Sebastian söi kirjettään

44+2

jonka sai kotoa. BB käski viemään kaikki kirjeet varastohuoneeseen niin Seba alko syömään kirjettään kun ei halunnut luopua siitä, tämä oli kyllä niiden tuolien nuolemisen jälkeen kyllä pohjanoteeraus. Vieläkö joku väittää että tuo käy täysillä? Saahan ne kirjeet itselleen myöhemmin, tosin Sebu syötynä. Kahjo tapaus.

10

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11111111111111111111

      nyt kutsuttiin pk-huoneeseen

    • Kiara

      Juu, ei voinut kuin päätä puistella kun seurasi tuota kirjeen mutustamista varastohuoneen lattialla, mikä alkoi sen jälkeen kun kaveri oli ensin nuuhkinut sitä kirjettä ja hangannut sitä naamaansa vasten. Ei tuolla tyypillä kyllä ole ihan kaikki kuulat kotona. Kyllä saisivat poistaa talosta jo ihan mielenterveydellisten ongelmien vuoksi.

    • kjujkiujjjk

      ´´ Kyllä saisivat poistaa talosta jo ihan mielenterveydellisten ongelmien vuoksi.´´

      näin on ja Tanja kans ulos talosta niin sitten on vain normaalit tasapainoiset ihmiset kisaamassa pääpotista! :)

    • kölker

      Tuommosia nuo kiihkouskovaiset on, hulluja.

    • ................

      tuo jätkä näyttelee täysillä ja hankkii vaan kameraaikaa, täys feikki

    • lkjgfddbm

      sebu on muutenkin syönyt salaa talossa, yöllä käynyt jääkaapilla kun toiset on nukkunut, mutta tuon kirjeen syöminen oli jo niin typerää kuin vaan olla voi

    • Seba ulos

      Samaa mieltä oon ollu lähes alusta asti. Näkyy toisetkin alkavan huomaamaan saman. On olevinaan joku pyhimys, mutta pelaa tosi rumaa peliä toisia kohtaan. Ei ansaitse voittoa.

    • 12+17

      Ei ole kaikki muumit laaksossa, ylimielisyyttä silti löytyy vaikka muille jakaa ja tuo kaikkien asioihin sekaantuminen ja pomon roolin ottaminen joka asiassa on todella ärsyttävää.

    • ********************

      kuka sahaa piparkakkua sahalla ja liimaa palat yhteen liimalla, eipäs nyt tulee ketään mieleen joka noin tekis, paitsi jos tekee tarkotuksella sen saaden kameraaikaa mihin kyllä uskon vahvasti, kaikki sebun typerät temput on tehty muiltata talon asukkailta salaa jolloin hän itse saa esiintyä täysin yksin kameroille, tarkoituksen hakuista esillä oloa ja feikkaamista

    • 456789

      Tuo kyttääminen on näköjään seballa tapana jos se kyttää ihmisiä facebookissa niinkuin on sanonut, niin en yhtään ihmettele että tekee sitä myös talossa, aina pitää olla nenä pitkällä siellä missä on jokin keskustelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe