sanoin pojalle että robbe voittaa jos sisora ei tyrmää arvasin tän ja oli todella lähellä
tulla tyrmätyksi,ja robbe oli selvä alta vastaaja ja ei ollut mitään jakoja chisoraa vastaan, olen kyllä seurannut kauan nyrkkeilyä mutta euroopan mestaruuden voitetaan näin..
Robbe on huipulla mutta chisora on kovempi ja oli selvästi ois perkele tyrmännyt niin ois varmaan siten diskattu chisora , 25v olen seurannut lajia itsekkin harrastanut nyt loppui mielenkiinto..
chisora euroopan mestari
2
161
Vastaukset
- --
Etpähän lajista ole sitten mitään oppinut, jos 25v olet seurannut lajia itsekkin harrastanut nyt loppui mielenkiinto.. Mielenkiinto ei lopu 25 vuotta lajia seuranneelta yhden Robben matsin takia, sun mielenkiinto vois loppua tohon alkoholiin ja jos sä olet lajista yhtään mitään tietävä, tietäisit myös sen, että raskaansarjan EM-titteliä on hemmetin vaikea voittaa 1 kätisenä, Robben käsi ja vielä se oikea, hajosi ekassa erässä.
- nyrkk kiinnostunut
Terve terve on varmaan vaikea voittaa kaksikätisenä puhumattakaan maailmanmestaruudesta, mutta oli se yksikätinen taikka kaksikätinen niin kun pisteille mennään silloin se pitäs olla tasapuolista touhua, ja oli robbe käsikipeänä
taikka ei niin ton matsin ois pitänyt voittaa toi musta kaveri , itse toivoin että robbe olis tyrmännyt ton suun soittajan mutta ei tyrmännyt, ja sitä on turha selitellä
että oli yksikätinen mutta robbehan se matsin kuitenkin voitti ja se on tärkeintä eikun kohti mm ottelua,vastassa on sit povetkin ja kumppanit ja seura on jo piirun verran kovempaa saa heleniuksella olla kolmaskin käsi sitten jos mielii voittaa mm
tittelin peli tästä vaan kovenee ja mehän ollaan vaan urheilua seuraavia penkki perseessä olevia katsojia vaan..
Itse nyrkkeilyä harrastaneena tiedän kun tollasten jätkien kanssa joutuis samaan
kehään tulis nukkumatti aika äkkiä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604