isolla mahtimololla, se kiihottaa mua. Raiskaa mut, anna mun imuttaa sua. Uijuijuijui... On ihanaa olla GAY!

• Kymppi rahasta takaisin, tuli paska vastaan...

• Vapaa mies 53 v pääkaupunkiseudulta haluan tutustua tulihepo1@hotmail.com

• sen uskon

• Kyllä. Se riipuu doriksesta, riippuuko edelleen.Kyllähän tollainen kielityöskentely kieiii jotakin luvassa olevasta, Jostainhan se vihjailu alkaa...

• olen aika herkkä joten suutelusta alkaa jo mulla seisomaan. eikä tarvii paljoo hiplata niin kyllä seisoo herkästi.

• Camel bootsit ovat miehille jotka kulkevat omia polkujaan; Camel kondomit ovat miehille jotka laukeavat omia aikojaan.

• kiva.Ota yhtettä

• jos sellasen ihanan miehen jostain löytäisi .. minua itseäni kyllä alkaa kiihottamaan, jos tunnen, kun poika/mies halaa ja pussaa, että tuon kulli olisi kovana pystyssä (;

• ota yhteyttä homma korjaantuu please

• no mulla nousee kivikovaksi kun joku tyttö edes istuu viereen... lukiossa oli tuskaa olla tyttöjen kanssa samassa tilassa.

• Täällä sellanen mies on ihan vapaana. En mä pysty edes tanssii kenenkää naisen kaa hitaita kun alkaa jo seisomaan.

• nyt saat mulla kun seisoo aina voitas panna monesti päivässä siinä varmaan helpottas sulla minä oon sinkku haluatko kokeilla jos tavattas

• Anonyymi kirjoitti:

nyt saat mulla kun seisoo aina voitas panna monesti päivässä siinä varmaan helpottas sulla minä oon sinkku haluatko kokeilla jos tavattas

en ihmettele että olet noin tyhmänä jäänyt sinkuksi kun et osaa edes isoja alkukirjaimia käyttää siksi en halua kokeilla tavata kun olet myöhässä vuosia seittemän

• kyl alkaa seisomaa

• lpr et näin

• kerron, että kerran, kun eräs seksikäät muodot omaava nainen istui syliini( olin fantasioinut hänestä sitä aijemmin) niin kalu heti koveta ja olihan se aika nolo, kun ei tunne ollenkaa ja varmasti myös sen huomasi.

• Musta miehen seivova kyrpä on kanssa todella kiihottava juttu.. Jo sen, kun tuntee esim. housjen läpi, niin itse olen jo ihan valimista kamaa - olen ehkä vähän nopeasti lämpiävä nainen, koska tulen märäksi jo tästä... Eikä mikään voita sitä näkyä seisovasta kullista, ja mitä iloa siitä onkaan.. Siksipä v*****aa ihan helvetistä tämä sinkkuna olo, kun ei pääse sitä oman kullan seisokkia ihailemaan... :(

• Olin eilen naisen luona seksiä harrastamassa ja makailin siinä sitten sängyn päällä selälläni ja kalu oli pystyssä.
      Naiseni oli aivan haltioissaan ja otti välittömästi suihin välillä voihkien, miten ihanan näköinen seisova k---ä on. Hän ei meinannut millään malttaa lopettaa k---än "palvontaa" ja työnnättää sitä sisäänsä... Vaikka ky---ni ei mikään jätti ole, 15cm, pitävät naiset sen ulkonäöstä.

• Toivottavasti asut jossain Keski-Suomen alueella ku haluisin tavata sut todellakin! :)

• Mä28v kirjoitti:

Toivottavasti asut jossain Keski-Suomen alueella ku haluisin tavata sut todellakin! :)

kyllä asun nyt meitä onnistaa minä asun haapajärvellä pohjois pohjanmaalla ei haittaa jos on matkaa tulisit tänne mitä mieltä oot laita viesti

• Anonyymi kirjoitti:

kyllä asun nyt meitä onnistaa minä asun haapajärvellä pohjois pohjanmaalla ei haittaa jos on matkaa tulisit tänne mitä mieltä oot laita viesti

Oon sitä mieltä että olet idiootti kun kuvittelet että olisin tullut sinnepäinkään seitsemässä vuodessa kun et ole edes siinä ajassa oppinut käyttämään välimerkkejä!

• Niin kyllä tavaraa riittää.

• kyllä mun luo voi tulla kattomaan seisovaa kullia
    markus.laine@wippies.fi

• Seisokkia Helsingissä.

Sitä samaa täällä tarjolla: seisokki@rcpt.at

Mun kämpillä saa hengailla vaikka koko viikonlopun sitä ihailemassa.

• Ei kestä kauaa kun alkaa seisomaan suutelusta jo. Ja jos viel halailee lähekkäin ihan kiinni toisessa niin kyllä nainen tuntee kun mulla seisoo heti.

• Kyllä seisova kalu on aina seksikäs,on se sitten miehen tai hevosen.

• Niin on ja kiihottavan makuinen. ;)

• Kiva kuula.

• Kyllä alkaa. Jos oikein kovin koittaa keskittyä johonkin aivan muuhun sen pystyy ehkä välttämään, mutta ei aina.

• Kyllä sitä tosiaan on muutaman kerran hitaitakin tanssiessa käynyt niin, että tyttö on tainnut huomata, että housuissa pullottaa lompakon ja kännykän lisäksi jotain muutakin. :)

• Nuo ovat hyviä hetkiä miettiä jotain kevyttä matemaattista ongelmaa

• Ei sun naperos näy vaikka seisoo housuissa. Sun henkilin haisee ja olet todellisuudessa ruma, eli paska sinä pääse edes hitaille.

• Älä puhu soopaa kirjoitti:

Ei sun naperos näy vaikka seisoo housuissa. Sun henkilin haisee ja olet todellisuudessa ruma, eli paska sinä pääse edes hitaille.

....onko rumiakin ihmisiä ja kuka" meistä " se määritteleepi...??

• No vieläkö seisoo?
    Ainakin tutulla orilla.

• Kyllä alkaa kovettumaan välittömästi suudellessa ja varsinkin jos nainen tulee syliin istumaan alkaa penis kovettuu ja sykkimään..

• Lisää naisten mielipiteitä.

• miehien kuuluu runkata...

• Herkimmin ”alkaa kovettumaan vaatteet päällä” kun ilmassa on puhtaan pimpin tuoksu.

• Joo, kyllä saa mutkin heti kostumaan, kun tunnen miehen kovan kalun housujen läpi vaikka siinä sylikkäin suudellessa..

• Mulla alkaa seisoo jo pelkästä ajatuksesta, kun olen jonkun haluttavan naisen lähellä. Olen joutunut sen takia muutamia kertoja nolostumaan. :*)

• Viimeksi näin kävi hammaslääkärissä. Ajatukset pyöri vain koko ajan naisessa, kun hän tutkaili hampaita ja varmaan huomasi housujen pullotuksen.
      Ehkä vaan olen aivan järkyttävässä naisen puutteessa.
      Nautin aivan sikana siinä olemisesta eikä hoitsullakaan ollut kiire työssään, vaan teki sitä antaumuksella.:)

• onhan seisova vetelää parempi.

• kyllä vittu miul alkaa seisoo jo siin ku suukotellaa

• On se kiva katella kun kalu nousee.Minä ainakin nautin siitä. On mulla asiakkaalle hieronnassa käyny niin että selinmakuulla alkaa housuissa tulla ahdasta. Mutta sehän on normaalia.

• OOOHH! Kalu vanha "valkoinen" nousee pystyy huojuen, viidakosta huuto kantautuu.
      Antakaa naiset sitä reikäänne, ette te siitä kulu! antakaa perseen läpsyä oikein kunnolla kun teitä pannaan takaapäin oooohh! Setä tulee..!

• Haluaisin nais hierojalle mut pelkään mitä ajattelee kun tulee erektio niin herkästi

• seisottaminen on kivaa

• Menee erektiion naisen kattomisesta. Jos joku koskee penikseen nii kihelmöi ja sitten saattaapi tulla spermaa. En oo harrastanu seksiä.

• Mulla alkaa seisomaan kun näkee tyylikkään naisen hameessa ja korkkareissa ja kun on kohtalaisen iso kulli niin josku tulee vaikeuksia.

• Kyllä! Kiihkeä suudelma saa kalun kovaksi, ja joskus hyvin pienikin asia. Lusikassa makoilu on aika tiukka tilanne aina! =D Etenkin jos naisella on tiukat pökät jalassa, niin et kulli on vasten persvakoa. Se on melkeimpä enempi sääntö, kuin poikkeus että kalu on kankena hetkessä! =D

• Ihan hienoa

• kuule saisit kovaa ja isoo minä ihan ootan on kivekset jo kovana jos tavattas se ois herkkua sulle takaan sen helpottas voitas panna useasti päivässä mulla kun seisoo aina

• sulla seisoo muukin kuin kyrpä järkihän se sivistymätön moukka

• No kyllä alkaa

• joo nii o aivan ihanaa se o ja sitä minäki haluaisin

• Oishan se.

• Mistäs päin Kajsa olet?

• Unohdan
      Luin vasta profiilisin, osittain ja se riitti

• Etkös sä ole mies????

• Mikäs sen upeempaa kun pääsis isoa kalua nuolee ja hyväilee.M hki

• Vapaa mies 53 v haluan tutustua tulihepo1@hotmail.com

• Se usei riippuu naisest kui hyvin nainen saa heräteltyä halut ja kuinka nainen itse mahrollisesti tykkää kiemurrella nautinnosta kun hyväilen häne reisien sisäpintaa farkkujen päältä

• Aah, se on niin kiihottavaa. Mä olin mieheni kanssa sen serkulla kylässä. Juotiin aika reippaasti. Loppujen lopuksi siinä kävi niin, että kävin mun miehen serkkuun käsiksi, se kiihottu kanssa kovaksi ja meillä oli vähän vaatteet päällä hässimistä. Samalla kun sen vaimo ja mun mies istui keittiössä, täysin tietämättömänä mistään. Mä tuun vieläkin ihan märäksi, pelkästä sen tilanteen ajattelemisesta.

• Olen huomannut että aika monet naiset tanssilattialla tykkäävät leikkiä kissaa ja hiirtä. Antavat miehen painua ihan liki niin että alkaa seisoa ja sitten ottavat etäisyytä ihan kiusallaan. Sitten taas antavat vetää lähelle että seisokki palaa jne. Jotkut ovat vielä varsin taitavia tekemään tanssiliikkeitä niin että miehen käsi vähän väliä koskettaa rintoja. Varmaan niistä on hauskaa kuvitella kuinka mies ajattelee vain hänen pilluaan.

• Puhut totta😋 itselläni tanssi yksi kuntoilu muoto mut tapa myös nauttia kiihotuksen tunteesta😗 tanseissa päälläni lyhyt kello hame joka nopeissa nousee helposti ylös, jolloin pienet alkkarini vilahtaa. Puseroni avonainen josta rintani tulee hyvin esille ja mies voi ihailla niitä lattialla. Usein herää hitailla kiihotus myös itselläni kun tunnen miehen erktion. Siloin painan lantion mieheen kiinni ja tangon liike onlantion liike. Useamman kerran mies on lauennut tanssiessa housuihinsa jopa sanonut et nyt kiire vessaan😗

• Anonyymi kirjoitti:

Puhut totta😋 itselläni tanssi yksi kuntoilu muoto mut tapa myös nauttia kiihotuksen tunteesta😗 tanseissa päälläni lyhyt kello hame joka nopeissa nousee helposti ylös, jolloin pienet alkkarini vilahtaa. Puseroni avonainen josta rintani tulee hyvin esille ja mies voi ihailla niitä lattialla. Usein herää hitailla kiihotus myös itselläni kun tunnen miehen erktion. Siloin painan lantion mieheen kiinni ja tangon liike onlantion liike. Useamman kerran mies on lauennut tanssiessa housuihinsa jopa sanonut et nyt kiire vessaan😗

Oletko tansin lomassa esim. Kesäisin mennyt luontoon ja antanut miehen polkee kunnolla😎

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koronavirus saapunut Suomeen

Se on Lapissa tuli kiinalaisten turistien mukana. Miten käy joulupukki turismin? Onko lappi eristettävä?
    Maailman menoa
    239
    3686
  2. Tunsiko joku HA n ja missä oli töissä

Myllymäen kaupunginosa liittyi surulliseen kaupunginosien joukkoon missä on tapahtunut kantasuomalaisten murha laittoman maahanmuuttajan toimesta. Pää
    Hämeenlinna
    38
    433