Noin 11 kuukautta sitten aloin laihtua täysin tahattomasti sekä samaan aikaan alkoivat järjettömät närästykset esim. suklaan, hunajan, muun liian makean, liian mausteisen ruuan tai valkosipulin syömisen yhteydessä. Painoa on pudonnu noin 15 kiloa ja närästys tulee koko ajan herkemmin ja voimakkaammin.
Pari päivää sitten nousi yhtäkkiä hieman lämpöä ilman minkäänlaista flunssaa. Yritin väkisin syödä jukurttia, joka tuli alakautta saman tien ulos pelkkänä mustana nesteenä. Samanlaista on ollut nyt pari päivää eikä minkäänlaista helpostu ole välillä ollut. Kuukausi sitten minulla oli lievä keuhkokuume ja vasen kylki oli samalla tavalla laajemmalta alueelta kipeänä kuin silloin keuhkokuumeessa.
Myös närästys on sisustaa polttavaa tuskaa ja suuhun nousee polttavaa nestettä.
Olen aina ollut kova stressaamaan ja viimeisen parin vuoden aikana olen stressannut itselleni liki sydänkohtauksen. Saman ajan myös närästäminen on yltynyt.
Olen siis perusterve 18-vuotias nainen. Voisiko tämä olla todella vatsahaava tai ?vatsakatarria?
Vatsahaava nuorella?
2
2241
Vastaukset
- samanlaista minulla
Ei ollenkaan mahdotonta ! Ja jos kerran se jogurttikin tuli niin vaihdilla ja vielä MUSTANA nesteenä ulos niin kannattaa mennä saman tien lääkäriin..
Itselläni on ahdistuneisuushäiriö ja olen kanssa kova stressaamaan... Hieman samanlaisia oireita ollu itsellä, pahaa oloa ylävatsalla, röyhtäyttää, välillä nousee hapan maku suuhun, palan tunne kurkussa, polttelua rintalastan takana ja tuntuu kuin ruoka jäisi rintalastan taakse "jumiin". Tämä kaikki alkoi puoli vuotta sitten kun yksi perheenjäsenistämme kuoli ja pian sen jälkeen tulin pahaan "vatsatautiin" tai niin kaikki ainakin luulivat. Silloin röyhtäily oli jatkuvaa, vatsassa kiersi, kaikka ruoka teki pahaa ja yhtenä iltana kuume nousi 39 ilman mitään flunssan oireita (en kuitenkaan oksentanut kertaakaan ja ripuloin vain kerran viikon aikana)... Olin tästä sillon lääkärissä ja sain kuurin somac-lääkettä ja sen jälkeen olen käynyt psykologilla ahdistuneisuushäirön ja fobioideni takia.. Oireita minulla on siis jatkuvasti mutta välillä on parempia päiviä välissä.. Tuota somacia olen syönyt kolme kuuria ja se tuntuu aina välillä auttavan. Psykologinikin sanoi että olisi hyvä syödä jotakin mahansuoja-ainetta jotta jatkuva stressi ei johtaisi mihinkään mahatulehdukseen..
P.S olen myös 18 v :) - Anonyymi
Entäs nykyään ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758