Aurinko Vaaka, Nouseva Kauris, Kuu Leijona
olisin kiinnostunut tietämään kuinka tämä nousumerkki kenties vaikuttaa luonteeseeni, jos täällä vain sattuisi olemaan joku joka näitä nousumerkkejä paremmin ymmärtää =)
(varsinkin kun käsittääkseni vaaka ja kauris niin vastakohtia, merkkinsä johtavia)
tietty jos joku kohtalotoveri, nousevaltaan sarvipää myös sattuu lukasemaan niin toki ois kiva jos voisit kertoa itsestäsi
Vaaka & Nouseva Kauris ..
2
244
Vastaukset
- vaakapa kait
No "kohtalotoveri" tässä :)Tähtimerkkeihin suhtaudun taviksena, helppo uskoa ne hyvät ja paikkansapitävät asiat, mutten sen paremmin ole juttuun perehtynyt, joskus vaan itsekin miettinyt tätä merkkien vastakohtaisuutta Vaaka>Kauris. Ja korostan nyt edelleen, etten itse näistä mitään ymmärrä, jostain vaan on jäänyt päähän, että nouseva merkki on kauris? Siksi linkki, viisaammat oikaiskoon :)
http://aijaa.com/001229291373
Monissakin asioissa koen itseni sopiva vaa´an merkkiin, teen melko luovaa ja sosiaalista työtä. Harrastan kuvataiteita, musiikkia, ruuanlaittoa... "hömpsäilen" korujen ja sisustamisen kanssa ym. Itse koen itseni mukavuudenhalun keskellä jopa hiukan laiskaksi. Pidän itseäni erittäin oikeudenmukaisena, joskus jopa sen suhteen liian suorana ja rehellisenä (joka ei vaa´an empaattisuuteen kai kuulu?)
En ole yltiösosiaalinen, vaan kaveripiiri on melko pieni. Rahaan ja talouteen suhtaudun suurella tarkkuudella (toki olosuhteiden pakosta myös) Viihdyn liiankin hyvin yksin ja itsekseni jne... - edullinen ajatus
Haluaisin tietää enemmän, jotta voisi kuvailla tilannettasi kirjallisesti
viidellä eurolla aloitan ja teen yhden tunnin näytetyön
:) kokeile vaan
http://northern---lights.webs.com/
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982