Olen eräänlaisessa monimutkaisessa suhteessa naisen kanssa, joka sanoo työskentelevänsä jonkinlaisissa vanhuspalvelutöissä kaupungin sosiaalitoimiston työntekijänä. Olen yrittänyt saada hänen työnkuvastaan varmuutta, mutta hän ei suostu kertomaan, mitä kaikkea työpäiviin sisältyy. Tiedän, että hänen lisäkseen paikassa on kymmenkunta miestä ja muutama nainen.
Minä haluaisin pystyä luottamaan tähän naiseen, mutta se on vaikeaa, koska hän on "pettänyt" minua ainakin kymmenen eri miehen kanssa. Toisaalta hän vannoo uskollisuuttaan minulle, on aina vannonut, mutta ei omien sanojensa mukaan "voi sille mitään", että hän haluaa ja kaipaa irtosuhteita. Siksi tämä "kumppanini" nykyinen työpaikkansa epäilyttää minua, koska miehet ovat hänen mukaansa komeita ja hän on myöntänyt olevansa rakastunut yhteen työntekijöistä ja ihastuneensa erääseen toiseen. Sitä hän ei kuitenkaan ole kyselyistäni huolimatta tunnustanut, onko hän "pettänyt" minua työkavereidensa kanssa.
Kysyisinkin nyt joltakin, joka on ehkä toiminut kaupungin sosiaalitoimiston palveluksessa, että onko tavallista, että työntekijöiden välille syntyy esimerkiksi seksisuhteita? Minulla on tunne, että "kumppanini" ei ole kiusasta pystynyt juuri esimerkiksi näiden kahden miehen kanssa vastustamaan.
Kokemuksia hoiva-alasta?
PelokasMies
1
137
Vastaukset
- jgtjtjty
Ihan sama onko hän töissä lähi-Siwassa vai jossain hoiva-alan paikassa. Jos hän on pettäjä, hän on pettäjä missä vaan... älä haaskaa aikaasi hänen kanssaan. Ellei kyseeseen tule avoin suhde eli molemmat saa tehdä mitä lystää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049