hajalla

nainen rikki revitty

Olen järjettömän mustis miehestäni,pelkää menettäväni hänet joka käänteessä.olen mustis jopa parhaalle ystävälleni vaikka tiedän sisimmässäni ettei nainen ole uhka,eikä mieheni ole kiinn.hänestä. Saan mielettömiä skitso kohtauksia kun mieheni juttelee naisien kanssa,oli ne ystäviä tai ei...käyn käsiksi mieheeni ja hän minuun...huomenna pitäs varata aika pariterapiaan,jos sieltä saatas apua...tästä kaikesta alkaa kierre,et pelkään hänen jättävän minut kun olen niin mustis...apua...en jaksa enää...toivott terapiasta on apua!

1

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skitsoko?

hei mulla on ihan samanlaisia ajatuksia!! tämä on todella raastavaa. ota yhteyttä, jos voit siis niin pistäsiks s.postiosottees tänne??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?

Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi
      Salo
      39
      5951
    2. Hyvää huomenta miehelle

Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va
      Ikävä
      27
      3193
    3. Erika Vikman on kuin syöttöporsas

Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu
      Maailman menoa
      187
      2018
    4. Miika Elamo kuoli

En tiedä kuka on mutta oli kuollut pariisi
      Maailman menoa
      52
      1838
    5. harrasterallit on syytä lopettaa

Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin
      Ralliautoilu
      22
      1095
    6. Nainen, sinulla on uusi titteli

Oletkohan hoksannut vielä mikä se on🤣✝️
      Ikävä
      59
      1051
    7. Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu

nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän
      Ikävä
      60
      998
    8. Katsotaan eteenpäin!

Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan
      Ähtäri
      32
      976
    9. Mitäs mieltä ootte UMK kipaleista?

Eerikan biisi on tehty persuille kai!
      Ikävä
      133
      911
    10. Sinuna tarkastaisin

Sen naispuolisen "ystävän" tarkoitusperät ja motiivit
      Ikävä
      40