APUA! Rahaa tilillä

apuaveropalautusssss

APUA, sain veronpalautuksen, en ole ollut sairauden takia töissä yli vuoteen, mutta nyt tilillä yli 500e veronpalautusta? Miten mahdollista?

Uskallanko käyttää varoja ennenkuin pääsen pankkiin?

61

3706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 x veronpalautus

Älä käytä, ennenkuin selvität asian. Verohallinnossa tai pankissa lienee jotain häslinkiä, koska mullekin veronpalautukset maksettiin kahteen kertaan. Josko ne automaattisesti oikaisisi virheensä? Minä ainakaan en koske rahoihin, koska ne peritään jokatapauksessa takaisin ja saattaa saada vielä syytteet niskaan, jos ne nostaa ja tuhlaa.

• apuaveropalautusssss

Luin itsekin tuosta, että tuplana olisi tullut. itse en tosin ole nordean asiakas ja ymmärsin, että vain nordean asiakkaat ovat saaneet?

Ja tuliko sinulle veronpalautus siis kahteen kertaan (näkyy kaksinkertaisena panona tilillä?) vai tuliko vaan yksi suurempi summa kuin mitä olisi pitänyt tulla?

• 2 veronpalautus
        apuaveropalautusssss kirjoitti:

Luin itsekin tuosta, että tuplana olisi tullut. itse en tosin ole nordean asiakas ja ymmärsin, että vain nordean asiakkaat ovat saaneet?

Ja tuliko sinulle veronpalautus siis kahteen kertaan (näkyy kaksinkertaisena panona tilillä?) vai tuliko vaan yksi suurempi summa kuin mitä olisi pitänyt tulla?

2 x sama summa ja pankki on Nordea.

• apuaveropalautusssss
        2 veronpalautus kirjoitti:

Itselläni tuli vain pelkästään yksi, tämä suurempi summa. Pitää siis soittaa verotoimistoon, vaikka linjat taitaa olla täynnä heti kun se vain aukeaa.

• 2 x veronpalautus

Itselläni tuli vain pelkästään yksi, tämä suurempi summa. Pitää siis soittaa verotoimistoon, vaikka linjat taitaa olla täynnä heti kun se vain aukeaa.

Tuo yksi iso summa on varmaankin vaikeampi oikoa. Ne saattaa pankissa kumota koko sen summan ja oikaista sitten, kun aikaa on. Eli saattaa käydä niin, että joutuu odottamaan veronpalautuksia. Kahdesta erillisestä panosta on helpompi kumota vaan toinen.

Minä maksoin laskuja veronpalautuksista, mutta en vahingossakaan koske siihen toiseen panoon. Se on sen oikaistava, kuka virheen on tehnyt. Se ei ole meidän verovelvollisten tai pankin asiakkaiden päänvaiva. Meidän pitää pitää vaan huoli, että emme kajoa sellaiseen rahaan, mikä meille ei kuulu.

Näin ainakin minun oikeustajuni sanoo.

• 2 x veronpalautus

• Tohtori ALV

Vaan mitäpä jänis,karhu,ja kurki minulle puhelimessa kertoivat?Hmm.Ai ettäkö heillä liikaa *****?Hmm,täytyypä heitä sitten ensikerralla muistaa.

• Nordea sekoilee aina

Jos summa on vain yksi niin silloin se on sinulle kuuluva, tuskin siitä mitään syytettä voi tulla vaikka nostaisitkin rahaa omalta tililtäsi. Jälkikäteen sitä voidaan yrittää periä takaisin.
        Voithan sanoa että et ole itse seurannut verotustasi mutta odotit että jotain tulee takaisin ja käsitit että se oli tuo summa.
        Tilanne olisi toinen jos sama sunna samasta lähteestä tulee 2x niin silloin voidaan olettaa että asiakkaan olisi pitänyt huomata erehdys. Toimenpiteeseen ja maksamaan turhista puheluita kenenkään ei tarvitse ryhtyä asia oikaistaan viran puolesta jos virhe on tullut

• Arvo Maailma

• gg gg nordea

Minulle tuli 100euroa ylimääräistä, omituista.

• hmmm...

""en ole ollut sairauden takia töissä yli vuoteen""

Siispä teit töitä vuonna 2010 tai ainakin osan vuodesta maksaen veroa liikaa.

Jos maksoit veroprosentilla joka oli 12 kk työnjakson mukainen mutta teitkin vähemmän kk niin maksoit liikaaa veroja.

• apuaveropalautusssss

En ollut töissä myöskään vuonna 2010.

• hmmm...

En ollut töissä myöskään vuonna 2010.

Aloituksessa puhuit reilu vuoden työttömyydestä=töissä osan 2010. Olet siis ollut työttömänä kaksi vuotta .

• salapoliisiiii
        hmmm... kirjoitti:

Aloituksessa puhuit reilu vuoden työttömyydestä=töissä osan 2010. Olet siis ollut työttömänä kaksi vuotta .

onnea.... selvitit heti provoilijan =)

• apuaveropalautusssss
        salapoliisiiii kirjoitti:

onnea.... selvitit heti provoilijan =)

Anteeksi mutta en ole kylläkään provoilija.

Kirjoitin vaan aloitukseni vähän huonosti. Olin työtön ennen sairastumista ja sen jälkeen ollut yli vuoden sairaslomalla.

Mutta kiitos kommentista :) Ennakkopidätys on ollut nähtävästi vain todella suuri määräaikaisesta eläkkeestä jota saan, siksi suuri veronpalautus.

• lukiaj vaan

onhan sulla jonkilaisia tuloja -sairasloma ? kela ei laske veronvapautusta, kaikki mene täysillä

• apuaveropalautusssss

Kiitos kaikille vastanneille!

Löysin kyseisen paperin josta tuo veronpalautus näkyy ja se näyttää samaa summaa! Eli ihan oikea summa tullut. En vain ollut tajunnut lukea sitä paperia aikaisemmin (kun en odottanut suurempaa summaa kuin ehkä 100e )

Tän uuvuttavan sairauskauden jälkeen tuntuu vihdoin että vähän risukasaan paistaa aurinko. Hyvää joulua kaikille!

• Iloinen yllätys

Hyvä, hyvä! Nyt sa sait iloisen yllätyksen. Niitä harvemmin tulee.

Hyvää Joulua myös sinulle.

• Arvo Maailma

• patuliini
        Iloinen yllätys kirjoitti:

Hyvä, hyvä! Nyt sa sait iloisen yllätyksen. Niitä harvemmin tulee.

Hyvää Joulua myös sinulle.

Niin me suomalaiset ollaan kilttiä ja kuuliaista kansaa.Annas olla jos noissa itäisemmissä maissa näin olis käynyt niin joka ainoa lati olis tilitä lähtenyt,eikä koirat olis haukkuneet perään.

• Yualle

Oletko Nordicassa?

• ki

Minä ainakin käytän kaiken mitä tulee. Ei minulla enää ole mitään muistikuvia paljonko palautusta oli tulossa, sen muistan että jotain oli ja tuskin laputkaan enää tallessa ovat joten oletan että kaikki mitä on tullut voin myös käyttää.
      Toki jos kaksi kertaa sama summa on erikseen tilille tupsahtanut on virhe ilmeinen mutta eipä sitä automaatilta käteistä nostessa näe.
      Tuohan voi toki poikia mielenkiintoisia tilanteita. Mieleen tulee heti vaikkapa tilanne jossa on ulosotossa maksuja ja vouti luonnollisesti perii veronpalautukset itselleen, voiko asiakasta eli tässä tapauksessa ulosoton kohdetta syyttää vilpistä jos vouti on ylimääräiset rahatkin vienyt ja tuhlannut..

• pösilö

Voit olla varma, että käyttämäsi rahat peritään korkojen kera. Että loppujen lopuksi siis siitä aiheutuu sinulle itsellesi vahinkoa.

En ymmärrä, että miksi ihmiset eivät ole kiinnostuneita omien asioittensa hoitamisesta. Minulla on mapissa veroilmoitukset, verokorttitiedot jne. Ei tarvitse arvailla ja mennä sokkona, vaan tietää tasan tarkkaan, että missä mennän.

• Arvo Maailma
        pösilö kirjoitti:

Voit olla varma, että käyttämäsi rahat peritään korkojen kera. Että loppujen lopuksi siis siitä aiheutuu sinulle itsellesi vahinkoa.

En ymmärrä, että miksi ihmiset eivät ole kiinnostuneita omien asioittensa hoitamisesta. Minulla on mapissa veroilmoitukset, verokorttitiedot jne. Ei tarvitse arvailla ja mennä sokkona, vaan tietää tasan tarkkaan, että missä mennän.

Minusta sinä vaikutat nerolta etkä suinkaan pösilöltä.

Siksi ilosanoma kuuluu näin jOulun alla sinullekin:

http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/0/t3GXri7izYI

• kirjanpitäjä_vaihtoo

seittämän tonnia tuli mätkyjä. ilmoitinkin tutuille että sen kunniaksi ostan paljon lahjoja kaikille. on tää elämä ihanaa

• rewr2
    • lörönköööö

Mulla nordea ja juuri oikea summa tuli rahaa.

• työtön 4v

Kyllä nostasin jos tulis ylimääräistä,koska en tehnyt väärää enkä nosta kuin omalta tililtä.
        moka jonkun muun ,omaa tiliä saa käyttää .Olkoon sit mitä tahansa ,mut olis hyvä tietää silti oikeesti miten on mut maksaa takaisin kyl joutuu.Hyvää joulun odotusta vaan rikkaille ja köyhille myös ,toiset saa toiset kituu

• Arvo Maailma
        työtön 4v kirjoitti:

Kyllä nostasin jos tulis ylimääräistä,koska en tehnyt väärää enkä nosta kuin omalta tililtä.
        moka jonkun muun ,omaa tiliä saa käyttää .Olkoon sit mitä tahansa ,mut olis hyvä tietää silti oikeesti miten on mut maksaa takaisin kyl joutuu.Hyvää joulun odotusta vaan rikkaille ja köyhille myös ,toiset saa toiset kituu

Kyllä pankki ja verootso ovat taustansa tukeneet. Pankkihan onkin nykyään sama kuin yhteiskunta??? Minne vain haluaa verkossa mennä virallisille sivuille, niin sinne mennään PANKKITUNNUKSILLA. Minusta tilanne on merkillinen. Suorastaan pirullinen. Siksi julistan sinullekin Ilosanoman tässä, koska se takaa sinulle täydellisen oikeudenmukaisuuden ikuisuuden. Take it and take it NOW!

• 10+8

Vaihtakaa jo hyvät ihmiset pois nallen pankista - osuuspankin asiakkaat eivät kärsi jatkuvista ongelmista!

• os.p.

Kuolinpesälle ei tullut luvattu veronpalautus osuuspankkiin. Onko verohallinto antanut OP:n asiakkaiden veronpalautukset Nordeaan?

• Rikas(ko)?

Mulla tili säästöpankissa ja veronpalautuksia piti tulla reilu 900€. Nyt näkyy tilillä kaksi eri veronpalautusilmotusta peräkkäin. Toinen tuo kyseinen yli 900€ ja toinen yli 300€...en ymmärrä? Eikä mitään mahista päästä linjoilla läpi soittamaan ja selvittämään.

• APUA, EI RAHAA !
      jotkut sitä oikeasti tarvitsevat, mutta eivät saa MITÄÄN ylimääräistä ! se on VÄÄ-
      RIN !! ja olen monesti sitä hakenut, turhaan. Siis täyttänyt joitakin tarpeettomia verolappuja. Ne tuli takas, ei niitä ollut noteerattu koskaan. Törkeää käytöstä !!!
      ja uutisissahan sanottiin, että ne ylimääräiset rahat on palautettava JOKAISEN.
      En tiiä, miten, selvittäkee itte asiat......

• Arvo Maailma

Minä sain kuulemma nyt veronpalautusta, mutta ei se ole ylimääräistä. Sossu laski sen jo pois kuukautisesta lisätuestaan niin, että saan vielä tammi- ja helmikuunkin nauttia elostani aiemmin tienaamillani rahoillani, JOnka ostovoima tosin on laskenut tässä parin vuoden aikana kaiketi lähemmäs 10 %.

Parempi siis keskittyä ikuisiin arvoihin:

• nordea=)

Oikea summa ja ajallaan :)

• apuaveropalautusssss

OSTETAAN RAHALLA KAIKKEA ULKOMAILTA, ETTEI NUORIEN ENSIAUTOJA RASISTISESTI YLIVEROTTAVA HUORA VEROTTAJA ENÄÄ VAINOA LAPSIAMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LAPSIA VIHAAVA AITO OSTETAAN RAHALLA KAIKKEA ULKOMAILTA, ETTEI NUORIEN ENSIAUTOJA RASISTISESTI YLIVEROTTAVA HUORA VEROTTAJA ENÄÄ VAINOA LAPSIAMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LAPSIA VIHAAVA AITO PASKA, REALISNEN KUVA VEROTTAJASTA! OSTETAAN RAHALLA KAIKKEA ULKOMAILTA, ETTEI NUORIEN ENSIAUTOJA RASISTISESTI YLIVEROTTAVA HUORA VEROTTAJA ENÄÄ VAINOA LAPSIAMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LAPSIA VIHAAVA AITO PASKA, REALISNEN KUVA VEROTTAJASTA! OSTETAAN RAHALLA KAIKKEA ULKOMAILTA, ETTEI NUORIEN ENSIAUTOJA RASISTISESTI YLIVEROTTAVA HUORA VEROTTAJA ENÄÄ VAINOA LAPSIAMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

REALISNEN KUVA VEROTTAJASTA!
      MULLA
      on liian pitkä!

• figa 009

1 x oikea summa ja pankki on Nordea.

• hetken rikas

Minulle tuli tuplana, Nordean asiakas kun olen. Kyllä silmiä hiveli, kun tällainen 1650e/kk nettona saavan tilillä olikin 2 x 1402e x)
      Olivat muutaman tunnin päästä ottaneet toisen tonninelisatasen pois. Ei olisi tarvinnut...

• puhdas omatunto

no perskeles mikset uskaltais? minä ainaki käyttäsin ei vika ole sinussa vaan järjestelmässä kuule tässä valtiossa tehdään ylintä valtiojohtoaq myöten rikkeitä joita ei koskaan selvitetä' niin eiköhän se muutama hunttu sinnetänne ole sittenkin pieni asia?

• Niin, ei sinussakaan

ole mitään suurempaa vikaa. Vähän vaan päässä heittää.

• doll...

pistä vaan raha kiertoon ja oo onnes kukkuloilla kunnes polliisi tuloo ja pamputtaa, mutta ilo se on pienikin ilo..

• Syyllistyt rikokseen

Ei todellakaan kannattaa nostaa omalta tililtään rahaa, joka sinne on vahingossa tullut.
      Jos käytät rahat, joudut joka tapauksessa maksamaan ne korkojen kanssa takaisin.
      Oikeudessa sinut todetaan varkaaksi ja seuraamukset ovat sen mukaiset.

Syyllistyt siis rikokseen. Josta saat rikosnimikkeen petos tai varkaus.

• S-Kyösti

Kavallus se on,ehdollista tai sakkoa pikkujutuissa eli rahat tuulemaan heti jos esim. luottotiedot on jo menneet.Tosin en tiedä jos pankki lopettaa asiakassuhteen?

• Arvo Maailma

• Täyspäinen DI

Kai nyt jokainen täysjärkinen on sen verran selvillä omasta veropäätöksestään, että tietää kuinka paljon sinne tilille piti tulla. Jos sinne tuli enemmän kuin piti niin ne ylimääräiset eurot joutuu antamaan takaisin.
      Mulla tili on Osuuspankissa ja sinne tuli ihan oikein reilut 600 euroa niin kuin pitikin.
      Oli muuten ensimmäinen ( ) -merkkinen tapahtuma minun tileillä 8 kuukauteen.

• Arvoton Maailma

• NERO ON AINA NERO

MULLEKIN TULI AIKAS KIVA SUMMA PALAUTUKSII MUT KAKSINKERTASENA IHMETTELIN AAMULLA KUN SALDO NÄYTTI LIIKAA MUT MÄ OLIN NIIN OVELA ET RAHAT OTETTIIN HETI TOISEEN PANKKIIN MUT SIINÄ OLI HYVÄ PUOLI ET TILIOTTEESA EI NÄKYNYT TÄTÄ SUORITUSTA MINKÄ TEIN TOISEEN PANKKIIN MIKSI NÄIN KÄVI HAKKERIT TEKIVÄT SUUREN MUNAUKSEN KUN YRITTIVÄT VIEDÄ VERONPALAUTUKSII VAAN EIVÄT ONNISTUNEET SIINÄ SEN TAKII NORDEAN TILILLÄ NÄKY SUORITUS KAKSINKERTASENA MUT KUULIN JUURI ET OSUUSPANKISSA VIETIIN MONELTA VERONPALUTUKSET VAIKKA SITÄ EI OLE VIEDÄ ANNETTU JULKI

• Aasia kutsuu

Mulle piti tulla 954e ja tuli 952 000e!
      Se on morjens, kone lähtee kahden tunnin päästä.

• miljardööri

ne jotka saanut tuplana äkkiä tili tyhjäksi ryyppäätte rahat,sit vaikea 0 periä.

• Pankin vaihto ees..

Nostin rahat pois ja lopetin tilin. Reilu 4000€ voitolle Nordeasta! Paska pankki muutenkin! Kiitän ja kuittaan!

• Osta samalla

kertaa niillä "voittorahoillasi" Nordeasta pullat ja kaffeet valmiiksi kun ulosotto tulee hakeen muiden omia. Vastauksesi "en tiennyt" on jo tehottomana testattu.
        Persaukiselle ei hyvää pankkia olekkaan.

• Velanpalautukseni on pahasti myöhässä vaikken ole milloinkaan ollut ees paljon
      velkaa kellekkään?

• poiuytre

mites kun minun tilille tuli 1800 euroa ja piti tulla vain satanen kaksi no siirsin välittömästi rahat pois tililtä että ei voi nettihuijarit viedä niitä

• Haappo

Nordea on muutenki sellanen pankki,josta kehottasin ottamaan lähöt pikaisesti. Tili liikasuorituksineen kaikkineen tyhjäksi vaan.

• Suositteletko

parempien korkojen valossa Islantilaista Glitnir-pankkia, vai provoatko siinä hengessä täälä , että Osuuspankki alkaisi maksamaan parempaa korkoa?
        Asiakkaan kannalta ei hyvää pankkia olekkaan. Pankki on liikelaitos joka tienaa ihmisten rahoilla, ei se ole mikään sossun luukku, josta saa tarpeeseensa hakea.

• eroakirkosta.fi

Helpoin tapa tuplata ensi vuoden veronpalautukset, on erota kirkosta kuluvan vuoden aikana.

PS. 10€ joulupataan on suurempi hyvän teko kuin 500€ kirkollisveroa.

• apuaveropalautusssss

Siitäkö se määrä sitten tulikin? Erosin nimittäin myös kirkosta reilu vuosi sitten, jos se olisi ollutkin syynä siihen, että tuli niin suuri määrä verotusta takaisin.

• Onkos tämän "Arvoton maailma" jakama "ilosanoma" mahdollisesti joku virus tai jotain muuta paskaa tietokoneelle?

• JK

ET USKALLAA KÄYTÄÄ VERORAHOJA

• mprkdc

Veronpalautukset tulevat vuoden 2010 tuloista. Kyseisenä vuonna olet ollut töissä, joten käytä rahasi parhaaksi katsomallasi tavalla.

Tupla palautuksia tuli jonkin verran Nordean tileille.

Tuskin maksussa on mitään virhettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1576
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1546
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1348
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1252
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      175
      1096
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1047
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      311
      1040
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1036
    Aihe