ainakin Journey dieselin ostoa kahteen kertaan. 40 tkm jälkeen kottero merkkiliikkeeseen kun alkoi purkaa sähköjä. Eikä Kokkolan Käyttöauto löytänyt vikaa. Viimeisen (kolmas tai neljäs) käynnin jälkeen kypsyi päätös vaihtaa merkkiä Jos vika oli se mitä epäilivät, maksoin saman vian korjauksesta kahteen kertaan eli ensin turhasta käynnistä 110 € ja neljänkympin osan vaihdosta myöhemmin 600 €. Jos työllä olisi takuu olisi ensimmäisen maksun jälkeen pitänyt riittää osan hinnan maksu. Puhumattakaan että puoli kesää auto vietti Käyttöautolla. Myös maininta normaalista kulumisesta hiukan epäilytti. Hihnan hammaspyörä 40 tkm jälkeen??!! Korjausraportissa luki "vika on luullaksemme korjattu". Pitää vielä mainita että em liikkeessä Dodgen erikoissulakkeen hinta 13,80 € kun samanlainen löytyi naapurifirmasta hintaan 2,50 €. Kannattaa katsoa mistä osat ostaa jos Dodgemyyjän varaosien hinnoissa on näinkin paljon ilmaa. Siitä, tuliko vika korjattua, en tiedä. Vaihdoin autoa heti sirkuksen jälkeen.
Kehoittaisin miettimään
2
366
Vastaukset
- BigFiat
Niin, nythän kun Fiat omistaa suurimman osan Chryslerista, Journey on muuttunut ainakin Euroopassa Fiat Freemontiksi. Ulkonäkö ei ole muuttunut paljoa mutta sisustus on muuttunut. Samalla Journeyn VW:n dieselmoottorit muuttuivat Fiatin omiksi moottoreiksi ja ne ainakin ovat maineeltaan tosi hyviä ja kestäviä. Lieneekö enää Freemontissa tuota mainitsemaasi ongelmaa?
No, käytettyjä Journeyta on tietenkin vielä pitkään liikenteessä. Voihan olla että sinulla on autossasi yksilövika joka ei ole muissa Journeyissa yleinen.- Sama vika?
Terve. Meillä työsuhdeautona -08 Journey Getragin tomaatilla. Samankaltainen sähkövika piinasi meitäkin. Aluksi tuliteränä n. 10km! ajettuna keskikonsolin sähköt hävisi. Heti ensilenkiltä pajalle, jossa syylliseksi paljastui vänkärin aurinkolipan meikkipeilin valojen piuhan eristevika. Tämän jälkeen meni n. 20 tkm ilman ongelmia. Sitten alkoi tuo sähköjen purkaminen. Epämääräisin välein auto ei startannut (akku tyhjä), kesällä, talvella, kuumana ja kylmänä. Kerran sain käyntiin takomalla sulake/relekoteloa nytkillä, mutta n. 6 kertaa auto hinattiin pajalle. Kaikenlaisia vikoja sieltä eri pajat olivat löytävinään. Viimeisellä kerralla (ajettu n, 90tkm) latauksen merkkivalo syttyi kesken ajon. käännyttiin takaisin kotiin, jonne matkaa 8 km. 500m ennen kotipihaa sammui koko keksintö sähköjen loppumiseen. Autoon vaihdettiin laturi. Tuon jälkeen pelannut moitteettomasti, ajettu n. 150tkm/34kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869