Mikäköhän on mulla ?

12+20

Eli oon 15v poika ja tossa eilen s alkoi kasvoja kutittamaan leukaluun kohilta ja poskista... ja sitten tänä aamuna naama oli turvonnut, nestettä joka paikassa, silmäpussit, posket, leuka turvonneet ja kasvojen kutina jatkuu..

Onko tietoa mitä tää olisi kun itselläni ei ole mitään hajua hirveesti :S
Eilen tuli syötyä pizza, kokista, maitoa paljon, taffelin sipsipussi, salmiakkia, enerkiajuomaa, suklaapatukka ja leipaa jne...

Vaikka olen ennenkin syönyt suolaista paljon esim pussin sipsiä ei siitä näin kovaa turvotusta ole tullut eikä kutinaa.. että ei vissiin suola ole se syy?
Auttakee jos tiedätte jotain!! kiitän ja kumarran.

5

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä inhottavuus si-

      nulla on! Hoito-ohje on lopussa:

      *Kvht. -altistuneen oiretesti.
      Tämä sivu on päivitetty 30.11.2011
      KVHT-altistusta (=KosteusVaurioHomeidenToksiini-altistus, Toksiini=Myrkky) ei voida todeta yksilötasolla veren IgG vasta-aineista, eikä ihon Prick-testeillä. KVHT-altistus voidaan todeta alla olevalla oiretestillä, tai keuhkojen BAL-huuhtelulla. Kun epäillään kosteusvaurio-hometta, voi sen olemassa olon varmistaa kotikonstillakin ja poistaa ensiapuna välitön terveyshaitta. Koska kosteusvaurio-hometta ei välttämättä ole näkyvissä, eikä se välttämättä haise, niin on vielä yksi varma kotikonsti todeta sen olemassa olo. */ Kosteusvaurio-homeen hajusta kantapään kautta koettua ja käytännössä testattua: Asunnossani on todettu jo aiemmin kosteusvaurio-hometta, jonka itse haistan selvästi, koska olen altistunut jo pitemmän aikaa kv-homeille. Tein viimeisen testin erään ystäväni kanssa. Kysyessäni häneltä, haistaako hän mitään erikoista asunnossani? Hän vastasi: En, mutta minun on raskasta hengittää täällä, eli jotain täällä on. Mitä tästä opimme?
      No miksei haise? Homeita tunnetaan yli satatuhatta eri lajia, joista noin sadan tiedetään aiheuttavan terveyshaitan, tai vakavan terveyshaitan. Edellä mainituista homeista koostuu rakenteissa muhiva homeiden-cocktail.
      1. Välittömästi haiseva homeiden-cocktail.
      - Tämä ryhmä on vain muutama prosentti kaikista kv-homeiden kohteista.
      2. Haisematon homeiden-cocktail.
      Huom! Tämä ryhmä on valtaosa kaikista kv-homeiden kohteista!
      - Tällaisen homeiden-cocktailin pystyy haistamaan ainoastaan jo pitemmän aikaa(vuosia) kv-homeiden toksiinille altistunut henkilö, tai koulutettu homekoira.
      Tuon salakavalan haisemattomuuden vuoksi kehitin tämän oiretestin, joka sittemmin on osoittautunut varmimmaksi yksittäiseksi kotikonstiksi todeta kosteusvaurio-homeen olemassa olo ja se voidaan tehdä joka kodissa. Elimistömme on tarkempi kuin yksikään sähköinen mittari. Kv-homeen toteaminen varmuudella ja ilmaiseksi:
      Huomaa testin *-kohdat koska tästä löytyy syy “outoon” käyttäytymiseen..........
      Jatkuu:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/kvht-kvht-altistuneen-oiretesti/

    • APapapapapa

      Täh? en nyt tajunnut, ei meillä mitään hometta ole...

    • Ei välttämättä home

      ole kyseessä, mutta se pitää sulkea pois ensimmäisenä!
      Tästä on kyse limakalvoillasi oli kyse kv-homeesta tai ei:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/


      Homealtistus pystytään todentamaan vain keuhkojen BAL-huuhtelulla sairaalassa, tai po oiretestillä.
      Koska suurin osa homeista ei haise ollenkaan niin saatat altistua tietämättäsi.
      Tee tämä testi ja kerro kaikki osumanumerot niin minä kerron 100%.n varmuudella onko kyse kemikaaleista, tai kv-homeesta, vai ei kummastakaan:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/kvht-kvht-altistuneen-oiretesti/


      UKK:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-usein-kysytty-probiootti-bakteereistamhb/

    • histamiiniallergia?

      Googlaa histamiiniallergia. Oireesi muistuttavat omia oireitani ja tutkimuksissa löytyi histamiiniallergia.Oireeni tulivat aivan puuntakaa ja ruoka-aineista joita olin ennenkin syönyt. Ensiapuna otin kyytabletin ja lekurilta sain kortisonitabletteja.Otan tarpeen mukaan. Eli heti kun ihon kutina,kuumotus ja punotus alkaa. Joskus eka oire on kutina kitalaessa. Tän kanssa pärjää kun ottaa lääkettä tarvittaessa.

    • mitähän söit?

      Katsoisin ensin mitä söit ennen oireitasi? Jo elkästään yksi noista mainitsemistasi voi aiheuttaa oireita, saati koko satsin vaikutus yhdessä.
      Energiajuomat on pelkkää lisäainetta ja voi toimia katalyyttinä tolle kokonais satsille naitittuna sisäisesti. Saan samoja oireita koskeusallergiana, eli esim käsistä säilöntäainetta leukapieleen...ja kutina turvotus alkaa.

      Herää ihan ensin kysymys mitä sä mies syöt? Ei ihme että ruumis älähtää ja laittaa vastaan. Syö ruokaa nälkääsi ja tuosta vain murto-osa "mässyksi".

      Sitäpaitsi kasvojen ja päänalueen (allergiset) turvotukset on vaarallisia. Suosittelisin tuossa tilanteessa käyntiä ensiavussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe