Mä olen pitkään ihmetellyt miksi tämä showpaini on sijoitettu 'kamppailulajit' foorumille?
Eikös se sopisi paljon paremmin tuonne teatteri- ja musikaali ja muu viihde -puolelle kun sillä ei ole mitään tekemistä minkäänmoisen kamppailun kannsa? Jos showpainia pitää kamppailulajina niin sitten capoeira-jumppa pitää kanssa sjoittaa tänne.
Miksi kamppaililajit -foorumilla?
6
182
Vastaukset
Showpaini perustuu kamppailulajeihin.
- Ihmetyttää kovasti
"Showpaini perustuu kamppailulajeihin. "
Jepjep. Yksi (1) prosentti (1%) kamppailulajia ja 99% teatteria.
Riittääkö se mielestäsi?
Toimintaelokuvissakin on matsikohtauksia, vieläpä oleellisesti aidomman näköisiä kuin mitä pellepainissa. Pitääsköös ehdottaa 'kamppailulajit' -foorumille alaosiota 'toimintaleffat' ?
- 14+14
""Showpaini perustuu kamppailulajeihin""
Se, että painijoilla on kamppailulajitaustaa, ei tarkoita, että showpaini olisi kamppailulaji !:DDDDDD. Siis taitoa ne liikkeet kyllä vaatii ja hyviä agrobaattisia kykyjä. Ei niitä tostavaan tehdä- Ihmetyttää kovasti
"Siis taitoa ne liikkeet kyllä vaatii ja hyviä agrobaattisia kykyjä"
-Kylläkyllä, en hiukkaakaan kiistä etteikö showpaini edellyttäisi tosi hyvää taitotasoa sekä fyysistä kuntoa. Mutta sama pätee capoeiraan eikä sitä kukaan ole väittämäsä kamppailulajiksi. Pointti on juuri siinä ettei showpainissa kamppailla vaan viedään etukäteen hiottu näytelmä mahdollisimman näyttävästi läpi.
Todellista kamppailua siinä ei käydä kuin näyttävyyden osalta, ei vastustajaa vastaan. Siitä kysymys miksi näytelmäkerhojuttu on kamppailulajifoorumilla. Ihmetyttää kovasti kirjoitti:
"Siis taitoa ne liikkeet kyllä vaatii ja hyviä agrobaattisia kykyjä"
-Kylläkyllä, en hiukkaakaan kiistä etteikö showpaini edellyttäisi tosi hyvää taitotasoa sekä fyysistä kuntoa. Mutta sama pätee capoeiraan eikä sitä kukaan ole väittämäsä kamppailulajiksi. Pointti on juuri siinä ettei showpainissa kamppailla vaan viedään etukäteen hiottu näytelmä mahdollisimman näyttävästi läpi.
Todellista kamppailua siinä ei käydä kuin näyttävyyden osalta, ei vastustajaa vastaan. Siitä kysymys miksi näytelmäkerhojuttu on kamppailulajifoorumilla.*köhLesnarvsCenaköh*
- 14+14
Juu tiedän, vastasin vaan tuohon, että useimmilla painijoilla on joku lajitausta. Pelleähän koko homma on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675