Missä te olette nähneet kumppaninne ensimmäistä kertaa alasti?

16-v.tyttö

Yökyläillessä vaiko esim. saunassa? Harrastitteko heti seksiä vai "ihailitteko" kumppaninne kehoa vielä kauempaa ryhtymättä mihinkään?

Mielenkiinnosta kysyn. Mulla on poikaystävä, ollaan seurusteltu alle kuukauden mutta emme ole nähneet toisiamme siis alasomina...
Miten muilla, eli arastelitteko yhtään?

P.S. Ollaan muuten kaukosuhteessa :D

16

3056

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nooobmbmbbb

kaukosuhteet .... ei hyvää seuraa jos kaksi nörttiä näkisi toisensa alasti.. varmaan kutsuisi backuppeja jos näkisi tai jotain.. emt?

• 16-v.tyttö

Olemme ihan tavallisia ihmisiä -.- Se, asuuko lähellä vai kauempana ei merkitse mitään jos rakastaa.

• 16-v.tyttö

Kukaan ei muista vai kun niin hiljaista on ?:D

• hyuuuuuuu

hotellissa
      heh >w

• Anonyymi

Omg tarkoitatko seksiä

• ljnl

me ainakin nähtiin ekaa kertaa toisemme alasti ku alotettii seksi. ennen "ekaa kertaa" siis, mutta sillon ku ekaa kertaa vaik harrastettii suuseksii

• Narnarnorsku

Minulla on myös kaukosuhde, kohta vuosi täynnä. Ja ekan kerran on nähty nakkena saunassa (suhteen alkuaikoina) olipahan suurta hupia kun tyttöystävä oli ekaa kertaa saunassa (eikä tottunut alastomuuteen toisen seurassa) kasvojen ilmeetkin oli omalaatuset. Aiak ihmiskohtaista, itse olen tottunut että saunassa uidessa ym voi olal nakuna melkein kenenkä kanssa vaan, mutta tyttöystävä on ylisiveä. Pelkkää ihailua se oli loppujen lopuksi.

• 16-v.tyttö

Narnarnorsku, saanko kysyä että onko tyttöystäväsi vieläkin siveä vai joko tilanne on muuttunut?

• Anonyymi

Tehkää alasti seksiä niin sun maha kasvaa ja sinä olet raskaana

• Anonyymi

Hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

• Anonyymi

Olen myös tyttöystäväni kanssa kaukosuhteessa, oltu noin vuoden verran, ja viime kesänä näin hänet eka kerran alasti.
      Oltiin me jo vähän fantasioitu seksistäkin keskenämme ja kirjoiteltu näitä "mietteitä" puolin ja toisin toisillemme ja jotenkin oli itsestään selvää, että harrastetaan seksiä sitten heti, kun siihen tulee mahdollisuus.
      Ja viime kesänä tuli sitten, hänen vanhempansa olivat lähteneet lomareissuun ja sain luvan mennä heille siksi aikaa tyttiksen kanssa kotivahdeiksi. Hänen isoäitinsä kyllä asuu heitä lähellä ja hän kävi aina välillä "tarkistamassa", että ollaan hengissä tm;)
      Kyllähän se vähän jännitti ja.. tai no, en tiedä arasteltiinko varsinaisesti, mutta jotain kai vähän.
      Hän oli mua bussiasemalla vastassa ja mentiin hänen sukulaisensa kautta hänen kotiinsa ja paineltiin kyllä aikalailla samantien yläkertaan hänen huoneeseensa ja samantien asiaan.
      Vaatteet vaan pois jne, siinä vaiheessa pussailtiin jo ja kävi mun käsikin hänen paikoissaan.
      Ihastelin kyllä häntä aika tovinkin aikaa, kun hän asettui ilkoalastomana selälleen makaamaan sänkyyn ja levitti vielä jalkansa valmiiksi odottaen, että mä menen hänen päälleen jne.
      Hän jo vähän hoputtikin mua kysymällä, että mikset sä tee mulle mitään?:D
      Kun katselin vain häntä ja hänen emätintään ym, enkä saanut heti aikaiseksi alkaa hyväilemään häntä, vaikka mulla oli erektiokin jo siinä vaiheessa.
      Sitten tulikin kiire aloittaa hommat.
      Mun piti ensin vähän pusutella sieltä alhaalta ja mitä kaikkea olin suunnitellutkin tekeväni hänelle, mutta hän vetikin mut vauhdilla päällensä ja ohjasi mut oikeaan kohtaan ja komensi napakasti että työnnä se sisään..
      Vähän kyllä nolotti, kun en kestänyt kauaa. Varmaan jotain 5 työntöä ja laukesin. Mutta seuraava akti kestikin jo kauemmin.

• Anonyymi

Meillä eka kerta tapahtui saunaan menessä, riisuimme molemmat itsemme.

• Anonyymi

Meilläkin saunakäynnit menee aina seksiksi nykyään.
        Tuo eka kerta vain oli aika vauhdikas, oli itsestään selvä juttu jotenkin kummallekin, että harrastetaan seksiä heti, kun päästään tyttiksen kotiin.

• Anonyymi

Minun sängyssä.

• Anonyymi

Minkä ikäisiä olitte? Minä tuon ylläolevan kirjoittaja ja me oltiin 16v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäisiä olitte? Minä tuon ylläolevan kirjoittaja ja me oltiin 16v.

Mä olen 17v ja tyttis 16v, olemme siis nämä "kotivahdit".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      79
      2806
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1666
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      73
      1451
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1345
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1236
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1210
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      77
      1118
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      91
      1108
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    Aihe