Hei, pelot ja jännityspalstalla näillä samoilla
sivuilla olen kuvannut hoitomuotoa, nimeltä
EFT. Jos kiinnostaa menetelmä, millä voi yrittää poistaa erityisesti vaikeita traumamuistoja melko yksinkertaisesti ja kokemukseni mukaan tehokkaasti (olen traumapsykoterapeutti ja teen
pääasiassa työtä traumatisoituneiden ihmisten kanssa). Lukekaa vastaukseni kysymyksiin "Mikä ihmeen EFT, ja olen kokeillut EFT:tä. Siellä olen
kuvannut tuon itsehoitomenetelmän käytön.
Se on yksinkertainen akupisteiden käsittelyyn pohjautuva ahdistavan muiston käsittelymenetelmä.
EFT
3
1333
Vastaukset
- "psykologi"
Lukekaa kirjoittamani eettinen huomautus myös,
jos haluatte kokeille kuvaaamaani EFT-itsehoitoharjoitetta. Tämä on tärkeätä erityisesti vaikeiden traumaattisten kokemusten osalta. - onnettomuuden kokenut
Onko tuosta hoidosta kenelläkään kokemuksia?
Kerro kokemuksistasi jos olet saanut apua jostakin muustakin.- Kokemusta on
EFT on auttanut hyvin minulla esim. jännitys- ja ahdistusoireisiin. Olen pääsemässä niistä hyvää vauhtia eroon.
Suosittelen, että tutustut EFT-sivuihin (www.emofree.com tai www.eft.se) ja lataat itsellesi manuaalisen version tästä hoidosta. Apua on ollut minulle henk. koht. ihan kivasti, tulokset näkyy heti ekalla kerralla. Lue lisää EFT:stä keskustelussa "Mikä ihmeen EFT?" palstalla " pelot ja jännitys "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991556Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131246- 2341243
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2701122Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1791003- 1411000
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15999Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33842- 74839