Hei, pelot ja jännityspalstalla näillä samoilla
sivuilla olen kuvannut hoitomuotoa, nimeltä
EFT. Jos kiinnostaa menetelmä, millä voi yrittää poistaa erityisesti vaikeita traumamuistoja melko yksinkertaisesti ja kokemukseni mukaan tehokkaasti (olen traumapsykoterapeutti ja teen
pääasiassa työtä traumatisoituneiden ihmisten kanssa). Lukekaa vastaukseni kysymyksiin "Mikä ihmeen EFT, ja olen kokeillut EFT:tä. Siellä olen
kuvannut tuon itsehoitomenetelmän käytön.
Se on yksinkertainen akupisteiden käsittelyyn pohjautuva ahdistavan muiston käsittelymenetelmä.
EFT
3
1322
Vastaukset
- "psykologi"
Lukekaa kirjoittamani eettinen huomautus myös,
jos haluatte kokeille kuvaaamaani EFT-itsehoitoharjoitetta. Tämä on tärkeätä erityisesti vaikeiden traumaattisten kokemusten osalta. - onnettomuuden kokenut
Onko tuosta hoidosta kenelläkään kokemuksia?
Kerro kokemuksistasi jos olet saanut apua jostakin muustakin.- Kokemusta on
EFT on auttanut hyvin minulla esim. jännitys- ja ahdistusoireisiin. Olen pääsemässä niistä hyvää vauhtia eroon.
Suosittelen, että tutustut EFT-sivuihin (www.emofree.com tai www.eft.se) ja lataat itsellesi manuaalisen version tästä hoidosta. Apua on ollut minulle henk. koht. ihan kivasti, tulokset näkyy heti ekalla kerralla. Lue lisää EFT:stä keskustelussa "Mikä ihmeen EFT?" palstalla " pelot ja jännitys "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 284878
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.224481- 444162
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****504086- 792630
Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s3382580En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.362162- 852075
Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171757Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k2651613