Mikäköhän on mun 7,5 vuotiaalla cavelier tytöllä, kun ei ole muutamaan päivään oikein mielellään hyppinyt. Iloinen ja leikkisä se on edelleen, muttei kuitenkaan ihan oma itsensä. Lonkkavika sillä on todettu, ja on ennenkin ollut niitä vaivoja, mutta nyt tuntuu että kipu ei ole lonkissa. Ennemminkin jossain etupäässä: selkä, niska, etujalat. Mutta en osaa kohdistaa että missä. Vinkuu itsekseen, sekä nostaessa ja hyppiessä. Niskaa epäilen sen vuoksi, että vinkuu myös silloin kun kaulapannan ottaa pois. Ulkona kakkaa normaalisti sekä ruokahalu tallella. Kipulääkettä on annettu ja sen kanssa alkanut vähän paremmin hyppimään. Onkohan jotain vakavaa :/
Selkä/niskavaivaa?!?
4
129
Vastaukset
- soita ell heti
Vieppäs nyt se cava eläinlääkärille tutkittavaksi.Voithan ehti soittaa ell.päivystykseen, saat selvyyttä tai ainakin asiallisen kipulääkkeen reseptin apteekkiin, ellei ell tahdo heti ottaa nähtäväkseen. PÄIVYSTÄVÄT ell ovat tälläisiä varten.
MITEN voit antaa koiralle kipulääkettä, tietämättä mitä/ missä kipu on ??????
Ja kun kyseessä narttu, pahimmassa tapauksessa tappava märkäkohtu ;((((( - cavalierneitisairast
koiralla on kohtu poistettu, eli ei voi olla kohtuvaivaa. Kipulääkettä on käsketty aikasemmin antaa (lonkkavian takia, joka ollut 2 vuotta) heti jos koira lopettaa esim. hyppimisen ja tähän asti se on auttanut. Tai no, kyllä kipulääke nytkin helpottaa mutta tuntuu ettei kipu ole lonkissa, vaan niskassa tai edessä päin. Koira pääsee maanantaina eläinlääkäriin, päivystyksessä ei ikinä ole päteviä lääkäreitä eikä koiria esim kuvata päivystyksessä..
- 2+45
Älkää antako hyppiä!!! Lepoa vain lääkäriin asti.
- Anonyymi
Jag ilalka ja niska kipen jo vidkoms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714