ainakin Journey dieselin ostoa kahteen kertaan. 40 tkm jälkeen kottero merkkiliikkeeseen kun alkoi purkaa sähköjä. Eikä Kokkolan Käyttöauto löytänyt vikaa. Viimeisen (kolmas tai neljäs) käynnin jälkeen kypsyi päätös vaihtaa merkkiä Jos vika oli se mitä epäilivät, maksoin saman vian korjauksesta kahteen kertaan eli ensin turhasta käynnistä 110 € ja neljänkympin osan vaihdosta myöhemmin 600 €. Jos työllä olisi takuu olisi ensimmäisen maksun jälkeen pitänyt riittää osan hinnan maksu. Puhumattakaan että puoli kesää auto vietti Käyttöautolla. Myös maininta normaalista kulumisesta hiukan epäilytti. Hihnan hammaspyörä 40 tkm jälkeen??!! Korjausraportissa luki "vika on luullaksemme korjattu". Pitää vielä mainita että em liikkeessä Dodgen erikoissulakkeen hinta 13,80 € kun samanlainen löytyi naapurifirmasta hintaan 2,50 €. Kannattaa katsoa mistä osat ostaa jos Dodgemyyjän varaosien hinnoissa on näinkin paljon ilmaa. Siitä, tuliko vika korjattua, en tiedä. Vaihdoin autoa heti sirkuksen jälkeen.
Kehoittaisin miettimään
2
400
Vastaukset
- BigFiat
Niin, nythän kun Fiat omistaa suurimman osan Chryslerista, Journey on muuttunut ainakin Euroopassa Fiat Freemontiksi. Ulkonäkö ei ole muuttunut paljoa mutta sisustus on muuttunut. Samalla Journeyn VW:n dieselmoottorit muuttuivat Fiatin omiksi moottoreiksi ja ne ainakin ovat maineeltaan tosi hyviä ja kestäviä. Lieneekö enää Freemontissa tuota mainitsemaasi ongelmaa?
No, käytettyjä Journeyta on tietenkin vielä pitkään liikenteessä. Voihan olla että sinulla on autossasi yksilövika joka ei ole muissa Journeyissa yleinen.- Sama vika?
Terve. Meillä työsuhdeautona -08 Journey Getragin tomaatilla. Samankaltainen sähkövika piinasi meitäkin. Aluksi tuliteränä n. 10km! ajettuna keskikonsolin sähköt hävisi. Heti ensilenkiltä pajalle, jossa syylliseksi paljastui vänkärin aurinkolipan meikkipeilin valojen piuhan eristevika. Tämän jälkeen meni n. 20 tkm ilman ongelmia. Sitten alkoi tuo sähköjen purkaminen. Epämääräisin välein auto ei startannut (akku tyhjä), kesällä, talvella, kuumana ja kylmänä. Kerran sain käyntiin takomalla sulake/relekoteloa nytkillä, mutta n. 6 kertaa auto hinattiin pajalle. Kaikenlaisia vikoja sieltä eri pajat olivat löytävinään. Viimeisellä kerralla (ajettu n, 90tkm) latauksen merkkivalo syttyi kesken ajon. käännyttiin takaisin kotiin, jonne matkaa 8 km. 500m ennen kotipihaa sammui koko keksintö sähköjen loppumiseen. Autoon vaihdettiin laturi. Tuon jälkeen pelannut moitteettomasti, ajettu n. 150tkm/34kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163371
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202066En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321865- 181861
- 821778
- 261572
- 291420
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361367Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111314