Elikkäs mulla on ongelma tulipyrstö on alkanut käyttäytymään kuin hullu kun sammutan valot ajaa aina tiettyä pariskuntaa vaikka akvaariossa on pienempiäkin kaloja mutta kuitenkin hyökkää tuon tietyn parin kimppuun
Tulipyrstö
4
191
Vastaukset
- MammaMiia
Mitähän laatua mahtaa olla tuo pariskunta?
- ;))
Tulipyrstö on äkäinen kala, taistelee usein muiden kanssa varsinkin jos on samannäköisiä itsensä kanssa (esim leväbarbi, nuoliaiset). Ainoa vaihtoehto on luopua jostakin. Vasta 400 litraa riittää tulipyrstölle luonteensa takia. Pienessä tilassa voi teurastaa koko akvaarion muun kalaston yllättäenkin.
- MammaMiia
Tuokin on vähän kalakohtaista. Meillä on Tulipyrstö. Tilaa hänellä 330L. Aniharvoin ajaa takaa jotain allaskaveriaan. Alkuun hätisteli enemmän mutta nyt kun on jo täyden koon saavuttanut, on takaa-ajot lähes loppuneet. Ei näytä käyvän koskaan kiinni kavereihin. Altaassa on myös nuoliaisia.
- ;))
Luonnekohtaista, kyllä, itsellänikin on tulipyrstö. Mutta siinä vaiheessa kun tulipyrstö "käyttäytyy kuin hullu" ei kannata enää pelleillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832