te kauriit ! =)

HaaveilijaVaaka

melkein tympäisee kun alkaa lukemaan täällä näitä horoskooppikeskusteluja - niin usein puhutaan kauriille tyypillisistä luonteenpiirteistä kuin Huonona asiana? Olkaa ylpeitä jos omistatte tämän luonteenlujuuden!
Kun moni muu olisi jo ajat sitten luovuttanut (vastoinkäymisten sattuessa), nämä minun elämäni sarvipäät ovat seisseet rinnallani - ja tehneet selväksi etteivät muuta aijokkaan. Mielestäni tämä jos jokin on tärkeää kanssakäymisessä, toisin kuin loputon tunteiden todistelu ja se liirumlaarumi. (ja tämän otin esille koska monet valittavat kauriiden tavasta ilmaista tunteita)
Tämä merkki on myös usein ahkera ja omistautuvainen sille asialle/ihmiselle kehen päättää intohimonsa kohdistaa. (he todella saavat hämmästyttävän paljon aikaan kun sen päättävät tehdä)
Itse olen löytäny tästä merkistä myös lämpöä, huolenpitoa ja myötätuntoa kuin muistakin merkeistä joka vain jossain määrin ilmenee eri tavoin (joten niin väitetty "tunnekylmyys" ihmetyttää!)

Ja siis kerron nyt omista kokemuksistani; kaksi mun elämäni tärkeää ihmistä ovat kauriita, ja heidät koko elämäni tunteneena en voisi enempää keitään katsoa ylöspäin, kuin heitä katson!
Minä pidän kiinni sarvipäistäni heitä hurjasti rakastaen , ja mikä ihanampaa, voin luottaa aina että he pitävät kiinni minusta

8

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisnauris*

      Se oli oikeaa puhetta! Ensimmäinen järkevä kirjoitus pitkästä aikaa :)))

    • kauriitsio

      Kuulostipa tutulle! Itse voin sanoa, että ainakin tämän kaurisnaisen rinnassa sykkii lämmin sydän enkä tunteitani säästele kunhan vain osuu kohdille ensin sellainen mies, joka on vastaanottavainen.. ;)
      Ja mitä tulee tuohon luovuttamiseen, niin voin sanoa, et seison ystävieni rinnalla silloinkin kun heillä menee huonosti eli en ole ensimmäisenä luikkimassa tieheni.
      Eli sellaisia kylmäkiskoisia pölvästejä me kauriit ;) outo huumorintajukin, heh :)

    • Esteettinen kauris

      Kiitos kauniista sanoistasi vaaka. Senhän te osaatte :) Mukava kuulla, että kauris ja vaakakin voivat tulla noin erinomaisesti toimeen. Yleensähän sanotaan, että kauris ja vaaka ei olisi se paras mahdollinen yhdistelmä, mutta eiköhän se yksilökohtaista aina ole. Kauriit osaavat yleensä myös arvostaa vaakojen esteettisyyttä, kauneudentajua sekä tahdikkuutta. Analyysisi kauriista oli luonnollisestikin täysin paikkansapitävä ;)

    • Joutskaritypy<3

      Minun kultani on kauris ja hän osaa olla niin empaattinen ystävä että kumppani.
      hän on kohtelias ja haluaa olla kanssana,, ehkä vähän ujo silläkin perusteella että kun itse olin varattu hän kertoi vasta silloin tunteensa ja sanoi että jos olisin ollut vapaa hän olisi ottanut minut heti mutta ei kuulemma ollut pokkaa. ja se olin minä joka kertoi ensin tunteensa ja siitä sitten suhteeseen lähdettiin. Molemmat halusimme samaa meillä on sama persoonallisuus. hän ehkä on ujo mutta hän on aina tietokoneella pelaa psp:tä tai video pelejä tai netti pelejä. hänen kanssaan ei nauru lopu. hän on minua noin 2 vuotta nuorempi mutta silti menee hyvin.

    • KaurisPoika21

      Kauriiden ujous on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Totta!!!

      Ja se kenen kanssa tulee toimeen niin sanoisin että kaikkien ;)
      horoskoopista riippuen..

    • KaurisPoika21

      Siis horoskoopista riippumatta :D

    • JKKKOP

      VAI NIIN

    • joutkaritypy<3

      se kuulkaa on se rakkaus joka ratkaisee ei horoskoppi
      jos toisesta tosissaan välittää niin voi sopimattomatkin merkit pärjätä hyvin ja voi olla kiihkeäkin suhde mutta loppu peleissä ei horoskoppit ratkaise.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe