Mikäköhän on mun 7,5 vuotiaalla cavelier tytöllä, kun ei ole muutamaan päivään oikein mielellään hyppinyt. Iloinen ja leikkisä se on edelleen, muttei kuitenkaan ihan oma itsensä. Lonkkavika sillä on todettu, ja on ennenkin ollut niitä vaivoja, mutta nyt tuntuu että kipu ei ole lonkissa. Ennemminkin jossain etupäässä: selkä, niska, etujalat. Mutta en osaa kohdistaa että missä. Vinkuu itsekseen, sekä nostaessa ja hyppiessä. Niskaa epäilen sen vuoksi, että vinkuu myös silloin kun kaulapannan ottaa pois. Ulkona kakkaa normaalisti sekä ruokahalu tallella. Kipulääkettä on annettu ja sen kanssa alkanut vähän paremmin hyppimään. Onkohan jotain vakavaa :/
Selkä/niskavaivaa?!?
4
106
Vastaukset
- soita ell heti
Vieppäs nyt se cava eläinlääkärille tutkittavaksi.Voithan ehti soittaa ell.päivystykseen, saat selvyyttä tai ainakin asiallisen kipulääkkeen reseptin apteekkiin, ellei ell tahdo heti ottaa nähtäväkseen. PÄIVYSTÄVÄT ell ovat tälläisiä varten.
MITEN voit antaa koiralle kipulääkettä, tietämättä mitä/ missä kipu on ??????
Ja kun kyseessä narttu, pahimmassa tapauksessa tappava märkäkohtu ;((((( - cavalierneitisairast
koiralla on kohtu poistettu, eli ei voi olla kohtuvaivaa. Kipulääkettä on käsketty aikasemmin antaa (lonkkavian takia, joka ollut 2 vuotta) heti jos koira lopettaa esim. hyppimisen ja tähän asti se on auttanut. Tai no, kyllä kipulääke nytkin helpottaa mutta tuntuu ettei kipu ole lonkissa, vaan niskassa tai edessä päin. Koira pääsee maanantaina eläinlääkäriin, päivystyksessä ei ikinä ole päteviä lääkäreitä eikä koiria esim kuvata päivystyksessä..
- 2+45
Älkää antako hyppiä!!! Lepoa vain lääkäriin asti.
- Anonyymi
Jag ilalka ja niska kipen jo vidkoms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306