Olen järjettömän mustis miehestäni,pelkää menettäväni hänet joka käänteessä.olen mustis jopa parhaalle ystävälleni vaikka tiedän sisimmässäni ettei nainen ole uhka,eikä mieheni ole kiinn.hänestä. Saan mielettömiä skitso kohtauksia kun mieheni juttelee naisien kanssa,oli ne ystäviä tai ei...käyn käsiksi mieheeni ja hän minuun...huomenna pitäs varata aika pariterapiaan,jos sieltä saatas apua...tästä kaikesta alkaa kierre,et pelkään hänen jättävän minut kun olen niin mustis...apua...en jaksa enää...toivott terapiasta on apua!
hajalla
nainen rikki revitty
1
219
Vastaukset
- skitsoko?
hei mulla on ihan samanlaisia ajatuksia!! tämä on todella raastavaa. ota yhteyttä, jos voit siis niin pistäsiks s.postiosottees tänne??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747394Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342400
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj52008Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271968- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578