Elikkä luotelkaas täällä sikareitten hinnastoa:)
- haluaisin ainakin "Meester Hans " nimisen sikarin hinnaston tietää, pakkaus sisältää 5 sikaria ja hinta on joku alle 5 euroa, jos hinta on muuttunut niin mikä se nyt on ja kertokaas sen oikea hinta, jos muistin väärin: D
ja luetelkaa muitakin suomesta saatavia sikareita/hintoja :)
Sikarihinnastoa?
5
4251
Vastaukset
- epärehellisyysperii
Casa Rea's on hyvää, mitään varaa ostella, vaikka todella hyviä.
Toisaalta tupakanpoltton lopettajille pitäisi antaa samanlaiset ilmainen nicorette tai vastaava etu kuin heroinisteille yhteiskunnan puolesta joku metadoni.- epärehellisyysperii
Kun on jo tieteellisesti todettu että riippuvuus on tupakanpolttajilla samaa luokkaa kuin heroinisteilla.
- naatiskelija77
4,90 oli vanha hinta. Lienee noussut.
ja 5€ kappaleelta siitä lähdetään...
http://www.sikaritalo.fi/
http://www.turuntupakkakauppa.fi/
http://www.tupakkakauppapajazzo.fi/ - Mika++
Kokeilepa tämmöistä kun Macanudo Miniatures. Käsin kääritty Dominikaanisessa tasavallassa. 8 kpl kustantaan muistaakseni 10.80 Stockmanilla tai Havanna Aitassa.
Vanha ketju, mutta kommentoin silti, sillä tullut nyt viikonlopun aikana röyhyteltyä Meester Hans - sikareita. Nykyisellään hinta on 5,90 / rasia. Maku ei ole kummoinen, mutta kioskilta saatavista sikareista toinen, jota ostelen. Toinen on Ritmeester Moods filtterin kanssa / 10 kappaleen rasia. Niissä maku on kohdallaan, vaikka koossa häviävätkin Hans Meesterille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644