Ajattelin hommata tuollaisen mutta joku sao, että sen kantama on vainmuutama kymmenen metriä. Mutta yhdistäis isompaan amteeniin, niin tuliskohan parempia tuloksia? Löytyykö täältä asiantuntijoita?
Pmr-käsikapula
500
2741
Vastaukset
- kujakissa
Oonhan niillä käyttöohjeitten mukaan pidemmät viestiyhteydet 2-3 klm ainakin. Metsässä ja montussa ei varmaan siinäkään määrin. Jos yhdistäis 2-3 m rautalankaa siihen anteeniin niin uskoisin viestivälin lisääntyvän tuntuvasti. Itselläni oli joku aika sitten kaksi puhelinta mutta ne anteenit oli huonot, naapuriin vaan meni ja ostin Lidlistä. Kai niihin jotain parannuksia pitäis tehdä kun vaan tietäis mitä. Voisin ne myydäkkin jos kiinnostaa.
- kujakissa
Olen nyt harrastanut kaksi vuotta näitä Pmr-radioita ja jotain koemusta on tullut niin kannattaa kysyä jos pystyn auttamaan. Muita ei taida olla täällä.
- ei poistettu
Ja taas, minä rekkaannuin juurikin sinne tänään mutta poistin itseni pois liki saman tien koska tunsin ettei sittenkään, en selittänyt kuin omaa pmr mäkiqso reissuani, samantylisen aiheen jatkoksi, elikä mikäli tämä taas alkaa ja jatkuu vääristelynä, niin tiedät mitä tuleman pitää. Eki
- Eki....
Höpön löpö, kyse on tälläerää pmr puhelimista eikä ekistä, eiköhän meikäläisestä ole riittämiin yhtä jos toistakin jutuntynkää?
- hahahahah
Harrastajien tapahtumat
leirit, rompepäivät, peditiot, kusoreissut - Radioaktiivinen3
Niin, otsikkohan oli "xxxx ja xxxx Tampereella ja Lempäälässä". Siinä ei kaiketi mainita Hyvinkäästä mitään? Ja ihan eri nimetkin siinä oli.
"En pidä sinua edelleenkään kusipäänä." Voiko mies toiselle enää kauniimmin sanoa, kuin sen toisen foorumin pomo sulle on kirjoittanut. - hullu mikä hullu
Vastaan tämän yhden ainoan kerran, koska kyseessä on todella sairas häirikkö, ei riittänyt edellinen 500:n viestin ketju, eikä se minkä tänään ylläpito poisti ja mistä ilmoitettiin nettipoliisin kautta oman paikkakunnan poliisille että tämä kaikki kahdeksanvuotinen hulluus tutkitaan, eikä riittänyt edesmenneet noin 8 vuotta tätä samaa foorumeilla? Sen uuden foorumin aihealue on juurikin tuo: Harrastajien tapahtumat: leirit, rompepäivät, peditiot, kusoreissut
- Eki-100
Se että kun ihminen syystä tai toisesta tulee enemmän tai vähemmän tunnetuksi, elikä ns. "julkisuuden" henkilöksi mitä en monen niin väittämänkään jälkeen itse asiaa niin näe, joutuu mm. nämä esimerkkinä otetut henkilöt sairaitten ihmisten hampaisiin. Kannattaa käydä katsomassa mm. Idols kilpailijoitten kuten Anna Abreusta tehtyjä täysin vastaavia trollauksia ym paskaa, hän onkin todennut monien muitten kanssa etteivät edes käy lukemassa netistä itsestään väänneltyjä asioita, säästyy mielenrauha ja todenneet lisäksi ettei niistä muutenkaan kannata piitata tippaakaan, mikäli ne eivät mene henkilöön kohdistuviksi uhkailuiksi? Asioissa on yleensä aina ne kaksi puolta, suunnilleen puolet jos ei enempikin, pitävät enemmän tai vähemmän ja se toinen puoli ei pysy housuissaan, vaan aukovat täysin aiheetta päätään milloin mistäkin? Marko totesi tuonne blogiini ihan muutama päivä sitten että älä eki piittaa tippaakaan, kyllä maailmaan kohinaa mahtuu, tykkään Markon tyylistä sillä ei ole ensimmäinen kerta kun hän kannustaa minua monien muitten lailla, saan usein meilejä joissa todetaan samaa sairaalloisuutta näitten trollaajien käytöksestä kuin itsekin asian näen, elikä jätän nämäkin foorumit täysin oman onnensa nojaan, tarkoittaen etten lue näitä, niin on käytännössä ihan yksi ja sama mitä täällä kukin minusta kailottaa? Eki
- alakerranasukas
Tuollasilla palikoilla ei todella tee yhtään mitään. Ellei halua kuulla kakaran itkua ja rääkynää yläkerrasta alakertaan. Miksi tuollasta edes kantsii täällä asiantuntiapalstalla kyselläkkään. Lisäksi laitteisiin vaaditaan telehallituksen luvat jms. Vertaa esim radiolupa/tvlupa. Kaikki ketkä väittää niillä puhuvansa jonnekkin ulkomaille jopa puhuvat täyttä ******.
- jemmasauna
Se on lähettävän aseman vika jos vastaanottava ei kuule. LIsää tehoo niin alkaa kuso kulkemaan.
- pmr-ukko
Ei se teho paljoa silloin auta kun radiokeliä on ilmassa, on rinnan kokeiltu tumppiantennilla Vertex 351 koneella vastaan wouxun kg-uv2d rigiin, missä on 4w sillä alueella tehoja, molemmat kuuntelivat normaalin Tallinnan toistimen ja molemmilla se myös aukeni. Teho ja erillinen antenni auttaa lähinnä näissä 50-100km:n yhteyksissä jonkinverran. Se ettei pmr puhelimella muka kuulu on täyttä kukkua, tuosta edellisestä listasta löytyy huimasti hienoja yhteyksiä eri kavereitten saavuttamia. Otan kyllä osaa näihin asiallisiin pmr juttuihin, mutta en minua koskeviin paskapuheisiin, elikä yksi toteamus: jos sinulla on ihan mikä pmr puhelin hyvänsä, sovi foorumilla tai muuten jonkun kanssa joku mäkireissu, mahdollisimman korkealle ympäriöivästä maastosta, mikä mieluusti vielä avointa puustoltaan, ei ole kummoinen konsti saada ihan ilman radiokeliäkään n. 50km:n yhteyksiä, tuo molemminpuolinen nuoli tarkoittaa että yli tai ali sen, mutta kokemuksesta voin sanoa että keskimäärin 50km:ä, radiokelillä oikeassa paikassa oikeaan aikaan 0.5w:lla melkein mitä vaan, mutta noin 200km tai ylikin!
- Täysin
huuhaa puhetta. Tarvitsee vähintään suunta-antennin, tai linukan tuollaiset 200km ja ylikin yhteydet uhf taajuus alueella. 500mw ei vaan kykene siihen, eikä vasiten kuulakärkikynän kierrejousi sen tumppiantennin sisuksena.
- pmr ei oo mikään
Ei laillisilla koneilla saa kuin muutaman kilsan yhteyksiä. On kokeiltu monella Cobralla jne. Ei amatööritkään saa. Heillä on suunta antennit ja karmeet tehot , ja sitten just saa viiskyt kilsaa. Ei puolella watilla pääse. Täällä Itäsuomessa työmiehet just juttelee rakennuksen ynpärillä. Pmr on itkuhälytin ja raksamiesten vehje.
- Bi.cy
Nuo radiotelen ilmoittamat yhteytet on tietysti saatu niillä sen johtajan myymillä suunta antenneilla ja niillä laitteilla joita se myy joissa teho on viis vattia, siis yhteensä kymmenen. Ja sitten molemmilla kun on ne suunta antennit. Muttei siltikään yli sataan kilsaan voi päästä mitenkään. Itkuhälyttin meillä kuuluu melkein kilsan päähän kun sen laittaa ikkunalle.
- pmr-ukko
Katso tuo ennätyslista sieltä löytyy ihan normaali 0.5w:n koneita joilla on heitetty pitkiä yhteyksiä, ei ne ennätykset tule koti-ikkunalle, pitää nähdä vähän vaivaa niitten eteen, itse kiipesin tuohon 170m korkealle mäelle n.2kk:n ajan eräänä kesänä jopa kolmekin kertaa päivässä, kunto koheni tosi kovasti ja sitten tuli vaan niitä hyviä kelejäkin. Testattiin Rxtx-tuotteen mulle testiin lähettämiä 22:ta erimerkkistä pmr puhelinta, lisäksi joukossa oli kaksi TTI merkkistä pienen pientä, toinen kello pmr puhelin sekä toinen noin alle sentin paksuinen alumiinikuorinen taskupemari, molemmilla heitettiin Hyvinkäältä-Helsingin vuosaaren mäellekin ihan kuin tyhjää vaan, kellopemarin antennin pituus noin 3cm, tehot eivät varmasti edes kuin luokkaa 0.2-3w.
- pmr-ukko
Korjaus edelliseen tehojuttuun, elikä 0.2-0.3w eikä 3w:a! ;)
- juubajuu
Se lista on joo. Mutta ihan sama. uhf alueella on tietyt "lain alaisuudet" jotka määrittelee signaalin kulkeutumisen. Ihan turha on tulla jankkaamaan lelu pmr puhelimilla pidetyn 220km tai ylikin kusoja. Sen puoleen 50km on epäuskottava myöskin. Ja nimenomaan orkkis halpis pemarilla.
- pmr-ukko
En jankkaa mutta voin todistaa että kaverini Japi kutsulla tuli Riihimäeltä tuohon kulomäelle silloin kun sain tehdasvalmisteisella, siis 0.5w:n Vertex Standart vx-146 puhelimella tuon 209.8km:n yhteyden, Japilla oli mäellä äkkiää mukaan kotonta siepattu liki tyhjillä battereilla oleva Telcom te-150, elikä aikoinaan kännykkäliittymien kylkiäisinä jaettu pmr kapula, tosin se on herkkä kone kuuntelemaan, mutta keskimäärinen mitattu lähtöteho (T20AAA mitannut), on noin 0.4w. Japi kuuli ihan siinä kuin minäkin keskivirosta FIN1 aseman, toki äänenlaatu ei kovin ihmeellinen telcomissa ollut, mutta liki tyjien battereiden takia hänesta ei parilla yrittämisellä saatu lukua Viroon, oma pemarini oli qson jälkeen maassa ruohikossa pituallaan, niin siihen tuli Virosta ja Helsingistä kaverien jutut ihan kuin tyhjää vaan, elikä oli oikea ns. radiokelien suklaakeli, joita sattuu aina silloin tällöin! Hei, en tiedä miksi jankkaat selvää asiaa johon löytyy todistajia moniakin, mehän mm. testattiin mnonena päivänä mäeltä 22 2 muuta pmr puhelinta ja siihen lisätään vielä nämä TTI:n pienen pienet pemarit. Todistajia ne vasta-asemat jotka olivat mukana testissä, kuten Helsinkistä, Keravalta, Karkkilasta, Riihimäeltä ja monia monia muita, testaajina Retu sekä zero
- freepmr
Eihän pmr/itkuhälyttimissä ole signaalimittaria. Jos teisteissä on sellaisia ollut on ne tasantarkkaan olleet radioamatöörilaitteita joita ei voi verrata edes vastaanotoltaan pmr puhelimiin.
- pmr-ukko
Eipä ole ei, meinaan signaalimittaria vaan testissä onkin käytetty radioamatööri rigiä vastaanottovoimakkuuden mittaamiseen sen signaalimittarilla tietyn etäisyyden päässä, että on saatu selville pienetkin pmr puhelimien lähetyserot, ihan samalla lailla kun radiohullut ovat testanneet myös näitä pmr puhelimien eroja!
- eileluja
Aloitusviestin kirjoittajalle voisin sanoa että hommaa kerralla LA-laitteet ja aloita la-harrastus, sillä puolen järjevämpää porukkaa kun täällä pemaripuolella jossa vain riidellään ja kinastellaan koko ajan.
- raham
Jos kerralla amatööriluvat, niin pääsis oikein isoin poikien vääntöihin.
- suksi v***uun
Mitenkä niin isoin? Luuletko että sinulla on se. Todennäköisesti kuitenkin vaan se pienin.
- suksin suksin suez
Joo, riitelyyn ja kinasteluun parhaiten pääsee mukaan, kun harrastaa pemareita, on
touhunnut lälläreitten kanssa ja vielä ham luvat ostanut. Pienimmät tietysti isoimpina. - pmr-ukko
Tuosta ostokoolista, niitä ostetaan todella paljon nykyään, pari esim: oh2rock ja oh2timo, ensimmäinen radiohamin vetäjä ja aikoinaan mm. hamipuotin omistaja stadista, elikä Artelin Tero, jälkimmäinen la-logal Järvenpäästä, itseni lisäksi tunnen tästä läheltä edelläolevien lisäksi 4 muuta tuttua joilla on myös ostokooli!
- h2o2u
Luvatko saa nykyään ostamalla jonkun naurettavan pellekutsun.Entisinä aikoina ne muutamat oikeat amatöörit jotka tunsin olivat sentään jotain osaaviakin. Noin se kaikki mennyt nykyään ihan pelleilyksi. Eipä sitten ihme kun lukee tätäkin muka elektroniikka sivustoa.
- pmr-ukko
Eihän lupia saa ostamalla vaan oikeasti edelleenkin tenttimällä, ostokutsun voi halutessaan ostaa sen tilalle mikä annetaan aakkosjärjestyksessä tentin läpäisseelle viestintäviraston toimesta tai lisäksi. Elikä oletataan vaikka itseni kohdalla kun suoritin tentin hyväksytysti, niin kaavakkeeseen voi esittää toivomuksen ostokoolista, mikäli esim. oh2eki on vapaa on se tai oli se ostettavissa 2004 vuonna 169.20€:lla, ihan vastaava homma kuin esim. auton erikoisrekkarin osto, ei sen ihmeellisempi asia! Tässä muuten samalla kiinnostaisi prätkäkortin ajaminen, elikä täytyy asiankuuluvalla foorumilla ottaa hintahaitarista selvää jne!
- pmr-ukko
Kyllä huomattu, on ilkeetä että annetaan jonkun tietyn trollaajan jatkaa minun trollaamistani vaikken itse pääse enkä haluaisikaan päästä sanomaan miten asia oikeasti on. Tämän molemmat 2:si kirjoitusta koskevat minua, elikä kirjautunut vain näköjään siksi että että voi yrittää trollata minua, oli täälläkin mutta sai ilmeisesti ip:lleen kiellon? Eki
- pmr-ukko
Minua yksin on haukuttu ja syytelty vuodesta 2003 lähtien laittomista pmr tai muista puhelimista tiettyjen ukkojen taholta, kommentoin ainoastaan että en takuuvarmasti ole ainoa, sillä mm. koslan kesäleirillä koko minun aikana olleella porukalla yhdellä koko porukasta oli laillinen oikea pemari (Jaskakalla Jämsänkoskelta), kaikilla muilla tapaamillani vastaavasti avattu pmr taajuuksille kuten itsellänikin! Tuo koko radiohullujen sivulle levitelty aihe oli otettu isommasta kokonaisuudesta vain jälleen saadakseen minut näyttämään jonakin selkäänpuukottajana, vaikka minustahan tässä on ilmoiteltu mm. ficoralle ja jatkuvasti syytelty milloin mistäkin? Yhtä syyllisiä on harrastajista suuren suuri osa, mutta minä olen vain se julkinen syyllinen?
Ja täällä Ekille suunsoittaminen senkun jatkuu ja joku vielä yrittää mun nickiä pölliä, eipä onnistu enää...
Viina on näköjään tuhonnut ne viimeisetkin nystyrät sieltä pääkopasta, se on niin hienoa soittaa suuta Ekille pikku pieruissa, perhanan nimimerkin takana piilottelevat nynneröt täällä itseänne munaamassa!
Näkemykseni Suomalaisten turvenuija mammanpoikien vakavan alhaisesta älykkyysosamäärästä saa yhä lisää vahvistusta...
Tässäkin ketjussa niitä on kuin paskakärpäsiä!
Viina on vain viisasten juoma, kantapään kautta sen itsekin oppineena rohkenen sanoa niin...
On se niin kumma, kun te Suomalaisjuntit ette voi jättää Ekiä rauhaan!- Eki ...
Valitettavasti tää on tätä Mekkis, nyt varmasti ymmärrät miksi lähdin foorumilta pois, Terbokaan ei ollut täysin mukana siinä että miksi näitä provoja tulee ja minäkö niitä syydän sinne, ei, yritin vain puolustella ja todeta että lopettakaa nyt hyvät kanssaharrastajat, tämä sairas jahtaaminen, sitä on oikeasti kestänyt ne kahdeksan vuotta ja taas vain yltyyy entisestään ... eihän tämä voi olla tervejärkisen ihmisen tekosia, koska oletan ettei näitä mollaajia julkisesti ole kuin ehkäpä yksi tai kaksi ken on ottanut tämän pääasialliseksi elämätehtäväkseen, rangaistus voi olla kovat korvaukset mikäli samat tyypit ovat olleet tämän takana kaiken aikaa (ylläpito, ottakaa näitten mollaajien ip:t ylös, olen tehnyt poliisille tutkintapyynnön näistä)! Eki
- eki...
Eki ... kirjoitti:
Valitettavasti tää on tätä Mekkis, nyt varmasti ymmärrät miksi lähdin foorumilta pois, Terbokaan ei ollut täysin mukana siinä että miksi näitä provoja tulee ja minäkö niitä syydän sinne, ei, yritin vain puolustella ja todeta että lopettakaa nyt hyvät kanssaharrastajat, tämä sairas jahtaaminen, sitä on oikeasti kestänyt ne kahdeksan vuotta ja taas vain yltyyy entisestään ... eihän tämä voi olla tervejärkisen ihmisen tekosia, koska oletan ettei näitä mollaajia julkisesti ole kuin ehkäpä yksi tai kaksi ken on ottanut tämän pääasialliseksi elämätehtäväkseen, rangaistus voi olla kovat korvaukset mikäli samat tyypit ovat olleet tämän takana kaiken aikaa (ylläpito, ottakaa näitten mollaajien ip:t ylös, olen tehnyt poliisille tutkintapyynnön näistä)! Eki
https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/webReturnMessage?readform&kiitos Taas meni näistä ilmoitus poliisille mistä se siirtyy oman paikkakunnan tutkintaan! Eki
Testailin niin tossa jo poistetussa viestissä ollut Ekin kuva löytyy näköjään ihan Googlen kuvahausta...
Ekin hermojen romahduttaminen näyttää olevan monelle nettinörtille se tärkein asia elämässä!
Ameeboja kaikki tyynni!- eki....
Löytyy kait, kun Marko oh2lrd on sen ottanut ja muitakin kuvia tuossa kulomäen 70cm:n peditiossa, jossa mukana myös Espoon ripiiterin hoitaja oh2lak ja minäkin! Eki
- ahahahaah
Sitä en kuitenkaan ymmärrä miksi täytyy kuviani kaivella netistä ja tunkea tänne, voin tarvittaessa laittaa ihan skannerilehden kuvista alkaen kuukauden vanhoihin kuviin, kun ne näyttävät myöskin kiinnostavan ihan sikana? hahahaha
Sä oot niin suosittu stara ;)
- eki.....
Ei minussa ole mitään semmoista minkä takia pitäisi pitää suosittuna, tavallinen vanha ukko ja siksihän tämä mieletön haloo ihmetyttääkin?
Moderaattoreiden luuta on heilunut KRH:n foorumilla, tätä selkäänpuukotus-ketjua ei enää ole siellä...
- eki...
Joo, kyllä minulla on oikeus Terbon mukaankin lueskella halutessani siellä, vaikka poistatin itseni pois, elikä näin että on pyynnöstäni tehty oikea ratkaisu, sillä on todella raukkamaista revitellä minusta valheellista tietoa kun en itse pääse edes puolustamaan, enkä muutenkaan halua radiofoorumeille, täällä rupesin vastailemaan muutamaan asialliseen pmr kirjoitukseen, mutta kyllä tämä taas repesi ihan kaikeksi muuksi, kuin asialliseksi!
- eki...
Yhtikäs enempää en välittäisi näihin trolleihin kommentoida, ovat omia kirjoituksiani mutta se mikä oli foorumilla oli vain osakirjoitukseni siihen kun syyteltiin laittoman pmr puhelimen käytöstä, vastasin siihen kertomalla pitemmän tarinan siitä kuinka samoin oli kaikilla koslan kesäpäivillä tapaamillani käyttäjillä, yksi omisti aidon halpispemarin, muilla olikin näitä kiinan rimpuloita ja tietysti auki pmr puolelle, kuten itsellänikin. Jokainen radioharrastaja tietää asian tasan tarkkaan, mutta minut leimataan yksin ainostaan ja julkisesti, elikä puukotetaan selkään, sitten väitetään että minä olen se muitten selkäänpuukottaja, mikä on tosi vitsien vitsi. Olen yli 30 vuotta harrastanut erinäisiä radiojuttuja enkä ole ikinä ilmoitellut kenestäkään sanallakaan mihinkään, kuten minusta on ilmoitettu mm. ficoralle!
- eki....
Jos kaikki olisi siten kuin hauatte trollit asiat nähdä, niin miksi 3-4 tyyppiä on saanuty kenkää radiofoorumilta, nytkin poistettu valheellinen kirjoitus ja se toinenkin kirjoitus minusta, eikös se todista että ei olla oikealla asialla, johan säännöt kieltävät moisen käytöksen, tyyppi saanut vähintäinkin bannia foorumilta ... Kiitti ja hyvästi ....
- Mitenhän käy
Ja ei kannata huolestua. Kyllä ne ip osoitteet säilyy palveluntarjoajalla ilman eri pyyntöä, ja kun polisi ja syyttäjä on tutkinut ylittääkö syytekynnyksen ja teon törkeysaste on riittävä, niin silloin pyydetään ja selvitetään osoitteiden haltijat. Ja silloin tutisee kaikki mollaajat, pedoksi, vanhaksi höppänäksi epäilijät jne. Jännityksellä odotamme.
- -+-
Ei kai tämä voi olla totta edes?
Jäkäti jäkäti jäkäti jä..isot miehet, ettekö koskaan aiokaan aikuistua, onko juuri nämä pmr-porukat ikuisia teinejä. - länsirannikkoLA
-+- kirjoitti:
Ei kai tämä voi olla totta edes?
Jäkäti jäkäti jäkäti jä..isot miehet, ettekö koskaan aiokaan aikuistua, onko juuri nämä pmr-porukat ikuisia teinejä.Asiaakin välillä, kuinkas tuo ns. pitkän vitosen käyttö? olen aloittanut noin pari viikkoa sitten radioharrastuksen (la) ja jengi kusoilee pitkällä vitosella, onko se laillista nykyään?
- äselvil
Ei täällä kukaan sellasista ole kiinnostunut. Kannattaa kysellä jollain muulla palstalla.
- länsirannikkoLA
Niinpä taitaa olla, vittuilla nämä täällä toisilleen osaa mutta eivät ymmärrä mitään radioharrastuksesta.
- kainuuuuniak
länsirannikkoLA kirjoitti:
Niinpä taitaa olla, vittuilla nämä täällä toisilleen osaa mutta eivät ymmärrä mitään radioharrastuksesta.
Jo taitavat olla turkulaisia ja muita eteläsuomalaisia sillä täällä pohjoisemmassa ei tuollaisia hörhöjä harrastuksen parissa esiinny.
- Hirveäsilta
Joopa joo, olet kai niitä huovisen patsaan sahaajia. Häiritsikö se jotenkin yhteuksiä. Muistelenen jotain sellaista aikoinaan väitetyn-
Poliisi tutkii edelleen. - 34y546uryjhnvbgdrf
Noihin ei lain mukaan saa tehdä muutoksia, joten siinäpä se antennin muutos estyykin. Eri asia sitten, että tuleeko kukaan ikinä kyselemään, jos laitat vaikka biloopin pemarin perään. Mitään linukkaa en kyllä väliin suosittele laittamaan.
- jos ees täällä tässä
***ettekö koskaan aiokaan aikuistua****'
Eki ja hänen kaverinsa tarvii aina ainakin yhden vitjan, missä tuo 500 kirjoitusta vedetään. Eikö muilla riitä kirjoittaa älyllisyyttä ja asiaa muissa ketjuissa. Sehän on vain hyvä, että tauhka kertyy vain yhteen höpöhöpöön....... Ja tästä yhdestä on sitten helppo selvittää osoitteet ja tehdä poliisille ilmoitukset. Helpppoo kuin heinänteko ! - akuankka
Voi että jaksatte, en tiedä mitä te tuolla oikein haette, mutta ajattele asia siten että minun modauksistani on tehty ilmoitus ficoralle mistä tietysti soiteltiin mulle, no nehän paljasti senkin vahingossa kun kiersin erästä kysymystä että soitto oli tullut radiofoorumilta ja totesivat sen loppujen lopuksi aiheettomaksi. Kukaan ei syytellyt ketään koko vuosikausien varrella selkäänpuukottajaksi kun minusta oli kyse, mutta kun minä pistin textiin leikilläni että tarvitseeko luetella nimiä sille tai niille hemmoille ketkä eivät nähneet metsää puilta, näkivät vain että minähän se olen se kaikkein pahin modaaja? Se oli siten jätetty textistä pois tyystin, mihin vastasin. Täytyy todeta etten välitä jatkaa enempää hullujen kanssa, katsotaan jatkossa, kyllä se tästä lutviintuu! ;))
- puuntakaa huutelu
Et sitten näytä käsittävän yhtään mitään, ainoastaan luulet käsittävän ainoastaan sen mitä minä kirjoittelen, mutta et onneksi pätkääkään käsitä. Minut on yritetty kahdesti saman henkilön toimesta käräjille korvausten toivossa, mutta tämä hemmo on haukannut paskaa jo kahdesti, sen sijaan hän on ollut syytettynä eläinrääkkäyksestä sekä hoidossa mielisairaalassa, mutta enpä minä paljoa enempää kyllä häneltä osannut edes odottaakaan. Nyt katson mitä poliisi tai oikeammin syyttäjä tuumaa näihin pedofiili ym jo vuosikausia jatkuneisiin syyttelyihin, mikäli eivät noteraa niin otan rahalla pahimmista suunaukojista selvää ja sen jälkeen he maksavat ne rahat mitkä minulta kuluu mm. ip osotteiden selvittämiseen (löytyy kyllä niin päteviä kavereita että selviää varmasti, mutta maksaa)! Siitä menen kuitenkin takuuseen että tuo aiheeton turha läpänvääntely saadaan aisoihin enkä nyt puhu sinusta vaan näistä parista pahimmasta. Olisi ihan kivaa kun on noin helvetisti sytämellä kaikenlaista, niin miksi se täytyy julkisesti määkiä täällä, tulkoon nokikkain sanomaan minulle, olen valmis tapaamaan ihan jokaisen ketä siihen näistä on itse valmis, on nniin helvetin helppoa määkiä ns. puuntakaa, mutta taitaa siihen sitten jäädäkin? Eki
- qåoeirjv
"otan rahalla pahimmista suunaukojista selvää ja sen jälkeen he maksavat ne rahat mitkä minulta kuluu mm. ip osotteiden selvittämiseen "
Mitenkä tuo on tarkoitus toteuttaa. Onko tuohon kätkettynä uhkaus?
- pamperos
"Ei mihinkään ole kätketty mitään uhkausta vaan ainoastaan se että kaikki selvitetyt, mikäli virkavalta ei selvitä, selvitetään itse rahalla jonka jälkeen nimet julkaistaan ja vaaditaan ne rahat mitkä selvittämiseen kuluu, niin takaisinmaksuun! Eki "
Tämä onkin sitten jo vakavampi juttu jos ystäväpiirin kuuluu mopojengiläisiä... - EKI...
Mietin tuossa puoli unessakin tätä hulluutta mitä perässäni tulee, elikä kun olin radiofoorumeilla pidettiin samaa peliä, ehkäpä hieman varovaisemmin, koska oli aina pelko että saa joko bannin tai lentää foorumilta ulos, nyt kun poistuin taannoin foorumilta, niin joku taulapää laittaa blogiini linkin tänne, että meneppäs kurkkimaan mitä suomi24 foorumilla sinusta oikein kirjoitellaan? No tätä näemmä mitä nyt luen ja yritän selvittää että miksi seurataan perässä, mikäli nyt menisin jonnekin muualle, ei aikaakaan kun taas sama roskasakki olisi perässä? Ei tähän muuta voi todeta kuin että menkää nyt ihmessä hoitoon, ei tämä ole enää tervettä touhua, ja kun vieläkin hulluimmat möyhkää minusta myös radiofoorumilla, tosin joutuivat banniin jne .... PERSKÄRPÄSET!
- Brumorfi
ip osotteiden selvittämiseen (löytyy kyllä niin päteviä kavereita että selviää varmasti, mutta maksaa)!*************
Niin, ei taida olla lainmukaista. Pitääkö pojalle selvityksistä maksaa? Se osoitteiden levittelykään ei taida olla laillista, nehän on tarkoitettu vain palvelun tarjoajan tietoon. Voi mihin umpikujaan taas itsensä ajaa. - Eki...
Kerroppas oma näkemyksesi sitten siitä että onko tämä touhu terveitten ihmisten touhua, siis ihan oikeasti roikkua päivästä toiseen noin 8 vuotta täysin käsittämättömän tyhjistä asioista, en edes tiedä mikä tähän kaikkeen on syypäänä? Ei yksi moporeissailu voi olla, eikä mitkään pmr jutut, elikä mitä jää jäljelle ... ei minun poikiani vedetä tähän lainkaan, heillä ei ole osaa eikä arpaa tässä, vaikka molemmat ovatkin IT alan ammattilaisia, elikä kouluttaneet itsensä. Tarkoitin ihan sitä että jos jälleen syyttäjä toteaa että syytteen tulos on mitätön poliisin työmäärään nähden, kuten on kaksi kertaa vuosien varella todennut, saman teki mister KOX:in kaksi syytettä, kaatuivat syyttäjällä, mutta sen minä vielä käsitinkin, koska mitään ei ollut tapahtunut oikeasti. Taas pedofiili ym syyttely aiheetta voisi olla syy etsiä käsiin moinen väittäjä, itseasiassa hänen ip osoitteensa minulla onkin, täytyy käydä syyttäjän juttusilla, sittenpähän sen näkee. Tarkoitan sitä että mikäli ei tapahtuisi mitään, on tuttavapiirissä puolituttu kaveri ken osaa selvittää mm. ip osoitteet, se on tietty laitonta ja maksaisi minulle, mutta sekin on laitonta alkaa nimittelemään toista mm. pedofiiliksi, ei täällä saa kovin ihmeellisia tehdä laillisesti, etteikö joutuisi mahdollisesti syytteeseen ...
Jahas ja taas täällä yritetään pölliä mun nickiä, tämä kuitenkin on se aito ja oikea rekisteröity.
Nämä säälittävät väärennysyrityksenne ei älykkyysosamääräänne totaalisen tollon asteestanne ainakaan yhtään paranna...- eki....
No niin, asia ok, syyttäjä otti asian heti listalleen, totesi että on ennenkuulumatonta että jotain ihmistä jahdataan jopa 8 vuotta aiheetta, totesi myös että viittaa sairaisiin luonnevikoihin tmv:n. Elikä tuohon voisin kommentoida etten ikinä ole ollut tuomassa mitään Irinoita saatikka äitiään tänne, ikäni ei ole lähelläkään 70v.tä ja huomasin kyllä että Meikkiksen nikki oli feikki, kun siinä oli * tuo merkki tungettu väliin, ihmetellään oikeudessa loput, tänne ei minusta kannata kenenkään tunkea enää yhtään mitään aihetta, eiköhän tuo 8 vuotta ole jo itseasiassa suomen ennätys, elikä kylläpä niitä nyt rapisee joka kantilta noita enkkoja? Eki
- Eki ...
Nimettömänä netissä rällääminen osittuneilla mielipiteillä puistattaa minua. Seison sanojeni ja näkemysteni takana.
- 11+9
poliisi tutkii ja syyttäjä syyttää vai miten se meni... nopeaa toimintaa. toivottavasti antoi myös ohjeeksi olla kirjoittelematta forumeille.
- ???
Kummasti täältä katoaa asialliset viestit, ja sonnan jauhanta pysyy.
- nim. kylpiintynyt
Mutta mihin katosi neuvoni Erkille olla kirjoittelematta asioista jotka eivät häntä miellytä ja varoitukset kirjoitetun viestin säilymisestä jälkipolville. Ihme foorumi.
- Miten meneekään
Muista sitten kertoa ja tuoda esille kaikki omat esityksesi. Nyt on siivottu omaa blogia ja muitakin yritetään. Niin tekee rehti, rehellinen! Viranomaisten täytyy saada monipuolinen kuva tästä hurjasta menosta. Kannattaa ihan kokonaan selvittää. Ja heitähän kiinnostaa!
Ja älä puhu taas tuubaa *** syyttäjä otti asian heti listalleen, totesi että on ennenkuulumatonta että jotain ihmistä jahdataan jopa 8 vuotta aiheetta, totesi myös että viittaa sairaisiin luonnevikoihin tmv:n**** virkamies ei näin todellakaan totea. Vaan ilmeisesti nyrpistelee, ja tuumaa, että taas joku netissä höyrähtänyt. Kasva ja aikuiseksi ! - kärpänen...
kokemus on osoittanut että kannattaa välilä tulostella näitä juttuja talteen. esim. cutepdf writer on siihen kelpo työkalu.
ei ne virkamiehetkään onneksi tyhmemmästä päästä ole... - viritetty singer
No kyllä täytyy olla alatyyliin innostunt hemmo ketä näitäkin talteen tallentelee hahahaahha, tässähän voisi alkaa ylpeilemään kaiken kukkuraksi että on yksi kiinnostavimmista hemmoista myös täällä, tehkää kuka hyvänsä sama perässä: tyhjänpäiväisillä jutuilla: äiteen ompelukoneella saksattiin ympäri suomea ja varlmana olet esillä vähintäinkin sen kahrleksan vuotta hahahahaha!!! ihan ite se pääpukari ilman ompelukonetta!
- HauskaaSurullista
***tyhjänpäiväisillä jutuilla: äiteen ompelukoneella saksattiin ympäri suomea ja varlmana olet esillä vähintäinkin*** Niinpä , tästä näkee että semmoista höpö leikkiä tämä vain yhden tyhjähöpöttäjän juttu on, ja sitten vielä koettaa itkeä muiden kiusaavan. Itse avauttuu, ja odottaa toisten lähtevän rumbaan mukaan.... Nuo muut voisi syyttää kiusaamiseta ja vääristelystä Mutta onneksi tämä kaikki on Hyvinkäällä hauskaa. Monista muista tämä on todella surullista, että noin höyrähtänyt.
- Siis
MIssä kohtaa piti nauraa? Samaa itkuahan tuo oli mitä on vuosikaudet jo ollut.
- raittiiseen ilmaan
*****etten ikinä ole ollut tuomassa mitään Irinoita saatikka äitiään tänne, ikäni ei ole lähelläkään 70v.tä ja *****
Koville ottaa, vanhan ukonkutaleen poisjoutuminen harrastesivuilta. Ei kun mopo kuntoon ja ulkoilemaan, mäelle ja niiden live ystävien luo. Ettei täällä netissä kaikkia kiusaisi. Ja muistettava, että vain otettu lääke auttaa.
KVG : "tarjouksia" radiohullut - toine eki
..edelleen..voi ristus mitä teinien puheita ja nauruja, ajatelkaa nyt itte mitä täällä kirjoitatte, nauraahan etille jo 15 vuotiaat likatkin, hekin vaikuttaa jo aikuisemmilta kuin te.
- itä-uusim.ra/la
toine eki kirjoitti:
..edelleen..voi ristus mitä teinien puheita ja nauruja, ajatelkaa nyt itte mitä täällä kirjoitatte, nauraahan etille jo 15 vuotiaat likatkin, hekin vaikuttaa jo aikuisemmilta kuin te.
RA sekä LA touhuissa ihmetyttää tuo lähetteen arviointi, toisten mielestä taajuus pielessä toisten mielestä taas liian tumma ääni jne...jokaisella omakin ääni erilainen, ei kaikien lähetteiden tartte olla prikulleen samanlaisia, häiriöitä on paljon varsinkin taajama-olosuhteissa, ei tartte kun mikin vaihtaa niin johan alkaa kuulumaan että taajuutes on pielessä, huono radio sulla.
- Nyt täytyy sanoa
itä-uusim.ra/la kirjoitti:
RA sekä LA touhuissa ihmetyttää tuo lähetteen arviointi, toisten mielestä taajuus pielessä toisten mielestä taas liian tumma ääni jne...jokaisella omakin ääni erilainen, ei kaikien lähetteiden tartte olla prikulleen samanlaisia, häiriöitä on paljon varsinkin taajama-olosuhteissa, ei tartte kun mikin vaihtaa niin johan alkaa kuulumaan että taajuutes on pielessä, huono radio sulla.
Kyllä! Olen täysin samaa mieltä. Ääni on kuin perzereigä, lähes kaikilla se on, ja jokaisella omanlaisensa. Paras ääni on se joka viimeksi kuuluu. esim heilin ylihypetetyt kapsulat eivät tosiaankaan sovi kaikille, puhumattakaan turner mikkien koohotuksesta.
Aika harvoin niitä silti itkuhälläreihin sovitetaan.. - paskaratijo
Nyt täytyy sanoa kirjoitti:
Kyllä! Olen täysin samaa mieltä. Ääni on kuin perzereigä, lähes kaikilla se on, ja jokaisella omanlaisensa. Paras ääni on se joka viimeksi kuuluu. esim heilin ylihypetetyt kapsulat eivät tosiaankaan sovi kaikille, puhumattakaan turner mikkien koohotuksesta.
Aika harvoin niitä silti itkuhälläreihin sovitetaan..Niin, eikös se tärkeintä ole yhteys, toki voi sanoa vasta-asemalle jos luettavuus jo kärsii ja jos on sivuääniä ym ym mutta äänen korkeus tai mataluus minun mielestäni yks hailee kun on meissä alttoja, tenoreja, bassoja..
- Hehhehsurullistaheh
http://personal.inet.fi/koti/mynter-6/pamppu.mp3
Voe Voe, ja lämmin leipä ! Ei se häppee oo ku vanhaks ja hupsuks tulee. Monet tulee jo ennen kahdeksaa vuotta ja kolmeakymmentä. Huomaapa tuossa, että kannattais ne lääkkeet kyllä ottaa. Mutta pääasia, että on hauskaa, heheh, hauskaa, hehheh. Voi kun pääsis hän vielä sivustoille huseeraamaan, mut kun ei nyt. Mutta tuo hyvä asenne hamemiehelle, oomme aivan myytyjä. On ihan huumormiehiä.
KVG : "tarjouksia" radiohullut- Selkeesti nyt
Trollaa hän omaa julkaisuansa. (Sama ip) (maksoin rahalla selvityksen)
- tasokkaasti eteenpäi
Näin. Täällä näemmä poistetaan tarinoita, joko itse tai itsensä pyynnöstä, tai muuten valveutuneen oikeutetun silmäilijän toimesta. Ja sitten vastauksetkin on mitä sattuu. Siis, niille harrastefoorumeille ei joillain ole enää pääsyä. Eikä pyytäjiä
varmaan nykyään enää ole, kolmasti eivät erehdy. Sensurointi on hyvä niin täälläkin, kuin omilla blogeillakin. Mutta sensorien mielivalta huomattiin hyvinkäälläkin pari vuotta sitten, ainakin itku oli kova. Mutta tämä kirjoitusalusta on tietysti laadukas paikka, eikä täällä mitään sontaa saa kirjoittaa. Niinkuin olemme edellä huomanneet, nimien julkituontia jne. Taso on säilytettävä. Oli se sitten hyvä tai huono. Mutta kohellus jatkuu, odotamme vain missä seuraavaksi ?- ääni suomesta
Jaahas..kertokaas ammattilaiset aloittelijalle mitä eroa on hakkurivirtalähteellä ja muuntajavirtalähteellä, huonot/hyvät puolet sekä käyttö esim. LA-laitteiden kanssa? Kunpi kannattaa valita?
- Muuntajasta amp
Aivan sama, siis hakkuri tai pakkamuuntaja. Huonoimmat hakkurit voi vähän häiriötä tuottaa, mutta harvoin.
- pemariharrastaja
Nimimerkki "ääni suomesta": nyt olet erehtynyt viestiketjusta, ei tässä käsitellä LA-puhelimia eikä varsinkaan niiden virtalähteitä. Tämä ketju koskee pmr-puelimia ja ne toimivat pattereilla tai usein myös ladattavilla akuilla. Kyllä minusta täytyisi pysyä asiassa, ettei aihe lipsu liian laajaksi. Pitäisi sinun varmaan perustaa ihan uusi ketju noita muuntaja-asioita varten, tuskin pmr-ihmisistä kukaan noista asioista mitään tietäisikään.
- Eki....
Tai oikeammin tämä ketju on aloitettu ihan asiallisen tuntuisilla pmr jutuilla, mutta kääntynyt sitten allekirjoittaneeseen, vaikka olin mukana pmr asioissa tuolla alussa ihan niin asiallisesti kuin yleensä voi olla (kahdeksan vuotta olen ollut parin kolmen herran silmätikkuina jo oikeilla radiofoorumeilla) ja samat herrat seuraavat kaikkialle perässä mihin menenkin, kuin hait laivaa? Eki ;)))
- pemarit p:stä
Voiko tuollaista jatkua noin pitkäänkin. Vastatulleena en jaksanut koko ketjua lukea.
Kohtta joulun jälkeen ysivuotisia vietetään? Taidat vaan narrata... - Please, ei enäääää
***(kahdeksan vuotta olen ollut parin kolmen herran silmätikkuina jo oikeilla radiofoorumeill****
***Voiko tuollaista jatkua noin pitkäänkin. Vastatulleena en jaksanut koko ketjua lukea.
Kohtta joulun jälkeen ysivuotisia vietetään? Taidat vaan narrata...****
Voi ei taas ! Taas aloittaa. Ja joku kohta samat jutut. Jaksakaa nyt kuitenkin lukea
alusta, jos tuo 8 vuotta kiinnostaa, Ja samoin lukekaa se päättynyt ketju, missä viisisataa tuli täyteen. Ja katsokaa, jos vielä kiinnostaa, sieltä radiohullut sivustolta haulla tarjouksia ja pääsiäis lahja. Ja samalla ko. henkilön muita avautumisia....... mutta please, ei enää uudestaan täällä, älkää yllyttäkö häntä, kyllä nuo on jo vatvottu. - pemarit p:stä
Kyseessä lienee päiviä eikä vuosia. Ketjuhan on 7 päivän pituinen. Joku horisee tyhjää.
- Eki....
Älä nyt yhtään ihmettele, en minäkään ihmetellyt moniin vuosiin teidän älytöntä vihanpitoanne, käsitin asian siten ettei terveet ihmiset moista tee ja homma on vaan jatkumistaan jatkunut ja saa minun puolestani jatkuakin, niinkuin äänitteellä totesinkin, ei minua toisten hulluus häiritse, kun tiedän että näin on. Taas normaali-ihmiset elikä terveet eivät missään vaiheessa edes lähde tämmöiseen mukaan, kuvittele jos tuhat rekkautunutta olis kimpussani tuolla radiofoorumillakin ollut, niin tuskinpa olisi enää koko foorumiakaan, niinhän kävi että eräät kusipäät aiheuttivat saunafoorumin sulkemisen omalla käytöksellään, minä en heihin kuulu koska en ikinä aloittanut toisten harrastajien mollaamisia!
- Eki.....
Enhän olisi tullut koko suomi24 foorumille mutta blogiini tuli linkki mikä ohjasi tänne lukemaan todella törkeitä ja lainmukaan rangaistaviakin kirjoituksia, tosi ylläpito poisti ne heti, on näistä törkeimmistä jätetty tutkintapyyntö mutta minkäs teet jos jotku ovat niin ääliöitä etteivät silti raaski lopettaa, olen erittäin otettua omasta kovasta suosiostani, mitään muuta syytä tähän ei ole kuin kateellisten huutelut anonyyminä! ;))
- 99
"normaali-ihmiset elikä terveet eivät missään vaiheessa edes lähde tämmöiseen mukaan"
"jotku ovat niin ääliöitä etteivät silti raaski lopettaa"
Niinpä niin. Niin se avautuminen vaan jatkuu ja jatkuu... - mopoton
Kerrohan nyt vielä niistä moporeissuista ja peräkärrykuljetuksista, on jo päässyt unohtumaan.
- sikafarmari
Se on hyvä että on päässyt unholaan! ;))
- ääni suomesta
Ai että tämä viestiketju käsittelee pmr-puhelimia, ei oikein siltä vaikuta, yhtä harrastajaa nokkii sata muuta, kas kun edes huomattiin että oli välissä asiallinenkin kysymys vaikka nyt ei käsitellytkään pmr-puhelimia mutta kyse on kuitenkin radioharrastusksesta kuten on myös pmr:kin.
Saanen huomauttaa että kuinkahan mahtoi olla tuon edellisen viestiketjun missä myös nokittiin tämän erään harrastajan silmää, katsokaas aloitusviestiä, onko kyse pmr-puhelimista, hä? Jotenkin olen saanut myös sellaisen kuvan että tämä viestiketju käsittelee myös skootteriharrastusta yms.
Taitaa olla niin että pmr-harrastajat tuli siellä myös "väärälle" viestiketjulle riitelemään.
Pyydän kuitenkin syvästi anteeksi että esitin radioaiheisen kysymyksen tässä viestiketjussa.
- Jouluaikaa
Kiitän erittäin kovasta mielenkinnosta itseäni kohtaan näilläkin foorumeilla, nyt kuitenkin mm. radiomatöörikoolini on sanottu turhana irti, ei vaan ole käyttöä, sen myötä minua ei tule näkymään millään radioaiheisella foorumillakaan, mikäli joku haluaa kommentoida asioita on siihen yksi paikka missä vielä käyn:http://ekin.blogaaja.fi/ kiitti ja hyvät joulunodotukset! Eki ;))
- nettanttila..
Tämäkin on jo nähty, onko toinen kerta kun koolisi poisannoit. Onnea valitsemallesi tielle.
- karenssi
nettanttila.. kirjoitti:
Tämäkin on jo nähty, onko toinen kerta kun koolisi poisannoit. Onnea valitsemallesi tielle.
Jos käyt katsomassa noita kooleja, siellä sivustolla on hyvin paljon laitettu käyttäjien toimesta ns. karenssiin noita kooleja, minä olen yksi heistä kun ei ole mitään käyttöä! http://rf.ficora.fi/julkiset/Amatooritunnukset_raportti.pdf
- E.J.
Onko se ostokooli nyt vapaana kenen tahansa amatöörin varattavaksi?
- karenssi
Ei ole ei, ne pitävät sitä muistaakseni kahden vuoden ajan varattuna sen alkuperäiselle ostajalle, se on vain karensissa!
- H2OIKE
Mitenkäs nyt, kun et ole enää OH2EKI ja joku muu voi sen kutsutunnuksen ostaa. Olet rekisteröitynyt useille foorumeille samalla nimimerkillä, hupaisin taita olla osallistumisesi väkevään keskusteluun agronet.fi -palstalla, joka keskittyy lähinnä vuohiin, lampaisiin, sikoihin ja muuhun maatalouteen. No, ei siitä sen enempää, mutta minusta et silloin enää ole oikeutettu käyttämään toisen omistamaa kutsutunnusta missään yhteydessä.
- omakooli
Kenenköhän se tunnus oikein mahtaa olla ihan jopa 2:n vuoden ajan vaikka onkin karensissa, toki ei vielä edes sitäkään. Jos nyt vaan keskittyisin mielummin omiin asioihisi etkä kantaisi tämmöisistä jutuista minkäänlaista huolta, kun ei ne sinulle kuulu mitenkään kuulu!
- satavuotias hami
Porukat naureskelee nämä tutut nimittäin, kun teitä jaksaa kiinnostaa kaikki mitä yksi eki tekee tai jättää tekemättä, jopa sikafoorumilla (ei saa halveksia maajusseja)! Ihan oikeasti kannattaisi enempi keskittyä omiin asioihinsa kuin seurata hulluna perässä ja ihmetellä että onko kooli laillinen, laiton, vaiko mitä, suopiko se olla jossain olleessa kirjoituksessa vai mitäpä sille pitäisi tehrä? Niitä taitaa olla hieman vaikea poistaa netistä, ihan sama kuin jos joku hami vaikkapa kuolee, niin kooli elää kirjoituksissa, itse tunnen olevani vielä ruumiin ja sielun voimissa vaikka satkua ikä lähenteleekin! ;)))
- hah hah
Toista kertaa hah. Tuo oh2eki on irtisanottu ainakin 10 kertaa. Parin viikon päästä se on taas voimassa. Tuuliviiri.
- oh2.eki
Niin, eiköhän ainakin kymmenen kertaa. Radiofoorumilta potkittiin kolmesti. Nyt taas aloitti täällä. Ei ketään olisi kiinnostanut taas tuokaan asia. Nyt kiinnostaa valtavasti. Vai agrossa käynyt säheltämässä. Mopoilu, deitti, radio jne. Missä vielä.
**kiitti ja hyvät joulunodotukset! E***- pemarikari
Missä vika? kuka osaa neuvoa? kun painan tangenttia ja puhun niin ääneni myös kuullu ikäänkuin kahtena mutta kuitenkin esim eilen viimeksi kun vaihdoin antennin niin en saanut yhteyttä ja koska akkukin oli melkein tyhjä mutta akun vaihdon jälkeen taas alkoi sama hurina, aivan kuten lämmityslaite tai joku muu, olisiko resonanssiääniä ottanut jostain kotelosta tai sitten muuten vain kuulin sen hurinan ja surinan läpi myös venäläistä puhetta, koskaan ei kylläkään ole tarvinnut putkia vaihtaa, alkuoeröiset ovat kuten myös tämä pmr -kapulani, ainoastaan olen antennin vaihtanut ja saan myös alkuoeräöisenb senkin takaisin kunhan kierrän vaan irti ja kiinni, missä voisi olla vika kun en itse sitä löydä.
- roogerpiippi
pemarikari kirjoitti:
Missä vika? kuka osaa neuvoa? kun painan tangenttia ja puhun niin ääneni myös kuullu ikäänkuin kahtena mutta kuitenkin esim eilen viimeksi kun vaihdoin antennin niin en saanut yhteyttä ja koska akkukin oli melkein tyhjä mutta akun vaihdon jälkeen taas alkoi sama hurina, aivan kuten lämmityslaite tai joku muu, olisiko resonanssiääniä ottanut jostain kotelosta tai sitten muuten vain kuulin sen hurinan ja surinan läpi myös venäläistä puhetta, koskaan ei kylläkään ole tarvinnut putkia vaihtaa, alkuoeröiset ovat kuten myös tämä pmr -kapulani, ainoastaan olen antennin vaihtanut ja saan myös alkuoeräöisenb senkin takaisin kunhan kierrän vaan irti ja kiinni, missä voisi olla vika kun en itse sitä löydä.
Se on nyt tämä kova myrskytuuli joka syö voimakkaasti sitä singnaalia. Venäläinen puhe voi kuulua pmr:ään hurinan päälle yli 200 km:n päästäkin, jos on laittomat anteenit, niin täälä on kerrottu.
- emänuijat
Hami Oulusta elikä syntymäkaupungistani, haista suoraan sanoen paska puheinesi, niinkuin totesin riittää kun totuuden tietää minä ja ystäväni, myös Lieksasta voi kysellä oh7fes Arin asemalta, on nimittäin tietoinen sekä nähnyt kun olen poikennut myös heillä pyynnöstänsä mm. saunomassa jne! Kooli ollut nyt kaksi kertaa8 vuoden aikana karensissa, jos se joistakin on ihmeellistä, niin ihan vapaasti saa olla. Kun tehtiin pmr ennätys, oli minulla tasan tarkkaan laillinen modaamaton vertexi, mutta oh2mfe asemalla olikin kaikkien vasta-asemien yllätykseksi viisi elukkainen he-yagi missä kuudetta elementtiä elikä säteilijän virkaa ajoi ei kalvaanisessa yhteydessä ollut vertex. Mikäli Oulusta on nyt tämän takana joko Pus.... ai Tol...., niin vetäkää käteen, sen tyhmempiä ja kyrpämäisempiä hameja ei juurikaan ole eteeni ennen sattunut, varsinkin tämä emänuija JT! ;)))
- kuspäät
Ei sitten yksikään nuija ole tajunnut sitä että me olemme ficoran työntekijöitten sekä virkamiesten työnantajia, elikä mikäli ei olisi radiotaajuuksia eikä tv maksuja, niin silloin työnatajina toimisivat mahdollisesti muut tahot, elikä tarkoitan tällä sitä että vaikkapa pyytäisin joka toinen vuosi kutsuni karenssiin, ei kellään ficoralta pitäisi olla mitään päänaukomista, tai eihän he olekaan aukoneet vaan tietyt kusipää hamit, nämä tollojen tollot! ;)))
- taas se alkaa
"Mikäli Oulusta on nyt tämän takana joko Pus.... ai Tol...., niin vetäkää käteen, sen tyhmempiä ja kyrpämäisempiä hameja ei juurikaan ole eteeni ennen sattunut, varsinkin tämä emänuija JT! ;))) "
tämä on sitä asiallista ja viksua keskustelua mitä eki-setä haluaa. kunnianloukkaus? henkilöt ovat tuosta ainakin tunnistettavissa...- nyt on loukattu ;))
Kuuleppas ääliö, arvaappas monestiko tämä tietty juha on tullut silmille vuosien saatossa, ei auta kesäpäivillä kättelyt ei ehdotukset asiallisesta käyttäytymisestä ja taas tämä ärsyttävä pus ... on finham# listalle tunkenut kerran ainakin minun kaupankäynnistäni jotakin huuhaata, ei hänelle kuulu mikään minun asiani sen enempää kuin muillekaan! Laskisit mielummin montako kertaa minua on loukattu vuosien saatossa, voin sanoa että niin monesti etten edes pysty laskemaan niitä kertoja, mutta sehän olenkin vain minä! ;))
- tonttutuplavana
On se perjantaipullo näköjään avennuna siellä jossain eteläsuomessa kun noin ottaa jo päähän alkuillasta.
Ja se 500 viestiä tulee taas pikapikaa täyteen tämän viikolopun aikana. sitten taas aloitellaan uudella aiheella kuten tähänkin asti ... Ja täällä kyllä riittää tilaa!!
Ja siellä kaikilla olii niiin muukaavaa, että jospa oisin saanut olla muukaanaaaaa. - hiljaa ollaan
En ole ikinä avannut perjantai enkä lauantaipulloa ja muutenkin ollut raivoraitis 1990 vuodesta lähtien, ei minua nämä päähän ota vaan huvittaa jatkuvasti, olen kuin paraskin julkkis kun he saavat samaan tahtiin ihan vastaavia kirjoituksia ym roskaa omille facebook ja muillekin sivuilleen. Mutta jos nyt pistettäs nämä lärvit tukkoon lopullisesti itse kukin ... oletko muuten sattunut huomaamaan, että mikäli ketään ei tunkea tänne minusta juttua, en minä myöskään itsekseni kirjoittele mitään.
- karmiek
Voinko näin myrskyssä ajaa hame päällä skootterilla, eikö siinä ole pelko että hame nousee korviin ja näkyy hötöntöttöö, pmr puhelin kulkee kivasti vyölaukussa ja sillä on kiva jutella kaverille rovaniemelle saakka, matkaa tulee varmaankin kuutisensataa kilometriä mutta hyvin kuuluu ihan normi antennilla ja 5 euron pemaripuhelimella.
- hami oulusta
Kyllä voit, kunhan et aja kännissä ihmisen päälle niinkuin eräskin pmr ukko kun oli tullut ryyppyreissulle itäsuomeen ja skootteria oli kuljetettu peräkärryssä, sen sitten alas laskettuaan oli pienessä siideterissä lähtenyt kylille vanhoja kavereitaan etsimään, siinä se sitten oli tapahtunut. Itäsuomen hami kuuli sellaisen jutun paukajan majalla.
- jne,jnee,
Terve, Bruno! Enpä ole sinuakaan aikoihin noin iloluontoisena täällä nähnyt.Kun olet noin hyvä asiantuntija noissa lääkitysasioissa, niin kerro enemmän noista rivatrilinsseistä ym mömmöistä. Mitä ne vaikuttaa ja miten paljon itse käytät päivittäin?
- jussi oulusta
Soittelin tuonne paukkumajalle ja tosiaankin siellä kyllä muistettiin hyvin hyvin toilailut ja kännissä ajelut. Telkkaria ei tarvitse lähettää kun sattuu olemaan jo useampi ja paljon paremilla spekseillä.
- sontapukki
Sorry Jussi, paukkajan majaa ei ole enää, se myytiin kesällä 24 vuoden pitämisen jälkeen, joten siellä uusi omistaja ei tiedä näistä asioista yhtikäs mitään, en edes tiedä kuka sitä nykyään pitää, luulen ettei enää kukaan, joten puhut silkkaa sontaa sen minkä kerkiät! ;))
- jussi oulusta
sontapukki kirjoitti:
Sorry Jussi, paukkajan majaa ei ole enää, se myytiin kesällä 24 vuoden pitämisen jälkeen, joten siellä uusi omistaja ei tiedä näistä asioista yhtikäs mitään, en edes tiedä kuka sitä nykyään pitää, luulen ettei enää kukaan, joten puhut silkkaa sontaa sen minkä kerkiät! ;))
Juu tiedän, soitinkin sinne jo keväällä.
- antihistamiinihugo
Samaa mieltä.
Tämän kaiken alku ja juuri on Bruno! ( Sieltä jostain) Tulehan sieltä esiin jo ja kerro mikä sinua vaivaa ja riivaa. Monet kyllä tietävät kuka olet. Et vaan uskalla tulla omalla nimellä kommentoimaan tänne. Pelkuri ja luuseri olet siellä puskissa.
Pitäisikö meidän ulkopuolisten tietävien jo kuitenkin paljastaa henkilöllisyytesi?
Onko se rikos, jos tänne latastaan kaikki tunnistetiedot nimineen osoiteineen?
Mitä mieltä muut?- whatismyip
Turhaa uhittelua. En usko todellisen henkilöllisyytensä kenellekkään paljastuneen. Ja nuo lapselliset ip osoitteen kautta selvittämiset voi saman tien unohtaa.
- faktat pöytään
whatismyip kirjoitti:
Turhaa uhittelua. En usko todellisen henkilöllisyytensä kenellekkään paljastuneen. Ja nuo lapselliset ip osoitteen kautta selvittämiset voi saman tien unohtaa.
Minulle Brunosta on hieman kertonut puhelimessa taannoin mm. Simppa Hesasta ja Mika edesmenneestä Skannerilehdestä, ei nimeä mutta muita tietoja!
- faktat pöytään
Kyllä mielestäni olisi täysin oikeutesti sillä onhan minustakin tuotu muitten toimesta jopa yksityisviestitkin esille, nimineen päivineen, huom. muuten sama koskee tuota tv juttua, kun joku pystyy tuomaan faktaa pöytään että minut olisi poistettu radiohullujen, elektricsauna tai muilta uusilta radiofoorumeilta, kannattaa yrittää kaivella sitä faktaa kun sitä täällä viljellään, palkkiona yllämainittu huipputv takuineen päivineen, ihan ilmaiseksi todistetta vastaan, eikös olekin reilua meininkiä! (Tämä kaikki siksi koska olen tehnyt juuri siten kuten sanonkin, en ole lentänyt pois kuin yhdeltä kännykkäfoorumilta, mikä ei ole mikään radiofoorumi ja sieltäkin ihan tahallaan)!
- kicgibanNi
Jankkaamista. Foorumipomon kanssa olet tehnyt sopimuksen, ettet palaa. Se on käänteisesti sama kuin ikibanni.. Kasvojesi säilyttämisen mahdollisuuden soi sinulle terbo herramies kun on. Tosin itse ne tehokkaasti pilaat.
- Eki ....
kicgibanNi kirjoitti:
Jankkaamista. Foorumipomon kanssa olet tehnyt sopimuksen, ettet palaa. Se on käänteisesti sama kuin ikibanni.. Kasvojesi säilyttämisen mahdollisuuden soi sinulle terbo herramies kun on. Tosin itse ne tehokkaasti pilaat.
Terbo kirjoittaa: En pidä sinua edelleenkään kusipäänä. Ethän sinä tahallasi niitä kaikenmaalimman rähinöiksi karkaavia juttuja aiheuta. Tuntuu että jo läsnäolosi riittää. Jokatapauksessa, täälläpäässä on pakko niihin jotenkin reakoida. Minulle kaikenmaalimman kaistapäät tyrkyttää ties mitä materiaalia sinusta. On youtuben uhkausviestejä, äänikirjeitäsi. Tuodaan kuvattavaksi hamettasi jne.. -On minun elämässäni Aivan liika Erkki Mynttistä. Minulla ei ole hajuakaan, miten tällaiseen on päädytty. Nyt kun annoin sinulle vain 1 vuorokauden porttikiellon (2 olisi minimi) Niin alle puolessatunnissa tulee viestisi että, et halua olla missään nimessä sinun riepoteltavanasi Terbo. (elikä pyysin itse päästä foorumilta pois, mutta toisin on näemmä monien kiva väittää)? Tuossa ylläolevassa textissä on ote Terbon meilistä mulle, ainostaan allekirjoituksen jälkeinen pätkä on omaa itseäni! Eki
- tebro
Eki .... kirjoitti:
Terbo kirjoittaa: En pidä sinua edelleenkään kusipäänä. Ethän sinä tahallasi niitä kaikenmaalimman rähinöiksi karkaavia juttuja aiheuta. Tuntuu että jo läsnäolosi riittää. Jokatapauksessa, täälläpäässä on pakko niihin jotenkin reakoida. Minulle kaikenmaalimman kaistapäät tyrkyttää ties mitä materiaalia sinusta. On youtuben uhkausviestejä, äänikirjeitäsi. Tuodaan kuvattavaksi hamettasi jne.. -On minun elämässäni Aivan liika Erkki Mynttistä. Minulla ei ole hajuakaan, miten tällaiseen on päädytty. Nyt kun annoin sinulle vain 1 vuorokauden porttikiellon (2 olisi minimi) Niin alle puolessatunnissa tulee viestisi että, et halua olla missään nimessä sinun riepoteltavanasi Terbo. (elikä pyysin itse päästä foorumilta pois, mutta toisin on näemmä monien kiva väittää)? Tuossa ylläolevassa textissä on ote Terbon meilistä mulle, ainostaan allekirjoituksen jälkeinen pätkä on omaa itseäni! Eki
Ehkä nyt olisi hyvin parempi ettet enää ala sotkea radiohulluja mukaan tähän sinulle paremmin sopivaan "foorumiin" Meille onneksi tuli hyvin selväksi mikä loppujen lopuksi olet.
- ei ikinä
tebro kirjoitti:
Ehkä nyt olisi hyvin parempi ettet enää ala sotkea radiohulluja mukaan tähän sinulle paremmin sopivaan "foorumiin" Meille onneksi tuli hyvin selväksi mikä loppujen lopuksi olet.
Eikö fakta kelvannut vaan ärsytti lisää, en minä sotke yhtäkään foorumia tänne, jos muut lopettavat jatkuvan jankuttamisen ja asioitten tahallisen vääristelyn. Lyön edelleen vetoa ihan mistä joku kusipää vain keksii, siitä että jokainen skootterireissu on ajamalla sillä skootterilla tehty hurjan monesti pohjoiskarjalaan ja yhdeltäkään radiofoorumilta en ole saanut ikinä kenkää, banneja tosin, kuten nämä jatkuvasti jankkaavat tyypitkin. Terbo on hurjan hyvä tyyppi, hän on pitänyt tosi pitkälle minun puoliani, sillä ei hän ole tyhmä vaan todella viisas kaveri ken kyllä osaa lukea rivienkin välistä että mistä se kenkä teillä oikein puristaa? Mm. radiohullujen foorumilta on minua trollanneita tyyppejä saanut kenkää 4-5 tyyppiä, repikää siitä omaa huumorianne, elikä bruno, bi oscari, jaska 99 ja 69 sama hemmo elikä bruno ja pari muuta, en kuitenkaan ikinä minä! ;)))
- 85.15.34.234
älä viitti itkeä. itse tuot itseäsi koko ajan esille. minäminäminä.
- antihistamiinihugo
No ei siihen mitään pelle-ipnumeroita tarvita, jos muutenkin tietää ko Brunon. Tarpeeksi pelle on jo tyyppi itse. Kyse oli vain siitä, että syyllistynkö rikokseen, jos paljastan hänen henkilöllisyytensä. Ko pelle asuu osoitteessa sejase ja on nimeltään sejase. Hetukin on saatavilla ja kuva tarvittaessa.
- avoin kuin ovi
koska olet niiltä saanut potkut, koska itse tahallasi halusit.
- totta
Terbo kirjoittaa: Minä saan tolkuttomasti, tarpeetonta informaatiota, sinun tekemisistäsi ja kirjoituksistasi, henkilöiltä jotka pääsääntöisesti vain hakevat lisää
rähinää nähtäväksi toivoen että minä olisin ihminen joka saa sinut "nurin" ja hiljenemään.
Kai moni hakee, että esittäisimme jonkun näytelmän jonka seuraamisesta he nauttisivat.
Tuossa yllä on uusinta faktaa Terbon kirjoittamana, enempää en ota näihin kantaa enää, antaa Terbon olla rauhassa ja kuskaa vaikka housuihinne jos ahdistaa? Eki
- onko
Näistä Terbon kirjoituksista kaikki selvenee, elikä tietyt ns. radioharrastajat aiheuttavat trollauksillaan tarkoituksellisesti viestiketjun joihin otan osaa puolustautumalla, sitten he valittelevat Terbolle että nyt on tätä ja nyt sitä, elikä kuten Terbon kirjoituksista käy täysin selväksi, ainoa päämäärä on saada minut syystä tai toisesta pois foorumilta, keinoja kaihtamatta? On säälittävää että aikuiset miehet menevät Terbolle itkemään minusta ensin aiheutettuaan epäsopua foorumilla. Itse en ole käsittääkseni tarkoituksella koskaan aloittanut mitään viestiketjua siksi että olisi tarkoitus haukkua ketään, tai saada rähinää aikaiseksi. Täällä asia selviää vieläkin paremmin, mm. tämän viestiketjun pmr puhelijuttujen alussa, vastailin täysin asiallisesti kaikkiin pmr juttuihin, kunnes huomasin ja etukäteenkin jo aavistin että aloitetaan tarkoituksella asiallisesti ja sitten repee, kuten myös kävikin. Minä olisin jatkanut edelleen asialinjalla, mutta katsoin oikeudekseni sanoa varsinkin täällä suomi24 foorumilla suhteellisen suoraankin takaisin, huom. minä en ole näitä toisten mollaamisia aloittanut, vaan kyllä se aloitus on tullut aina muualta? Onhan tää jotenkin käsittämätöntä että yksi ukko voi olla meikälisen mukaan todella suosittu mikä ei tietyille isännille sovi millään ilveellä hahahaah, voi teitä ja voi meitä! Eki
- feikki
Jos ne onkin feikkejä kuten väitetään mm. moporeissuista pitkin suomea ja pmr ennätyksistä, mietippäs sitä ja hyvät yöt! Eki ;)))
- ei hami oulusta
Ei ei, nyt varmaankin "joku" on nähnyt ihan väärin, sehän oli hinauksessa pikkuauton perässä .. arvaappas oliko kova paikka kun kaveri yltyi ajamaan moottoritiellä 140kmh, elikä ylinopeutta ja minä tietysti leuhkimaan porukoille että olen ajanut mopolla 140kmh. Sitten tuo pmr ennätys, en tiedä mistä sinne listalle on minun nimi vedetty, tosin olin mäellä silloin mutta pmr puhelin oli kiinni ja minulla oli parempaa tekemistä, painelin yhtä misukkaa varastokopin katolla, ei siinä paljoa pmr:t tulleet mieleen. Ne valokuvat mitä on moporeissusta eivät ole lainkaan minun, vaan kaverin prätkäreissulta ja silminnäkijä havainto on ollut jonkun Oululaisen mielisairaalasta karanneen pahaa unta, jotenka kannattaako näistä jauhaa täällä enempää? Toki ymmärrän että jos ukko on ihan lartna moro, niin tulee kaikenlaisia harhanäkyjä kun on pumpattu mömmöjä nuppi täyteen. Etkös sinä ollut juuri se pösilö kun vedit kesäpäivillä taskumatista silmät sirillään viinaa räyskälässä elikä ns. viinamäen miehiä. Kaikki on todellakin niin sontaa kuin ikinä voi kuvitella ja sitähän Oulunkin puolessa on riittänyt, etkä malta lopetta varmasti tätä jauhantaa vielä vanhainkodissakaan, hourulastakin käsin tunkesit omia harhanäkyjäsi tänne radiofoorumeille minkä kerkesit, oliskos Oulun ukko kateellinen sairaudessaan toiselle Oulun ukolle, hyi ettäs kehtaatkin ... ;)))
- oulun pelle hami
Hei, annahan mie kerron siul yhen jutun: aikoinaan yks tunnettu kaveri ihan tuttukin kirjoitteli saunafoorumilla että mulla olisi kuulemma laiton xp käyttis kuten siihen aikaan suunnilleen joka toisella oli. No minä otin lompakkoni framille ja vedin luottokortit esille sillai mukavasti ja parit 500:n euron setelit, lähetin ne kaverille yv:nä ja kirjoittelin perään, että eiköhän näillä yhden käyttiksen mahtane saada? Kaveri vittuuntui kuulemma siitä kun työttömälle miehelle lähetellään moisia kuvia, viittuuntui niin että laittoi sen kuvan yleiseen jakoon, olisikohan saanut jonkin kateellisuuskohtauksen tai paskahalvauksen, semmoista se elämä on, semmoista se näkyy oulun hamillakin olevan, kun ei elämässä ole yhtään mitään, täytyy yrittää vesittää sitten toistenkin jutut mitään keinoja kaihtamatta, häpeä perkele koko pelle, olet häpeäpilkku koko hamiporukoille!
- voittaja
Voin mie vielkin kertoo yhren jutun, kun nyt tähän istahdin: oli perinteinen noitarinki kisa taas viimekeväällä menossa, no minäkin olin kavunnut tuohon laskettelukeskuksen mäjelle papa 77:n kanssa. No yritin tietty saada mahdollisimman paljon yhteyksiä että voisi jotenkin pärjätä kisassa, kuulin kuinka kuuluvuusalueelta joku jutteli toiselle, että toi zero on saatana voittanut jo kaksi kisaa ja kerran tullut toiseksi, ei anneta sille täältä yhtään asemaa. No minä tunnettuna sitkeenä ukkona kiipeilin oikein vielä n. 10m mastoon ja alkoi tulemaan asemia Virosta ihan kuin vierestä, eikun listalle vaan ylös ja koko kaksituntinen käytettiin hyväksi .... aikanaan tulivat tulokset sitten sivustolle ja niinhän sitä jälleen voitettiin kolmannen kerran ykköspallisija. Nyt ei sitten tarvitse jarrutella tulevana noitarinkikeväänä, olen myynyt kaikki radiolaitteeni pois, kaiken kukkuraksi sanoin lupanikin irti, joten enää ei ole Eki se mäen kingi kuten Terbo kirjoitti jonkun kirjoittaneen omalle yhteyslistalleen minusta öhöm öhöm!
Koittakaa nyt senkin torvet keksiä joku IHAN oma nickinne, vai onko jo alkoholilla muilla päihteillä pistetty taas niin polla sekasin, että ollaan aivan harhojen vallassa...
Oikein omaa kivaa näyttää teillä taas olevan viikonlopun kunniaksi...- mopo-mies
Joo, ihan jopa säälittää nuo tyypit ketkä täällä mulle muhkaavat, selväjärkinen tuskin sitä yötäpäivää tekisi ja kun eniten näitä tippuu juurikin viikonloppuisin, täytyy olla mömmöjä tai alkoholia nuppi täynnä sekä ihan reilusti vielä kustakin. Ensin vuositolkulla väitetään hulluna että skooteria on kuskattu pakulla ja nyt sitten väitetään että sitä onkin ajettu (kumpaahan sillä on tehty)? Olen joutunut jopa tv poliisin ratsiaan, saamatta mitään muuta sanktiota kuin kirjallisen huomautuksen 55kmh nopeudesta 40kmh alueella. Poliisina oli tämä "Aslakki" ja se muija sekä tuttu prätkäpoliisi sarjaa seuranneille, elikä Vantaan poliisi kytiksessä Hyvinkäällä. Kukaan ei kysynyt sanallakaan mitä mopo kulkee, vähennettiin vain -3kmh mahdollisen tutkavirheen takia ja "Aslakki" huusi vielä maijaan, että tälle ei sitten mitään erikoista tarkoittaen minua ...puhallus sekä haku 0 ja prätkäpoliisi kysyi ihan pokkana että mites sun mopokortin laita on, no eihän sitä titenkään tsrvihe kun se on 85 ja sen jälkeen syntyneille. http://www.youtube.com/watch?v=nxDurknFg2g&feature=related
- fillaristi
Koita nyt kele päättää mitä kirjoitat, en ole tehnyt mitään laitonta sinun väittelysi mukaan, väität ihan sikana että skootteri on kuskattu joko pakulla tai peräkärryllä, mitä laitonta siinä silloin on vaikka se olisi 500cc hahahahah? Itseasiassa mulla oli kauan sitten viritetty skootteri kun niitä muutenkin on ollut vuosi ja skode, elikä 6-7 skodea viime kesään mennessä, nyt ei ole mitään, möin juuri pois ja tilasin kunnon hybridifillarin, saa itsensä pysymään paremmassa kunnossa kuin mopon kanssa!
- proff trimek.
Mihinkäs oireisiin tuota hybridifillari-nimistä lääkitystä käytetään, moniko milligrammaista on?? mulla on sellaista kun Levadron 25mg, jos en ota niin konttailen ja kerään muurahaisia paitti en talvella muuta kuin konttaan kun ei oo murkkuja, se harmittaa, nyt on otettava taas pilleri.....
- bruuno
Ei sitten millään... Kun ei niin ei... Mene jakeluun ja toiminnaksi eräillä tämä provoamisen merkityksen ymmärtäminen ja siihen reagointi.
Kyllä se niin on että näissä asioissa tarvitaan kaksi puolta. Se joka lopettaa ja se joka (koko ajan) aloittaa nämä uudestaan.
Spluut!- näin se on
Et sitten millään tajua sitä että kun halusin lähteä radiofoorumilta pois, niin olisitte nyt niin helvetin tyytyväisiä, mutta ei ... pitää seurata kuin hai laivaa perässä suomi24 foorumille ja juuri minun kimppuuni? "Rakastatteko" te niin saatanasti edelleen minua kun ette malta jättää millään ilveellä rauhaan edelleenkään (Jukkiksen kommentointista sanafoorumilta lainattu ja muunneltu kommentti). Moni tyyppi olisi moisesta hurjasta suosiosta todella otettua, mutta niin olen minäkin ja mitä enempi jauhatte tätä sontaa, niin sitä naurettavammaksi itsenne teette, vaikka olettekin anonyymeinä! Eki
- samassayhtiössä
Mopo näkyi olevan vielä tuolla roskakatoksessa kun äsken kävin heittämässä roskapussin sinne. Koska se ostaja noutaa sen?
- junailija
Ei se ole ikinä ollut siellä ennenkään, vaan mopokatoksessa mihin et taatusti pääse sisään huomaamatta, on lukittu ja hälyttimellä eikä sinne näe sisään kuin avoimesta ovesta (on siellä kaksi skootteria mutta kumpikaan ei ole minun), loput mopot seisovat kunkin parvekkeitten alla kun eivät sovi tai eivät viitsi maksaa kopin avainpanttia. Hain avainpantinkin 20€ pois perjantaina, kun skode meni viikolla Riihimäelle uudelle omistajalle viallisena kylläkin, elikä m8 kierteellä oleva neliventtiilikannen tulpan oudot kierteet iridium tulpille sökönä. Piti oh3jf.n koneistaa siihen helicoil kierteet, mutta eipä ollut tilaa niille, kun 4:jä venttiiliä on niin liki tulpan ympärillä enkä viitsinyt ostaa uutta 90€:n kantta ja ruveta siihen tunkemaan käytettyjä venttiileitä. Jos jollekekin jäi epäselväksi mikä on ns. hypridipyörä, niin se on harjoituskilpapyörän/maastopyörän ja citypyörän risteytys, elikä 28":n vanteilla/renkailla oleva ns. matkapyörä mm. reissaamiseen ja saa porukat taas kesäksi uutta arvuuttelua että ajoiko se äijä fillarilla Lieksaan, vai veikö mm. junalla?
- MitähänHarrastais
Kun ei kävis hybridipyöräilyssä samoin kuin siinä purjelentoharrastuksessa. Muistatko, kun hehkutit foorumilla, mutta sitten rupesikin pian huimaamaan. Ei ollut lääkitys kunnossa, eikä pää kestänyt vaikka persse on kestäny mopolla Heinolaan ja takaisin. Lyönpä hatullisen vetoo,että pyöräily loppuu ennenkuin alkoikaan.
- samassayhtiössä
Minä en ymmärrä että mitä noissa hypridi pyörissä oikein on loppujen lopuksi eroa tavalliseen vaihde fillariin, paitsi hinta. Eikö niitäkin kuitenkin pidä polkemalla viedä eteenpäin ja shimanon vaihteilla lienevät?
- oh ukko
Kyllä Hyvinkään keisari on senverran mätä tyyppi, ettei se näitä foorumeita mihinkään halua jättää. Jos "mies" haluaisi mielenrauhan ja olla omissa oloissaan, et näitä foorumeita lukisi etkä vastailisi. Totuushan on että nautit näistä sinuun kohdistuvista kirjoituksista, etkä voi elää ilman niitä. Jos todella haluat olla se hyvä tyyppi", pysy erossa näistä. Älä vastaile ja provoa takaisin, sinut unohdetaan parissa päivässä kuten tuolla eräällä radioforumilla, josta sinut potkittiin pois etkä sinne enää pääse kuin uudella ip osoitteella ja aivan eri nikeillä mitä olet käyttänyt.
Touhusi on niin läpipaistavaa kuin se erään stripparin alusasu, josta en nyt enempää puhu. Se yksinäisyys mitä vanhana ukkona vietät, käy sinulle raskaaksi. Siksi haet näitä foorumeita, missä voit provota ja kurjuuttasi ilmi tuoda. Jos forumeille vättämättä mielesi tekee, mene vaikka etsiin itänaapurista sopiva, siellähän niitä ihanaisia venakkoja on riittämiin. Mutta älä Viron, siellä sinut tunnetaan näistä laittomista pmr yhteyksistä. - nuorekas mies
Ensiksikin minut on opetettu pienestä pitäen vastailemaan minulle esitettyihin kysymyksiin, mikä muutenkin kuuluu ihan yleissivistykseen (no suomessa kun ollaan, niin moni vastailee nokikkain vasta pienessä pierussa), kun suomalainen mies ei puhu eikä pussaa ilman viinaa! Elikä olen todennut että blogiini tuli linkki mikä johti tänne katsomaan itseeni kohdistuvaa herjaa, tosin se poistettiin yläpidon toimesta heti, mutta tänne oli jo kiitänyt huippunopeasti muitakin mollaajia ja tässähän tätä nyt sitten ollaan. Eikös asia menisi asiallisemmin niinpäin, että minulle annettaisiin tämä ihmisille kuuluva sivistynyt rauha olla siellä mihin meneekin? Huom. en ole missään olosuhteissa tulossa yhdellekään radiofoorumille, ei ole haluja, ei ole radioita eikä ole kohta kooliakaan kun se on pyydetty karenssiin. Ikääni katsoen millä ei ole siten mitään merkitystä kun on saanut olla kunnossa toistaiseksi, jos tuntee itsensä nuorekkaaksi sekä on nuorekas, niin ei minulla ole mitään valittamista, sillä olen elänyt lapsuuden, teiniän, keskiän ja elän nyt tätä ikää, kun moni tuttu on jo siirtynyt ajasta ikuisuuteen 30, 40, 50 jne vuotiaina ja jopa vieläkin nuorempana, katson tämän aina paremmaksi vaihtoehdoksi kuin sen toisen mahdollisen. Siinäkään ei ole mitään valittamista että kelpaan tarvittaessa jopa n. 30-35 ja siitä ylöspäin oleville nuorehkoille naisille, en vaan ole katsonut tarpeelliseksi kaiken mahdollisen sillä rintamalla koettuani enää sitoutua, toki täällä käy ihan joka ikinen päivä huomattavasti minua nuorempi nainen kylässä joten yksin en kuitenkaan ole enkä yksinäinen, hyviä ystäviä on ympäri suomea ja sitten te pidätte minut virkeänä ketkuillanne, ihan oikeasti!
- osarillatoki
Saako niitä nettattilasta 14vrk:n palautusajalla?
- Eki....
Toisekseen, miksi minun pitäisi pysyä joltakin foorumilta pois, olen itse valintani niitten suhteen tehnyt, en lähtenyt kahteen uuteenkaan radiofoorumiin mukaan poistuessani vanhalta (käväsin molemmilla mutta samalla tuli tunne ettei nää ole mulle ja kun sieltä sai kummaltakin tuhottua nikkinsä niin ok. Nyt olen täällä mutta vaihdan aihealuetta, tietäen kuitenkin että riidanhaluisimmat seuraavat taakuuvarmasti perässä kaikkialle, elikä siinä mielessä ei hyödyttäne, mutta kun en rekatulla nikilläni mene sinne ja käyttäjätunnushan voi olla ihan niinkuin täälläkin, ihan mikä vaan .... Nyt poistun Hyvinkään yöelämään aamuun asti, en kuitenkaan juottoloihin vaan duuniin, ihan laillisiin semmoisiin jotenka hyvvee yötä!
- kiggipanni
No sinullahan on terbolta selkeät ohjeistukset...
"***ps: Mynttiselle, kun kuitenkin luet. Älä helvetissä enää yritä millään random nikeillä tänne. Tarjoudun vaikka antamaan henkilökohtaista terapiaa, mutta
älä minkään interwebin kautta minua enää ikinä millään tavalla häiritse.
kirjoittele vaan niitä kysymysmerkkejäsi muualla, kiitos?? ****"
- TUSSUTTELIJA
Tuota on toitotettu ja ihmetelty että miksi Terbolla on oikeus kirjoitella oikein punasilla ja nimelläni moisia foorumille ja minulla muka ei esim. täällä laittaa asiallisia viestejä esille? Nimittäin minä en ole ainoatakaan kysymysmerkkiä Terbolle lähetellyt enkä takuuvarmasti ikinä halaja yhdellekään radiofoorumille takaisin. Tuo kirjoittamasi asia on keskusteltu Terbon kanssa ja hänen otteitaan on ollut paritkin julkisuudessa, eivät kovin maarittelevia ole juurikin näitä trollaajia kohtaan, joihin lasken myös sinut ehdottomasti. Terbo on erittäin hyvä tyyppi eikä meillä hänen kanssaan ole pienintäkään erimielisyyttä asioista, kaikki on ok, riittää että tämä täällä oleva sonta lopetetaan, niin olen kuin paratiisissa sen jälkeen (tarkoittaa hyvää elämää mihin ei varmasti enää kuulu mitkään radiot tai radiofoorumit, olisin lopettanut ne ilman teitäkin)! Eki ja nyt yön selkään tassuttelemaan noin 5km! ;)))
- 101v pappa
Aivan, "sieltähän tulikin oikeata asijata", et sitten kartoittanut näitä vuosikaudet perässä jahtaavien tyyppien mielentilaa, sillä yksikseenhän oletettavasti kukaan terve immeinen ei kinaa, trollaa eikä provoa, nytkin vaihdoin täällä aihealuetta kun ei ole mieltä olla olevinaan radioharrastaja jos ei oikesti sitä ole. Vaikka olisikin niin kyllähänne jutut muutaman asiallisen pmr kirjoittelun jälkeen muitten toimesta on kääntyneet juurikin tälle linjalle mitä täältä on luettavissa! Mutta sallikaa minun jättää tämä topicci siten ettei tänne minusta tunketa mitään pa5kaa enää, eikä taas tulla pitämään samaa peliä täällä muualle missä olen ottanut osaa mm. valokuvaukseen jne! Kun on näitä valelääkäreitä sun muita kallonkutistajia niin sinä olet oikein valeopiskelija ja lisäksi näyt olevan oikea valopääkin, joten ihan vapaasti vaan ja hyvvee yötä sekä huomenta ja hyvästi! T: 101v pappa! ;)))
- Harrastus vaihtuu
SE valokuvaus on hyvä harraste. Muistamme kun foorumilla esittelit ikkunasta ottamaasi kuvaa, missä valitit epätarkkutta, kamerassa. Siellä sinua valistettiin, että kamera on tarkentanut niihin katoksen vieressä oleviin oksiin, siksi huono terävöinti. Kannattaa artikuloida oikeiden kuvaharrastajien kanssa, minkähän sekasorron siellä saat aikaan. Odotamme innolla !
- kumma juttu?
Niinpä, et ole koskaan mieltänyt että kinoihin, riitoihin ym vastaaviin tarvitaan aina vähintäinkin kaksi osapuolta, eikös olekin kumma juttu ... ;))
- Osa-aikakinaaja
Yleensä tarvitaan kaksi, mutta on se nähty tälläkinpalstalla onnistuvan yhdeltä. ;)
Ainakin jos lääkkeet on unohtuneet ottaa. - Eki....
Oletteko te kaikki tänne pesiytyneet radiofoorumilta kun kuulin yhdeltä foorumin kaverilta, ehkäpä eniten siellä kirjoittaneelta, että foorumi olisi näivettymässä? Pääsen halutessani itsekin lukemaan, mutten kirjautumatta näe miten ne uudet aiheet lisääntyvät tai pyöriikö muutamien jutut vain samoissa aiheissa? No on se teille sitten harmin paikka mikäli foorumilla on käynnissä enempikin hiljaiseloa, itse en sinne todellakaan kaipaa, kuten olen todistellut sitä jo useamman kerran! Eki
- roogerpiippi
Mikäli tarkoitat äskeisellä KRH:n foorumia, ei se ole näivettymässä, käyttäisin mieluummin sanaa tervehtymässä. Se on nyttemmin palautunut pelkästään hyväksi radioharrastajien keskustelupaikaksi, jossa monipuolisesti tietoa ja kokemusta vaihdetaan hyvässä hengessä unohtamatta huumoriakaan. On se harmi ja kumma, kun tällainen muutos pääsi tapahtumaan juuri samaan aikaan, kun sinut sieltä poistettiin.
- Eki...
No hyvä niin, se kaveri ken totesi tuon ettei siellä juurikaan uusia aiheita paljoa tule nykyään, on tyyppi ken ei varmasti puhu pa5kaa ... hyvä kun sitten on mieluinen paikka, semmoistahan minäkin sen toivoin olevan ja se olikin pitkiä aikoja kunnes tulivat nämä tietyt hemmot lähinnä edesmenneeltä saunafoorumilta sinne mölyämään ja trollaamaan jne sekä vetivät heikkopäisimmät mukaansa siihen mitä en nyt enää ihan leikiksikään kutsuisi! Eki
- eipemaria
Ei kai KRH:n fooorumi näivety sillä ei siellä tällaisia teinien suunsoittoa esiinny eli siellä ei ole näin sairasta sakkia kuin mitä tänne on pesiytynyt, radioharrastajat erikseen! täällähän ei radioharrastuksesta edes keskustella.
- HYVÄ mr HYVINKÄÄ
Niin, harmittaa se että unohdukseen olet joutunut Pomon sivustolla. Ja siellä on nyt tosi oikeata harrastemenoa. Jotkut kaipaa toki söheltäjää sinne, on niin kuivakkaa siellä. Hyvä että expertistä saat cash ostaa, ilman palautusoikeutta. Ja sait lopulta palautettua osto-oikeutesi muihinkin kauppoihin. Ja hyvä että tuon osoitteesi itse esille toit, jos jollekin vaikka tulisi mieleen jouluksi uusi hamonen toimittaa. Kauppa käy ja henki haisee.
- Brumorfi
Olet kai sitten lähtenyt töistä yhtä vapaasti kuin foorumeiltakin, senhän ymmärtää. Se kertomasi paniikkihäiriö onneksi sitten myöhemmin hoitui, ja vaikutti vain hiukan harrastamiseen. Kysy siitä foorumijutusta hyvältä kaveriltasi, Pomolta. Vaiko ? Palauttelit tosiaan vähän liikaa aivan ehjiä ostamiasi tuotteita kauppoihin, ja jouduit häirikkölistoille. Hyvä että taas on kaikki kunnossa niin ja myös elämässä. Mutta yksin siellä hybridifillarin kanssa, vai joko peruit sen kaupan. Ja kysy jotain valokuvauksesta, onko se N8 hyvä kamera ja puhelin ?
- Eki....
Brumorfi kirjoitti:
Olet kai sitten lähtenyt töistä yhtä vapaasti kuin foorumeiltakin, senhän ymmärtää. Se kertomasi paniikkihäiriö onneksi sitten myöhemmin hoitui, ja vaikutti vain hiukan harrastamiseen. Kysy siitä foorumijutusta hyvältä kaveriltasi, Pomolta. Vaiko ? Palauttelit tosiaan vähän liikaa aivan ehjiä ostamiasi tuotteita kauppoihin, ja jouduit häirikkölistoille. Hyvä että taas on kaikki kunnossa niin ja myös elämässä. Mutta yksin siellä hybridifillarin kanssa, vai joko peruit sen kaupan. Ja kysy jotain valokuvauksesta, onko se N8 hyvä kamera ja puhelin ?
Niin, kyllähän duunista voi lähteä ja vaihtaa paikkaa jos ei työ miellytä, silloin kun niitä töitä oli vielä tarjolla hurjasti, vartijan hommissa olin kuitenkin suht' pitkään ottaen huomioon, että 16h ja 2vapaata ja taas 16h sekä vapaat, viikonloppuina 12h, kyllä se alkoi puulle maistumaan 8:n vuoden jälkeen ja huono palkka, menin Ahlströmin lasivillatehtaalle jolloin palkka kolminkertastui verrattuna vartijan palkkaan. Elikä niinsanotusti "sätäkoneitten" käyttäjäksi, elikä kone käärii ja pakkaa lasivillamatot ja neljä konetta huolehti linjalta tulevista lasivillamatoista, kaksi varalla säädetty seuraavalle tuotteen koolle, oli mukavata hommaa alussa kun kaulus ja hihat hankasivat ihon verille, kun lasivillaa tarttui niihin (pölyä), ei siellä jätkät pysyneet, itse olin 4 vuotta siinä duunissa. Kamerana itsellä Sonyn paras pokkari elikä dsc hx9v 16.2mpixel, 16 x zoom, panoraamakuvaus, 3d kuvaus, full hd video jne, toki noksun n8 on edelleen, on ihan hyvä kun sain belle päivityksen pojan kautta ennenaikojaan, myös edelleen noksu n8:n kamera on paras älypuhelimien kamera. En ole perunut kun en ole tilannutkaan mitään fillaria ... pitihän teitä hieman höynäyttää, kyllä skootteriin on asennettu uudet kalut tulpan kierrevian sijaan! Käyppäs joskus katsomassa kuinka ihmiset ottavat ilman mitään ostoaikeita kokeiltavaksi yhtä sun toista tavaraa, palautusmäärät ovat huikeita, itse olen joitakin tuotteita 14 vrk:n oikeudella palauttanut kuten suomessakin erittäin moni tekee muissakin nettimyymälöissä, en käsitä mitä ihmeellistä näet siinä. Eivät laskeneet kanta-asiakastaan pyynnöstä edes pois, elikä olen heille ollut enempi hyvä kuin huono asiakas, kuitenkin! Eki
- 3+16
31 käyttäjää paikalla :: 7 rekisteröitynyttä....... ja noin viidessäkymmenessä ketjussa aktiviteettiä neljän päivän aikana. Ja oikeaa asiaa, ei hamosia, Paukajan majoja, mopot peräkärryssä, ym. sekoomisia. Näin asiallinen keskustelu etenee siitä huolimatta, että hyvi/zero/eki ei tuo esille höpö tarinoitaan. Että jos Meikäläinen
nikiltä sitä infoa saat, niin vedättää sinua samoin kuin hameen ostossakin. Näin siis Radiohullut foorumilla, mistä pääsekoilija on potkittu pois. - Eki...
En ole Meikäläiseltä saanut infoa, hänhän on käsittääkseni yksi perustajajäsen radiohullujen jutuissa, ei liene vaikeaa katsoa kuka siellä on eniten textiä näpytellyt, ei hän ole meikäläinen.
- kanta_asiakas
Silllä hypridillä voisi tehdä jotain hyödyllistäkin, pientä liksaa vastaan. Mutta liikaa ei sovi ottaa ettei verottaja käy eläkkeelle... Hopihoolista tai nettannttilasta saisi varmaan tilaamalla skootterin tuulisuojan ja lumikolan..
http://www.mese.fi/forum/userpix/6306_pimp_my_ride4_1.jpg- ledivaloo
haha!! Tuohon saa kiinni ne paskat leditaskulamput, puhumattakaan laittomista laserosoittimista.. Näkee työnsä päälle. Pojan kautta voisi ehkä saada jonkun päivityksen nokiaan jolla löytäisi lumikasat niiden paskojen ledilamppujen hyydyttyä.
- Brumorfi
*** Eivät laskeneet kanta-asiakastaan pyynnöstä edes pois, ** Eivät päästä pois, ei foorumeilta ei kaupoista ei.................. ei pyynnöstäkään ! HEH ! Ei päästetty, ei, kunnes lopulta joutui. Tiedetäänhän me ettei fillarointi kävisi, kun se mopoilukin on ollut vähän huonoa. Ei päästä ficorakaan, kohta pakolla työntää kutsun takaisin.... että hohhoijaa taas kerran.
- kuukausierä eli
Osamaksuostajat ovat netanttiloiden ja hopihoolien kulmakivi, sieltä ne voitot kääritään. Ei sellaisia haluta pois päästää.
- Eki...
Kylläpä te olette tosi veijareita, ei päästä tosiaan ficorakaan, kun ei ole edes pyydetty päästämään hahaha ... ihan oikeasti vantaan hobby hallissa sanoin infopisteen hoitajalle että olen ostanut teiltä n.15 vuodessa ainakin 20.000€:n edestä monet taulutv:t, monet tallentavat digiboxit, polkupyöriä, skoottereita ainakin kolme ja kmeroita lukemattomat määrät sekä kaikkea muuta rihkamaa ja kun palautesten takia pistetään hetkeksi harkintaan, niin ei tarvitse harkita, poistakaa vaan tilini kokonaan pois, mutta eivät ole poistaneet, tosi mikä tosi. Terbo mainitsi taannoin mulle ettei hän poista minua millään ilveellä, ainoastaan jos teen jotain peruuttamatonta, mitä en tehnyt, mutta pääsin kuin pääsinkin pois, silti kun heillä oli minimi banni 2vrk:tta sain ainoastaan yhden vrk:n, sekin kertoo suhteellisen paljon, siihen banniin minä meilasin etten halua olla sinun (Terbon) pompoteltavana, joten voit poistaa koko tunnukseni ja niihän hän poisti. Egsise sai samaan aikaan bannia 2vrk:tta mutta lähti myös omasta pyynnöstään pois! Voin ylpeänä todistaa että jos aletaan katsomaan sitä ken on mopolla vedellyt pisimmät siivut näiltä nurkilta, niin ei minun reissuillani ole pienintäkään jakoa eräälle todella tunnetulle hamiukolle siinä touhussa, hänellä on ainakin kolme skootteria ja hän on hieman nuorempana kiertänyt mopolla liki kaikki suomen kaupungit. Arvatkaapas piruttanne kuka tämä erittäin kuuluisa ukko mm. 99:ltä on, asuu tässä noin 20km:n säteellä ...
- mopokortti on
Näin se Eki täälläkin kaikkia hölmöjä vedättää ja heh heh hah hahhaaaaa se naurattaa. Halvat on huvit. Sitten ei pitäisi itkeä kahdeksasta vuodesta jne...... kun itsekin myöntää aiheuttavansa, aloittavansa. Oikeastaan nautinkin............ näinhän se meni.......... Kyllä tuolla menolla pärsseessä monon kuva monista paikoista on vaikka kuinka selttäisi. Arskahan se kova mopomies on ja sakusaku toinen. Ja hessukin 3ru oli aika menijä. On niitä niillä kulmilla.
Ja hyvät on laitteet, kamerat jne koheltajalla, osaispa vaan käyttää niitä. - Eki....
Ei tullut oh3wm elikä Keke, hän on mopoillut hurjat määrät kilometrejä, on yhden vanhempi mopo täynnä eri kaupunkien tarroja, kysyin että etkai ole käynyt noissa kaikissa mopolla, sanoi että takuuvarmasti on, elikä ihan Lappia myöten ainakin 30 eri kaupunkia ... on se Keke ollut kova ukko ja onhan hän muutenkin semmoinen rakentelija ollut että toista saa jonkinaikaa etsiä. Se "itku" on enempikin hurjaa ihmettelyä että miten vitu55a porukoita jaksaa liki kaikki yhden ukon siat kiinnostaa, täällä näkyy olevan tallennettu muutamilla vuosien vuosien takaa pilkutkin kirjoituksistani haahahha, ei satana ... mitäpä tässä muuta voi, antaa palaa vaan lisää kun kerran ette osaa pysytellä siellä rauhaisella radiofoorumilla vaan tulette hakemaan tänne elämätä!!! Eki
- H2OIKE
"Egsise sai samaan aikaan bannia 2vrk:tta mutta lähti myös omasta pyynnöstään pois!"
Mistäs sinä tämän tiedät? Onko foorumin ylläpito tai itse Pomo tietovuodon lähde? Tai tämä meikäläinen, joka aina sinua nuoleskelee sieltä.- Eki...
Egsiseltä itseltään tuon lähdön, bannihan on minimissään 2 vrk:tta, poikkeuksen Terbo totesi tehneensä kohdallani: ....... Radioasioistahan minä olen pudonnut kuin eno veneestä median vuoksi.
Eiköhän se ip-bannikin sieltä kohta katoa.
TerHo
Että kirjautuminen onnistuisi hyvät ystävät ihan koska vaan, tuon viestin pätkä on jo samalta ajalta kuin Terbon muutkin viimeisimmät viestit, mutta älkää peljästykö, en ole tulossa foorumille! Eki - Eki....
Eki... kirjoitti:
Egsiseltä itseltään tuon lähdön, bannihan on minimissään 2 vrk:tta, poikkeuksen Terbo totesi tehneensä kohdallani: ....... Radioasioistahan minä olen pudonnut kuin eno veneestä median vuoksi.
Eiköhän se ip-bannikin sieltä kohta katoa.
TerHo
Että kirjautuminen onnistuisi hyvät ystävät ihan koska vaan, tuon viestin pätkä on jo samalta ajalta kuin Terbon muutkin viimeisimmät viestit, mutta älkää peljästykö, en ole tulossa foorumille! EkiVoin ainostaan paljastaa että Terbo on lähettänyt erittäin luottamuksellisen linkin omiin media alan koulutuksiansa koskevan, on niin paljon upeata tietoa sekä kuvaa ettei sitä äkkinäinen uskoisi, Terbo on hienolla alalla, mutta tämä tieto on sekä pysyy vain minulla luottamuksella, elikä sitä en minä levittele näille enkä millekään saiteille! Eki
- LuottamuksellaEkille
Eki.... kirjoitti:
Voin ainostaan paljastaa että Terbo on lähettänyt erittäin luottamuksellisen linkin omiin media alan koulutuksiansa koskevan, on niin paljon upeata tietoa sekä kuvaa ettei sitä äkkinäinen uskoisi, Terbo on hienolla alalla, mutta tämä tieto on sekä pysyy vain minulla luottamuksella, elikä sitä en minä levittele näille enkä millekään saiteille! Eki
Hyvä, Eki on luottamuksellinen...hih. Katso samalla ja kerro hänellekin että opettelee sivistyssanoja, sanojen yhteenkirjoitusta jne........ mitenhän nyt sitten vaikka reakoida. Sinä se olet paras salaisuuksien säilyttäjä, ei moni olisi pomosta uskonut, että noin !
- psykopiskelija
No, on aina hehheh hahhaa vaiheita ihmisillä. Se maaninen.
Sitten on tämä vaihe; **näistä on itse valmis, on nniin helvetin helppoa määkiä ns. puuntakaa, mutta taitaa siihen sitten jäädäk*** Se depressiivinen.
Nyt kai taas mennään tuota ekaa hehheh. Pian taas toista. Miettikääpä näistä kuka tämän menon aina aloittaa-ja sitten jatkaa.- elämässäeteenpäin
Pitäisköhän teidän pemariharrastajien siirtyä siitä pmr-kapulasta itkuhälyttimiin?
- Eki....
elämässäeteenpäin kirjoitti:
Pitäisköhän teidän pemariharrastajien siirtyä siitä pmr-kapulasta itkuhälyttimiin?
Sitähän kannattaa kokeilla, täällä Hyvinkäällä löytyy hyviä itkuhäläreitä ihan kirppiksiltä kohtuu hintaan!
- oh2eki
No voi herran pieksut, minähän olen kirjautunut ollunna kaiken aikaa foorumille, ei minun tarvitse itkeä eikä tulla toista kertaa. He heh ....ehe ehe! ;))) oh2eki
- Santa Krismas
Mitenkä meinaat, Erkki joulua viettää? Onko tillbehööriä pöydässä, entä ystäviä ja sukulaisia? Vaiko pelkkiä kylmiä radion raatoja?
Hauskaa uutta vuotta! - Eki....
Kyllä pojat tulevat tuohon saman pihan taloon, missä poikien äiti asuu ja tietty minä menen myös sinne, yhdessä perheen kera on joulut vietetty aina, elikä jouluruokia, jouluinen tunnelma ja hieman joululahjoja. Radioita ei ole tälläerää yhtään, mutta varmaankin keväällä hommaan hamikapulan jälleen, entistä ehomman tietty! Kiitti asiallisesta kommentista ja myös hyvät joulunajat sekä piakkoin vaihtuvat hyvät uudet vuodet! Eki
- 12+1
banaania on näemmä jaettu. oisko osunut hyvinkäällekin...
- kolapartio
Oho onko tosi.
- hyvähyvä...
kolapartio kirjoitti:
Oho onko tosi.
kyllä se siltä näyttää. eihä se keskustelu tänne kuulunutkaan.
- ratio
hyvä, rauhoittuu tämäkin ja päästään taas radioaiheisiin.
- se naapuri
Täsmälleen samaa mieltä, radiot kehiin vaan ja kaikenmaailman hupakot lärvi kiinni aihealueeseen kuulumattomista asioista!
- serif
Tulihan luettua aika uskomattomalta tuntuvaa "ajojahtia" yhtä käyttäjää kohtaan, tämähän on elektroniikka osasto, ei mikään toisten ihmisten mielivaltainen haukkumis eikä vääristelyfoorumi, koittakaas nyt mennä sisimpäänne miettimään mitä mölyätte, on aika köyhää teidän sivistystasonne, itseasiassa huomaa selkeästi että yksi-kaksi kirjoittajaa sotkee oikeaa aihealuetta aamusta yöhön ja yöstä päivään, uskomtonta sekopäisyyttä?
- tervettä touhua
Eikös ne nuoret naiset pidä mielen virkeänä? Syyllistyt nyt hieman toisten tietojen luvattomaan julkiseen levittelyyn joten minäkin voinen varmasti julkaista sinun nimesi julkisesti, kun kerran tällä linjalla ollaan, vai mitä olet mielipuolta? Muuten kukaan ei ole kieltänyt menemästä alkuperäiseen aiheeseen, elikä alkujaan täällä aloitettuun pmr puhelimiin, mikä heti kättelyssä kääntyivät netin "kuuluisimpaan" henkilöön hehehe, ymmärrän hyvin, täytyyhän julkisuuden henkilöistä tietysti kaivaa kaikki mahdollinen tieto ylös, että kädettömätkin näkevät että mitä kauheuksia hän täällä tekeekään, onko ollut peräti aikuisten deittipalstalla?
- Laatua kehiin
No, nythän tämä on mennyt oikein. Välistä poistetaan kommentit Misterin
avautumiseen ja hän jatkaa tuota yksinpuheluaan. Mutta onneksi Hän kirjoittaa elektroniikka asiaa ! Ei sitä ainaista valitusta ja itsensä esiintuomista. Sensurointi on hyvä asia tällaisella laadukkaalla foorumilla. Josko kuitenkin olisi ollut vain tämä yksi ketju, missä Hän saa avautua, ja tuoda esiin omia, uusia raikkaita ajatuksia. Moderoinnin pitääkin olla tällaista johdonmukaista ja puolueetonta.- T.M. kki
"serif" kirjoitti painavaa asiaa, yhtä harrastajaa jahdataan oikein joukola, teinien aikaansaannosta, tosimies ei tuollaista tee vaikka olisikin vasta teini mutta hieman tyttömäiset pojat syyllistyy nyt yhden henkilön mollaamiseen aika akkamaisesti, loukkaushan tämä kyllä on jo naisiakin kohtaan sillä ei edes naiset tuollaiseen syyllisty.
Hame näille kiusaajille olisi ostettava. Homojen hommaa tuollainen kiusaaminen. - Eki...
T.M. kki kirjoitti:
"serif" kirjoitti painavaa asiaa, yhtä harrastajaa jahdataan oikein joukola, teinien aikaansaannosta, tosimies ei tuollaista tee vaikka olisikin vasta teini mutta hieman tyttömäiset pojat syyllistyy nyt yhden henkilön mollaamiseen aika akkamaisesti, loukkaushan tämä kyllä on jo naisiakin kohtaan sillä ei edes naiset tuollaiseen syyllisty.
Hame näille kiusaajille olisi ostettava. Homojen hommaa tuollainen kiusaaminen.Kysynkin kun joku kaipasi radioasiaa, miksi ette kirjoita niistä, kyllä minä otan asiallisesti tarvittaessa osaa niihin keskusteluihin, mutta kun täällä tunketaan kaikenmaailman huuhaa juttua ja ihan sikana päivästä toiseen, lopusta ei ole mitään hajua, toki ylläpito poistelee epäasialliset viestit, olen myös pyytänyt poistamaan kaikki omanikin, mutta ei vaan poisteta, sillä ei näitä jaksa lukea Erkkikään ....
- danny, 13 v.
Eki... kirjoitti:
Kysynkin kun joku kaipasi radioasiaa, miksi ette kirjoita niistä, kyllä minä otan asiallisesti tarvittaessa osaa niihin keskusteluihin, mutta kun täällä tunketaan kaikenmaailman huuhaa juttua ja ihan sikana päivästä toiseen, lopusta ei ole mitään hajua, toki ylläpito poistelee epäasialliset viestit, olen myös pyytänyt poistamaan kaikki omanikin, mutta ei vaan poisteta, sillä ei näitä jaksa lukea Erkkikään ....
Saitkin pidettyä turpasi kiinni jo melkein 10 tuntia, joka oli takuulla sulle kova voimainponnistus. Pakko oli kuitenkin näköjään taas vähän härkkiä, kun tuli paniikki, ettei kukaan huomaa enää.
- pmr-ukko
Radioasiaan: miksihän digi pmr puhelin ei ottanut menestyäkseen, itse pidän kovaa hintaa yhtenä syynä ja sitä ettei se pärjää ns. mäkiqsoissa analogiselle pmr puhelimelle, ääni on tosin hyvä ja virheetön, kunnes tulee ns. raja-arvo heikon signaalin takia ja kuuluntelu tyssää kuin seinään, missä tilanteessa vielä analoginen pmr kuuntelee luettavasti.
- Riihimäki kuulee
Yksi syy siihen lienee juurikin kova hinta ja se että laittomaksi modaaminen on vaikeaa, se ei onnistukkaan ihan helposti vain muutamaa trimmeriä kääntämällä.
Eräällä ulkomaisella radiosivustolla kyllä oli kovasti keskustelua mutta ei nekään muistaakseni sitä saaneet kunnolla toimimaan. - Eki....
Ihmettelin aikoinaan kun Turun puolessa näitä oli kavereilla ja oli Jaavallakin, kukaan ei suostunut foorumilla oikein kommentoimaan eikä vertailutestejä kirjoittamaan, itse en ainakaan nähnyt? Ilmeisesti siksikin, että jos kallis puhelin todetaan huomattavasti huonommaksi esim. mäkiqsotesteissä, niin eihän siitä pojat kohtuuhintaa myydessä juurikaan saa. Sen olen kuullut että se ääni on kohinaton ja hyvä siihen ns. kynnysarvoon asti missä se vastaanotto katkeaa kokonaan, ei pysty bittejä enää virheenkorjauksesta huolimatta lukemaan, niin mikäli ei katkeaisi olisi epämääräistä mössöä koko kuuntelu heikoilla signaaleilla!
- Eki....
Nyt olisi alkaneen aiheen mukaista pmr keskustelua, mutta valitettavasti täällä on enempi kiinnostanut tietyn immeisen arvostelu ilman oikeita faktoja ja perusteita: (kyllähän jokainen osaa tarvittaessa loukata muita, jos ei sitten muuta osaisikaan), nehän ovat jo lapsuudesta tuttuja peruja monilla! Haluaisin itse antaa itsellä hyväksikoettuja vinkkejä mikäli harrastaa ns.mäkiqso juttuja. Elikä pidä puhelinta edessäsi ja rintama suunta vasta-asemaan päin, toimit ikäänkuin jonkinasteisena heijastajana. Tärkeää parhaan mahdollisen kuuluvuuden saavuttamiseksi kannattaa vasta-aseman puhuessa kokeilla pieniä paikan siirtoja, saattaa monesti jopa ½m:n-1m:n siirtyminen vaikuttaa jo paljon, myös mikäli mäellä on metalliesineitä, kannattaa niitä käyttää hyödykseen menemällä niitten etupuolelle ja suuntana tietenkin vasta-asema, sillä ne toimivat jonkinasteisina heijastajina, jolloin kuulet ja lähetät paremmin. Jokainen myös varmasti tietää että mitä korkeampi sekä avoimempi paikka, sen paremmat sekä pisimmät yhteydet, radiokelit tietty vielä saattavat moninkertaistaa yhteyspituuden.
- Nythän on niin että
Kyllä vaan. Kera ison lähtötehon sekä suunta-antennin yhteysvälit kasvavat jopa kymmeniin kilometreihin.Se on noloo kun noilla itkuhälyttimillä on samat kanavat, pikkuvauvat ei oikein kusokavereiksi vielä osaa olla.
- Eki....
Sehän on ihan yleistä nykyään mm. wouxuneitten, siis hamikapuloitten tultua myyntiin, että kun mm. ne menevät pmr alueelle oikealla stepillä, samoin quansheng ja baofeng kapulat, niin voitte uskoa että niitä käytetään tarvittaessa myös pmr puolella. Suuntaantenneita tuskin nykyään enää juurikaan ketään käyttää, semmoisen rahtaamissessa on oma vaivansa mäelle, mikäli joku ei aja pmr juttuja kotonta käsin, kuten mm. Virossa on joillakin asemilla tapana, ehkäpä Suomessakin, itsellä on siitä oikein videotakin Virolaisen aseman lähettämänä. Oikeat varsinaiset itkuhälyttimet eivät toimi samalla alueella kuin pmr puhelimet, tosin halpoja pmr puhelimia käytetään paljon itkuhälytin käytössä, mutta aktiivisimpana aikana niitä ei ollut juuri, koska vauvelit heräsivät jatkuvasti pmr harrastelijoiden liikenteeseen. Myös autokouluissa ja mm. riippuliitäjissä on niin "rahatonta" porukkaa etteivät raaski ostaa ajo-opetukseen muuta kuin pmr puhelimen.
- pmr-harrastaja12+8
Niinpä. Viiden watin tehoilla yhteydet melkein onnistuu. Useat itkuhälyttimet toimii pmr taajuuksilla, ja yleensä niissä on aliääni, eli pmr puhelin ei häiritse, jollet vasiten etsi sitä samaa aliääntä. Autokouluille, raksoille jne pmr on mitä parhain laite, sellaiseen lyhyen kantaman käyttöönhän se on tarkoitettukin. Heijastavaa putkea, seinää voi hyödyntää. Vieläkös sitä ongenvavassa nostetaan laite korkealle, ja monofonilla jatkojohdon päästä operoidaan.?
- Eki....
Minusta on jotenkin kummallista että Hyvinkäällä mm. tietyt riippuliitäjät käyttävät ilmailuradion sijaan pmr puhelimia ja eikös autokoultkin voisi hirveällä rahastuksellaan ostaa suljetun alueen puhelimet, minne ei penskat sun muut pääse sotkemaan mm. prätkäkortti opetusta, olen kuullut pari kertaa kun ajo-opettaja ajaa prätkällä perässä ja huutelee että käänny vasemmalle, niin joku pentu huutelee päinvastaisia jne! Ongenvapajuttua käyttää ainakin tuolta nummelasta tuttu kaveri usein, pitkä monofonin johto ja puhelin korkean ongenvavan päässä.
- Varjoilija
Saattaa noilla riippuliitäjillä syy pemarin käyttöön olla että ilmaaluksella pitää olla lupa ilmailualueen radioon. Esim. varjolla alastullessa käytettäessä esim. hami aluetta, pitää siihen erikseen hakea lupa, ja koolin perässä /AM.
- Eki....
Ok, en ole noista niin perillä, minun puolestani saavat käyttää ihan vapaasti pmr puhelimia, kesällä useinkin 5:s kanavalla joku korkeusautomaatti latelee niitä ihan solkenaan, en tiedä ovatko riippuliitimistä vaiko purjelentokoneista?
- varjoilija
Niin ja vielä, eihän pemaria edes saisi käyttää ilma-aluksessa
- Eki...
Aivan, niin muuten onkin ettei saa käyttää, en tiedä miksi mutta sais mahtavia yhteyksiä mikäli vartavasten käyttäisi ja operois jonkun tiettyjen vasta-asemien kanssa tuon jutun!
- 15+9
No tietysti siksi ei saa käyttää, kun ei ole tarkoitettu mahtaviin yhteyksiin. Pikemminkin pienellä rajoitetulla alueella. NMT puhelimen käyttö pienkoneessa blokkasi aika laajalti tukiasemia.
- Eki....
Missään laissa ei kielletä käyttämästä pmr puhelimia vaikkapa 2:n km:n korkean vuoren laelta toisen korkean vuoren laelle, tuosta lentokoneessa käyttämisestä minulla ei ole tietoa, mutta kiinteällä maalla puhelimien käytölle ei ole mitään esteitä riippumatta maanpinnan korkeudesta. Mm. TM testasi pmr puhelimet Lapin tunturilta käsin ja vasta-asemat olivat mökissä tunturista 4km:n ja 7km:n päässä!
- 16+11
Eipä tietenkään, korkealla vuorella. Mutta jos hyppää ilmaan, niin ?
- lentäjän poika
Kyllä sulla tietoa pitäisi olla, mutta et vaan muista enää. Joku sua opasti silloin, kun kuvittelit alkavasi purjelentäjäksi, että ilma-aluksessa ei lupavapaita radiolaitteita saa käyttää.
- lentäjän poika
Kerrotaanpas nyt se purjelentojuttu: elikä menin kauniina kesäviikonloppuna Hyvinkään sotilas lentokentälle (puolustusvoimien omistuksessa), vilkas purjelento ja muunkin lentotoiminnan keskus, näin ns. vintturin kentän päässä ja istahdin kivelle katselemaan kun vintturi hinasi jatkuvasti purjekoneita ilmaan, no hinaajakaveri tuli vintturista ulos ja katseli vintturin ympäriinsä, huomasi minut ja huusi että mitä eki, elikä olikin nuoruudesta tuttu kaveri. Ihmettelin kun hinausvaijerina ennen oli teräslanka ja nyt punaisen ohuen nailon narun näköinen naru, sanoin että miten tuo kestää (vintturi tehdas tekoinen ja keloja kaksi joissa molemmissa 1.5km sitä narua. Kaveri sanoi sen nimen ja totesi että painaa murto-osan entisen vaijerin sijasta ja kestää enempi kuin 4mm paksu teräsvaijeri, hintana kuulemma noin 10€/m elikä kahden kelan yhteismäärä 3000m ja 30.000€ niitten yhteishinta. Kaveri sano että kohta vaihtuu kaveri vintturille, tuletko mukaan lennolle hänen kanssaan, menin ja pelotti niin ...keleesti se jyrkkä lähtö, tuli mieleen että jos hinausnaru katkeaa olemme selällämme kentällä henki pois, muttta hienosti meni ja upeeta oli, kun kuului vain tuulen suhina. Ei me puhuttu sanallakaan mistään pemareista, heillä oli yhteysvälineenä ilmailukapulat jne! 122.5000mhz ..... ;))
- Voi aikojaaaaaa
Nytkö se alko taas ihan vahingossa itsekseen???
- Eki....
Voi aikojaaaaaa kirjoitti:
Nytkö se alko taas ihan vahingossa itsekseen???
Siitä se lähtee ihan ihmeellisesti vaan :) Kohta on pilottia jos kuinka kuuluisaa skype kavereina, ja rahaa mennyt ostettuihin ja palautettuihin liidokkeihin :D Ei vain, ne on sen hintaluokan leluja jo ettei eläkkeellä oleva ex teollisuusvartija, edes tuhlatulla perinnölläkään olisi voinut rahoittaa liidokkiharrastusta. Niillehän on omat perävaununsa, tosi työlästä hinata jonnekin poukaman majalle ja laittaa lentokuntoon lavastaakseen laskukuvaa vaikka..
- lentäjän poika
En minä nyt tarkoittanutkaan ketään sinun nuoruusaikojesi hinurikaveria. Sen enemåää selittämättä: lue tuo viestiketju -> http://www.radiohullut.net/foorumi/viewtopic.php?f=4&t=2563&hilit=ilmassa olevassa
Äläkä enää käytä toisten nimimerkkiä, keksi vaan jälleen uusi. - Eki....
Onkos asiallisessa muistelossa jotakin foorumin hengen vastaista, vastataan samalla myös että liityin jäseneksi silloin ilmailukerhoon, mutta ne käynnit jäivät todella vähiin kerholla, kuten täysin olemattomiin myös oh3ad kerhollakin. En taida olla oikein kerhoimmeisiä, kun loppujen lopuksi ne eivät juurikaan kiehdo minua, olen toki ollut mm. ilves team, la-studio kerho jne jne! Nimimerkki lentäjän poika on täysin vapaa rekisteröimätön, jotenka en ole käyttänyt kenenkään nimimerkkiä, yhtään sen enempää kuin joku/jotku ovat käyttäneet täällä myös Eki... nimimerkkiä, sekään ei tuossa muodossa ole rekattu!
- eki..
Päässä rupes vippaamaan vielä lisää, kun meinasin mennä purjekoneeseen. Mitä siitä taas mölyätte.
- Eki...
Kyllä täällä nyt vippaa näillä "pönttöviini" tyypeillä kaikkein eniten ja juurikin viikonloppuisin, asiallisesti täällä pystyy kirjoittamaan näemmä ainoastaan viikolla.
- Eki...
Ei paljoa kannatta oh2ekin nimimerkin perään kommentoida, itsesensuuri poistaa ne viestit kuitenkin. Ihme mies kun ei sanojensa takana pysy. Sellaiset miehet ansaitsee joulun kunniaksi jouluisen hameen.
- Eki...
Saanko ystävällisesti kysyä että minkä sanojeni takana en ole nyt jälleen käsityksesi mukana pysynyt? Ihmettelen teidän järjetöntä vihamielisyysasennettanne, eikö teillä ole ikinä mitään muuta sanottavaa, sillä en ole mitään niin pahaa täällä enkä missään muuallakaan kirjoittanut nyt enkä aiemminkaan. Jos kirjoitan jostain kauan, kauan, sitten muistoihini tulleesta joulunajasta, ei siinä ole tippaakaan mitään ketään loukkaavaa, minä jopa toivottelen juuri teidänkaltaisillenne lämminhenkistä joulunaikaa, mutta se näkyy olevan ihan sama kuin antaisi helmia sioille!
- yksi vs. kymmenen
Jos olen aiemmin poistanut rekatulla nikilläni kirjoitettuja "turhia" puolustelukirjoituksiani, ei yksi ukko pärjää täälläkään vältämättä useille työkseen trollaaville tyypeille täysin. Muita kirjoituksiani en edes pystykään poistamaan, ainoastaan rekatulla kirjoitetut, muut poistot mitä täällä on tapahtunut on muitten ja minunkin ilmoituksesta poistettu (tiedän siitä etten ole ollut ainoa ilmoittaja, koska tulee ilmoitus, että on jo ylläpidolle ilmoitettu)! Ette sitten tippaakaan reakoineet että koko viikon olen kirjoittanut siten kuten tekisin yleisesti aina, mikäli saisin mahdollisuuden, elikä täysin asiallisia juttuja, tälläkertaa pmr asioista lähinnä!
- 3+20
Niin, täälläkin poistat viestejäsi, ja koetat saada muidenkin viestit poistettua. Kuten harrastesivustoillakin. Siellä Pomo ja muut opastivat hieman ajattelemaan ennen kirjoittelua. Siellä nyt on vielä pääsiäis paketti ja hamonen miehelle näkyvillä. Täällä sensorit vielä menee halpaan. Täällä oli linkki teidän senioreitten sivuille, missä ikämiehet kujeilitte parikymppisten tytönhupakoiden kanssa viestittelystä. Se viesti on täältä poistunut, ja yllätys, laatusivuston suomi24 ansiosta myös sieltä teidän seniorinetistä - "täältä oli naiset ottaneet yhteyttä". No, siellä ikien pitäisi täsmätä. Vieläkö se linkittämäsi kuitti on täällä näkyvillä, jos joku haluaa joulu lahjaa sillä osoiteella lähettää.
- muistelua
Paljoa en Erkin kanssa ole samaa mieltä, mutta tuo vanhanajan muistelu pisti oman mielen vanhoihin aikoihin, aika samantyylistä muistelua, paitsi tuo plörö kahvin seassa jäi kokematta. Mutta muutenkin muistelut lapsuusajoilta on aina parempaa kuin nykyaika. Mutta se joulunaika maalla, porstuan päällä pihavalo ainoana valona kuun lisäksi, pakkanen paukkuu nurkissa, valkoiset kinokset, ei noen tummentavat, kyllä se antoi joulun tunnelman.
- Eki...
No se "plörö" oli jo silloin noin 75 vuotiaan enoni ainoita ns. väkevänotto juttuja, elikä saunan jälkeen kahvit ja hieman kippasi mitälie jaloviinaa ollunna, niin kahveen joukkoon. Tietysti kun itsekin aikuinen jo olin, niin kysyi että kaadetaanko vähän väkevää ...kaadettiinhan sitä, mutta kuten sanoin kerran pari, ei enempää. Silloin oli lunta talvisin aina ja pakkanen tosiaan paukkui nurkissa, ei sitä tiettyä fiilinkiä osaa nykyajan nuoret edes kuvitella, nyt ei riitä mikään, pitää olla nyt heti ja kaikki mulle meininki. Muutenkin maailma on muuttunut todella radikaalisti, ei silloin tainnut olla terroristejakaan maailmassa kuin ehkäpä kuuluisin oli Shakaali, mitä jahtasivat sekä Suomi oli Suomalaisten, nyt täällä maaseutuja myöten on hurjasti kautta maailman tullut porukkaa. Muuten jos silloin tuli oikea katutappelu, siinä lyötiin niin kauan että joko toinen luovutti tai hävisi muuten, ei ikinä kuulunut tapoihin että potkittais vielä maassa makaavaa, paiskattiin reilusti kättä ja ei muisteltu enempää koko tappelua sillä mielellä että olis menty kostamaan. Itse olen onnellinen että olen saanut kokea myös sen ajan, olen elänyt kun ensimmäinen ihminen valloitti kuun, elikä toisen planeetan, olen elänyt kautta aikain kuuluisimpien the Beatlesien hurjan huuman, kuunnellut elävää Elvistä, ken oli toinen täysin käsittämättömän upea artisti, upeine äänineen jne jne!
- rehtireiska
Nyt nykyään on niin surkeita "miehiä" että vielä maassa makaavaa potkitaan ja joukolla kurmootetaan yhtä, ennen oli mies miestä vastaan ja jengi jengiä, näin se pitäis mennä.
Naurua ja hupia ei keksitä mistään muusta kuin että jotakin ihmistä kiusataan oikein porukalla ja se vasta on näiden nyky"miesten" hupia, kyllä on aika neitimäisiksi suurinosa miehistä nykyään alentunut, armeijaan ei uskalleta edes mennä ja sitten ollaan niin niin kovia, jopa useat naisetkin pesee tämän sakin ja menevät jopa vapaa-ehtoisesti inttiin ja pärjäävät siellä hyvin, käykö tulevaisuudessa niin että miehet on hellan ja nyrkin välissä? Siltä alkaa vahvasti näyttämään. - Eki...
rehtireiska kirjoitti:
Nyt nykyään on niin surkeita "miehiä" että vielä maassa makaavaa potkitaan ja joukolla kurmootetaan yhtä, ennen oli mies miestä vastaan ja jengi jengiä, näin se pitäis mennä.
Naurua ja hupia ei keksitä mistään muusta kuin että jotakin ihmistä kiusataan oikein porukalla ja se vasta on näiden nyky"miesten" hupia, kyllä on aika neitimäisiksi suurinosa miehistä nykyään alentunut, armeijaan ei uskalleta edes mennä ja sitten ollaan niin niin kovia, jopa useat naisetkin pesee tämän sakin ja menevät jopa vapaa-ehtoisesti inttiin ja pärjäävät siellä hyvin, käykö tulevaisuudessa niin että miehet on hellan ja nyrkin välissä? Siltä alkaa vahvasti näyttämään.Valitettavan oikessa olet hyvinkin monen kohdalla, inttikin on liki leikkikoulu verrattuna entisajan inttiin, silti sinne ei mennä tai sieltä tullaan mielenterveysongelmien takia pois, ikävin tapa mitä nykyään tapahtuu ei kestetä lainkaan, vaan päätetään itse päivänsä. Kuntopuoli on useilla niin rapakunnossa mennessä ettei uskalleta marsseja kunnolla pitää täyspakkaus selässä ja kivääri olalla, ettei piiputa lopullisesti. Ymmärrä että kun istutaan päivät pitkät joko tietsikan ääressä tai tietyt kaverit kuppiloissa viettävät kaljatuopin ääressä kaiket aikansa, ei se kunto voi kummoinen olla, lisäksi Suomessa kärsitään ylipainosta enempi kuin tietääkseni koskaan ennen. Näistä tyypeistä ei ole enää paljon muuhun kuin netissä päänsä aukojaksi, mikä on se surkeuksien surkeus, hametta tyrkytellään joittenkin taholta, mutta kyllä sen hameen voi mieluiten kiskaista itse päälleen, niin on naismaiseksi porukat menneet, ikävää mutta totta! Kun katseli mm. ulkolaista pelkokerrointa töllöttimestä, oli nuorilla miehillä hirveä uho päällä, mutta hyvin monesti naiset "hakkasivat" nämä nykymiehet ja taas muistan kerran kun oli iäkkäämpi ukko, sille naureskeli nämä nuoremmat, mutta eivät kovin kauaa sillä se ukko pieksi kaikki muut ja voitti helposti koko kisan! Minua ei kovin tuo kiusaaminen siten haittaa, kun tiedän etten ole tehnyt oikeastaan mitään muuta väärää, kuin käyttänyt modattuja pmr puhelimia, mutta niinhän ne käyttävät melkein kaikki muutkin, ihan oikeasti! ;)))
- 2+18
rehtireiska kirjoitti:
Naurua ja hupia ei keksitä mistään muusta kuin että jotakin ihmistä kiusataan oikein porukalla ja se vasta on näiden nyky"miesten" hupia, kyllä on aika neitimäisiksi suurinosa miehistä nykyään alentunut, armeijaan ei uskalleta edes mennä ja sitten ollaan niin niin kovia, jopa useat naisetkin pesee tämän sakin ja menevät jopa vapaa-ehtoisesti inttiin ja pärjäävät siellä hyvin, käykö tulevaisuudessa niin että miehet on hellan ja nyrkin välissä? Siltä alkaa vahvasti näyttämään.Niin on ! Onneksi täällä ei ole maasa makaavia. Vaan kaikkein yläpuolella oleva "netin kuuluisin" hah ha hehhee.......... kannattaa lukea koko ketjut, vaikka onkin onnistunut poistelemaan ja typistämään. Täällä suoli24;ssä niitä sivareita ja nettihöyrähtäneitä onkin, tosinaisia vai neitimiehiä ?
- Eki...
2+18 kirjoitti:
Niin on ! Onneksi täällä ei ole maasa makaavia. Vaan kaikkein yläpuolella oleva "netin kuuluisin" hah ha hehhee.......... kannattaa lukea koko ketjut, vaikka onkin onnistunut poistelemaan ja typistämään. Täällä suoli24;ssä niitä sivareita ja nettihöyrähtäneitä onkin, tosinaisia vai neitimiehiä ?
Heheh, jos olen ns. "kuuluisa netissä" niin syytäkää siitä tasan tarkkaan itseänne kun olette roikkuneet vuosikaudet "lahkeissa" tuomassa esille yhä ja toista huuhaata yhä ja uudelleen eikä täälläkään loppua näy? Ei se skannerilehden tai pmr enkka ole minua tunnetuksi juurikaan tehneet vaan nämä tietyt trollaajat, naismaista touhua ihan kypällä! ;)))
- tääonniintätätätä
Eki... kirjoitti:
Heheh, jos olen ns. "kuuluisa netissä" niin syytäkää siitä tasan tarkkaan itseänne kun olette roikkuneet vuosikaudet "lahkeissa" tuomassa esille yhä ja toista huuhaata yhä ja uudelleen eikä täälläkään loppua näy? Ei se skannerilehden tai pmr enkka ole minua tunnetuksi juurikaan tehneet vaan nämä tietyt trollaajat, naismaista touhua ihan kypällä! ;)))
ohkakseki se jaksaa kailottaa mukamas kuuluisuudellansa. Tyhjän huuhaan kouhottaja, huomion kipeä iso laps.
- Eki...
Miksi se häiritsee teitä jos olen tullut teidän myötänne "tunnetuksi" tietyillä foorumeilla, en minä ole sitä itse kaivannut, olen vain Suomalaisuudesta poiketen erittäin avoin luonne ja kertonut asioita suoraan koska en näe että minun tarvitsee niitä jokapäiväisiä asioita mitenkään salata. Joku skootterimatkaaminen sinne sun tänne tai pmr jutut muitten juttujen yhteydessä ovat nostaneet käsittämättömän haloon, myös se että olen eksynyt reissuillani juhannusaattona pubiin tuolla maalla eräänä kesänä, nostatti älyttömän vuosikausia kestäneen älämölön? Tiedän että suomalaisista miehistä suurin osa juo esim. viikonloppuisin jotakin alkon tuotetta, niin miksi minun yhden illan "olevinaan juopottelu" voi kiinnostaa 7-8 vuotta, kun siitä jauhetaan edelleenkin haahah, eihän tuohon voi kuin nauraa. Jos en olisi tullut tunnetuksi mitenkään, ketään ei kiinnostaisi pätkääkään vaikka vetäisin lärvit jok' ikinen päivä, nyt tuntuu kiinnostavan kirjoitteluun asti ihan kaikki asiat mitä teen tai jätän tekemättä (ostakaa itsellenne joululahjaksi oikein kukkamekko, se on taatusti teille paikallaan)! ;))
- 11+4
Hah hah heh heeee ............. Josko joku sen mekon sitten postittaisi. Itse kerroit olevasi nettikuluisuus. Oikeasti nämä on niin pienet piirit, että tuo rehti avoimuutesi ihan muutamia kiinnostaa. Sait muilla foorumeilla editointikiellon, ennen lopullista poistamistasi. Toivo että saisit täälläkin. Mutta sinä nautit. Ja meillä kaikilla on niin mukavaa.. hehhe hohoooo
- Eki...
Sorry, tuo on jo tahallista hullua väittelyä, EN OLE IKINÄ SAANUT KENKÄÄ YHDELTÄKÄÄN RADIOFOORUMILTA! Olen lähtenyt radiohullujen foorumilta ihan itse kahdesti, siis aiemmin kun nikkini oli Hyvi I ja nyt sitten zero nikillä, pyytänyt ja pyytänyt että nikkini tuhottaisiin, ekan poislähtöni jälkeen meni varmaankin viikko-kaksi kun modereraattori (Rokker) soitteli ja pyysi että tuu vaan Eki takas, mietin ja mietin, mutta kun yllytettiin, niin tulin. Nyt homma foorumilla meni niin läskiksi etten nähnyt mitään järkeä olla siellä muutaman kuspään takia kinaamassa, vaan kun kina aiheutti egsiselle ja minulle bannia päivän minulle, pari hänelle, niin kirjoitin Terbolle että poista koko nikki ja hän teki sen! Aiemmin elktric saunafoorumilta en ikinä saanut myöskään potkuja, vaan se lopetettiin niin kaikki olivat tietty pihalla kun ei ole foorumia! Se Terbon kysymysmerkki kirjoitus ei ollut siitä että minä olisin hänelle kysymysmerkkejä lähetellyt, en takuuvarmasti (miksi olisin, kun kerran pääsin pois)? Jos en olisi jonkinasteinen "tunnettu" ukko, ei kukaan viitsisi jauhaa täälläkään yhtikäs mitään, mutta teitä on muutaman hemmon tietty laumasielu ja hengenheimolaislauma, en tiedä mikä teitä riepoo kun tulette perässä jokaiseen paikkaan mihin menen, mutta sen verta paskahousuja kuitenkin olette pelkonne takia että ette uskalla sanallakaan kommentoida mitään sontaanne tuonne blogiini, pelko paljastumisellenne on liian suuri, koska sinne jää jokaiselta ip osoite ym tietoa. Elikä täällä on paskahousujen hyvä mölytä täysin anonyymeinä ihan mitä kuolainen lärvi ikinä keksikään? Tuosta hamehommasta, miettikääs nyt ihan järjellänne, mikäli teillä sitä on, että keille se hamoinen kuuluisikaan, jatkuvasti aiheetta trollaaville kuspäille vai ilman teidän trollejanne asialinjaa kirjoittavalle minulleko? Jos jotakin ymmärrät niin toivotan järkeä tyhmään päähänne ja lämminhenkistä joulunaikaa myös teille ... Eki
- Eki...
Sorry kirjoitusvirheet ....Eki
- Eki...
Mitä halvatun järkeä sinne sun hiekkalaatikolles = blogiisi on yhtään mitään kirjottaa kun koska tahansa sieltä ne tekstit poistat, niin omasi kuin muidenkin, jos koskaan olet niitä läpi oman moderointisi sinne päästänytkään. Luuletko tosiaan meitä muita ihan aivottomiksi. Ja tuo ip paska. Lopeta se jo vihdoin. Ala-aste ikäisetkin osaavat tarvittaessa Ip jälkensä peittää että se siitä.. Tyhjät tynnyrit ei kauaa kolise. Jos osaisit lopettaa tuon järkyttävän itsekeskeisen omakehun niin ehkäpä suhtautumisen sinuun kokisi muutoksen. Mutta mennään näillä, harmitonta leikkiähän tämä vaan on :)
- rehtireiska
Eki... kirjoitti:
Sorry kirjoitusvirheet ....Eki
Ja näitä naismaisia miehiä haittaa se että joku on kuuluisa jossakin, minua ei haittaa lainkaan sillä itselläni on, vaikka itse sen sanonkin, itsetunto kohdallaan ja suon sen jollekin jos on kuuluisa jostakin/jossakin, itse en ole kuuluisa mistään enkä missään eikä se minua haittaa niin että alkaisin esim täällä haukkumaan ja trollaamaan muita.
Juuri noin niinkuin Eki kirjoitti, hame kyllä kuuluu noille trollaajille ja sukkahousut myös ja eikun tanssikurssille, balettitunteja te kaipaatte, siellä saisitte toteuttaa itseänne oikein porukalla, samalla saisitte kertoa toisillenne juoruja ja haukkua selän takana muita aivan kuten juoruakat konsanaan. - Eki ...
rehtireiska kirjoitti:
Ja näitä naismaisia miehiä haittaa se että joku on kuuluisa jossakin, minua ei haittaa lainkaan sillä itselläni on, vaikka itse sen sanonkin, itsetunto kohdallaan ja suon sen jollekin jos on kuuluisa jostakin/jossakin, itse en ole kuuluisa mistään enkä missään eikä se minua haittaa niin että alkaisin esim täällä haukkumaan ja trollaamaan muita.
Juuri noin niinkuin Eki kirjoitti, hame kyllä kuuluu noille trollaajille ja sukkahousut myös ja eikun tanssikurssille, balettitunteja te kaipaatte, siellä saisitte toteuttaa itseänne oikein porukalla, samalla saisitte kertoa toisillenne juoruja ja haukkua selän takana muita aivan kuten juoruakat konsanaan.Kiitos asiallisesta kirjoituksestasi, tuolla kuuluisuudella en sen kummempia tarkoita, kuin että olen siten tunnettu että tietyt ukot ovat jatkuvasti kiinni vaikka kirjoittaisin Matteuksen evankeliumista, näille on hyvin tärkeä asia harrastaa tätä sonnan levittämistä ja pitää tiettyä immeistä omana sylkukuppinaan jo iät ja ajat. Noista blogini kirjoituksista, aika muuttuu ja asiat vanhenevat sekä kirjoitukset uusitaan, mikäli ei tunnu olevan mitään asiaa niin sitten ollaan hissuksiin ja toisekseen mitä järkeä on päästää palautetta missä ei ole yhtään enempää mitään päätä eikä häntää, sen enempää kuin täälläkään kirjoittaneilla trolleilla ... repikää siitä! ;))
- 3+5
Niin, kerroit taas muutaman asiallisen stoorisi, vaikka pemareista. Sitten se taas nyrjähtää muualle. Ja se Pomo siellä valehtelee, vaikka onkin hyvä jätkä ! Älä nyt vaan poista taas kirjoituksiasi, ettei aivan torsoksi mene tämäkin ketju. Et ole saanut kenkää oikein mistään, mutta joka paikassa olette sopineet, että parempi, ettet enää iki kuun päivänä niille sivuille tule. Siis et ole saanut kenkää, niinku oikeesti. Mutta et niinku oikein mihinkään pääse. Ja siellä Sinun blogissasi päivittäin poistuu ja vaihtuu kirjoitukset, mielialasi mukaan. Ja luottamuksellisesti ne osoitteet ja erityisesti olet Pomonkin luottomies. Näillä nyt mennään, taas !
- lumppukauppias
minäkin tykkään pukeutua mekkoon niin kuin eräät,vaikka olenkin tämmöinen vanha transukon hupakko,tykkään myös vanhoista räteistä saan niistä kiksejä
- cb-amatööri
Niin, ettei livettäis aiheesta niin tiskirätti on erinomainen maadotuspistoke vaikka itse sen sanonkin niin cb-amatöörillekkin.
- himanski
Aikuinen nahkiainen on muodoltaan matomainen, sen pinta on limainen, pehmeä ja suomuton. Nahkiaisella on selkärangan sijasta taipuisa selkäjänne. Selkäranka on alkeellinen, rustosta muodostunut, mikä on ominaista myös esimerkiksi trooppisten vesien haikaloille. Haikalamaiseksi nahkiaisen saa muistuttamaan myös pään molemminpuoliset 7 kiduspariaukkoa.
Nahkiaiselta puuttuvat leuat ja kaloista tutut parilliset evät. Sillä on kaksi selkäevää, joiden lisäksi yksi pyrstöevä. Nahkiaisella on erikoisuutena ns. päälaensilmä, joka näkyy silmien välissä vaaleana kohtana. Sillä nahkiainen aistii valoa. Kun yhdeltä kyljeltä lasketaan kidusaukot, silmä ja päälaensilmä, saadaan yhdeksän "silmää". Monissa kielissä nahkiaisen nimi onkin "yhdeksänsilmä", esimerkiksi saksan Neunauge ja ruotsin nejonöga.
Usein nahkiaista erehdytään luulemaan sitä huomattavasti harvinaisemmaksi ankeriaaksi sen samanlaisen ruumiinmuodon vuoksi.
- ööh
Kiitos nahkiasinfosta, oli hyvin valaisevaa, koulussa tuota ei opetettu.
- Eki...
Ok, näin on, kiitos viihdyttävästä seurasta täällä yleisesti ja radiofoorumilla tavataan, mutta siellä ei varmaankaan enää kannata jatkaa entisenlaista trollaamistanne, kokeilla tietysti saa jos ei muuten usko, on meinaan erilainen valvonta kuin ns. radiohullujen foorumilla! ;)))
- road devil
Mikähän on se radiofoorumi, joka surkeudessaan on ottanut sinut käyttäjäksi. Ei heillä ilmeisesti paljon päätä pakota. No, siinähän oppivat.
- ho2eki.
http://harrasteradiot.fi tänne pääsin sitten uudestaan, kun sovittiin, etten taas aloita.
- paevanparas
Oletko kerennyt siellä jo olemaan, ja poistumaan...??? Ei helv... *reps*
- ho2eki
Mutta turhauttaa kun kukaan ei vastaakaan ! Niinkuin täällä !
- aitoradisti
kyllähän sinne tekstiä saa ko kirjoittelee vaikka itelle ha hah.
- pennipenonen
hip hei hurraa nyt sitä saa viien pennin hevosella ratsastaa,hip hei hurraa nyt sitä saa viien pennin hevosella ratsastaa,lauletaan omaan tahtiin.
- miehenmekko
Virkkaus tai virkkaaminen, miten vain haluat, on tosi monipuolinen ja mutkaton keino tehdä käsitöitä. Jo perustaidoilla pystyy tekemään kaikkea kivaa ja hauskaa. Pelkillä ketjusilmukoilla saa aikaiseksi muutakin, kuin vain nauhaa, esim. muodikkaan kaulaliinan tai perinteisen sipulipussin. Kiinteitä silmukoita virkkaamalla voi tehdä vaikka lempipipon, pehmolelun tai säilytyskorin.
- Hookäki
Laitat vain asiaa?
- raadiomies
Mistä on kysymys?
- tosiooon
Joillakin vaan ei ole elämässä mitään muuta, energia täytyy johonkin purkaa ja lisäksi kun on niin neiti niin neiti että vinkuu täällä kuin akka, juuri kuten homomiehet valittaa ja haukkuu muita, se jos mikä on homon tunnusmerkki.
- ei heikäläinen
tosiooon kirjoitti:
Joillakin vaan ei ole elämässä mitään muuta, energia täytyy johonkin purkaa ja lisäksi kun on niin neiti niin neiti että vinkuu täällä kuin akka, juuri kuten homomiehet valittaa ja haukkuu muita, se jos mikä on homon tunnusmerkki.
Nyt nimimerkki "meikäläinen" ilmoitti itsensä juuri samaan joukkoon. Terve menoa.
- Tietoa^harrastajille
Radioaaltojen etenemisestä johtuen säädökset kussakin maassa ovat riippuvaisia mm. maan topografiasta. Meillä ei ole kahden kilometrin korkuisia vuoria eikä sellaisten välisiä syviä laaksoja, me olemme EU:n reunalla Venäjää vastaan, jolla on omat määräyksensä ja taajuusjakonsa... on siksi tärkeää, että määräysten mukaisissa taajuus- ja tehorajoissa pysytään.
- namsenjoki
Vuori on ympäröivää aluetta selvästi korkeampi pinnanmuoto. Vuorella on tyypillisesti jyrkät rinteet, suhteellisen helposti rajattavissa oleva huippualue ja huomattavat paikalliset korkeuserot.
Vuoria muodostuu laattatektonisten mekanismien tai vulkaanisen toiminnan tuloksena.
Maapallon korkein vuori on Mount Everest. 1800-luvun alkuun asti Ecuadorissa sijaitsevaa Chimborazo-vuorta pidettiin maailman korkeimpana, mikä johti useaan vuorenhuipun valloitusyritykseen. Läntinen maailma löysi Dhaulagirin vuonna 1808, ja sitä pidettiin maailman korkeimpana vuorena yli 30 vuotta, kunnes Kanchenjunga anasti siltä tittelin. Vuoteen 1852 asti Kanchenjungan uskottiin olevan maailman korkein vuori. Brittien mittaukset kuitenkin osoittivat Mount Everestin olevan korkein ja Kanchenjungan vasta kolmanneksi korkein vuori.
- pieni on
Tiettävästi maailman pienin tulivuori on vain 13 metriä korkea nyppylä. Tulivuori sijaitsee Meksikon Pueblassa ja paikalliset kutsuvat sulaa kiveä hönkinyttä Telluksen venttiiliä nimellä Cuexcomate. Tulivuori on tällä hetkellä passiivinen, mutta se on ollut verrattaen nuoren ikänsä aikana aktiivinen vain parisataa vuotta sitten, jolloin 1664 se muodostui suuren Popocatépetl-tulivuoren purkautumisen yhteydessä.
Cuexcomaten halkaisija on vain 23 metriä ja korkeus 13 metriä. Vuoren sisälle on mahdollista laskeutua teräksisiä portaita pitkin. Tulivuori on muodoltaan kuin suuri saviruukku. Sen sisälle johtaa teräksinen spiraalinmuotoinen portaikko, joka vie aivan kraatterin pohjalle asti. Tulivuori on ollut levossa satojen vuosien ajan, mutta läheisen Popocatépetl-nimisen tulivuoren aktiivisuustason nousun myötä paikalliset asukkaat ovat hiljattain murehtineet sitä, että ehkä heidänkin minitulivuori saattaa siinä sivussa jyrähtää.- rhä
> Vuoren sisälle on mahdollista laskeutua teräksisiä portaita pitkin.
Mutta voiko sieltä pitää yhteyksiä Suomessa hyväksytyille PMR:illä?
- jeboujee2
jebou jee
- pönttöviinipilleri
taattua qso juomaa
Sarvikuonoviini ~10l
- Vettä n. 9 l
- Sokeria 2,5 kg
- Fariinisokeria 500 g
- Appelsiinejä 7-8 kpl
- Hirvensarvisuolaa 1/2 pussia (apteekista kysymällä)
- Tuorehiivaa 1/2 pakettia
(Kirkastukseen käymisainepussi)
Jos käymisastiat ja muut valmistusvälineet löytyvät omasta takaa, niin kustannuksia kertyy noin 15 euroa.
Valmistus tapahtuu perinteistä kiljuohjetta noudattaen. Ainekset sekaisin, appelsiinit mehuksi ja hedelmälihatkin voi laittaa mukaan makua antamaan. Viikoksi käymään jne...- ht/ptri.
Niminerkki "tosiooon" kirjoitti osittain asiaa joka pitää hyvin paikkansa, olen eräässä tutkimusryhmässä tutkinut ko. asiaa tosin hieman eri näkökulmasta mutta sivunnut myös tämän viestiketjun ongelmaa.
Moni koulukiusaaja sekä työpaikkakiusaaja ja myös nykyään niin suuressa mittakaavassa nettikiusaaminen on yhteydessä hyvin huonoon itsetuntoon jonka syynä on monia asioita.
Esimerkiksi juuri tuolla edellä viestissä mainittu homous on yksi vahva syy, jos henkilö kokee tiedostaa olevansa homoseksuaali eikä hyväksy tätä omakseen täysin se voi viedä kiusaamisen tielle ja näin tuo tekijälleen tunteen että on vahvempi toista ja sillä pönkitetään juuri sitä heikkoa itsetuntoa joka tulee sisimmässään olevasta ajatuksesta että olen erilainen enkä täytä miehen roolia.
Moni näin kokeva sortuu myös alkoholismiin ja eivätkä itsemurhatkaan ole pois suljettu.
Valitettavaa onkin nyky-yhteiskunnassa ja työmaailmassa sekä muissa yhteisöissä kiusaaminen tavalla tai toisella, positiivista asiassa on että juuri kiusatuksi tulevat ovat luonteeltaan hyvin vahvoja ja pärjäävät elämässään hyvin, keskitasoa paremmin ja nousevat jopa menestyviksi julkisuuden henkilöiksi ja ja ovat alallaan parhaiden joukossa.
- Eki...
Valitettavaa onkin nyky-yhteiskunnassa ja työmaailmassa sekä muissa yhteisöissä kiusaaminen tavalla tai toisella, positiivista asiassa on että juuri kiusatuksi tulevat ovat luonteeltaan hyvin vahvoja ja pärjäävät elämässään hyvin, keskitasoa paremmin ja nousevat jopa menestyviksi julkisuuden henkilöiksi ja ja ovat alallaan parhaiden joukossa.
Itse voin todeta että oma itsetuntoni on vahva, julkisuuden henkilö olen vain ns. tietyissä radiopiireissä ja omissa pienissä ympyröissäni mm. kotiseudullani, mutta en siten miten julkisuuden henkilö yleisesti ymmärretään, en ole mikään valtakunnallisesti tunnettu julkisuudessa ollut immeinen. Yleensä menestyn omissa pienissä ympyröissäni tai asioissa mitä teen antaumuksella täysin johonkin, mm. noitarinki kisoihin (tuo on tuommoinen pieni esimerkki, siitä mitä kovaakin kovemmalla yrittämisellä voi saada aikaiseksi.) Tuosta mitä kirjoitat mm. tämmöisten kiusaajien taustoista mitä ne voivat olla, niihin en muuten voi ottaa kantaa, kun en tiettävästi tunne heitä, mutta jokin selitys tuommoiselle käyttäytymiselle täytyy olla eikä se ole se että ihminen ken tuota trollaamista harrastaa esim. keskellä yötä, aamutunneilla 0.300-0.400 tai yleensä miten sattuu, niin olen miettinyt että mitä minä olen semmoista voinut tehdä että olen joittenkin elämässä melkein unissakin? Oikeasti olen erittäin hyväntahtoinen, kohtelias ja muut huomioon ottava tyyppi, myös pyrin osaamissani asioissa auttamaan pyyteettömästi kavereitani ja rakastan "rauhaa" sekä ystävyyttä ja sopua muitten kesken todella paljon. Siksi tässä ollaan täysin ymmällään että miten tähän tilanteeseen on voitu ajautua, tuntuu ettei tämä voi olla edes mitenkään totta? Eki - öörwell
#aamutunneilla 0.300-0.400 tai yleensä miten sattuu#
Onko nuo kaarisekunteja vai mg-yksiköitä, Bruno? - Eki...
Jos ei nyt taas polla leikkaa niin katsoppas joitakin trolleja, on lähetetty yöllä erinäisiin aikoihin, elikä tuo ilmoitus 0.300-0.400 tarkoittaa tioetysti että esim. kello 3-4:n välillä aamuyöllä joku/jotku tulevat tänne vääntämään minusta täyttä sontaa, täysin uskomatonta että mikäli joku herää esim. töihin siihen aikaan tai tulee ravintolasta, niin ensimmäinen työ on tulla tänne trollaamaan. Minusta tämä kaikki muukin huuhaa ei ole takuuvarmasti terveitten hyvän itsetunnon omaavien immeisten aikaansaannoksia, sillä ei tervejärkinen ihminen yötä päivää roiku yhdessä ihmisessä provoillaan kiinni kellonajasta riippumatta vääristelemässä kaikkea mitä sairaaseen mieleen juolahtaa? Eki
- eki...
Nii ja piti vielä lisätä että välillä tulee itekin kirjoiteltua pikku kiljupöhnässä aamuyöstä vaikka apsolutisti oonkin. se on vaan niin kiva kun juttua riittää kun mä olen hyvä jätkä ja kaikkien kaverikin. mä tiedän kyllä että mulle on muutama ukko kovastikin kateellinen kun menestyny näissä ratio ja mopetihommissa. Tässäki ketjussa on kohta 300 kirjotusta. kertoohan sekin jo jotain meikiksen suosiosta. eki...
- ghrlmbh
Terkkuja vaan Brunolle sinne Turkkusin suunta.
- kanttarellin
Ryöppääminen eli ruoka-aineen nopea keittäminen voi tapahtua kuumassa vedessä tai höyryssä kiehuttamalla. Tarkoituksena on joko pehmentää ruoka-ainetta, poistaa siitä makuhaittoja tai myrkkyjä taikka hidastaa entsyymien toimintaa. Ryöppäämisessä ruoka-aine ei ehdi kypsyä.
Tyypillisiä ryöpättäviä ruoka-aineita ovat jotkin myrkylliset tai kirpeämakuiset sienet kuten korvasieni ja rouskut. Korvasienestä hengenvaarallinen myrkky liukenee keitinveteen vasta useilla ryöppäyskerroilla, rouskuille taas riittää yksikin kerta. Jotta ryöppäys olisi tehokasta, keitinvesi on siihen liuenneiden myrkkyjen takia kaadettava jokaisen ryöppäyskerran jälkeen pois. Ryöppäyksen jälkeen sienet kelpaavat käytettäviksi maittavana ruokana. Läheskään kaikista myrkkysienilajeista myrkky ei kuitenkaan lähde ryöppäämällä.
Monet kasvikset ryöpätään ennen pakastamista tai hapattamista, jotta entsyymitoiminta pysähtyisi ja mikrobit kuolisivat. - eki...
Eki täs taas... sellasta asijata vielä että kun saan syyttäjältä teidän provoajien ja trollien ip osotteet niin sitten laitan ne tänne kaikkien näkyville. ne on vähä niinku henkilötunnuksia. sitten me otetaan Meikkiksen kaa vähän kiljua ja puetaan hameet päälle ja nauretaan teille... tiettyjen hemmojen ovella voii kohta syyttäjä soitella kelloa.
- 12+10
**** ip osotteet niin sitten laitan ne tänne ****** ------- pitihän sitä pa5koo tulla vääntämään tänne, kun sillä pienellä radiosivustolla ei vielä kovin kuhise. Ei kukaan halua, että sinä ne syyttäjän sinulle toimittamat osoitteet julkaiset, voi kuin pelottaa, mutta ottakaa vaan lääkitys kohilleen, ja ehkä jouluksikin punanuttu hamonen kolahtaa postista-olet sen todella ansainnut.
- modulationIndex
Minä ainakin olen kauan sitten pudonnut LA-radioiden kehityksen kyydistä. 1992 tapahtui jokin lainmuutos ja sitten liityttiin EU:hun ja tuli (jollei jo ollut) jossakin määrin vapaita taajuusalueita.
Ficoran taajuusluettelosta näkee kyllä käyttötarkoitukset, jos jaksaisi tutkia. Näihin nykyisiin harrastuksenomaisiin käyttötarkoituksiin en ole päässyt kärryille (poislukien radioamat. toiminta/taajuudet).
Ei varmaankaan kannata alkaa muuttamaan tehokkaammaksi tai antennia vaihtamaan, voi häiritä muita ja tärkeitäkin viestiyhteyksiä.- joskus laamies
tyhjää niitä hattiwatteja harakoille kylvää,ensinä vireessä oleva kunnon anteeni,ja penkitetty kunnon kone,en tarkoita naapurin korvakuulolla säätämää superstaaria,
näillä päästään jo 4watin tehoilla qsoilemaan kohtuuella,tämä on peruslähtökohta. - ykä s
joskus laamies kirjoitti:
tyhjää niitä hattiwatteja harakoille kylvää,ensinä vireessä oleva kunnon anteeni,ja penkitetty kunnon kone,en tarkoita naapurin korvakuulolla säätämää superstaaria,
näillä päästään jo 4watin tehoilla qsoilemaan kohtuuella,tämä on peruslähtökohta.Ei saa kirjoitella tälle viestiketjulle laa-asioista sillä tämä on yksinomaan pmr-kapulamiesten/poikien ja neitien riitelypaikka.
- zoriakki
joskus laamies kirjoitti:
näillä päästään jo 4watin tehoilla qsoilemaan kohtuuella,tämä on peruslähtökohta.koskaan ei voi liikaa korostaa anteenin maadotuksen tärkeyttä.
- Eki...
Juu, eikä asiaa lainkaan, sillä tässähän alkaa muuten tuntemaan itsensä ihan ihmiseksi ja vielä oikein joulun kynnyksellä ...
- 17-11=22
Hyvä ! Kyllä se ihmiseksi tunteminen lähteekin ihan sieltä itsestä, ja erityisesti joulun tienoilla. Hyvää Joulua vain valeEkille tai sille ihan ainutlaatuiselle, oikealle oh2ekille !!!! Ensi vuonna taas sitten uudet, --- eikun samat vanhat kujeet, vihjaise sitten missä jatketaan. Älä ota liikaa joulu/uudenvuoden juomaa.
Klara vappen, eiku...
- Eki...
Eki tietää sen että rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoitetut tekstit voi koska vaan itse poistaa toisin kuin random nickit..
- Eki...
Kyllä tietää, mutta eihän näissä yhdessäkään minun eikä suurimmassa osassa muittenkaan texteissä ole mitään niin "kuolematonta" sanomaa, etteikö joskus voisi poistua koko leikistä. Ihan se perimmäinen syy on kuitenkin se minkä sanoinkin, elikä jos käyn sättäilemässä ja joku kurkkaa sivuani, saatikka rupeaa lukemaan näitä kirjoituksia, olettaa varmasti että olen pahimman luokan riitapukari, kun täällä ei tehdä mitään muuta kuin jauhetaan jostain ekistä laidasta laitaan jutuntynkää! Eki ;))
- Piikkikii
Eki... kirjoitti:
Kyllä tietää, mutta eihän näissä yhdessäkään minun eikä suurimmassa osassa muittenkaan texteissä ole mitään niin "kuolematonta" sanomaa, etteikö joskus voisi poistua koko leikistä. Ihan se perimmäinen syy on kuitenkin se minkä sanoinkin, elikä jos käyn sättäilemässä ja joku kurkkaa sivuani, saatikka rupeaa lukemaan näitä kirjoituksia, olettaa varmasti että olen pahimman luokan riitapukari, kun täällä ei tehdä mitään muuta kuin jauhetaan jostain ekistä laidasta laitaan jutuntynkää! Eki ;))
ja eki jatkaa sitä tynkää, vaikka muut jo olisivat rauhoittuneet :)) Huomionhakuinen kun on.
- 14+5
Eki... kirjoitti:
Niinpä. Muualla sait kaiken muun kiellon ohella jo aiemmin editointikiellon. Poistamaanhan et päässytkään. Mutta sama neuvo täälläkin, älä kirjoita mitään, minkä sitten typeryytensä takia poistat. Kun muut niihin vielä vastaa, ja silloin vaikuttaa omituiselta, vielä enemmän. niinpä; ** olettaa varmasti että olen pahimman luokan riitapukari ** Aina mukana siellä missä riidellään, ja itse aiheuttajana. Herkisty nyt jo joulun viettoon.
- Joulusamassapihassa
14+5 kirjoitti:
Niinpä. Muualla sait kaiken muun kiellon ohella jo aiemmin editointikiellon. Poistamaanhan et päässytkään. Mutta sama neuvo täälläkin, älä kirjoita mitään, minkä sitten typeryytensä takia poistat. Kun muut niihin vielä vastaa, ja silloin vaikuttaa omituiselta, vielä enemmän. niinpä; ** olettaa varmasti että olen pahimman luokan riitapukari ** Aina mukana siellä missä riidellään, ja itse aiheuttajana. Herkisty nyt jo joulun viettoon.
"" ** Aina mukana siellä missä riidellään, ja itse aiheuttajana. ""
Tässä olemme siis samaa mieltä. Hyvä.
- el gato
Feliz Navidad y un feliz año nuevo. Y ser más amable el próximo año para eki
- Eki...
Gracias también, tratando de seguir kiltteysohjetta, Feliz Navidad y Año Nuevo fantástico! Eki
- ho2eki
Eki... kirjoitti:
Gracias también, tratando de seguir kiltteysohjetta, Feliz Navidad y Año Nuevo fantástico! Eki
Google kääntäjä on kovilla, kuin venakolle vastaisi, jollain kielellä.
- 2
EI VOI OLLA TOTTA.
- pieni kulkija
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa se hämmästyttää kummastuttaa jne...
- 10+1
Niin se maa makaa. Hyvinkäälläkin on blogissa rauhoituttu, ja saatu joulutoivotukset kaikilta kolmelta nettikaverilta. No, rauhallisesti vielä vuoden loppuun.
- Hopo666
http://www.huuto.net/kohteet/jopix-3003--cb-27--cb_la-puhelin/202504221
Tässäpä suomen varmasti kauiten myyty laa kone! Uskomatonta että ollut kohta vuoden huuto.netissä... Hinta / laatu eikä järki kohtaa kyllä toisiaan .... - 15+18
Sinnikkyys palkitaan, aikanaan, Jopix ! Oli kolme ison D:n, musikus neuvoksen kuvaa ja lymyili siellä Mr itsekin.
- takaisin uudellemaal
Ei ole tuo hopo66 (hessu) hyvässä maineessa harrastajien kesken... Teettää kyllä kavereillaan töitä mut mitään ei maksa. Katsoo vain kieroon jos joku häneltä joskus jotain pyytää...
- Eki...
Mikä ihmeen solvausinto täällä oikein ihmisillä on, onko teillä noin huono itsetunto vai mikä mättää, nyt solvataan lisäkseni jopa hopo66:sta?
- KivaOisKuva
Oliko jossain kuva ? Siis julkkisten kuvia, taisi olla usea Misterin kuva ja vain yksi isosta D:stä. Ja ihan eri ikäisinä. D on seitenkymppisen näköinen ja Mr. seitenkymppinen on kaksvitonen. Google plussako se oli vai mikä ?
- jolsa jätkä
voi hellan pieksut, kuis nyt niin kävikään, kuvakin ois kiva ...
- Oispa Mullakii
Niinpä. Samat jutut, monettako kertaa? Ei noita muita asioita kadehdi, mutta että ne alaiän rajoilla seilaavat tatjaanat kymmenittäin tunkee seitenkymppiselle, kyll on hyvät senssit ukonkutaleella.
- Kunei oo lisenssiä
Se oikea moottoripyörä vaatisi ajotaitoa, ja joskus kysyvät sitä ajokorttiakin. Nekin pitäisi vielä hommata. Parempi vaan mopolla päristellä kuusi kertaa Lieksaan, siis kerran Heinolaan ja takas.
- Eki...
Eki täs taas...Taisin taas kirjotella yöllä kiljupäissäni mut kaikkihan lähti liikkeelle siitä että mä sain mun blokiini viestiä et tääll suomi24 tsätis ei oo vähään aikaan provoiltu ja trollailtu. Mä tulin heti kattoon et mikä täällä on meininki ja täällähän on vaan tietyt isännät toivotellu hyviä jouluja ja silleen. Aattelin sitten heittää vähän "vettä" "kiukaalle" ja pistää tarinata että saataan 500 viestiä taas täyteen.
Mähän en haluu et mua yhdistetään mihinkään provoihin ja trulleihin ja siks mä kirjoitan eri nimimerkeillä. Ja vaik mä itte tungen nettiin kaikennäköstä asijata niin must ei oo kiva niitä levitellään pitkin poikin. ne on vähän niinku yksityisasijoita vaikka ne tänne laitanki. niinku ne valokuvatkii must ja mun bestiksest dannist. eki...- MitenNäin?
Taisit ottaa vaan liikaa lääkkeitä, kun et juopottele. Onko peruja yövalvominen siitä viimeisestä työpaikastasi 80 luvulla, vartijana Onko ne sun yksityisasioita mitkä sä itse tuot tänne esille. Vähemmistöjen solvaamista, kun harrastajia homolaumaksi nimität. Lopeta jo.
- Eki...
Eki täs viel... et jos tää h*omottelu ei ny lopu niin site lähtee kyllä syyttäjälle posti et mä en tykkää yhtään et mut yhdistetään näihin juttuihin. vaiks mä onkin tosi mukava ja hyvä jätkä ollut jo monta kymmentä vuotta nii ei se sitä tarkota et mä oisin... pidetään sit jatkossa vähän pinempää meteliä näist asijoist. eki...
- ho2eki
Ooks sä ? Mä epäilin ett se Mr. vois olla, mutta pedoh ? ei kai.
- Brumorfi
, ei pienintäkään rauhaa edes joulunaikanakaan, ....homot roikkuneet perässä levittelemällä kuvia ....miehet roikkuvat miehen perässä? .. poistumaan foorumilta saman asian takia, homolauma jahtaa nykyään yötäpäivää eikä se foorumi ole mikään homofoorumi, kellonaikaa katsomatta,.... firsdate.com mistä toki tulee naisilta yhteydenottoja, mutta paljon myös miehiltä
Mitä kuvia, itsesi laittamia? Jos on hetero, niin ei ole roikkuja? Kun ne naisetkin tarjoaa niin kovin itseään, oletko päässyt oikeasti? Jouduit pois harrastefoorumilta, etkä pääse takaisin? Kerro, avaudu! Miehet miehen perässä? Jos oot saanu jouluks uuden hamosen ? Kerro meille?- hölmistynyt oh2ekin
Radiohullujen forumin käyttäjät homoja? Varo vähän mitä puhut.
- Zero hyvinkään nolla
Pistelehän jo niitä nimiä esille kun olet jo vuosikausia niillä uhonnut. Vai etkö uskalla? Tuo homoiksi leimaaminen on jo sinultakin aika neitimäistä. Älä itke jatkuvasti, pysy poissa kuten joulunaikana. Oli niin rauhallista täälläkin.
- EI hopolle hessulle
ei me kyllä tänne enää hessua takas oteta (hopo66)... Meille on tässä ekissä ihan tarpeeksi joten pitäkää te vaan huoli että SE pysyy kurikassa!
- Plopsz
Nyt tulee mieleen se sanonta saunalyhdystä.
- Eki...
Asiallisuus näistä viesteistäsi on hyvin kaukana, en ole ikinä haukkunut foorumilaisia kyseisellä nimellä, ainoastaan teitä ketkä jaksatte roikkua vuodesta toiseen perässäni vääristelemässä asioita, tuomassa kuviani tänne, nimittelemällä minua 70 vuotiaaksi 7 vuotta ennen aikojaan, luulette että tuo kaikki loukkaa minua ja siksi niitä syydätte alati sekä loputtomasti tänne. Nyt jos ylläpito näkee asiat oikein, he poistavat kaikki vastaavat trollaukset yhtä ihmistä kohtaan sillä ei näitä oikeasti ole kiva itsestään lukea. En edes käsitä mikä nämä tyypit saa mielipuolten lailla täällä riehumaan, tuossa täyttyi hiljan 500 viestin topicci ja tämäkin on lujaa vauhtia näillä älyttömyyksillä täyttymässä, ei terve ihminen käyttäydy täten kuten teette!
- kurahaalari
Eki... on niin lapsellinen noiden poistojen kera. Uskomattoman mukula, johan tolle nauraa asiaa tuntemattomatkin.
- Eki...
Seitsenkymppinen mukula!!!! Hahaahahahahahah!!!
- joopajoo...
"Jouduin itse poistumaan radiohullut foorumilta saman asian takia, mutta nämä homot ovat todella sitkeitä ukkoja, sillä perässä tullaan ihan minne menenkin?"
- Eki...
Saa ihan vapaasti nauraa, se on hieno asia toisin kuin yleisesti tänne tungetut vääristelyt. Mitään niin kuolematonta täällä ei kukaan kirjoittele ettenkö näe välillä viisaammaksi poistaa turhia kinoja, niitä teen myös minä koska me kaikki olemme vain ihmisiä, kukaan meistä ei ole virheetön tavoiltaan eikä muutenkaan. En millään jaksa ymmärtää että olen saanut aivan järjettömän "suosion" tietyllä tapaa sillä muutenhan kukaan ei tekisi tätä minulle vuosikausia. Se "suosio" on ansaittava tavalla tai toisella, minulla ovat olleet omat suhteellisen viattomat tavat ansaita se, vaikken ole tiennyt että jollain mopolla suhaamisella sekä pmr puhelimella pääsee näinkin puhutuksi hemmoksi, hyvä että ette silmille tule, eikä sekään olisi enää mikään ihme vsaikka tulisittekin Oikeita esimerkillisiä radioharrastajia, harrastus on täysin toisijainen asia elämässänne ja ykkönen näyttää olevan meikäläisen (Eki) kyttääminen, provoaminen, vääristely ja kaikkea muuta mahdollista taivaan ja maan väliltä! ;))
- hoitsu
Provosoitua_ Se tarkoittaa käytännössä sitä, että sinun ei kannata loukkaantua tai joutua kiihtyneeseen mielentilaan jonkun kirjoitusten takia. Jos joudutkin, niin odota vaikka yön yli ennen kuin vastaat niihin. Älä siis anna kenenkään viestien johtaa siihen, että yrität saada viestin kirjoittajan suuttumaan vuorostaan. Sellainen tuhoaa nopeasti asiallisen keskustelun.
- latvalahoaa
hoitsu kirjoitti:
Provosoitua_ Se tarkoittaa käytännössä sitä, että sinun ei kannata loukkaantua tai joutua kiihtyneeseen mielentilaan jonkun kirjoitusten takia. Jos joudutkin, niin odota vaikka yön yli ennen kuin vastaat niihin. Älä siis anna kenenkään viestien johtaa siihen, että yrität saada viestin kirjoittajan suuttumaan vuorostaan. Sellainen tuhoaa nopeasti asiallisen keskustelun.
harjoitus provo,olen lähes 100 vuotias en juo viinaa enkä käytä naisia,mutta tykkään bemaareista,ja tälle saa nauraa.
- Eki...
hoitsu kirjoitti:
Kuuleppas hoitsu, kokeileppas itse yli 8 vuotta lukea itsestäsi mitä milloinkin, täällä jo ollaan melkein tulossa päälle yhden päivän aikana jostain homo nimittelyistä. Minä en ole mennyt ikinä kenenkään päälle edes tänä koko aikana enkä ennen sitäkään, elikä jos minä provosoidun noin 8:n vuotta kestäneestä hulluudesta minua kohtaan, niin nämä tyypit provosoituvat yhden päivän nimittelyistä, siinä on niin mielettömän valtava ero: (1-pvä vs. n. 3000 päivää) repikää siitä vaikkapa huumoria ...
- armiro
8vuotta noin 2920 päivää
- Eki...
Kun kaikki alkoi vuonna 2003, niin se on siinä 3000:n päivän haarukassa elikä suunnilleen, koska eihän tuommoisia päiviä merkata allakkaan että koska brunoa alkoi minun skootterireissuni vi-ttuttamaan, niin että hän aloitti siitä käsittämättömän messun kaikkine vääristelyineen ja jatkoi hirveällä paatoksella jatkamaan kun saavutettiin fin1:n kanssa ns. suomen enkka 209.8km pmr kalikoilla. Eiköhän nämä ole tässä, toivottavasti kenenkään ei tarvitse taas alkaa vääristelemään eikä minun jauhamaan koko asioista, kun ei niissä ole pienintäkään ihmeellisyyttä.
- peräsilli
Eki... kirjoitti:
Kun kaikki alkoi vuonna 2003, niin se on siinä 3000:n päivän haarukassa elikä suunnilleen, koska eihän tuommoisia päiviä merkata allakkaan että koska brunoa alkoi minun skootterireissuni vi-ttuttamaan, niin että hän aloitti siitä käsittämättömän messun kaikkine vääristelyineen ja jatkoi hirveällä paatoksella jatkamaan kun saavutettiin fin1:n kanssa ns. suomen enkka 209.8km pmr kalikoilla. Eiköhän nämä ole tässä, toivottavasti kenenkään ei tarvitse taas alkaa vääristelemään eikä minun jauhamaan koko asioista, kun ei niissä ole pienintäkään ihmeellisyyttä.
huimat on ennätykset,hu huh
- jaakobi
mikä oli jaakobin poikain isän nimi?
- JAAKOB OLI KUULEMMA
isaskar keturi ;)))
- karsias keuturu
JAAKOB OLI KUULEMMA kirjoitti:
isaskar keturi ;)))
ohoh
- kuoriainen
Kan vara ganska fria att skratta, det är en stor sak, till skillnad trångt snedvridningar i allmänhet här. Ingenting så odödliga här, ingen skriver dessa eftersom jag inte ser mellan klokare att ta bort onödiga kinoja, de är också, jag gör eftersom vi är alla bara människor, är ingen av oss felfria i sina vanor eller något annat. Jag klarar inte någon förståelse för att jag har varit mycket irrationell, "framgång" på ett visst sätt annars ingen skulle göra så här mot mig i många år. Den "popularitet" måste förtjänas ett eller annat sätt har jag i min relativt oskyldiga sätt att förtjäna det, även om jag inte visste att en av moped och PMR suhaamisella telefon kan nås på sådana talat hemmoksi
- hauska käännös
Satan gör det, inte ens minsta frid julen aikanakaan efter ca 8 år är "gay", följt av levittelemällä hänga mina bilder och allt möjligt och omöjligt för mig att skita i hela säkerhetsguide för Solen här i det, på något sätt ändå gå till distribution, om det bara var kvinnor, men män hängande från mannen bakom all oändlighet? Jag var tvungen att lämna radion-mad forum beror på samma sak, men dessa "homofile" är riktigt tuffa, gamla män, blir det strax bakom vart jag än går? Jag gissar inte var att sätta forum länk i en "flock bög" är nu jagar klockan dag och natt oavsett tid och är ett forum inte är ett forum för homosexuella, verkligen ledsen för detta kisa ökas, "Arkitektur Mussukka lite." En annan plats är firsdate.com naturligtvis kommer de flesta kvinnor är kontaktade, men också ganska mycket alla de äldre männen från pojkarna bara 20v är gott om alla sorters textiä i hela Skandinavien, vet jag inte inte att de vet hur man läser att jag är HETERO eller vad de gör fel? Nu, redan, försök sedan att snedvrida fallet i detta forum att jag skulle ha namngett hela radio-mad forumet gäng vid namn, detta är bara inte aldrig varit, nämnde jag det specifikt i att det de GLO meuhkaavat att de därför verkar en relativt liten besättning för mig att förtjäna namnet, inte Visst, någon annanstans i forumet, entusiaster är 99% ok folks! Jag hörde som fick respektabla 70 år i, är det verkligen saknas 7 år, inbillar Elika någon medvetet kränka mig genom att lyfta aldrig så många i min ålder i flera år, vad detta kan inte längre säga att när vredet är sjuk, så det lider ut svängarna pärtill åkso
- Eki...
Sorry, älä vääristele sillä asia on ollut ja on edelleenkin tarpeeksi selvästi esillä, En ole kertaakaan haukkunut radiohullut foorumin porukkaa yhtään miksikään, 99% heistä ovat olleet minuakin kohtaan ok, olen näistä täällä trollanneista muutamasta tyypistä todennut että täytyy olla homo kun miehet seuraa toista miestä mihin menenkin, ei auta foorumilta poislähtöni ei mikään, perässä tullaan jokaiseen paikkaa ja levitellään kuvia jopa google palvelusta tänne pitkin ja poikin. Minusta se on tosi naismaista/homomaista touhua. Oletin että tämä kahdeksanvuotinen helvetti alkaisi laantumaan, mutta aina tulee joku juntti ken haluaa jatkaa tätä samaa sontaa loputtomiin? Kait ylläpito on sen verta viisasta että näkevät mistä on kysymys ja asiattomat viestit poistellaan!
- Voitollahan me
Joo, voitto on hyvä saada. Mainitse sitten, että ne ei ole kavereiltasi radiokaupasta, vaan ilman takuuta olevia tuotteita. Niissä kun on ollut toimimattomuutta, kuten foorumilta huomasit. Sehän niissä maksaa, kun oikeat kauppiaat maksaa verot, alvit, tullit jne, ja vastaa takuu tuotteistaan. Mutta pienyrittäjyys on aina suosittavaa.
- rätiövaari
älä pelleile lelukapuloitten kans vaan osta kunnon naapurilla ruuvattu superstar,siihen vielä 300w linukka perään,lähetys am ja anna qson kulkea,naapuritkin alkaa arvostaa suurena radiomiehenä,jopa suonikohjutansseissa ei nitroa kerkeä ottaan kun haahkat on jo viemässä seuraavalle valssille.
- Eki...
No hyvä että on vientiä, minua ei kiinnosta linukat eikä mitkään kotirigit ei cb eikä hamipuolelle, niitten kanssa on leikitty noin 30 vuotta jopa hurjien linukoittenkin kanssa, siten että tästä kulki päivittäin Nitrolle Kuopioon liki vaivatta!
- Eki...
Missään muussa ei ole todettu toimimattomuutta kuin Nagoya na-771 antennissa, tai se ei toimi wouxunin kanssa, koska sen muovihelma antennissa on liian pitkä ja liittimen keskitappi ei saa kontaktia wouxunin liittimen kanssa. Homma on hyvin helppo korjata joko mattoveitsellä sekä viilalla, noin 2-3mm pois helmasta ja on kuin ennenkin paitsi että toimii ja upeasti toimiikin, saman asian huomanneet toki muutkin. Akut ovat ihan samaa tavaraa mitä myydään 12-15€ kalliimmalla suomessa, minulta ostaessa saa kirjallisen 6kk:n takuun mikä koskee valmistusvikoja, ei itseaiheutettuja oikasreita ym vastaavaa. Nyt viimeksi tilasin ainoastaan antenneja sekä ns. tehokkuja kumpaakin 10kpl:tta, kaikki viedään käsistä, antennit laitettu hinomekaanisesti timmiin! (Elikä työ tehty kunnolla ja siististi)! Tuohon muuhun en ota kantaa enempää, kaverit tilaavat jopa esim. Kenukan tiettyä pikkumalli rigiä kymmenittäin, eikä he niistä mitään veroja maksele ja kaikki on varattu jo tilatessa, samoin on noitten dx5000 ja vastaavien koneitten kanssa ja halvalla!
- Eki...
Kyllä minun kauttani saa myös tiettyjen liikkeitten (suomalaisten) tuotteita takuineen hieman halvemmalla kuin itse liikkeestä, toki en saa välitettyä kuin tiettyjä tuotteita, en kaikkea liikkeen myyntilistoilla olevia. Näitä välityksiä ja omia tuontijuttujani myyn ainoastaan tuntemilleni luotettaville oikeille harrastajille, nämä "päänaukojat" ostaa sitten tarvitessaan ihan mistä itse haluaa, mutta ei minun kauttani!
- 13+19
No hyvä sitten kun tietoa on. Kannattaa juuri kuten olet tehnyt selvittää etukäteen nuo velvoitteet. Asiasta tietämätön voisi luulla, että verot ja tullit maksetaan Suomessa.
Kun tavaraa tuodaan EU:n tulli- ja/tai arvonlisäveroalueen ulkopuolelta Suomeen, tavaroiden arvonlisäverotuksesta ja valvonnasta vastaa Tulli.
Maahantuodun tavaran veron maksuvelvollisuus on tavaranhaltijalla eli sillä, joka tekee tulli-ilmoituksen itse tai jonka nimissä tulli-ilmoitus tehdään. Verovelvollinen on myös tavaranhaltijan asemassa oleva henkilö,
http://www.tulli.fi/fi/yrityksille/verotus/tulli_ja_alv/arvonlisavero/index.jsp - Eki...
Kaikki tuotteet tulevat tullin kautta mitä olen pientavaraa tilannut, en ole joutunut maksamaan niistä centtiäkään enää paypal:in kautta maksetun lisäksi. Ja kun välitin mm. Uranustuonnin tuotteita lähinnä dx5000 koneita noin 15 kpl:tta, ei minulle kuulu mitkään muut maksut kuin tilittää ne liikkeeseen kuten olen aina välittömästi tehnytkin, ihan kuten on liikkeen kanssa sovittu, kun niitä tarjottiin kauttani välitettäväksi!
- vain seitsemänvuotta
eihän tästä tule kuin seitsemän vuotta?
http://groups.google.com/group/sfnet.harrastus.radio.ham/tree/browse_frm/month/2004-01/bbcc48d51165b199?rnum=171&_done=/group/sfnet.harrastus.radio.ham/browse_frm/month/2004-01?&pli=1- hi hih
yhtäkova ko voissa keitetty silakanruoto
- EKi...
Eki... kirjoitti:
http://www.radiohullut.net/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=6774&start=90
http://www.radiohullut.net/foorumi/viewtopic.php?f=5&t=3009 Aijai kun
löytyi jotain hyvääkin, repikää siitä! ;)) - Eki...
EKi... kirjoitti:
http://www.radiohullut.net/foorumi/viewtopic.php?f=5&t=3009 Aijai kun
löytyi jotain hyvääkin, repikää siitä! ;))Tämä alimmainen on jälleen feikki, mun on tuo linkki noitaringin tuloksiin!
- yx.eki
Kerroppas mistä minä olen saanut kenkää, tiedät takuuvarmasti etten yhdeltäkään radiofoorumilta! Täälläkin on Terbon meili missä todetaan että lähdin itse pois! Sanotaan niin että te homsut ette tykänneet kun vein kirjoituksillani kaiken huomion jatkuvasti jne
- 3699
Kuuntelen tuossa sitä kuuluisaa ysiysiä. On siellä joku melko sairas itseään opettajaksi mainostava tyyppi joka ei kyllä mielestäni ollenkaan sovi alallensa. Täysi öykkäri ja sovinisti !
Voiko sitä jotain ysiysi netistä kuulla ?
- osta rario
oijoi siinäpä pähkinä purtavaksi hi
- köhiyiecr4d2
Eipä välttämättä kuunteluun edes sitä tarvita. Pientä älynystyröitten käyttöä vaan...
- medi ham
näin on
- cicceli
Siis miten on?
- hilulei
no siten
- anotheromo
Itekkii ihemetyllyt ettå on monenlaista homoa joille se äänensäätely tuntuu olevan kaikkein tärkeintä. Luulis, että se yhteydensyntyminen olisi enemmän merkitsevää.
kuusysit kaikille! - 1bemaristi
http://www.radiohullut.net/foorumi/viewtopic.php?f=4&t=7193 Tässä sitä on historian havinaa jälkipolville.
- Eki...
Olihan tuokin aikaa, nyt mennään jo sitten tarvittaessa hiihtohissin mastoon 10m korkeaan tikkaita myöten ja huhuillaan sieltä, onneksi kunto on rautaa vielä, toivottavasti kauankin .... Eki Ps. jutun on kirjoittanut sekä kuvannut oh2lrd elikä Marko S.
- harrastus kivaa
Eki... kirjoitti:
Olihan tuokin aikaa, nyt mennään jo sitten tarvittaessa hiihtohissin mastoon 10m korkeaan tikkaita myöten ja huhuillaan sieltä, onneksi kunto on rautaa vielä, toivottavasti kauankin .... Eki Ps. jutun on kirjoittanut sekä kuvannut oh2lrd elikä Marko S.
olikyllä hyvä juttu pmr harrastajasta,tuomosia lukisi ennemmänkin,aikoinaan joskus kaverilta skanneri lehtiä lukenu,haikein mielin olisipa skanneri lehti vielä voimissaan,oli vissiin suomen ainoa julkaisu harrasteista pmr,cb,ym,ym.
- Eki...
harrastus kivaa kirjoitti:
olikyllä hyvä juttu pmr harrastajasta,tuomosia lukisi ennemmänkin,aikoinaan joskus kaverilta skanneri lehtiä lukenu,haikein mielin olisipa skanneri lehti vielä voimissaan,oli vissiin suomen ainoa julkaisu harrasteista pmr,cb,ym,ym.
Kyllä jonkinlaista radioaiheista kerhojulkaisua tekee radiohullut.com, täälläkin linkkejä kyseisen foorumin sivuille tuossa pari kolme pykälää ylempänä! Eki
- qsoja qsoja
sral.fi sivulta voi ladata pdf 56sivuisen Radioamatööritoiminnan esittelylehden
- eki..
http://blogit.mtv3.fi/kuningaskotka/2009/03/09/perhe-mukana-paluussa/ ole4n kannustanut janneakin.
- Eki...
eki.. kirjoitti:
http://blogit.mtv3.fi/kuningaskotka/2009/03/09/perhe-mukana-paluussa/ ole4n kannustanut janneakin.
Oletko, voi herranen aika?
- pemaristiennen
Miksi te pilasitte sen pmr harrasteen nostamalla tehot niissä laitteissa, käyttämällä laittomia antenneja? Sitten niillä virityksillä tehtiin ns. "ennätyksiä". Ei tavallinen harrastaja enää pystynyt, kun mankkaalaisellakin oli kovat tehot ja suunta-antennit paikallisilla mäjillä, blokkasi oikeiden harrastajien pemarit laajalla alueella.
- Eki...
Kyllä vaan, nämä hemmot luulee mua 70 v mutta oikeasti olen sen 106v, saatan näyttää ikäistäni vanhemmalta ja sinulla on syytä käydä optikolla! ;)
- Tenamen
Hah Hah :) Kahvit meinas ryöpsähtää silmille tuon seniorinetin linkin takia :D Voi jeessus, sinne tervemennoo vaan muiden hammassiltaisten pariin, siellä voi vertailla vaikkapa tipattomuutta ;)
- Eki...
Mitä vittuva, minullako hampaat, ne lähtivät kävelemään jo joskus 70v iässä silloin nuorna miesnä kun ei tullunna pijettyä niistä oikein huolta ... kuulemma hengityskin tuoksu niin maan keleesti ettei ollut pelkoa mistään naisten päällekarkaamisesta. Nykyjäänhän niitä tunkee joka lävestä ihan sikana! ;))
- 15+3
Tenamen............. meinas mullakin ryöpsähtää.....................hehheeee, huumoria olla pittää
- eki..
Ja taas kaikkea vääristelyä. Omassa blogissani olen siivonnut sitä, ja nyt olen muuttanut ne lukuisat h*mo sanat kauniimmaksi; homppeliksi.
http://ekin.blogaaja.fi/- Eki...
Kuuleppas kaima, eihän tässä mitään hätiä, jos haluatte olla sitä mitä olette niin voin kyllä hompsut siistiä homoiksi! ;))
- Eki...
Eki... kirjoitti:
Kuuleppas kaima, eihän tässä mitään hätiä, jos haluatte olla sitä mitä olette niin voin kyllä hompsut siistiä homoiksi! ;))
kyllä hampaaton kirkiisi on parempi ko nyrkki kyllikki.
- Eki...
Tämä alimmainen on jälleen feikki.
- Eki...
Tämä ylimmäinen on jälleen feikki.
- Eki...
Vai Tadžikistanilainen kuitenkin.
- hampaaton,
hyvä tuo seniorinetti,raikas tuulahdus menneisyydestä,repesin.
- mopoilija
Eki.. kirjoitti:
http://www.seniorinetti.fi/keskustelu/täältä-tullut-muutama-yhteydenotto-naisilta
Itseasiassa vihantasalmelta, Mäntyharjun kupeesta mistä ajoin noin 20km Mikkeliä kohti ja eikun ympäri kotia kohti, oli moottorin äänet sitä luokkaa että luulin hajoavan ... kampuran laakeri menossa ja menikin jälkeenpäin!
- ninnunnannunn
Eki.. kirjoitti:
http://www.seniorinetti.fi/keskustelu/täältä-tullut-muutama-yhteydenotto-naisilta
taitaa olla fotoshopattu kuva ko ei näy pakkettiautoa.
- mopoilija
No eihän sitä nyt voi kapeelle sillalle ajaa ... ota huomioon reppu maassa ja liinoilla kiiinni teltta sekä makuupussi tavaraboxin edessä. Miksi ne oikeasti olisivat siinä jos oletetaan että tuota kuskattas jollain autolla? On muuten vitt-umaista painella tuota reunakaistaletta niillä kohti missä on kapea tie kuten tässä, ohituskaistoja aina tietyn välein. Kun osuu noihin herätekuoppiin niin kyllä täristää ja vierestä pyyhkii isot rekat sekä imu heilauttaa väillä kunnolla!
- mopomann
mopoauto olis kova sana,säältä suojassa kaverikin kyytiin pikkuruokanen,halvat vakuutukset.
- Eki...
höpö höpö ja taas feikki, muuten tuo seniorinetti heitettiin tänne hieman ivallisesti, olin joskus kirjautunut sinne ja unohtanut sitten koko seniorijutun, mutta sehän onkin oikeitten aikuisten immeisten juttelupaikka, sieltä ei hevillä lähdetäkään poikkeen!
- mopoilija
mopomann kirjoitti:
mopoauto olis kova sana,säältä suojassa kaverikin kyytiin pikkuruokanen,halvat vakuutukset.
niitä on hurjasti lisääntynyt sinne sun tänne, elikä vähän jokapaikkaan, hintaluokka hyvänpuoleisilla on 12.000 -> ylöspäin uusilla, kuutioita on keskimäärin jopa 500cc
- tilulilei viritööt
Eki... kirjoitti:
höpö höpö ja taas feikki, muuten tuo seniorinetti heitettiin tänne hieman ivallisesti, olin joskus kirjautunut sinne ja unohtanut sitten koko seniorijutun, mutta sehän onkin oikeitten aikuisten immeisten juttelupaikka, sieltä ei hevillä lähdetäkään poikkeen!
oletko herra numero 47,miehisten miesten mies.repesin
- von adžikista
Eipä löytynyt mitään mopon kuvia saatikka reppuja ja telttoja. Onko kirjoittaja poistanut viestin?
- mopilija
seniorinetin pikkukuvaa kun napauttaa niin tulee näytinkokoinen maisemakuva, kyllä se siellä onpi! Eki
- autoilija..
mopilija kirjoitti:
seniorinetin pikkukuvaa kun napauttaa niin tulee näytinkokoinen maisemakuva, kyllä se siellä onpi! Eki
saako nauraa.
- mopoilija
autoilija.. kirjoitti:
saako nauraa.
No totta helvetissä saa! ;))
- ..
mopoilija kirjoitti:
No totta helvetissä saa! ;))
ohoh
- 650Bemu
mopilija kirjoitti:
Juu, oli siihen Vihantasalmen sillan pieleen mopo nostettu, tuttu paikka. Räpsähti tuo kamera, kun tulin maasudulta Juvalta. Se on kapee silta ajaa, nyt on tiet vähän leveemmät.
- ,.,.,.
650Bemu kirjoitti:
Juu, oli siihen Vihantasalmen sillan pieleen mopo nostettu, tuttu paikka. Räpsähti tuo kamera, kun tulin maasudulta Juvalta. Se on kapee silta ajaa, nyt on tiet vähän leveemmät.
näkykö harmajaa pakettiautoa jossakin sivummalla.
- Eki...
Eki tas taas. Hienoa että asijata riittää ja saadaan 500 viestiä täyteen. On varmaan toinen elektroniikka ketju historiassa. hitsi meikkis on suosittu. Mä saan varmaan kohta omat sivut wikipediaankin. Terkkui van kaikiille feikki ekeillekin ;) hahahahahhaha.
- OH2HOH
>http://www.radiohullut.net/foorumi/viewtopic.php?f=4&t=7193 Tässä sitä on historian havinaa jälkipolville.
Herra mun siunaa, mutta noi mopohanskat on niin homot!- voemahoton
äläh ny,ihan tyylikkäät vielä stetsoni päähän,on ihan aion texas rangerin näkönen.
- liego
voemahoton kirjoitti:
äläh ny,ihan tyylikkäät vielä stetsoni päähän,on ihan aion texas rangerin näkönen.
Mie muuten ajoin skootterilla keravalta lahteen yhen pysähyksen taktiikalla, yhellä tankillisella, halapaa kyytiä. a
- fillarihanskat
Sinä ja sun mopohanskasi, ne on fillarikäsineet kun tein pitkiä abaut. 30-50km:n fillarilenkkejä päivittäin, tuonnekin olin polkenut fillarilla ... Uskomatonta porukkaa, olipa jouluaatto tai uudenvuoden aatto, niin täällä vaan jaksetaan ekistä jauhaa hullun lailla, onko tässä enää mitään selväjärkisten meininkiä?
- perselihas
liego kirjoitti:
Mie muuten ajoin skootterilla keravalta lahteen yhen pysähyksen taktiikalla, yhellä tankillisella, halapaa kyytiä. a
Sama juttu, ajan aina Heinolaan asti Hyvinkäältä pysähtymättä muualla kuin Lahden liikkennevaloissa! Sitten meneekin taas Mikkeliin asti pysähtymättä mutta sen jälkeen pysäyttelen noin 50km:n välein ihan maisemien takia ja alkaa lapaluiden alta ikävästi pistellä, perslihaksetkaan eivät oikein tykkää pitemmistä välilöistä istua yhtä kyytiä.!
- Eki...
Ne on sellaiset honomppeli puppeli kinthaat.
- Eki...
Sä oot kaima meille vähän niinku semmonen isä-homppeli. Pitäskö järjestää miittinki hyvinkään abc:llä. voitas tehdä vähän parempaa tuttavutta? mä taian olla ihastunu suhun...
- eki..homp
Voi eki eki, isä homppeli ja poikansa. Tulkaa kaikki meille miitinkii ABClle, niin vaihetaan kuvia ja jutellaan venakoista ja mopoista...........ihastutaan kaikki..............
- Eki...
Ja otetaan näytön kelmillä suojatut wouxunit mukaan!
- Eki...
Mä oon kans mukana. wouwou kun tekee kutaa...
- Eki...
Oksä kaima saanu paljon niitä hameita? voitas pitää vaikka hamepileet. Nostaa hameet korville ja sillee. Musta ois tosi kiva jos semmoset pileet järjestys. Onkohan siä ABClä takahuonetta mitä vois vuokrata?
- zero-zero
Menkäähän nyt lapsenmieliset viettämään vaikkapa vuoden vaihtumista, tuosta ABC:stä Oulussa tuli mieleeni kun muistaakseni Leiffi laittoi kuvan sieltä, missä luki: ZERO pidämme sinusta huolta, se zero sana oli kirjoitettu tussilla! ;))
- påiväEkinäOis
Juu, ja sitten ne lähetti sut foorumilta pois. Aika kelmei. Mut tuu ja ota uudetkin hamoset mukaan, joita jouluna sait.. Tuu mopoll, yks hame päälle yks pemari mukaan. Jutskataan asijoita ja mäjelle keikoista.
- hameheikki
Oletteko tietoisia että hameen lähetti vittuunuksissaan tyyppi Turun puolesta ken on huijannut tonnien edestä ainakin kolmea foorumin kaveria radiojutuissa, oli varmaan hänen oma hameensa ja vittuuntui kun en ikinä ostanut häneltä mitään, kun tyrkytteli radiotavarata, joita ei sitten saanutkaan kukaan?! Kovia oli hintalupaukset, wouxun lisäakulla ja kahdella antennilla sekä pöytälaturilla 60.00€ ja piti tuleman kymmen kpl:tta Suomeen, kuulin ettei saanut tullista läpi ilman maksuja tai jotain sinne päin? Eki
- hamihelma
hameheikki kirjoitti:
Oletteko tietoisia että hameen lähetti vittuunuksissaan tyyppi Turun puolesta ken on huijannut tonnien edestä ainakin kolmea foorumin kaveria radiojutuissa, oli varmaan hänen oma hameensa ja vittuuntui kun en ikinä ostanut häneltä mitään, kun tyrkytteli radiotavarata, joita ei sitten saanutkaan kukaan?! Kovia oli hintalupaukset, wouxun lisäakulla ja kahdella antennilla sekä pöytälaturilla 60.00€ ja piti tuleman kymmen kpl:tta Suomeen, kuulin ettei saanut tullista läpi ilman maksuja tai jotain sinne päin? Eki
Tuskin sen takia lähetti yhtään mitään, jos edes ollenkaan, kuka se on? Et taida uskaltaa sanoa, luulen niin.
- Eki...
Yksi mies, yksi hame, yksi kumi. Täähän menee jännäks. kenenköhön mä saan? oulun abc on kiva. Mä oon käyny siellä mun pohjosen moporeissuilla.
- Eki...
1. mä oon mukana kans :) Onks Meikkis mukana kans? mä tykkäisin hirveesti ;)
- Eki...
Eki... kirjoitti:
1. mä oon mukana kans :) Onks Meikkis mukana kans? mä tykkäisin hirveesti ;)
Hyviä vuodenvaihtumisia 2012! Eki
- Eki...
Hei, lopettakaa nyt ihan oikeasti, yhden kaverin jatkuvista ärsyttelyistä silloin Nokia n8 puhelimesta kinailu johti niin pitkälle että hän alkoi sepittämään täysin tuulesta tampaistuja tarinoita ja on niillä yrittänyt saada jo toistamiseen minut tuomarin eteen, mutta molemmilla kerroilla onnistumatta! Kysynkin että mikä teillä mättää ja mitä te muutama haluatte minusta vuodesta toiseen, ficoralle soittellaan, kaverit vääristelevät täysin päättömiä valheita ja yritetään saada käräjille, onko se kateutta jostain, mitä en käsitä itsekään, vai mikä tätä teetättää?
Mahtavat radiokelit: nyt saa tehtyä uuden pmr ennätyksen, tosin kukaan ei ole rikkonut entistäkään. Tuo Wouxun ajaa hyvin asiansa terästettynä Nagoya na-771 piiskalla, ääntä lähtee ja tehojakin mukavasti, kunpa olisi jälleen joku noitaringin tapainen kisa niin voisi kyykyttää sienimiestä oikein kunnolla (tämä se on sitä asiallista radioamatöörien menoa ja meininkiä, saa muutkin kuvan siitä mitä kuspäitä täällä hiippailee sotkemalla vuosikaudet kaiken minkä yleensä voi sotkea, mutta nyt pistellään tarkoituksella samalla mitalla takaisin)! Ei näistä muutamasta suunsoittajasta ole mihinkään muuhun, kuin heittämään älytöntä läppää täällä ja näyttämään esimerkkiä kuinka pilataan muitten harrastajien maine käytöksellään? Eki- eki....
Ja taas tota feikkiä. Mäjelle nyt, oon ottanu pemarista tehoja, ja suunta-antennikin on ennätystä varten. Mutta voinko sitten jollain foorumilla esitellä ? Enkä oo lisää hameita saanu, paitsi yhen. Mä lähen kyykyttää nyt, mopokin kulkee kuin kevari, korttikin on melkein hankittu. Älkää vääristelkö !
- 2012
onkos oh2eki ottanut uudenvuoden simaa?
- Eki...
Oikeasti itseäni hävettää moni turha riita mm. tuo nokia puhelinkina, kumpikaan meistä ei lopettanut vaan sai bannit, mutta mihin on hävinnyt mr KOX, vai onko hän kenties toisella nikillä liikenteessä ... 2 x yritti minua oikeuteen ja molemmilla veti ns. vesiperän! Eki
- Eki...
Muuten tuli tässä semmoinen asia mieleen, kun raamattu kertoo kuinka Aatami ja Eeva luotiin, eikö heillä ollut lapsuutta ollenkaan, elikä luotiinko raamatun mukaan suoraan aikuisiksi? Kun aikanaan he saivat lapsia, keitten kanssa nämä lapset saivat sitten lapsia, oliko insetsiä, elikä siskot/veljet maanneet yhdessä, sillä eihän raamatun mukaan muita ihmisiä ollut? Tuolla kaupungilla kaksi nuorehkoa sälliä tuli vastaan lehtiset käsissään ja pysäyttivät minutkin, tietysti aihe oli uskonto ja kysyinkin tuosta ylläolevasta asiasta miten he lukeneena tulkitsevat asiaa? Ei tullut oikein mitään vastausta, kunnes sanoin että ovatko Aatamin ja Eevan lapset harrastaneet insetsiä saadakseen lapsia, minkä raamattu tuomitsee ankarasti, myönsivät asioista enempi tietävinä että ovat harrastaneet insetsiä ja loukkaantuivat silmin nähden rajusti, kun mitään muuta järkevää selvitystä asiaan eivät osanneet antaa? Eki
- 10+15
Juu tää muiden yksityisviestien levitys on mielestäsi ihan Ok ? Niin varmaan pomonkin mielestä ! ettei totuus unohtuisi;
ps: Mynttiselle, kun kuitenkin luet. Älä helvetissä enää yritä millään random nikeillä tänne. Tarjoudun vaikka antamaan henkilökohtaista terapiaa, mutta
älä minkään interwebin kautta minua enää ikinä millään tavalla häiritse.
kirjoittele vaan niitä kysymysmerkkejäsi muualla, kiitos??
Pomokin on ollut koulukiusattu. Siltä se välillä on tuntunut. Mutta hyvin on selvinnyt vanhoilla päivillään opiskelemaan. Itse oot ehtiny vain väkeltää 88 jälkeen, mutta arvostammehan me eläkeläis senioreita.
Kysypäs mitä kaikkea täällä esille saat tuoda ?- pökköä pesään
Juu , mutta ranny. Laita meille muillekin jokin blogi osoite, missä vain sua kehutaan.
Tästä hyvästä ei koskaan saa tarpeekseen.. Ja laita niiden markkujen, anttien lanttien kolikkojen brunojen ym. yhteystietoja. Täällä kiinnostus vihdoinkin alkaa todella heräämään, nyt on vain pintaa rapuuteltu. Ei saatu viisisataa täyteen, kun poistit ja ehdotteli niitä poistoja. Mutta kyllä tämä tästä kehittyy.
- Eki...
Ekin tarina blokista:
Nyt kun tätä lukevat ilmeisesti myös facebook kaverit ym, niin kerron lyhyesti koko “ihmeellisen
tarinan” näistä häiriköistä ja niitten syistä? Oli vuosi 2003 kun saimme Espoolaisen radiopuotin
omistajan kanssa (FIN1) kutsultaan, myöskin radioamatööri kuten itsekin. Elikä silloin PMR
puhelin harrastus oli kuumimmillaan, PMR on ihan kaikkien halukkaitten vapaasti käytettävissä,
elikä luvasta vapautettu (ei tarvitse minkään valtakunnan lupia sen käyttöön), niitä saa
tavarataloista, Lidlistä, Tarjoustaloista jne, no meillä ja monilla muilla harrastajilla on ja oli ihan
ammattikäyttöön tarkoitetut kalliimmat ja jopa metallivalurunkoiset tuhdit laitteet. Heinäkuussa
2003 tämä FIN1 meni Viroon ihan yhteydenpitomeininki päällä tänne Suomeen, porukkaa oli
kerääntynyt mäkien päälle elikä mahdollisimman korkeille paikoille, Hesaan, Keravalle,
Espooseen, Järvenpäähän, Nummelaan ja Hyvinkäällekin. Radiofoorumilla oli tiedotettu
harrastajille että FIN1 yrittää hyvän radiokelin aikana yhteysennätystä reissultaan mm.
Emumäeltä keskivirosta ja niinhän se onnistui yhteys meille kaikille eri paikkakunnille, minä
vaan satuin olemaan kauimpana hänestä kutsulla zero: http://www.radio-tele.com/pmr/dx/dx.htm
tämä linkki ei toimi ilmeisesti tässä, mutta se on tuossa sivun oikealla olevassa
mainoslinkkilistassa myös! Ennätyksestä nousi silloisella radiofoorumilla hirveä haloo ja väittely,
no sitä lisäsi sitten hurjasti Skannerilehden pitkä kertomus kuvineen minun
radioharrastuksestani ja myöskin ennätyksestämme.
Samoihin aikoihin ajattelin kokeilla ajaa moposkootterilla Hyvinkää-Lieksa välin, minkä olin
kerran nuorempana tehnyt ja silloin se oli yhtä “helvettiä”, nyt nyky skoottereilla se ei tuntunut
oikeastaan missään, tein niitä reissuja sinne Lieksan seutuville yhden kesän aikana tarkalleen
5:si ja puoli, se puolikas jäi Mikkeliin, kun havaitsin yöllä öljyvuodon ja käännyin Mikkelistä
takaisin (oli harmiton vetoakselin stefan pieni olematon vuoto, mikä selvisi kotona seuraavana
päivänä)! Silloinen radioharrastajien elektric saunafoorum oli hyvä paikka harrastajille mutta kun
näille foorumeille on yleensä kirjautunut porukkaa rutosti ja laidasta laitaan, niin noista
skootterireissuistani nousi käsittämätön haloo, väitettiin että olin kuljettanut mopoa
pakettiautossa ja otettu alas aina kuvaamista varten hahah, kun kaverit rupesivat kehumaan,
että olethan sä kova jätkä kun mopolla jauhat tommoisia matkoja, laita kuvia ja minä laitoin! Siitä
viittuuntui eräs Bruno nikkinen tyyppi ja aloitti älyttömät vääristelykirjoitukset jne jne. Seppo- Eki...
Heinolasta tietää ja näki jokaisella kerralla että millä minä tulin ja menin reissuni, koska
poikkesin kaverin luona meno/tulomatkalla liki aina n.tunniksi turisemaan. Asioita ruvettiiin
muutenkin parin kolmen hemmon taholta vääristelemään kaikin mahdollisin konstein ja se
vääristely levisi ihan jokapäiväisiin muihinkin asioihini, elikä joku voisi todeta että elämästä
tulikin oikea pieni “helvetti”. Kirjoitinpa ihan mistä vaan foorumilla, lukijoita riitti enempi kuin
tarpeeksi, en tiedä mikä porukkaa oikein veti, mutta ilmeisesti ihmisiä kiinnostaa se että kun
tietyt tyypit haastavat tieten tahtoen riitaa, niin niitä on “kiva” lukea?
Eipä juuri koko aikajanalle mahdu moniakaan päiviä etteikö samat tyypit olisi trollaamassa,
mutta täytyy yrittää ymmärtää heitäkin, kaikille ei ole kauhalla annettu joten ei voi vaatia kuin
teelusikalla, heh heh. Sen jälkeen nykypäivänäkin kuviani kopsataan mm. google :sta ja
levitellään sinne sun tänne, iäkseni on alennettu 70v vaikka olen syntynyt 1905 ja vaikka mitä?
Kerran minulle tuli paketti Turusta ja sisällä oli hame, minua tietenkin asia rupesi naurattamaan
koska en ollut tehnyt mitään semmoista asiaa että olisin sen tarkoituksella ansainnut, otin kuvaa
siitä ja pistin radiofoorumille, se suorastaan revittiin käsistä, elikä muutama kaveri halusi ostaa
sen paremmalle puoliskolleen ja siitä heillä tuli pientä kilpahuudantaa. Sitten tämmöiset
kevätjutut mitä radiohullut järjestää jokaisena pääsiäisenä koko Suomen laajuisena, elikä pmr
puhelinten kilpailun nimellä noitarinki, olen mennyt tuohon kulomäelle ja voittanut sen kolmesti
ja kerran tullut kakkoseksi ja taas oli älämölön paikka, elikä ihan käsittämätöntä että moisista
asioista yleensä kukaan viitsii nostaa mitään äläkkää, mutta meitä on niin moneen ettei kukaan
edes uskoisi jos toisin kaikki julki, on uhattu tulla hakkaamaan, on uhattu tappaa, on nimitetty
pedofiiliksi kateudesta nuoriin naisiin, jotka meilailevat firsdate.com sivustolta ja olen tallentanut
muistoksi heidän kuviaan facebook sivustolleni, on yritetty vetää käräjille mutta saatu
molemmilla kerroilla vesiperä ja kaikkea siltä väliltä vain siksi että olen pärjännyt tai tehnyt jotain
semmoista mitä kaikki muut eivät välttämättä tee, kuten nuo moporeissut!
On aikaa, hienot kesäpäivät/yöt ja ei kiire mihinkään, upeita maisemia järvisuomessa ja upeita
kavereita sekä myöskin naisystävä perillä odottamassa, voi pysähtyä ihan mihin lystää, siksihän
minä rajojani olen kokeillut enkä kadu hetkeäkään, nämä tietyt tyypit eivät millään pysty
pilaamaan niitä asioita, vaikka nuppi punaisena yrittävät vuodesta toiseen! Olen tehnyt muinakin
kesinä vastaavia reissuja mutta määrä on ollut pari kolme tai vain kerran, joskus olen kääntynyt
puolesta matkasta takaisinkin, mutta yleensä jonkin oireilevan vian takia, tämmöistä mukavaa
tykkäämääni pientä mukavaa juttua vaatimattomilla kulkuvälineillä tehtynä saa tietyt tyypit täysin
tolaltaan, sitten näyttää muutamaa ärsyttävän facebook sivuillani olevat nuoret kaunottaret
keiden kanssa olen vaihtanut meilejä, ilmoittanut heille olevani liian iäkäs heille, 1905v synt. ja
pyytänyt etsimään nuorempaa upeaa mies-seuraa, silti monet olisivat halunneet jatkaa
yhteydenpitoa, mutta olen itse lopettanut, sillä olisi vaikea kuvitella olevansa missään suhteessa
lasten lastensa ikäisten naisten kanssa! Tätä ja paljon muuta pientä on minun elämäni, pienistä
asioista tulee itselle se onnellisuus mitä meistä useimmat etsivät, mutta ei niin pientä asiaa
etteikö sitäkin joku kadehtisi? Olen ihan tavallinen huumorikas ja mukavakin ukko, kun minut
vaan tuntee, en halua pahaa yhdellekään ja nautin siitä että ei tulisi riitoja yhdenkään immeisen
kanssa. Nyt sitten kun pojanklopit näkevät muutaman tyypin trollaavan ovat heistä muutama niin
laumasieluja eivätkä tiedä todellisuudesta paskan vertaa, mutta huuto on sitäkin kovempi.
Kylläpä he jaksavat, mutta niin jaksan kyllä minäkin! Eki
- doktorKelmi
- tohtori kelmi
Terve narsismi
Narsismia voidaan pitää ihmisen tärkeimpänä positiivisena ominaisuutena. Terveen narsistisella henkilöllä on hyvä itsetunto, ja hän voi hyvin. Narsistinen henkilö kykenee olemaan rikastuttavassa vuorovaikutuksessa toisten ihmisten kanssa ja löytää elämästään monia mielihyvää tuottavia asioita. Narsisti tuntee vahvuutensa ja heikkoutensa, eikä hänellä ole tarvetta korostaa itseään tai kykyjään eikä nujertaa toisia. Terveen narsistista itsensä toteuttamista voidaan pitää elämänhaluisen elämän edellytyksenä. Terveellä narsistilla on rikas tunne-elämä ja sen myötä kyky kokea voimakkaita tunteita ja innostusta. Hyvän itsetunnon ansiosta narsisti pystyy tarvittaessa olemaan myös yksin, ja terveen narsismin avulla ihminen kykenee selviytymään elämän kriiseistä ja kovistakin koettelemuksista.
Terveen narsismin puutetta voidaan pitää lähes yhtä haitallisena asiana kuin narsistista luonnehäiriötä. Narsistisuuden puute heijastuu huonona itsetuntona, joka ilmenee henkilöä jatkuvasti riivaavana huonommuuden tunteena. Hyvätkään kokemukset ja onnistumiset eivät paranna narsismin puutteesta kärsivän huonoa minäkuvaa. Narsismin puutetta voidaan kuitenkin hoitaa terapiassa, jossa käsitellään muun muassa empatian, hyväksymisen ja välittämisen kokemuksia.
- pemariennäri
Nytkö "repesi"? (lähde: ekin.blogaaja.fi)
Tänään se uusi vuosi sitten vaihtui, piti mennä kuvaamaan videolla tuohon jäähallin parkkipaikalle paikallisten immeisten ilotulitustouhuja, no pihaa pitemmälle en sitten päässyt kun naapurin kaksi muijaa tyrkkäs siideritölkin käteen ja totesivat että lähde Pekan ja heidän seuraksi asuntoon, että saathan sinä sitä videoo sieltä parvekkeeltakin kuvattua! No tuli korkattua alkoholitölkki, mikään ihmehän se ei muuten ole, mutta raittiusputki 1990 vuodesta kai sitten katkesi? Tuli juttua parvekkeella mm. siitä kuinka ihmisiä asuu yksin mm. näissä taloyhtiön taloissakin, kukaan ei puhu heistä eikä heille, totesin että minua ovat aikoinaan kyttäämällä kytänneet tietyt vanhat juoruakat tuossa pihan penkillä ja kuiskineet että nyt se menee varmaan sen ja sen muijan luo? No naiset totesivat siihen että ajattele eki, on ihmisiä joista ei puhu kukaan mitään, eikös se ole hyvä että puhutaan, tiedetään ja tiedät että et ole unohdettu?- katko
Näin se on. Kerran alkoholisti aina alkoholisti.
- ei pihalle potkittu
- Eki..
Asun vuokrayksiössä, ja hyvät on stereot ja mahtava telkku. Perintö meni, ja 88 asti olin muutaman vuoden töissä, sitten työttömänä ja sairaseläkkeellä. Tulot riittää hyvin, ei se raha ole tärkein. Ja vielä olen lähempänä kuusikymmentä, nuoret tytöt tunkee jne. Ottakaa siitä opiks, elo on ihanaa. Ei teidän vääristelyt haittaa.
- Kurjuuden kuningas
Oikein, se oikea eki asuu 30:neliön yksiössä, vuokra vaivaiset 302.00€ mihin kuuluu sähkö sekä vesi ja kaukolämpö, perintö ei ole mennyt ja töitä tein siten että pääsin työeläkkeelle, en sairas tai muulle eläkkeelle. Saan eläkettä 1423.00€ Eteralta Kelalta yhteensä mistä uusi hieman pienentynyt pidätysprosentti on 12%, elikä mikäpä tässä on asustella, ei minun tarvitse omistaa huoneeni seiniä että voin tuntea kodin kodikseni, perintöä oli 470.00€ ja jäljellä on suurin osa, vai millä sinä luulet minun ostelevan jatkuvasti kameroita, telkkoja (11:sta taulutv:kin menossa) sekä lahjoittaakseni hurjat määrät radiolaitteita muille liki lahjaksi!? Elikä tyytyväinen 115 vuotias terve ukko, luojan armosta ja hyvin sopuisa jos vaan vastapuolelta löytyisi ihmismäisyyttä?!
- pelottaako jokin?
Haluaisin vielä teiltä viisaammilta "ystävällisiltä" kanssaihmisiltä kysyä: pitääkö minun kysyä mm. teiltä lupaa että miten minun pitää elellä, harrastaa tai kirjoittaa, purkaa tuntojani tai olla avoin ja kertoa elämästäni, kun meillä kaikilla ei ole kuin tämä yksi ja ainut elämä, sekin hyvin lyhyt, lyhyempi kuin moni nuori osaa edes kuvitellakaan. Jos kerron omista pienistä iloistani, voitoistani ja iloitsen niistä olemattomista saavutuksistani, ei kenenkään pidä käsittää sitä jonkinlaiseksi elvistelyksi. Jos minä en ole halunnut ostaa autoa tai vaikkapa prätkää, vaan ajelen vaatimattomilla mopoilla, teen niitä reissuja ihan omaksi ilokseni ja nautinnokseni, sillä monesti asiat ovat siten että jos minä ostaisin vaikkapa uuden mersun, tai tyydyn vain mopolla ajamiseen, olen jotenkin onnellisempi ihan sen vaatimattoman mopon kanssa tehdyillä reissuilla kun se vaatii jotain, kuin että ajaisin niitä autolla, mikä ei vaadi mitään! Puolestani minä voin antaa ystävällisen neuvon näistä yli 950:stä viestistä minulle: ette te saa tuolla mollaamisella minusta mitään muuta kuin entistä vahvemman henkisesti, minulla on itsetunto mielestäni sen verran kohdallaan, ettei nuo teidän jopa lapselliset trollit saa mitään muuta aikaiseksi kuin että näen tämän elämän hulluuden monien kohdalla, mikäli teillä pahimmilla olisi itsetunto kohdillaan edes hieman, ei teillä olisi tarvetta mitenkään enää vuosikausia tarvetta yrittää alentaa muitten elämänlaatua, saahan sitä yrittää edelleen, mutta uskokaa ihan vaikka huviksenne, voittaja näissä on aina se kelle huudetaan, ei se ketä huutaa, on sanontakin, että huutava ihminen pelkää ja tuon jatkuvan trollaamisen voi hyvin yhdistää huutamiseen noin käsitteellisesti.
- mennen lumen talvia
Historia toistaa itseään;
Minä yritän välttää liian karkeiden mielipiteiden esittämistä, mutta sinähän suorastaan kerjäät tätä, käy ihan mielessä saatko jotain perverssiä mielihyvää
(marttyyri omissa piireissäsi?) vai miksi jaksat jatkaa tätä farssia?
Lopuksi: Olet ilmeisesti lukemattomia kertoja luvannut lopettaa asiasta
jauhamisen tällä foorumilla, en edes kuvittele ettet vastaisi tähän, vastaan varmasti, et kykene olemaan
vastaamatta (vaikka ehkä mielesi tekisikin).
Tässä kirjoituksessani saatan kyseenalaistaa henkiset ja sosiaaliset
taitosi, se saattaa
olla osittain asiatonta mutta, miksi en niin tekisi? ..ehkä oletkin trolli
joka vain leikittelee
"salaliittokerhoa".
Pyydän kuitenkin ettet vastaa tänne etkä henkilökohtaiseen
privaattipostiini, vaan
käyttäisit tälläiselle paskanjauhannalle vartavasten perustettua
uutisryhmää:
finet.paskanjauhanta.3699khz - 17+13
Ei tarvii meiltä lupaa. Avaudu vaan, se helpottaa. Mutta jos TerBollta kysyt luvan hänen yksityisiä viestejään julkaista, missä hänen koulukiusaamista, alkoholin käyttöään, ja itsensä etsimistä kertoillaan. Kannattaa ihan elää niinkuin haluaa, vahvistusta hakea tuubaa kertomalla ja odottamalla että muut tarttuu siihen. Ja kun kertoo itsestään niin hyväksyä sen että niitä tarinoita myös arvioidaan ja kommentoidaan. Hyvä jos vihdoin tämän kaiken ymmärrät. Ja jätät sen muiden vedättämisen noilla samoilla jutuilla, eikö mitään uudempaa löytyisi ? Hyvää alkuvuotta vain pihapiiriin.
Täällä pulinat jatkuu, niiden juttujen tason jätän täysin omaan arvoonsa.
Liekö uudenvuoden Eestistä tuodut 80% pirtut tehneet tehtävänsä??
Sitten, kun on mukavasti kännissä, voikin tulla tänne Ekiä huudattamaan ja provosoimaan...
Lapsi on terve, kun hän leikkii, mutta aivan umpitollo jos ei osaa lopettaa ajoissa...- mellikukko
No nyt sekin asia on käsitelty myös tv:ssä, hameet ja käsilaukut kuuluvatkin miehille, sillä he tarvitsevat haarukoissaan ennemmän tilaa ja heillä on enemmän krääsää kannettavanaan. Kaikkein onnellisimmat miehet omistavat myös naisen mihin voivat hameen ja käsilaukun ripustaa! (Lainattu: Uutisvuoto ohjelmasta! Elikä kuulun niihin onnellisiin, saan jopa ilmaiseksi hamosen josta muut jopa tappelevat, että kuka saa sen ja minä saan jopa lahjaksi rahaakin moisesta hamosesta! ;))
- anttihomobruno
Joku pöljäke mainitsi että: Täällä pulinat jatkuu, niiden juttujen tason jätän täysin omaan arvoonsa.
Siitä vaann ei kukaan ole sinun mielipiteestäsi vähääkään kiinnostunut. Tollona oletkin jo jatkanut yli muiden tarpeen. - hulluporo
En ole odottanutkaan että olisi kiinnostunut, mutta ihmettelen miten porukat ketkä täällä jauhavat pelkästään minusta jo liki 1000:n viestin voimin, miksi he tekevät sitä, eivät varmaankaan jos se olisi vastenmielistä, tai mistäpä minä tiedän, mutta itse en alentuisi toisten haukkumiseen ainakaan siten että itse aloittaisin koko sopan, enkä ole täälläkään aloittanut!
- Eki..
en alentuisi toisten haukkumiseen ainakaan siten että itse aloittaisin koko sopan, enkä ole täälläkään aloittanut!
------ näin en enää aloittaisi, enkä haukkuisi ketään-----------
ja nyt sitten vedättelet täysin toisenlaista näkemystä, koita TERBO nyt päättää perkele epävakaa kun näytät sinäkin olevan kumpaa tässä ollaan, mutta älä ilmoita siitä koska sinun mielesi muuttuu, ikäänkuin olisit suljuissa kirjoitellut ensin yhtä ja sitten toista? Olen muuten edelleen kaiken tämänkin paskan jälkeen täysin ok ja voimissani, luojalle siitä kiitokset.
Katson tämän Terbon julkisen haukkumisen tosi raukkamaiseksi teoksi siten ettei mi
- Eki...
Niin enhän minäminä koskaan, se on aina ne muut. :))
- ...
ei saa vinguttaa ekiä.
- olenluootettavaMr.
hää haluu ett häntä vingutetaan ja välis ylistetään. muutoinhan se pitäis nuo hömppä jutut omanatietonaan eikä tois omia ja muiden yksityisasioita esille. ja jos toiskin vaan omansa, mutta. vingutetaan visaa
- 70v-7v
Oikeasti minulla ei ole väliä mitä minusta täällä-kin jauhetaan, riittää kun itse ja ystävät tietävät mitä on ja mitä ei! Täällä syytetään vaikka mistä mm. siitä että minä haluaisin tämän jauhamisen jatkuvan, ei kyllä minä olen monesti ilmoittanut että lopetetaan tämä huuhaa show! En voi sille paljon mitään että teitä viehättää yrittää painaa kirjoituksissanne joku muu teitä alemmaksi, se varmasti nostaa teidän itsetuntoa jota ei todennäköisesti juurikaan edes ole, mikäli olisi ei tämmöiseen lapselliseen pelleilyyn olisi tarvetta! Myös näistä suurimmasta osasta paistaa läpi kirjoittajien kakaramaisuus, toisista taas sairas mieli, toki niitä ei mielestäni hyvin montaa ole, enempikin tätä laumasielu henkeä kyllä löytyy monilla! Sovitaanko että kun kerran olen aloittanut taannoin blogini, niin riittäköön se, onhan siellä näemmä käyty nyt noin 14.500 kertaa ja joku väitti sen kävijälaskurin hyppivän kerralla 2-3 numeroa yli, ei kyllä se rekisteröi ainoastaan yhden kerran jokaisen käynnin. Yritäkää pärjäillä ongelmienne kera, minä pärjään kyllä omien vastaavien kanssa! Eki
- ..
70v-7v kirjoitti:
Oikeasti minulla ei ole väliä mitä minusta täällä-kin jauhetaan, riittää kun itse ja ystävät tietävät mitä on ja mitä ei! Täällä syytetään vaikka mistä mm. siitä että minä haluaisin tämän jauhamisen jatkuvan, ei kyllä minä olen monesti ilmoittanut että lopetetaan tämä huuhaa show! En voi sille paljon mitään että teitä viehättää yrittää painaa kirjoituksissanne joku muu teitä alemmaksi, se varmasti nostaa teidän itsetuntoa jota ei todennäköisesti juurikaan edes ole, mikäli olisi ei tämmöiseen lapselliseen pelleilyyn olisi tarvetta! Myös näistä suurimmasta osasta paistaa läpi kirjoittajien kakaramaisuus, toisista taas sairas mieli, toki niitä ei mielestäni hyvin montaa ole, enempikin tätä laumasielu henkeä kyllä löytyy monilla! Sovitaanko että kun kerran olen aloittanut taannoin blogini, niin riittäköön se, onhan siellä näemmä käyty nyt noin 14.500 kertaa ja joku väitti sen kävijälaskurin hyppivän kerralla 2-3 numeroa yli, ei kyllä se rekisteröi ainoastaan yhden kerran jokaisen käynnin. Yritäkää pärjäillä ongelmienne kera, minä pärjään kyllä omien vastaavien kanssa! Eki
sillälailla.
- joopajoo
ei kiinnosta pätkääkään mitä jauhetaan mutta aina ensimmäisenä kommentoimassa. lopetetaan show - et sä sitä oikeasti edes halua. sun käsitykses lopettamis sanan merkityksestä on kyllä käynyt ilmi radioharrastusaiheisilla sivulla. hahahahahaha
- mopoäijä.
Toisekseen, miksi minun pitäisi pysyä joltakin foorumilta pois, olen itse valintani niitten suhteen tehnyt, en lähtenyt kahteen uuteenkaan radiofoorumiin mukaan poistuessani vanhalta (käväsin molemmilla mutta samalla tuli tunne ettei nää ole mulle ja kun sieltä sai kummaltakin tuhottua nikkinsä niin ok. Nyt olen täällä mutta vaihdan aihealuetta, tietäen kuitenkin että riidanhaluisimmat seuraavat taakuuvarmasti perässä kaikkialle, elikä siinä mielessä ei hyödyttäne, mutta kun en rekatulla nikilläni mene sinne ja käyttäjätunnushan voi olla ihan niinkuin täälläkin, ihan mikä vaan .... Nyt poistun Hyvinkään yöelämään aamuun asti, en kuitenkaan juottoloihin vaan duuniin, ihan laillisiin semmoisiin jotenka hyvvee yötä!
- Eki..
Vastaan tämän yhden ainoan kerran, koska kyseessä on todella sairas häirikkö, ei riittänyt edellinen 500:n viestin ketju, eikä se minkä tänään ylläpito poisti ja mistä ilmoitettiin nettipoliisin kautta oman paikkakunnan poliisille että tämä kaikki kahdeksanvuotinen hulluus tutkitaan, eikä riittänyt edesmenneet noin 8 vuotta tätä samaa foorumeilla? Sen uuden foorumin aihealue on juurikin tuo: Harrastajien tapahtumat: leirit, rompepäivät, peditiot, kusoreissut
- Eki...
minäminä haluaa sanoa "viimeisen sanan"! Pakko aina laittaa mukaan vähän itsetunnolle pönkitystä. Kovin se kaivertaa kun ei ole menemistä foorumille. Se on toisella tapaa ilmaisten ikibanni. Sorry ei voi mitään :))
- ympyrä sulkeutuu
on jotenkin käsittämätöntä jos ei yli kuudenkymmen vuoden elämänkokemuksella ymmärrä, että mitä seurauksia siitä voi että käy avautumassa milloin mistäkin aiheesta keskustelupalstoilla. vähintään yhtä noloa on se, että sen jälkeen poistetaan omat viestit ja aletaan itkemään muiden kirjoituksista milloin kenellekin...
- kukkamekkomies
Hamemiehet poistelee omia viestejänsä.
- 70-
Vai sivistynyt vastailee. Ei uskoisi kun kielenkäyttöä seuraa. Ja töihin yöksi ? Viimeksi olit töissä 80 luvulla, sieltä sait kenkää kuin radiofoorumeiltakin. Liki seitenkymppisenä hamuat niitä parikymppisiä venakoita, mutta et nyt kuitenkaan viitti. Kerrot taas samat tarinat jossain muualla. Kerro tuosta uusi juttu , pyöräilystä, sehän kiinnostaa. Vai peruitko tilauksen taas. HoppisHalliinhan sait ostokiellon, kun peruutit, palautit jne. Samoin paikalliseen expert kauppaan. Mutta myymälöitähän riittää. Vastaile sivistyneesti, kaikille sivistymättömille.
- mountainbaik
Se pyörä oli varmasti parasta mitä saa, todella kallis, ei edes skype kavereilla ole samanlaista.
- rahakas ukko!
Väärin, vai töissä, köyhät niitä kulemma tekee, no siitäkin huolimatta tyrkyttivät työeläkettä niin otin , niillä elelee mukavasti ja perinnöstä suurin osa kasvaa korkoa Mendatum Lifessä, huom. älkööpä työ kahdetiko jos toisilla menee hyvin, en minäkään kadehti ketään, miksi pitäisi?
- Vuokralainen
rahakas ukko! kirjoitti:
Väärin, vai töissä, köyhät niitä kulemma tekee, no siitäkin huolimatta tyrkyttivät työeläkettä niin otin , niillä elelee mukavasti ja perinnöstä suurin osa kasvaa korkoa Mendatum Lifessä, huom. älkööpä työ kahdetiko jos toisilla menee hyvin, en minäkään kadehti ketään, miksi pitäisi?
Kateellisiahan nuo . Eikö sinulta ole kysytty verotustodistusta. Asun toisella laidalla kylää, ja kun sain pienen perinnön, niin siitä piti ilmoittaa sinne vuokra-asuntojen toimistoon. Meinasivat laittaa pois, mutta oli lopulta niin pieni tuo saatu summa, kun vielä verotkin meni, ettei tarvinnu. Voiko sen jotenkin sumplia ?
- Luottomies
Jaa vai niin, et sitten lukenut vaikkei tässä tarvitse todistella mitään koska tahallaan vääristellään ja provotaan, mutta minulla oli täällä linkit mitkä todistavat että kaikkiin ostopaikkoihin on kaikenaikaa oleet suhteet kunnossa, miksi ei olisi ... mm. Expertiltä joskus myyjä toiselle todennut minun läsnäollessa leikillisesti että ekihän meille täällä töitä antaa, kun ostaa niin paljon jne! En ymmärrä sitäkään että koko ajan jäkätetään sitä että ei malta lopettaa, olen joka päivä lopettanut täällä jauhamisen, mutta te ette lopeta ennenkuin ylläpito lopettaa teidän jauhamiset, olen vaan pyrkinyt oikomaan kaikkia vääristelyjä joitten tarkoitus ei ole kertaakaan jäänyt epäselväksi, kaiken huippu on että vääristellään iästä alkaen ihan liki kaikki asiat, nyt taas nuo hobby hallin jutut expertin kera? Otappas puhelimesi kätöseen ja tee soitto, on muuten yhden numeron heitto minuun numerooni Ilkalla expertin myymälässä, elikä 0400554553, itsellä 0400554554, kysy sieltä että onko ekille ollut ikinä minkäänlaista myyntikieltoa, ei ole takuuvarmasti ollut, hoppariinkin kanta-asiakas jutut toimivat kuin siimaa, tosin en ole tilaillut pitkiin aikoihin sieltä yhtikäs mitään. Sieltä oli hyvä testata kun taulutv:tä vaihtoi, kun on 14 vrk:n vaihto/palautusoieus ja hirveesti mm. taustavalovuoto vikoja, eihän sitä tarvitse valmiiksi viallista tavaraa ostaa. Ihan samahan se on kaikissa muissakin postimyyntipuoteissa, vaikkapa rxtx-tuotteessa, kyllä sinne ovat kaverit palautelleet yhtä sun toista, ihan sama Uranustuontikin, eikä ne poikkea muista vastaavista myymälöistä mitenkään! Vielä olis oikomus mielessä tarjolla 2980.00€:n hintainen 46"3d tv lahjaksi kun joku esittää virallisen todistuksen missä todetaan että minulla on ostokielto mihinkään puotiin, mukaanlukien netanttila, hobby hall, expert tai jokin muu, ihan mikä hyvänsä?
- Skypekaverisi
Eki hei. Sorry nyt ei olla sillä foorumilla jolla nauteit erityistä silmälläpitoa. Tämä on suomi24 jolla kuuluukin jauhaa. Sitä samaa teet itsekin, kun et hiljaa malta olla. Etkä tietenkään malta.
- 60+
Sorry ja sorry, kai minulla nyt oikeasti on halutessani oikeus oikoa vääristeltyjä asioitani, ihan siten kuin itse haluan, niihän täällä tekevät ihan sikana nämä vääristelijätkin, ihmisellä keillä ei ole mitään muuta elämässään kuin roikkua joulun ja uudenvuoden aattonakin kirjoittelemassa minusta täyttä sontaa täällä, kertoo jo ihan kaiken, olisi varmasti syytä hakea ongelmiinsa apuja, EI TERVEET IHMISET TEE TÄTÄ JATKUVAA TROLLAAMISTA! Ajatelkaa: liki 1000 viestiä pukkaa ihan juuri täälläkin täyteen pelkkää ekin trollaamista, tuntuuko terveeltä, ette vastaa kuitenkaan rehellisesti joten minä totean ettei taatusti tunnu. Tästä saisi tietyt pahimmat hemmot jo edesvastuuseen jos viitsisin ruveta ajamaan asiaa eteenpäin, eihän ihmisen yksityisyys kuulu kenekään levitellä julkisesti, teen sen jo itse tarvittaessa tarpeeksi usein, nämä kushousut eivät uskalla edes rekata itseään tänne, väittävät vielä että kun olen aiemmat nikkini täällä poistanut, että olisin saanut kenkää täältäkin, paskat, kyllä nytkin on ihan rekattu nikki, mutten käytä sitä, haluan pitää sen puhtaana näistä huuhaa jutuista, mikäli joku taas muuta väittää niin asian voi tarkistaa: eki-mc on virallinen rekattu nikkini ja löytyy varmasti haulla täältä kuvineen päivineen, sitä en tiedä pääsevätkö ei rekatut sitä näkemään, mutta jos ei usko ainahan voi koittaa! ;))
- Senioripoju
sorry mutta se mainitsemasi oma yksityisyytesi on vain ja ainoastaan sinun itse julkituomaasi. Lukuisilla eri foorumeilla. Aina seniorinettiä myöden :))
- eki.mc
Kirjoittaja on poistanut tämän viestin
- Eki...
Niin se on. Kannattaa tarkkaan miettiä mitä rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittaa. Hamemiehet poistaa kun eivät seiso sanojensa takana.
- Eki 60+
Juurihan mainitsin että niitten omien julkituomisteni lisäksi ei kenelläkään muulla ole juridista oikeutta levitellä minustä yksityisasioitani, jos et usko niin perehdypäs lakipykäliin. Toisekseen kysyisin että mikä yhdessä ukossa kiinnostaa aivan rajattomasti, niin hurjasti ettei jouluaattonakaan malteta olla hiljaa? Perustin blogin ihan liki kokeilumielessä, ajattelin että siellä saattaa käydä ehkäpä muutama kymmen hemmoa ja se unohtuu sikseen, nytkään siellä ei ole oikeastaan mitään kummallisempaa kirjoitettu, mutta kävijämäärä on kait jo liki 14.400 tai ehkäpä ylikin? Entäpä jos olisin laittanut blogistani linkin sinne sun tänne, niin saattaisi kävijämäärä olla moninkertainen, nythän siellä lähinnä ehkäpä käyvät radioharrastajat? Meneppäs käymään vaikkapa Anna Abreun tai muitten julkkisten vastaavilla foorumeilla, on kuule ihan sama peli, elikä noin 50% vittuilee ja toiset 50% liki palvoo mm. Annaa, onhan hän ollut mm. ykkösenä levyllään jossa kappale stereo ....!!! Elikä kaikki ei voi millään tykätä kaikista, eikä tässä ruveta yrittämällä yrittämään miellyttää kaikkia, koska se on mahdottomuus ... senkun jatkatte valitsemallanne linjalla! Eki
- ei mee hyvin
"Elikä kaikki ei voi millään tykätä kaikista, eikä tässä ruveta yrittämällä yrittämään miellyttää kaikkia"
muiden julkkisten foorumeilla v*ttuilee 50% täällä sulle 99%... et oo kovin suosittu ;) - Brumorfi
Onneksi on fifti siksti täällä kannatus, eihän kukaan vastusta, neuvovat vain. Ne omat asiasi mitkä tuot esille julkiseen internettiin, ja löytyvät kahlailemalla täällä saasteessa, eivät ole enää yksityisyyden suojaasi kuuluvia, vaan olet tarjonnut ne esille. Jotta lukijat voivat ihastella, kehua Sinua. Samoin moittia, arvostella. Näin se menee, yritä jo oppia tuohon 70- ikään. Ne asiat mitkä saat yksityisinä luottamuksellisina posteina muista tietoa, ovat yksityisiä edelleen. Eikö siellä kansalaiskoulussa ollut mitään opastusta sosiaalisuuteen, elämän ilmiöihin, oikeudellisuuteen.
- EiMikäänNollako
Aika naurettava vertaus verrata anna abreuhin. Se sentään on jotain mainetta saanut toisin kuin hyvinkään nolla.
- Oudoksuttaja.
Aika perusteellisesti on Hyvinkään vaiveron pihapiirin asukkaan edesottamukset dokumentoitavissa netistä. Jopa skootterin kuljettamiset valokuvausta varten teiden varsille hämäysmielessä, että saisi vaikutelman ajamisesta sinne.
- Eastern Egg
Muuten, noitarinki on taas kohta. Niin se aika menee. Nyt virittelemään linukat ja suunturit valmiiksi jo. Muistaa rajata ne kuvista sitten pois..
- Eki 60+
Niin riippuu miten asia katsotaan, elikä täällä on käsittääkseni noin 10:n kunta hemmoa mikä on radiofoorumin porukasta aikalailla 1%, jos ja kun näyttää siltä että vain nämä radiohullujen sivuilta tulleet jotka tietävät ennestään minusta ovat ainoita hattuilijoita jota Terbokin nimitteli seuraavasti:
Minä saan tolkuttomasti, tarpeetonta informaatiota, sinun tekemisistäsi ja kirjoituksistasi, henkilöiltä jotka pääsääntöisesti vain hakevat lisää
rähinää nähtäväksi toivoen että minä olisin ihminen joka saa sinut "nurin" ja hiljenemään.
Kai moni hakee, että esittäisimme jonkun näytelmän jonka seuraamisesta he nauttisivat.
ja jatkaa: Uskokaa nyt saatana, Eki saattaa olla erikoinen, mutta ei sillä ole kusta päässä ...
En pidä sinua edelleenkään kusipäänä. Ethän sinä tahallasi niitä kaikenmaalimman rähinöiksi karkaavia juttuja aiheuta. Tuntuu että jo läsnäolosi riittää.
Jokatapauksessa, täälläpäässä on pakko niihin jotenkin reakoida. Se että joudun tekemään kaiken yksin tässä koko härdellissä mukaanlukien netin palvelut,
on valittettavaa minun ylikuormitustani. Ja jos sinä tulet ja menet. Haluat tulla/mennä. Sinun postejasi ja pyyntöjäsi on kohtuu usein. Olet ollut lähes ainoa käyttäjä nykyään, jonka tekemisiin joutuu puuttumaan.
Foorumin valvojille ilmoitetut viestit -osio pullistelee kielimisiä ja ilmiantoja 90% sinua koskien. Minulle kaikenmaalimman kaistapäät tyrkyttää ties mitä materiaalia sinusta.
On youtuben uhkausviestejä, äänikirjeitäsi. Tuodaan kuvattavaksi hamettasi jne.. -On minun elämässäni Aivan liika Erkki Mynttistä. Minulla ei ole hajuakaan, miten tällaiseen
on päädytty. Kuitenkin tässä roolissa, tehtäväni olisi pitää foorumi ns puhtaana. Ja sen foorumin pelisääntöihin sinä et ole taipunut. En poistanut sinua useistä pyynnöistäsi
huolimatta "turvallisuussyistä" -Niinkuin on nähty, tulet ja menet jokatapauksessa ja siitä saadaan lisää rähinään aiheita. Tätä minä olen välttänyt.
Nyt kun annoin sinulle vain 1 vuorokauden porttikiellon (2 olisi minimi) Niin alle puolessatunnissa tulee viestisi että, et halua olla missään nimessä sinun riepoteltavanasi Terbo.
Elikä eikös Terbo kerro täysin selkeästi että kaikenmaailman kaistapäät tunkevat mitä ihmeellisempiä valituksia minusta, toiveenaan saada minut foorumilta pois. Jatkaa etten poistanut sinua eki useista pyynnöistäsi huolimatta ja pelkkä kirjoittamattomuus riittää (elikä pelkkä läsnäolo niille tunhannesta muutamalle kaistapäälle) ei siellä koko foorumi ole minua vastaan, ainoastaan ne Terbon mainitsemat "kaikenmaailman kaistapäät"! Hahahahahah, ei helvetti kyllä Terbo on ihan ehdottoman hyvä tyyppi, oli ja on kaikenaikaa! ;)) - höpönlöpön
En jankkaa mutta voin todistaa että kaverini Japi kutsulla tuli Riihimäeltä tuohon kulomäelle silloin kun sain tehdasvalmisteisella, siis 0.5w:n Vertex Standart vx-146 puhelimella tuon 209.8km:n yhteyden, Japilla oli mäellä äkkiää mukaan kotonta siepattu liki tyhjillä battereilla oleva Telcom te-150, elikä aikoinaan kännykkäliittymien kylkiäisinä jaettu pmr kapula, tosin se on herkkä kone kuuntelemaan, mutta keskimäärinen mitattu lähtöteho (T20AAA mitannut), on noin 0.4w. Japi kuuli ihan siinä kuin minäkin keskivirosta FIN1 aseman, toki äänenlaatu ei kovin ihmeellinen telcomissa ollut, mutta liki tyjien battereiden takia hänesta ei parilla yrittämisellä saatu lukua Viroon, oma pemarini oli qson jälkeen maassa ruohikossa pituallaan, niin siihen tuli Virosta ja Helsingistä kaverien jutut ihan kuin tyhjää vaan, elikä oli oikea ns. radiokelien suklaakeli, joita sattuu aina silloin tällöin! Hei, en tiedä miksi jankkaat selvää asiaa johon löytyy todistajia moniakin, mehän mm. testattiin mnonena päivänä mäeltä 22 2 muuta pmr puhelinta ja siihen lisätään vielä nämä TTI:n pienen pienet pemarit. Todistajia ne vasta-asemat jotka olivat mukana testissä, kuten Helsinkistä, Keravalta, Karkkilasta, Riihimäeltä ja monia monia muita, testaajina Retu sekä zero
- totuus
hopö hopö älä satuile.
- toinen totuus
totuus kirjoitti:
hopö hopö älä satuile.
samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 163 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854