ainakin Journey dieselin ostoa kahteen kertaan. 40 tkm jälkeen kottero merkkiliikkeeseen kun alkoi purkaa sähköjä. Eikä Kokkolan Käyttöauto löytänyt vikaa. Viimeisen (kolmas tai neljäs) käynnin jälkeen kypsyi päätös vaihtaa merkkiä Jos vika oli se mitä epäilivät, maksoin saman vian korjauksesta kahteen kertaan eli ensin turhasta käynnistä 110 € ja neljänkympin osan vaihdosta myöhemmin 600 €. Jos työllä olisi takuu olisi ensimmäisen maksun jälkeen pitänyt riittää osan hinnan maksu. Puhumattakaan että puoli kesää auto vietti Käyttöautolla. Myös maininta normaalista kulumisesta hiukan epäilytti. Hihnan hammaspyörä 40 tkm jälkeen??!! Korjausraportissa luki "vika on luullaksemme korjattu". Pitää vielä mainita että em liikkeessä Dodgen erikoissulakkeen hinta 13,80 € kun samanlainen löytyi naapurifirmasta hintaan 2,50 €. Kannattaa katsoa mistä osat ostaa jos Dodgemyyjän varaosien hinnoissa on näinkin paljon ilmaa. Siitä, tuliko vika korjattua, en tiedä. Vaihdoin autoa heti sirkuksen jälkeen.
Kehoittaisin miettimään
2
382
Vastaukset
- BigFiat
Niin, nythän kun Fiat omistaa suurimman osan Chryslerista, Journey on muuttunut ainakin Euroopassa Fiat Freemontiksi. Ulkonäkö ei ole muuttunut paljoa mutta sisustus on muuttunut. Samalla Journeyn VW:n dieselmoottorit muuttuivat Fiatin omiksi moottoreiksi ja ne ainakin ovat maineeltaan tosi hyviä ja kestäviä. Lieneekö enää Freemontissa tuota mainitsemaasi ongelmaa?
No, käytettyjä Journeyta on tietenkin vielä pitkään liikenteessä. Voihan olla että sinulla on autossasi yksilövika joka ei ole muissa Journeyissa yleinen.- Sama vika?
Terve. Meillä työsuhdeautona -08 Journey Getragin tomaatilla. Samankaltainen sähkövika piinasi meitäkin. Aluksi tuliteränä n. 10km! ajettuna keskikonsolin sähköt hävisi. Heti ensilenkiltä pajalle, jossa syylliseksi paljastui vänkärin aurinkolipan meikkipeilin valojen piuhan eristevika. Tämän jälkeen meni n. 20 tkm ilman ongelmia. Sitten alkoi tuo sähköjen purkaminen. Epämääräisin välein auto ei startannut (akku tyhjä), kesällä, talvella, kuumana ja kylmänä. Kerran sain käyntiin takomalla sulake/relekoteloa nytkillä, mutta n. 6 kertaa auto hinattiin pajalle. Kaikenlaisia vikoja sieltä eri pajat olivat löytävinään. Viimeisellä kerralla (ajettu n, 90tkm) latauksen merkkivalo syttyi kesken ajon. käännyttiin takaisin kotiin, jonne matkaa 8 km. 500m ennen kotipihaa sammui koko keksintö sähköjen loppumiseen. Autoon vaihdettiin laturi. Tuon jälkeen pelannut moitteettomasti, ajettu n. 150tkm/34kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818