haluan, mutta en kehtaa

ilovetahiboxing

Elikkäs olen 18-vuotias tyttö, joka on jo 3 vuotta halunnut mennä thaiboxing alkeiskurssille, mutta pelko on estänyt menemästä. En ole koskaan harrastanut mitään ja pelkään, että näytän kömpelöltä kun liikun ja saan muiden naurut päälleni. Ja juuri tämä "näytän kömpelöltä pelko" on se, joka minua on estänyt sinne menemästä, 80% kurssilaisista on varmasti miehiä ja tämähän ei auta asiaa lainkaan ;) Nyt haluaisin saada rohkeutta ja itsevarmuutta, että osallistuisin tammikuussa alkavalle kurssille. Kaiken lisäksi haluaisin tämän avulla tulla edes hivenen sosiaalisemmaksi. Voimaa löytyy, mutta myös pari kiloa ylimääräistä(168cm/67kg), thaiboxingin avulla saisin kuntoa paremmaksi ja toivottavasti uusia kavereita.

Mutta miten saan sitä itsevarmuutta ja miten olen ajattelemati sitä, että kuinka kömpelöltä näytän? :)

5

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terästäitsesi

      Sinun pitäisi terästää itsesi, kuten itsellä oli tuossa että pitää mennä käymään jumalanpalveluksessa, mutta päätin itse itselleni että menen sitten sinne, ja laitoin puhelimen herättämään sängyn viereen ja kävin, enkä kadu yhtään, päinvastoin oli mukava paikka käydä kirkossa ja hieno paikka.

    • heipparalllaa

      Hei !

      tuntuu ihan mahdottomalta että löysin tämän viestisi juuri tänään, sillä itse olen melkolailla samassa tilassa. Olen 17 vuotias tyttö ja olen jo pitkään harkinnut thainyrkkeilyn aloittamista. En vaan ole uskaltanut.. : D harrastan kyllä salibandyä ja sellaista, mutta en koe itseäni kuitenkaan mitenkään urheilijaksi tms. ajattelin mennä k4 centerin kurssille mikä alkaa tammikuussa.

    • heipsanhei

      Aivan ihanaa että pystyt ottamaan itseäsi niskasta kiinni. Minä teen samoin :D Olen lukenut k4 centeristä niin kummallisia juttuja täältä, että kierrän sen paikan kaukaa. Tsemppiä kuitenkin, missä sitten harrastuksen aloitatkin.

    • SammyCAF

      Moi,

      Ainakin Combat Academyllä voi suorittaa Ladythai alkeiskurssin, jossa on nimensä mukaisesti vain naisia. Kuitenkin normaaleillakin alkeiskursseilla naisia on yleensä 30-40%, kaiken kokoisia ja kuntoisia. Alkeiskurssilla ei todellakaan naureta kenellekkään, sehän on nimensä mukaisesti aloittelijoille -- sinun ei kuulukkaan osata mitään. Peruskunto nousee varmasti n. 2kk pituisella peruskurssilla, kunhan vaan käyt kaikissa treeneissä. Varoituksena voin sanoa, että suurin osa jää koukkuun.
      Peruskurssin jälkeen voit jatkaa ladythaissa, tekniikkatreeneissä ja / tai ottelutreeneissä oman makusi mukaan. Usko pois, kaikki ajattelevat aluksi saman lailla kuin sinä, mutta ensimmäisten treenien jälkeen pelko häviää.

    • KIITOS

      Pelastitte iltani ! Olen 16 ( melkein 17 ) vuotias tyttö ja olen harrstanut kilpa-aerobicciä 9 vuotta, mutta nyt lopetin sen. Mietin minkä lajin haluaisin aloittaa ja olen paljon miettinyt thaiboxingia ja jopa nähnyt livenä. Tänään muutama tunti sitten ilmottautusin thaiboxing alkeiskurssillee ja nyt näin että minunkaltaisia " taistelevia" tyttöjä on enemmänkin. Aivan mahtavaa ! Ei ole mitään väliä kuinka huono on, jos vain halua on. Näin mä Tsemppiä, ilmottaudu ihmeessä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe