venäläisten kiinteistöt

l,tolstoi

tulipa mieleen paljonko omistavat,voi jatkaa ketjua
öljyhuolto rajapatsas
neste v.niska.rajapatsastas
anna kern.
kulmilla vanha j.5 kiinteistö
ruokolahti,loma hovi
vuoksenniskalla on epämääräistä tietoa
saa jatkaa

43

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r.lahti

      ruokolahti rantalinna
      leijona rinteet mökit
      elämys valkea
      kohta lisää

      • -.-.-.

        Eipä taida toi elämys valkea olla venäläisillä????Vai onko Matti venäläinen?


      • Ei ole.....vielä..

      • l,tolstoi
        -.-.-. kirjoitti:

        Eipä taida toi elämys valkea olla venäläisillä????Vai onko Matti venäläinen?

        joo,samaa mieltä mutta jostakin minäkin luin että matti vetäjänä ja omistaja venäläinen,varmaan siksi joku erehtyi.kyllä itse olen pitänyt tätä paikkaa suomalaisena


    • I,diootti

      mitä sitten?

      • l,tolstoi

        no mitäs itse


    • Oikeus 2011

      Ihan hyvä tuoda näitä asioita ilmi ettei tule vahingossa suomalaisena käytettyä niin sanotusti vahingossa ryssien palvelua....

    • SuomiSynnyinmaa

      Aivan samaa mieltä.

    • Money talks

      Kaupan hieronta menossa kesämökistä venäläispariskunnan kanssa. Pitäkää peukkuja.

    • rus.

      Raja-Market

      • SF

        Raja-Marketin omistaja on kansalaisuudeltaan Suomalainen.


    • oleggi

      Startti pubin ja Bar Q:n kiinteistö

      • temari.,,

        Teboil-konsernin omistaa Lukoil.

        Delta-Auton emoyhtiö Delta Motor Group.
        Kia, Mitsubishi, Mazda ja Lada autot boikottiin ja heti jarrur pohjaan, jos ajat Teboil polttoaineilla.

        Suomen toiseksi suurin venäläisyhtiö Harjavallan nikkelitehdas Norilsk Nickel Harjavalta Oy on maailman suurin nikkelin tuottaja.
        Tuotteet boikottiin, missä käytetään nikkeliä. Esim. Patruunat, kolikot.

        Eltechnika-yhtiö Joutseno. Säkökomponentteja sähkön jakelu ja valvontalaitteisiin.

        Pääkytkimestä sähköt poikki välittömästi ja tarkistamaan, onko ko. yhtiön laitteilla suoritettu sähkön jakelua tai kulutusta.


      • SuomiSynnyinmaa
        temari.,, kirjoitti:

        Teboil-konsernin omistaa Lukoil.

        Delta-Auton emoyhtiö Delta Motor Group.
        Kia, Mitsubishi, Mazda ja Lada autot boikottiin ja heti jarrur pohjaan, jos ajat Teboil polttoaineilla.

        Suomen toiseksi suurin venäläisyhtiö Harjavallan nikkelitehdas Norilsk Nickel Harjavalta Oy on maailman suurin nikkelin tuottaja.
        Tuotteet boikottiin, missä käytetään nikkeliä. Esim. Patruunat, kolikot.

        Eltechnika-yhtiö Joutseno. Säkökomponentteja sähkön jakelu ja valvontalaitteisiin.

        Pääkytkimestä sähköt poikki välittömästi ja tarkistamaan, onko ko. yhtiön laitteilla suoritettu sähkön jakelua tai kulutusta.

        Olishan se pitänyt arvata että emätrolli temari osallistuu keskusteluun ja lietsoo vihaansa että sais muut suuttumaan.

        Tainnu temarilla kilahtaa lauantai gambina hattuun.


      • Jorma S
        temari.,, kirjoitti:

        Teboil-konsernin omistaa Lukoil.

        Delta-Auton emoyhtiö Delta Motor Group.
        Kia, Mitsubishi, Mazda ja Lada autot boikottiin ja heti jarrur pohjaan, jos ajat Teboil polttoaineilla.

        Suomen toiseksi suurin venäläisyhtiö Harjavallan nikkelitehdas Norilsk Nickel Harjavalta Oy on maailman suurin nikkelin tuottaja.
        Tuotteet boikottiin, missä käytetään nikkeliä. Esim. Patruunat, kolikot.

        Eltechnika-yhtiö Joutseno. Säkökomponentteja sähkön jakelu ja valvontalaitteisiin.

        Pääkytkimestä sähköt poikki välittömästi ja tarkistamaan, onko ko. yhtiön laitteilla suoritettu sähkön jakelua tai kulutusta.

        Just näin, ryssien toiminta laitettava seis!!


      • temari.,,
        SuomiSynnyinmaa kirjoitti:

        Olishan se pitänyt arvata että emätrolli temari osallistuu keskusteluun ja lietsoo vihaansa että sais muut suuttumaan.

        Tainnu temarilla kilahtaa lauantai gambina hattuun.

        Huvittaa nuo teijän jutut....ei muuta voi sanoa.

        Ensiksikin......gambinaa en tunne ja toiseksi en lietso mitään, kolmanneksi minulla on aivan samat oikeudet, osallistua täällä näihin keskusteluihin, kun teillä muillakin.

        Joidenkin kommenteissa alkaa olla viitteitä 30-40 luvun Stalinin NL:ssa harjoitetuista vainoista.


      • l,tolstoi
        temari.,, kirjoitti:

        Teboil-konsernin omistaa Lukoil.

        Delta-Auton emoyhtiö Delta Motor Group.
        Kia, Mitsubishi, Mazda ja Lada autot boikottiin ja heti jarrur pohjaan, jos ajat Teboil polttoaineilla.

        Suomen toiseksi suurin venäläisyhtiö Harjavallan nikkelitehdas Norilsk Nickel Harjavalta Oy on maailman suurin nikkelin tuottaja.
        Tuotteet boikottiin, missä käytetään nikkeliä. Esim. Patruunat, kolikot.

        Eltechnika-yhtiö Joutseno. Säkökomponentteja sähkön jakelu ja valvontalaitteisiin.

        Pääkytkimestä sähköt poikki välittömästi ja tarkistamaan, onko ko. yhtiön laitteilla suoritettu sähkön jakelua tai kulutusta.

        nnin,ja räikkölässä oleva maakaasuaseman sisätuotos eli maakaasu on venäläistä.Kysymys kiinteistöistä ei ladan jarrupaloista


      • Mielikuvitusta lisää
        SuomiSynnyinmaa kirjoitti:

        Olishan se pitänyt arvata että emätrolli temari osallistuu keskusteluun ja lietsoo vihaansa että sais muut suuttumaan.

        Tainnu temarilla kilahtaa lauantai gambina hattuun.

        Ystävällisesti menee hän ja tarkistaa asian kaupparekisteristä. Ai mikä se on - häh? Jutuista päätellen, eräiden tautiin ei taida edes gampiina enää tehota. ;-)


      • temari.,,
        l,tolstoi kirjoitti:

        nnin,ja räikkölässä oleva maakaasuaseman sisätuotos eli maakaasu on venäläistä.Kysymys kiinteistöistä ei ladan jarrupaloista

        Onko kaasu kiinteistö? Jos ollaan tarkkoja, eivät yrityksetkään ole kiinteistöjä, mistä täälläkin on ollut puhe. kysymyksen asettelija on otsikossa venäläisten kiinteistöt, mutta puhuu itse jutussa yrityksistä. Kumpaa kysyjä on tarkoittanut?

        "Kiinteistöön kuuluvat sen tilukset eli yksilöity osa maapohjaa.. Kiinteistöön kuuluvat myös sen ainesosat ja tarpeisto. Ainesosia ovat myös kiinteät rakennelmat ja laitteet, kuten johdot ja kaivot. Sen sijaan toisen maalla olevat rakennukset eivät yleensä ole kiinteistön ainesosia eivätkä kuulu kiinteistöön. Kiinteistö voi puhekielessä tarkoittaa myös pelkkää rakennusta kuten lauseessa "tämä kiinteistö puretaan ensi perjantaina". Lainaus: Wikipedia


      • l,tostoi
        temari.,, kirjoitti:

        Onko kaasu kiinteistö? Jos ollaan tarkkoja, eivät yrityksetkään ole kiinteistöjä, mistä täälläkin on ollut puhe. kysymyksen asettelija on otsikossa venäläisten kiinteistöt, mutta puhuu itse jutussa yrityksistä. Kumpaa kysyjä on tarkoittanut?

        "Kiinteistöön kuuluvat sen tilukset eli yksilöity osa maapohjaa.. Kiinteistöön kuuluvat myös sen ainesosat ja tarpeisto. Ainesosia ovat myös kiinteät rakennelmat ja laitteet, kuten johdot ja kaivot. Sen sijaan toisen maalla olevat rakennukset eivät yleensä ole kiinteistön ainesosia eivätkä kuulu kiinteistöön. Kiinteistö voi puhekielessä tarkoittaa myös pelkkää rakennusta kuten lauseessa "tämä kiinteistö puretaan ensi perjantaina". Lainaus: Wikipedia

        да пашол ты на хуй temari


      • SuomiSynnyinmaa
        temari.,, kirjoitti:

        Huvittaa nuo teijän jutut....ei muuta voi sanoa.

        Ensiksikin......gambinaa en tunne ja toiseksi en lietso mitään, kolmanneksi minulla on aivan samat oikeudet, osallistua täällä näihin keskusteluihin, kun teillä muillakin.

        Joidenkin kommenteissa alkaa olla viitteitä 30-40 luvun Stalinin NL:ssa harjoitetuista vainoista.

        "Joidenkin kommenteissa alkaa olla viitteitä 30-40 luvun Stalinin NL:ssa harjoitetuista vainoista."

        Hyvä että huomasit kirjoituksesi olevan propagandaa.

        Arvostele sitten vasta kun kirjoitat vain yhdellä nimimerkillä.

        Hölmöä että pidät montaa nimimerkkiä joilla puolustat kirjoituksiasi kun et muuten saa puolellesi täällä juuri ketään.

        Korkeintaan samanmielisiä venäjähyysääjiä, kommareita tai joilla on kotona joku svetosta hankittu tuttavuus.


      • Haikulov
        temari.,, kirjoitti:

        Teboil-konsernin omistaa Lukoil.

        Delta-Auton emoyhtiö Delta Motor Group.
        Kia, Mitsubishi, Mazda ja Lada autot boikottiin ja heti jarrur pohjaan, jos ajat Teboil polttoaineilla.

        Suomen toiseksi suurin venäläisyhtiö Harjavallan nikkelitehdas Norilsk Nickel Harjavalta Oy on maailman suurin nikkelin tuottaja.
        Tuotteet boikottiin, missä käytetään nikkeliä. Esim. Patruunat, kolikot.

        Eltechnika-yhtiö Joutseno. Säkökomponentteja sähkön jakelu ja valvontalaitteisiin.

        Pääkytkimestä sähköt poikki välittömästi ja tarkistamaan, onko ko. yhtiön laitteilla suoritettu sähkön jakelua tai kulutusta.

        TB / Trustivapaa Bensiini / kansan suussa Työväen Bensiini. Neuvostoliiton aikana omistussuhde oli 51% Neuvostoliitto, 49% Suomi. Päätäntävalta oli YYA -rauhanneuvostoliittolaisilla.

        Nykyisin LUKOIL valtaa alaa, ja me sen kuin hymyilemme.

        KONELA ja KONEISTO olivat aikanaan N-liiton tärkeä tiedonkeruujärjestelmä Suomessa.

        Miettikääpä Lappeenrannan Konela-Kia -myymälän sijoitusta...


      • temari.,,
        SuomiSynnyinmaa kirjoitti:

        "Joidenkin kommenteissa alkaa olla viitteitä 30-40 luvun Stalinin NL:ssa harjoitetuista vainoista."

        Hyvä että huomasit kirjoituksesi olevan propagandaa.

        Arvostele sitten vasta kun kirjoitat vain yhdellä nimimerkillä.

        Hölmöä että pidät montaa nimimerkkiä joilla puolustat kirjoituksiasi kun et muuten saa puolellesi täällä juuri ketään.

        Korkeintaan samanmielisiä venäjähyysääjiä, kommareita tai joilla on kotona joku svetosta hankittu tuttavuus.

        "SuomiSynnyinmaa"

        Voisitko listata kaikki käyttämäni nimimerkit, vaikkapa 6 viimeisimmältä kk:lta?

        Muut väittämäsi jätän omaan arvoonsa, en viitsi niihin kommentoida.

        Esim: " venäjähyysääjiä, kommareita tai joilla on kotona joku svetosta hankittu tuttavuus."


      • temari.,,
        l,tolstoi kirjoitti:

        nnin,ja räikkölässä oleva maakaasuaseman sisätuotos eli maakaasu on venäläistä.Kysymys kiinteistöistä ei ladan jarrupaloista

        Kaasua komisario Palmu!

        Naapurin "tiedonvälitys" toimii. Tuli näet omille bogisivuilleni viestiä ja linkki kaasulaitteista ja sähköisistä ohjauslaitteista, joista täälläkin on ollut "puhetta".

        Ladan jarrupaloista en ole vielä saanut. Ilmeisesti tietävät, ettei minulla ole Ladaa.

        Googleta: "Ulkomainen tiedustelupalvelu on erityisen kiinnostunut juopottelijoista".

        http://grpsh.pulscen.ru/


      • temari.,,
        l,tostoi kirjoitti:

        да пашол ты на хуй temari

        и тебе того же

        Tavallisesti en osallistu mihinkään keskusteluun, mikä liikkuu "navanalaisissa vehkeissä", mutta piti tehdä poikkeus.


      • l,tolstoi
        temari.,, kirjoitti:

        и тебе того же

        Tavallisesti en osallistu mihinkään keskusteluun, mikä liikkuu "navanalaisissa vehkeissä", mutta piti tehdä poikkeus.

        en minäkään mutta alkoi vitutta toi sinun vastaus,
        myös jos haluat venäjäksi


      • l,tolstoi
        temari.,, kirjoitti:

        и тебе того же

        Tavallisesti en osallistu mihinkään keskusteluun, mikä liikkuu "navanalaisissa vehkeissä", mutta piti tehdä poikkeus.

        temari,poistun täältä muutamaksi päiväksi,06,12,1011 otetaanko maljat?
        kunnioitan sinun ajatuksia mutta en koskaan anna periksi minun omista ajatuksistani,jos olisi näin pettäisin sukuni,isäni.kippis, voisin laittaa tämän myös venäjäksi mutta taas hävitin rus.näppäimistö,hyvää itsenäisyys-päivää,


      • temari.,,
        l,tolstoi kirjoitti:

        temari,poistun täältä muutamaksi päiväksi,06,12,1011 otetaanko maljat?
        kunnioitan sinun ajatuksia mutta en koskaan anna periksi minun omista ajatuksistani,jos olisi näin pettäisin sukuni,isäni.kippis, voisin laittaa tämän myös venäjäksi mutta taas hävitin rus.näppäimistö,hyvää itsenäisyys-päivää,

        Kiitos samoin sinulle.

        Uskon, että meillä on monissa asioissa samansuuntaiset periaatteet ja ajatukset vaikka täällä tuleekin kirjoitettua asioita kärjistetyssä muodossa. Menevät ehkä paremmin perille niin.

        Luulen, että olemme samaa ikäluokkaa. Isäni joutui puolustamaan tätä maata heti varusmiespalveluksen jälkeen vuodesta 1942. vuoteen 1944. Haavoittui kolme kertaa ja kärsi siitä kovia kipuja elämänsä loppuun asti. Ainoa lääke oli viina, jonka seurauksena päätyi alkoholismiin ja kuoli 64 vuotiaana vuonna 1985.

        Monen sotaan joutuneen kohtalo oli alkoholi. Itse olen pysytellyt erossa alkoholista, mutta hyvän asian puolesta otan lasin silloin tällöin, kuten nyt 6.12.20011. Kippis, sen kunniaksi.....

        Isoisä kaatui jatkosodan ensimmäisen viikon aikana. Suvuissa on ollut sotilaita sotamiehestä kenraaliin.

        Venäjä on monen suvun onni ja onnettomuus, miten asian ottaa. Meillä Venäjä on molempien sukujen veressä. Siitä ei pidä tehdä ongelmaa. Nythän sanotaan ongelmien olevan haasteita. Katsotaan mekin se haasteeksi meille ja koko tälle maalle. Kun osaa hyvin tulla toimeen Venäjän ja venäläisten kanssa on voittanut puoli maailmaa puolelleen ja loput hoituu itsekseen. Hyvää itsenäisyyspäivää.


      • l,tolstoi
        temari.,, kirjoitti:

        Kiitos samoin sinulle.

        Uskon, että meillä on monissa asioissa samansuuntaiset periaatteet ja ajatukset vaikka täällä tuleekin kirjoitettua asioita kärjistetyssä muodossa. Menevät ehkä paremmin perille niin.

        Luulen, että olemme samaa ikäluokkaa. Isäni joutui puolustamaan tätä maata heti varusmiespalveluksen jälkeen vuodesta 1942. vuoteen 1944. Haavoittui kolme kertaa ja kärsi siitä kovia kipuja elämänsä loppuun asti. Ainoa lääke oli viina, jonka seurauksena päätyi alkoholismiin ja kuoli 64 vuotiaana vuonna 1985.

        Monen sotaan joutuneen kohtalo oli alkoholi. Itse olen pysytellyt erossa alkoholista, mutta hyvän asian puolesta otan lasin silloin tällöin, kuten nyt 6.12.20011. Kippis, sen kunniaksi.....

        Isoisä kaatui jatkosodan ensimmäisen viikon aikana. Suvuissa on ollut sotilaita sotamiehestä kenraaliin.

        Venäjä on monen suvun onni ja onnettomuus, miten asian ottaa. Meillä Venäjä on molempien sukujen veressä. Siitä ei pidä tehdä ongelmaa. Nythän sanotaan ongelmien olevan haasteita. Katsotaan mekin se haasteeksi meille ja koko tälle maalle. Kun osaa hyvin tulla toimeen Venäjän ja venäläisten kanssa on voittanut puoli maailmaa puolelleen ja loput hoituu itsekseen. Hyvää itsenäisyyspäivää.

        niinpä,oli ongelma kun halusin ns.ystäväni tulemaan suomeen ja katsomaan isäni,äitini kotipaikkaa ,vanhempani eivät todella halunneet nähdä heitä.,mutta kaikki meni ok.jatkan minun kertomustani ven.myöhemmin,


    • What a hell

      Kankaan Kievari...

    • l,tolstoi

      onko startti pubin kiinteistö myös mennyt ruskeille?pari kuukautta sitten oli myynnissä jotain 76 tuhatta

      • oooohhhhhh

        Sekä sen lähelllä oleva entinen Storkilan liikerakennus on myös venäläisillä?
        Mutta tietääkö kukaan tuosta elämysvalkeasta, pitääkö todella paikkansa?


      • Mielikuvitusta lisää
        oooohhhhhh kirjoitti:

        Sekä sen lähelllä oleva entinen Storkilan liikerakennus on myös venäläisillä?
        Mutta tietääkö kukaan tuosta elämysvalkeasta, pitääkö todella paikkansa?

        Elämysvalkea ja Matti ovat edelleen suomalaisia. Hengitä jo!


      • I,diootti

        olisit isänmaansoturi ostanut pois etkä täällä itke.sanoista tekoihin ja niin edelleen jos miestä löytyy.


      • l,tolstoi
        I,diootti kirjoitti:

        olisit isänmaansoturi ostanut pois etkä täällä itke.sanoista tekoihin ja niin edelleen jos miestä löytyy.

        ketä tarkoitat,mitä olisi pitänyt ostaa,miksi olisi pitänyt ostaa,kuka täällä itkee?sinä idiootti ehkä itket kun kohta itsenäisyyspäivä eikä jokapaikassa liehu venäjän liput,mutta onhan venäjän lipussa myös sinistä joten ole vain vanha pikku kommunisti tai yhtenäinen venäjä puolueen kannattaja tyytyväinen elämääsi ja nauti niistä tax free rahoista jota kaverisi sinulle kantavat


    • diydiy

      "nnin,ja räikkölässä oleva maakaasuaseman sisätuotos eli maakaasu on venäläistä.Kysymys kiinteistöistä ei ladan jarrupaloista"

      No nyt ne ei enää tiedä että mitkä ne oikein pitikään olla venäläisiä? Kaasut vai jarrupalat vai kiinteistöt vai mitkä? :)

    • et sillee

      Ruski ois maksanut kiinteistön suoraan plastikpussista,mutta myyjä ei tähän suostunut niin kauasta ei tullu mitään.

    • Heikosti menee

      TALOUSSANOMAT HÄIRIÖT JA PROTESTIT

      Ruokolahden Linna Oy, Ruokolahti

      Tyyppi Protesti
      Talousalue Kymen talousalue
      Osoite Rantalinnantie, 56100 Ruokolahti
      Häiriöpäivämäärä 11.11.2011
      Velkoja Intrum Justitia Oy, Hki
      Saatavan määrä 878 €

      • rts

        imatra muuttunut ihan oudoksi paikaksi,ryssiä joka puolella,ärsyttää koko paikka


    • paranoid.

      enemmänkin olisin huolestunut ahdasmielisten ihmisten joiden elämä on kulminoitunut lähi siwan ja omankodin välille lisääntymisestä meidän niin sanottujen normaalien seurassa.

      • r,siwa pas2

        niinpä tuli mieleen ruski paska,osta elämäsi siwasta,nauti ruskista niin kuin sinä olet


    • 21

      nyt on kyllä itseluottamus hukassa.pistäpä pää tyynyyn ja kokeile herätä huomenna viisaampana.

    • näin on närreet

      Se on nyt imatralla vain ruvettava opiskelemaan venäjää tai ainakin kaveerattava niiden kanssa,mitä nopeammin niin teet niin sitä parempi itsellesi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe