tulipa mieleen paljonko omistavat,voi jatkaa ketjua
öljyhuolto rajapatsas
neste v.niska.rajapatsastas
anna kern.
kulmilla vanha j.5 kiinteistö
ruokolahti,loma hovi
vuoksenniskalla on epämääräistä tietoa
saa jatkaa
venäläisten kiinteistöt
43
615
Vastaukset
- r.lahti
ruokolahti rantalinna
leijona rinteet mökit
elämys valkea
kohta lisää- -.-.-.
Eipä taida toi elämys valkea olla venäläisillä????Vai onko Matti venäläinen?
- Ei ole.....vielä..
-.-.-. kirjoitti:
- l,tolstoi
-.-.-. kirjoitti:
joo,samaa mieltä mutta jostakin minäkin luin että matti vetäjänä ja omistaja venäläinen,varmaan siksi joku erehtyi.kyllä itse olen pitänyt tätä paikkaa suomalaisena
- I,diootti
mitä sitten?
- l,tolstoi
no mitäs itse
- Oikeus 2011
Ihan hyvä tuoda näitä asioita ilmi ettei tule vahingossa suomalaisena käytettyä niin sanotusti vahingossa ryssien palvelua....
- SuomiSynnyinmaa
Aivan samaa mieltä.
- Money talks
Kaupan hieronta menossa kesämökistä venäläispariskunnan kanssa. Pitäkää peukkuja.
- rus.
Raja-Market
- SF
Raja-Marketin omistaja on kansalaisuudeltaan Suomalainen.
- oleggi
Startti pubin ja Bar Q:n kiinteistö
- temari.,,
Teboil-konsernin omistaa Lukoil.
Delta-Auton emoyhtiö Delta Motor Group.
Kia, Mitsubishi, Mazda ja Lada autot boikottiin ja heti jarrur pohjaan, jos ajat Teboil polttoaineilla.
Suomen toiseksi suurin venäläisyhtiö Harjavallan nikkelitehdas Norilsk Nickel Harjavalta Oy on maailman suurin nikkelin tuottaja.
Tuotteet boikottiin, missä käytetään nikkeliä. Esim. Patruunat, kolikot.
Eltechnika-yhtiö Joutseno. Säkökomponentteja sähkön jakelu ja valvontalaitteisiin.
Pääkytkimestä sähköt poikki välittömästi ja tarkistamaan, onko ko. yhtiön laitteilla suoritettu sähkön jakelua tai kulutusta. - SuomiSynnyinmaa
temari.,, kirjoitti:
Kia, Mitsubishi, Mazda ja Lada autot boikottiin ja heti jarrur pohjaan, jos ajat Teboil polttoaineilla.
Suomen toiseksi suurin venäläisyhtiö Harjavallan nikkelitehdas Norilsk Nickel Harjavalta Oy on maailman suurin nikkelin tuottaja.
Eltechnika-yhtiö Joutseno. Säkökomponentteja sähkön jakelu ja valvontalaitteisiin.
Pääkytkimestä sähköt poikki välittömästi ja tarkistamaan, onko ko. yhtiön laitteilla suoritettu sähkön jakelua tai kulutusta.Olishan se pitänyt arvata että emätrolli temari osallistuu keskusteluun ja lietsoo vihaansa että sais muut suuttumaan.
Tainnu temarilla kilahtaa lauantai gambina hattuun. - Jorma S
temari.,, kirjoitti:
Pääkytkimestä sähköt poikki välittömästi ja tarkistamaan, onko ko. yhtiön laitteilla suoritettu sähkön jakelua tai kulutusta.Just näin, ryssien toiminta laitettava seis!!
- temari.,,
SuomiSynnyinmaa kirjoitti:
Olishan se pitänyt arvata että emätrolli temari osallistuu keskusteluun ja lietsoo vihaansa että sais muut suuttumaan.
Tainnu temarilla kilahtaa lauantai gambina hattuun.Huvittaa nuo teijän jutut....ei muuta voi sanoa.
Ensiksikin......gambinaa en tunne ja toiseksi en lietso mitään, kolmanneksi minulla on aivan samat oikeudet, osallistua täällä näihin keskusteluihin, kun teillä muillakin.
Joidenkin kommenteissa alkaa olla viitteitä 30-40 luvun Stalinin NL:ssa harjoitetuista vainoista. - l,tolstoi
temari.,, kirjoitti:
Pääkytkimestä sähköt poikki välittömästi ja tarkistamaan, onko ko. yhtiön laitteilla suoritettu sähkön jakelua tai kulutusta.nnin,ja räikkölässä oleva maakaasuaseman sisätuotos eli maakaasu on venäläistä.Kysymys kiinteistöistä ei ladan jarrupaloista
- Mielikuvitusta lisää
Olishan se pitänyt arvata että emätrolli temari osallistuu keskusteluun ja lietsoo vihaansa että sais muut suuttumaan.
Tainnu temarilla kilahtaa lauantai gambina hattuun.Ystävällisesti menee hän ja tarkistaa asian kaupparekisteristä. Ai mikä se on - häh? Jutuista päätellen, eräiden tautiin ei taida edes gampiina enää tehota. ;-)
- temari.,,
l,tolstoi kirjoitti:
nnin,ja räikkölässä oleva maakaasuaseman sisätuotos eli maakaasu on venäläistä.Kysymys kiinteistöistä ei ladan jarrupaloista
Onko kaasu kiinteistö? Jos ollaan tarkkoja, eivät yrityksetkään ole kiinteistöjä, mistä täälläkin on ollut puhe. kysymyksen asettelija on otsikossa venäläisten kiinteistöt, mutta puhuu itse jutussa yrityksistä. Kumpaa kysyjä on tarkoittanut?
"Kiinteistöön kuuluvat sen tilukset eli yksilöity osa maapohjaa.. Kiinteistöön kuuluvat myös sen ainesosat ja tarpeisto. Ainesosia ovat myös kiinteät rakennelmat ja laitteet, kuten johdot ja kaivot. Sen sijaan toisen maalla olevat rakennukset eivät yleensä ole kiinteistön ainesosia eivätkä kuulu kiinteistöön. Kiinteistö voi puhekielessä tarkoittaa myös pelkkää rakennusta kuten lauseessa "tämä kiinteistö puretaan ensi perjantaina". Lainaus: Wikipedia - l,tostoi
temari.,, kirjoitti:
Onko kaasu kiinteistö? Jos ollaan tarkkoja, eivät yrityksetkään ole kiinteistöjä, mistä täälläkin on ollut puhe. kysymyksen asettelija on otsikossa venäläisten kiinteistöt, mutta puhuu itse jutussa yrityksistä. Kumpaa kysyjä on tarkoittanut?
"Kiinteistöön kuuluvat sen tilukset eli yksilöity osa maapohjaa.. Kiinteistöön kuuluvat myös sen ainesosat ja tarpeisto. Ainesosia ovat myös kiinteät rakennelmat ja laitteet, kuten johdot ja kaivot. Sen sijaan toisen maalla olevat rakennukset eivät yleensä ole kiinteistön ainesosia eivätkä kuulu kiinteistöön. Kiinteistö voi puhekielessä tarkoittaa myös pelkkää rakennusta kuten lauseessa "tämä kiinteistö puretaan ensi perjantaina". Lainaus: Wikipediaда пашол ты на хуй temari
- SuomiSynnyinmaa
temari.,, kirjoitti:
Huvittaa nuo teijän jutut....ei muuta voi sanoa.
Ensiksikin......gambinaa en tunne ja toiseksi en lietso mitään, kolmanneksi minulla on aivan samat oikeudet, osallistua täällä näihin keskusteluihin, kun teillä muillakin.
Joidenkin kommenteissa alkaa olla viitteitä 30-40 luvun Stalinin NL:ssa harjoitetuista vainoista."Joidenkin kommenteissa alkaa olla viitteitä 30-40 luvun Stalinin NL:ssa harjoitetuista vainoista."
Hyvä että huomasit kirjoituksesi olevan propagandaa.
Arvostele sitten vasta kun kirjoitat vain yhdellä nimimerkillä.
Hölmöä että pidät montaa nimimerkkiä joilla puolustat kirjoituksiasi kun et muuten saa puolellesi täällä juuri ketään.
Korkeintaan samanmielisiä venäjähyysääjiä, kommareita tai joilla on kotona joku svetosta hankittu tuttavuus. - Haikulov
temari.,, kirjoitti:
Pääkytkimestä sähköt poikki välittömästi ja tarkistamaan, onko ko. yhtiön laitteilla suoritettu sähkön jakelua tai kulutusta.TB / Trustivapaa Bensiini / kansan suussa Työväen Bensiini. Neuvostoliiton aikana omistussuhde oli 51% Neuvostoliitto, 49% Suomi. Päätäntävalta oli YYA -rauhanneuvostoliittolaisilla.
Nykyisin LUKOIL valtaa alaa, ja me sen kuin hymyilemme.
KONELA ja KONEISTO olivat aikanaan N-liiton tärkeä tiedonkeruujärjestelmä Suomessa.
Miettikääpä Lappeenrannan Konela-Kia -myymälän sijoitusta... - temari.,,
"Joidenkin kommenteissa alkaa olla viitteitä 30-40 luvun Stalinin NL:ssa harjoitetuista vainoista."
Hyvä että huomasit kirjoituksesi olevan propagandaa.
Arvostele sitten vasta kun kirjoitat vain yhdellä nimimerkillä.
Hölmöä että pidät montaa nimimerkkiä joilla puolustat kirjoituksiasi kun et muuten saa puolellesi täällä juuri ketään.
Korkeintaan samanmielisiä venäjähyysääjiä, kommareita tai joilla on kotona joku svetosta hankittu tuttavuus."SuomiSynnyinmaa"
Voisitko listata kaikki käyttämäni nimimerkit, vaikkapa 6 viimeisimmältä kk:lta?
Muut väittämäsi jätän omaan arvoonsa, en viitsi niihin kommentoida.
Esim: " venäjähyysääjiä, kommareita tai joilla on kotona joku svetosta hankittu tuttavuus." - temari.,,
l,tolstoi kirjoitti:
nnin,ja räikkölässä oleva maakaasuaseman sisätuotos eli maakaasu on venäläistä.Kysymys kiinteistöistä ei ladan jarrupaloista
Kaasua komisario Palmu!
Naapurin "tiedonvälitys" toimii. Tuli näet omille bogisivuilleni viestiä ja linkki kaasulaitteista ja sähköisistä ohjauslaitteista, joista täälläkin on ollut "puhetta".
Ladan jarrupaloista en ole vielä saanut. Ilmeisesti tietävät, ettei minulla ole Ladaa.
Googleta: "Ulkomainen tiedustelupalvelu on erityisen kiinnostunut juopottelijoista".
http://grpsh.pulscen.ru/ - temari.,,
l,tostoi kirjoitti:
да пашол ты на хуй temari
и тебе того же
Tavallisesti en osallistu mihinkään keskusteluun, mikä liikkuu "navanalaisissa vehkeissä", mutta piti tehdä poikkeus. - l,tolstoi
temari.,, kirjoitti:
и тебе того же
Tavallisesti en osallistu mihinkään keskusteluun, mikä liikkuu "navanalaisissa vehkeissä", mutta piti tehdä poikkeus.en minäkään mutta alkoi vitutta toi sinun vastaus,
myös jos haluat venäjäksi - l,tolstoi
temari.,, kirjoitti:
и тебе того же
Tavallisesti en osallistu mihinkään keskusteluun, mikä liikkuu "navanalaisissa vehkeissä", mutta piti tehdä poikkeus.temari,poistun täältä muutamaksi päiväksi,06,12,1011 otetaanko maljat?
kunnioitan sinun ajatuksia mutta en koskaan anna periksi minun omista ajatuksistani,jos olisi näin pettäisin sukuni,isäni.kippis, voisin laittaa tämän myös venäjäksi mutta taas hävitin rus.näppäimistö,hyvää itsenäisyys-päivää, - temari.,,
l,tolstoi kirjoitti:
temari,poistun täältä muutamaksi päiväksi,06,12,1011 otetaanko maljat?
kunnioitan sinun ajatuksia mutta en koskaan anna periksi minun omista ajatuksistani,jos olisi näin pettäisin sukuni,isäni.kippis, voisin laittaa tämän myös venäjäksi mutta taas hävitin rus.näppäimistö,hyvää itsenäisyys-päivää,Kiitos samoin sinulle.
Uskon, että meillä on monissa asioissa samansuuntaiset periaatteet ja ajatukset vaikka täällä tuleekin kirjoitettua asioita kärjistetyssä muodossa. Menevät ehkä paremmin perille niin.
Luulen, että olemme samaa ikäluokkaa. Isäni joutui puolustamaan tätä maata heti varusmiespalveluksen jälkeen vuodesta 1942. vuoteen 1944. Haavoittui kolme kertaa ja kärsi siitä kovia kipuja elämänsä loppuun asti. Ainoa lääke oli viina, jonka seurauksena päätyi alkoholismiin ja kuoli 64 vuotiaana vuonna 1985.
Monen sotaan joutuneen kohtalo oli alkoholi. Itse olen pysytellyt erossa alkoholista, mutta hyvän asian puolesta otan lasin silloin tällöin, kuten nyt 6.12.20011. Kippis, sen kunniaksi.....
Isoisä kaatui jatkosodan ensimmäisen viikon aikana. Suvuissa on ollut sotilaita sotamiehestä kenraaliin.
Venäjä on monen suvun onni ja onnettomuus, miten asian ottaa. Meillä Venäjä on molempien sukujen veressä. Siitä ei pidä tehdä ongelmaa. Nythän sanotaan ongelmien olevan haasteita. Katsotaan mekin se haasteeksi meille ja koko tälle maalle. Kun osaa hyvin tulla toimeen Venäjän ja venäläisten kanssa on voittanut puoli maailmaa puolelleen ja loput hoituu itsekseen. Hyvää itsenäisyyspäivää. - l,tolstoi
temari.,, kirjoitti:
Kiitos samoin sinulle.
Uskon, että meillä on monissa asioissa samansuuntaiset periaatteet ja ajatukset vaikka täällä tuleekin kirjoitettua asioita kärjistetyssä muodossa. Menevät ehkä paremmin perille niin.
Luulen, että olemme samaa ikäluokkaa. Isäni joutui puolustamaan tätä maata heti varusmiespalveluksen jälkeen vuodesta 1942. vuoteen 1944. Haavoittui kolme kertaa ja kärsi siitä kovia kipuja elämänsä loppuun asti. Ainoa lääke oli viina, jonka seurauksena päätyi alkoholismiin ja kuoli 64 vuotiaana vuonna 1985.
Monen sotaan joutuneen kohtalo oli alkoholi. Itse olen pysytellyt erossa alkoholista, mutta hyvän asian puolesta otan lasin silloin tällöin, kuten nyt 6.12.20011. Kippis, sen kunniaksi.....
Isoisä kaatui jatkosodan ensimmäisen viikon aikana. Suvuissa on ollut sotilaita sotamiehestä kenraaliin.
Venäjä on monen suvun onni ja onnettomuus, miten asian ottaa. Meillä Venäjä on molempien sukujen veressä. Siitä ei pidä tehdä ongelmaa. Nythän sanotaan ongelmien olevan haasteita. Katsotaan mekin se haasteeksi meille ja koko tälle maalle. Kun osaa hyvin tulla toimeen Venäjän ja venäläisten kanssa on voittanut puoli maailmaa puolelleen ja loput hoituu itsekseen. Hyvää itsenäisyyspäivää.niinpä,oli ongelma kun halusin ns.ystäväni tulemaan suomeen ja katsomaan isäni,äitini kotipaikkaa ,vanhempani eivät todella halunneet nähdä heitä.,mutta kaikki meni ok.jatkan minun kertomustani ven.myöhemmin,
- What a hell
Kankaan Kievari...
- l,tolstoi
onko startti pubin kiinteistö myös mennyt ruskeille?pari kuukautta sitten oli myynnissä jotain 76 tuhatta
- oooohhhhhh
Sekä sen lähelllä oleva entinen Storkilan liikerakennus on myös venäläisillä?
Mutta tietääkö kukaan tuosta elämysvalkeasta, pitääkö todella paikkansa? - Mielikuvitusta lisää
oooohhhhhh kirjoitti:
Sekä sen lähelllä oleva entinen Storkilan liikerakennus on myös venäläisillä?
Mutta tietääkö kukaan tuosta elämysvalkeasta, pitääkö todella paikkansa?Elämysvalkea ja Matti ovat edelleen suomalaisia. Hengitä jo!
- I,diootti
olisit isänmaansoturi ostanut pois etkä täällä itke.sanoista tekoihin ja niin edelleen jos miestä löytyy.
- l,tolstoi
I,diootti kirjoitti:
olisit isänmaansoturi ostanut pois etkä täällä itke.sanoista tekoihin ja niin edelleen jos miestä löytyy.
ketä tarkoitat,mitä olisi pitänyt ostaa,miksi olisi pitänyt ostaa,kuka täällä itkee?sinä idiootti ehkä itket kun kohta itsenäisyyspäivä eikä jokapaikassa liehu venäjän liput,mutta onhan venäjän lipussa myös sinistä joten ole vain vanha pikku kommunisti tai yhtenäinen venäjä puolueen kannattaja tyytyväinen elämääsi ja nauti niistä tax free rahoista jota kaverisi sinulle kantavat
- diydiy
"nnin,ja räikkölässä oleva maakaasuaseman sisätuotos eli maakaasu on venäläistä.Kysymys kiinteistöistä ei ladan jarrupaloista"
No nyt ne ei enää tiedä että mitkä ne oikein pitikään olla venäläisiä? Kaasut vai jarrupalat vai kiinteistöt vai mitkä? :) - et sillee
Ruski ois maksanut kiinteistön suoraan plastikpussista,mutta myyjä ei tähän suostunut niin kauasta ei tullu mitään.
- Heikosti menee
TALOUSSANOMAT HÄIRIÖT JA PROTESTIT
Ruokolahden Linna Oy, Ruokolahti
Tyyppi Protesti
Talousalue Kymen talousalue
Osoite Rantalinnantie, 56100 Ruokolahti
Häiriöpäivämäärä 11.11.2011
Velkoja Intrum Justitia Oy, Hki
Saatavan määrä 878 €- rts
imatra muuttunut ihan oudoksi paikaksi,ryssiä joka puolella,ärsyttää koko paikka
- paranoid.
enemmänkin olisin huolestunut ahdasmielisten ihmisten joiden elämä on kulminoitunut lähi siwan ja omankodin välille lisääntymisestä meidän niin sanottujen normaalien seurassa.
- r,siwa pas2
niinpä tuli mieleen ruski paska,osta elämäsi siwasta,nauti ruskista niin kuin sinä olet
- 21
nyt on kyllä itseluottamus hukassa.pistäpä pää tyynyyn ja kokeile herätä huomenna viisaampana.
- näin on närreet
Se on nyt imatralla vain ruvettava opiskelemaan venäjää tai ainakin kaveerattava niiden kanssa,mitä nopeammin niin teet niin sitä parempi itsellesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822