Selkä/niskavaivaa?!?

cavalierneitisairas

Mikäköhän on mun 7,5 vuotiaalla cavelier tytöllä, kun ei ole muutamaan päivään oikein mielellään hyppinyt. Iloinen ja leikkisä se on edelleen, muttei kuitenkaan ihan oma itsensä. Lonkkavika sillä on todettu, ja on ennenkin ollut niitä vaivoja, mutta nyt tuntuu että kipu ei ole lonkissa. Ennemminkin jossain etupäässä: selkä, niska, etujalat. Mutta en osaa kohdistaa että missä. Vinkuu itsekseen, sekä nostaessa ja hyppiessä. Niskaa epäilen sen vuoksi, että vinkuu myös silloin kun kaulapannan ottaa pois. Ulkona kakkaa normaalisti sekä ruokahalu tallella. Kipulääkettä on annettu ja sen kanssa alkanut vähän paremmin hyppimään. Onkohan jotain vakavaa :/

4

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soita ell heti

Vieppäs nyt se cava eläinlääkärille tutkittavaksi.Voithan ehti soittaa ell.päivystykseen, saat selvyyttä tai ainakin asiallisen kipulääkkeen reseptin apteekkiin, ellei ell tahdo heti ottaa nähtäväkseen. PÄIVYSTÄVÄT ell ovat tälläisiä varten.
      MITEN voit antaa koiralle kipulääkettä, tietämättä mitä/ missä kipu on ??????

Ja kun kyseessä narttu, pahimmassa tapauksessa tappava märkäkohtu ;(((((

• cavalierneitisairast

koiralla on kohtu poistettu, eli ei voi olla kohtuvaivaa. Kipulääkettä on käsketty aikasemmin antaa (lonkkavian takia, joka ollut 2 vuotta) heti jos koira lopettaa esim. hyppimisen ja tähän asti se on auttanut. Tai no, kyllä kipulääke nytkin helpottaa mutta tuntuu ettei kipu ole lonkissa, vaan niskassa tai edessä päin. Koira pääsee maanantaina eläinlääkäriin, päivystyksessä ei ikinä ole päteviä lääkäreitä eikä koiria esim kuvata päivystyksessä..

• 2+45

Älkää antako hyppiä!!! Lepoa vain lääkäriin asti.

• Anonyymi

Jag ilalka ja niska kipen jo vidkoms

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7333
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      55
      4986
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4669
    4. 73
      4564
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4168
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      29
      3392
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2928
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2468
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2467
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      211